Έχοντας οδηγήσει και τους 2 κινητήρες (τον 1.8Τ 180 στο παλιό Toledo Volcan και τον 1.4TSI 170 στο GT θα πω ότι απλώς δεν υπάρχει σύγκριση. Η μέρα με τη νύχτα...
θέλεις να το διευκρινίσεις λίγο αυτό;
Έχοντας οδηγήσει και τους 2 κινητήρες (τον 1.8Τ 180 στο παλιό Toledo Volcan και τον 1.4TSI 170 στο GT θα πω ότι απλώς δεν υπάρχει σύγκριση. Η μέρα με τη νύχτα...
θέλεις να το διευκρινίσεις λίγο αυτό;
Βρε παιδιά, μην πιάνεστε από μια κουβέντα! Δεν είπα ότι σε κάθε service τα άλλαζα όλα αυτά!
Μια συνέβαινε το ένα, μια το άλλο -τώρα αν κάτι είχε στραβώσει, το έβλεπα και μόνος μου, δεν χρειαζόμουνα κάποιον να με κοροιδέψει!
Και η σκάστρα του coupe, η bosch είναι (αυτή που έβαζα), αφού την τρύπαγε κάθε 15000χλμ, τι να κάνω (αν και ήταν φθηνή!)
Γενικά όμως θυμάμαι τα servive της Fiat ότι ήταν ακριβά.
τι αλλαζες καθε 7500 και εκανε 500€, πιστονια?
Άν θυμάμαι καλά, είχα συνέχεια πρόβλημα με ακρόμπαρα, ψαλίδια, είχα αλλάξει πόσες σκάστρες (και τις bosch τις χάλαγε), κανα δυο ψυγειάκια, κάτι αισθητήρες λάμδα, αισθητήρα θερμοκρασίας και δε θυμάμαι τι άλλο. Γενικά θυμάμαι τα service της Fiat σαν ακριβά (Φαντάσου ότι πλέον έχω 1.8 20VT και πληρώνω πολύ λιγότερα).
Επίσης ήθελε πολύ συχνά λάστιχα, στράβωνε ζάντες εύκολα, και προσωπικά είχα ρίξει πολύ ψάξιμο στην ανάρτηση με ότι οικονομικό επακόλουθο σημαίνει αυτό.
...Όμως, είπαμε
Θα σου πρότεινα να το σκεφτείς μόνο σε περίπτωση που σου αρέσει σαν αυτοκίνητο - όχι πάντως για τα φθηνά του service... Ήταν ο βασικός λόγος που το έδωσα μετά από 70.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα (με πρόγραμμα και κάτι λοιπά). Service ανά 7500χλμ. και κάτω από 500 ευρώ δεν έπεφτε με τίποτα (ούτε σε μη εξουσιοδοτημένο δηλαδή).
Από την άλλη, ήταν αμάξι έρωτας
Κάτι που θα λάβαινα προσωπικά υπ'οψη είναι και το απαράδεκτο service της peugeot στην Ελλάδα. Το οικογενιακό μας 307 έχει δει τις μισές αντιπροσωπείες από β.π. έως... Θήβα, και τώρα σκεφτόμαστε που θα το πάμε για το επόμενο service... (Παρόμοιες ιστορίες έχω και από γνωστούς). Κρίμα, γιατί ένα 207 rallye δε με χάλαγε καθόλου για δεύτερο μικρό...