-
Συνηθως τετοιου ειδους αμαξια να βρεθουν 'μαμα', και χωρις να τα 'εχουν σκισει' λιγο χλωμο το κοβω..
Για μενα ειναι ρισκο...ειναι ολη αυτη η ιστορια, μονο απο καποιον γνωστο θα εμπιστευομουνα τετοιες καταστασεις. Βεβαια αν δεν υπαρχει ο γνωστος που να εχει τετοιο αυτοκινητο, τοτε...ειναι σαν να ριχνεις κληρο
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Γιατί ρε παιδιά έχετε 2 club για Punto ;
Ποιο καλά δεν θα ήταν να εννωθείται για να έχετε περισσότερα μέλη και άρα μεγαλύτερη δύναμη σε εκτπώσεις, ομαδικέ αγορές κτλ ;Ενα ηταν αλλα καποια στιγμη αποφασισαν να χωρισουν.
-
Ωραίο αμαξάκι το GT. Πολύ ευχάριστο. Μακάρι να υπήρχαν ακόμα σε μαμά κατάσταση. Ειδικά το GT πρώτης γενιάς (πριν το φιμώσουν με καταλύτες) ήταν πολύ γρήγορο, αν και σαν αίσθηση δείχνει αργότερο από τον προκάτοχό του (Ούνο τούρμπο). Αν οδηγηθεί σωστά, διαψεύδει το χαρακτηρισμό του 'πεζοδρομιοκυνηγού' που του είχαν προσάψει.
Δυστυχώς, αν έχουν μείνει ακόμα μαμίσια GT, αυτά είναι ελάχιστα. R.I.P. Punto GT
-
Μαμά αλλά με 15άρηδες τροχούς τουλάχιστον και όχι 14άρηδες.
-
Γιατί πρέπει οπωσδήποτε βρε παιδιά να είναι μαμά; Εγώ θα προτιμούσα κάποιο από γνωστό με καλούδια που θα ήθελα και γω να του προσθέσω. Φαντάζεστε Punto δεκαετίας χωρίς άλλες αναρτήσεις ή με την εργοστασιακή εξάτμιση;
-
Ό,τι θέλεις υπάρχει.Το δικό μου δεν έχει τίποτα από φτιαξίματα. Πολλά επίσης που πετυχαίνω στο δρόμο τα έχουν κάτι παππούδες που το τελευταίο πράγμα που τους ενδιαφέρει είναι να τα κάνουν καγκούρικα.
Πριν δύο εβδομάδες έφτιαξα ένα που δεν είχε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα εξτρά επάνω του(το είχε ένας τύπος γύρω στα 40 με την προοπτική αν χρειαστεί να προσπεράσει να το κάνει στο λιγότερο δυνατό χρόνο).Το πούλησε σε ένα πιτσιρικά για 3χιλιάρικα.Φαντάζομαι ήδη θα έχει μπει μπασοκαμπίνα στο χώρο αποσκευών ενώ ο τυπάς θα έχει γυρίσει όλα τα μαγαζιά να βρει μεγαλύτερη τουρμπίνα... -
Αξιζει καποιος που εχει 4-5 χιλιαρικα και δεν θελει να μπλεξει με δοσεις για καινουριο, να αγορασει punto gt 10ετιας+ για μοναδικο του καθημερινο αυτοκινητο για ολες τις δουλειες(μποτιλιαρισμα, βολτες, ταξιδια) και φυσικα για ''ξετρυπωμα'' των γρηγορων καινουριων μοντελων???
Ή θα πληρωνει ''δοσεις'' καθε μηνα στα συνεργεια?? Υπαρχουν εναπομειναντα ''καθαρα'' gt??
-
γιατι θες να το κανεις αυτο στον εαυτο σου...
-
Βασικα αν μιλας για μαμα punto GT δεν ξετρυπας και πολλα απο τα καινουρια γληγορα. Ακομη και πρωτο σταδιο....αντε να περνας μερικα καινουρια μαμα.
-
καλυτερα να κανεις υπομονη να μαζεψεις περισσοτερα ή να παρεις μηχανη αν θες να ξετρυπωνεις(στις ευθειες τουλαχιστον) κατι....
-
Kαλα το ''ξετρυπωμα'' τροπος του λεγειν....Και αναφερομαι σε βελτιωμενα gt που μπορουν να σταθουν με αξιωσεις απεναντι στα σημερινα μοντελα. Σε μαμα κατασταση ασφαλως και δεν ειναι ανταγωνιστικο (πολυ) πλεον αλλα δεν με ενδιαφερει κιολας. Προτιμω να φοραει πραγματα πανω...
Δηλαδη με λιγα χρηματα που διαθετω να εχω φτηνο και πολυ γκαζι αλλα και ενα ''χαμαλοαυτοκινητο'' για καθε μερα. Και επιπλεον απ ο,τι ξερω εχει φτηνη συντηρηση και ανταλλακτικα και αυτο νομιζω το εξιλεωνει αρκετα! Συν το οτι εχει πολλες απο τις σημερινες ανεσεις (a/c, abs, airbag κλπ)...
Πως ακουγεται σαν σκεψη? Περιμενω και αλλες απαντησεις...
-
Υπαρχουν ευκολότεροι και φθηνότεροι τρόποι να γίνεις κολλητος με συνεργειά....
-
Θα σου πρότεινα να το σκεφτείς μόνο σε περίπτωση που σου αρέσει σαν αυτοκίνητο - όχι πάντως για τα φθηνά του service... Ήταν ο βασικός λόγος που το έδωσα μετά από 70.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα (με πρόγραμμα και κάτι λοιπά). Service ανά 7500χλμ. και κάτω από 500 ευρώ δεν έπεφτε με τίποτα (ούτε σε μη εξουσιοδοτημένο δηλαδή).
Από την άλλη, ήταν αμάξι έρωτας
-
Αν, και ξαναλέω, ΑΝ καταφέρεις και βρείς καλοσυντηρημένο και σωστα βελτιωμένο Punto GT πραγματικά δεν θα θές να το αποχωριστεις. Βεβαια η πραγματικότητα είναι οτι τα περισσότερα ειναι σε κατάσταση κάτω του μετρίου συνολικά ή με αριστο αμάξωμα και μοτέρ που κάνει για.... άγκυρα σε βάρκα. Προβλήματα αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (ή οι προηγούμενοι - συνήθως) το έχει προσέξει, δεν βγάζουν σε αντίθεση με όσα λέγονται. Μετάδοση σκυλί, το ίδιο και το μοτέρ (με μαμα πιστόνια βγάζει 200hp για πλάκα) αλλά.... αν ο μηχανικός που το έφτιαχνε ήταν για κλωτσίες θα μετανιώνεις μια ζωή για την αγορά που έκανες. Απο σαλόνι επίσης πάει ανάλογα με τον ιδιοκτήτη. Έχω οδηγήσει αρκετα Punto που δεν τρίζανε καθόλου μέσα και ας φοράγανε 6ποντα ελατήρια χαμηλώματος(το ένα απο αυτά του '94 μάλιστα), και αλλα που ήταν του '99 με μαμά ανάρτηση και τριζανε χειρώτερα απο pick-up φορτηγάκι αθίγγανου.
Για να μην τα πολυλόγο άλλο η αγορά ενος GT θέλει πολύ ψάξιμο, ίσως περισσότερο απο κάθε άλλου αυτοκινήτου...αλλα όταν βρείς αυτό που πραγματικά αξίζει δεν θα θές να το αλλάξεις. Και με ένα σωστό σετάκι ανάρτησης και αντιστρεπτικές eibach θα απορείς γιατί βγήκε η φήμη πως τα αυτοκίνητα αυτά δεν στρίβουν.
Για αγορές ψάξε στα εξής site:
http://www.puntogt.gr
http://www.puntoclub.gr
θα βρείς μερικα αξιόλογα και προσεγμένα. -
Και εγω το εχω σκεφτει πολλες φορες να παρω ενα gtακι (εχει ενα ο πστης ο γειτονας τρελα! ), αλλα παντα κατι με κραταει και ειναι η λογική. Το παιρνεις φθηνα και γενικα το πληρωνεις ακριβα δυστυχως. Εμεις να φανταστεις ειχαμε το 1.1 και το τι μλκιες πληρωναμε δεν λεγεται! Και μιλαμε για προσεγμενο κ σερβις στην ωρα τους κλπ, αλλα κ παλι.
υγ.τους τελευταιους μηνες βλεπω ενα κοντα στο σπιτι μου χωρις πινακιδες και με αυτοκολλητα του δημου κ με εχει φαει η περιεργεια...
-
Ο χρήστης midas έγραψε:
Θα σου πρότεινα να το σκεφτείς μόνο σε περίπτωση που σου αρέσει σαν αυτοκίνητο - όχι πάντως για τα φθηνά του service... Ήταν ο βασικός λόγος που το έδωσα μετά από 70.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα (με πρόγραμμα και κάτι λοιπά). Service ανά 7500χλμ. και κάτω από 500 ευρώ δεν έπεφτε με τίποτα (ούτε σε μη εξουσιοδοτημένο δηλαδή).Από την άλλη, ήταν αμάξι έρωτας
τι αλλαζες καθε 7500 και εκανε 500€, πιστονια?
καλο αμαξι, ηταν ενα παλιο απωθημενο. Παρα λιγο να παρω ενα πολυ προσεγμενο με 220 αλογα απο γνωστο. Ο ιδιος ομως με απετρεψε γιατι θεωρουσε οτι 'τα εχει φαει τα ψωμια του'.
ειναι δυσκολο παντως να βρεθει καποιο σε καλη κατασταση, και η καταναλωση του ειναι ενα θεμα σημερα.
-
Αυτο το αμαξι το παιρνεις ΜΟΝΟ απο γνωστο,οσο κοινοτυπο κι αν ακουγεται.Και φυσικα πρεπει ξερεις απο πριν το αυτοκινητο,ποιος εχει κανει τι πανω του και ποσα μπορεις να αντεξεις σε ενδεχομενη βλαβη.Μπορεις να παιξεις με πολλα νεοτερα και δυνατα (σχετικα) αυτοκινητα ειδικα με μια 2,5αρα,κινηση που ομως εχει σοβαρο ρισκο σε μοτερ που δεν ξερεις τι εχει τραβηξει.Και βεβαια αυτα οχι με 5000 ευρω αλλα λιγο παραπανω.Μπορεις να μπεις στο πουντοκλαμπ και να διαβασεις,ορεξη να εχεις..
-
Αν εχει κανει ανακατασκευη στο μοτερ, τι θα σου βγαλει??? Αν ειναι τελειωμενο δεν θα στο πει ο μηχανικος που θα το ελεγξει??
Και εγω θελω να ναι καμμια 200αρια αλογα για προφανεις λογους!!! Απο καταναλωση πως παει αν εισαι συνεχεια τσιτα και αν πας χαλαρα ξετουρμπιστος?
Λοιπον επειδη αυτο το αμαξι ειναι παιδικος ερωτας και απο τη στιγμη που δεν ξαναμπλεκω με δανεια για αυτοκινητα (για δικους μου λογους) θελω να δωσω 4-5 χιλιαρικα για γρηγορο αυτοκινητο αλλα να μη δινω το μηνα ουτε ευρω σε συνεργεια για βλαβες εκτος βεβαια απο ορισμενα αναλωσιμα που θα ζητησει ενα μτχ αυτοκινητο 10ετιας. Ειναι εφικτο κατι τετοιο?
-
Καθε μηνα μπορει να μη δινεις αλλα 200 αλογα πουντο με 4000 δε θα βρεις κατηγορηματικα εκτος αν καποιος θελει να το σκοτωσει αλλα και παλι θα το μυριστει καποιος πιο πριν απο σενα και θα το τσιμπησει.Βαζεις μια 2,5αρα και αμα γουσταρεις το κανεις να χτυπαει 9αρια...
http://www.youtube.com/watch?v=JsX8THMB ... re=related
Απο καταναλωση με βαρυ ποδι θα εισαι κοντα στα 12-13 λιτρα αναλογως και τα χλμ που εχει και πολλα αλλα,οποτε το νουμερο αυτο ισως ειναι λιγο μπακαλιστικο.
-
Μωρε βρισκεις, βρισκεις!!! Ο,τι γουσταρεις και μαλλον οι περισσοτεροι να τα διωξουν θελουν!! Και ας μην ειναι του 99, ας ειναι και του 96 αρκει να ναι καλο. Λιγοι τρελοι ψαχνουν για τετοια αυτοκινητα πια
Η καταναλωση λογικη ακουγεται αν λαβουμε υπ οψιν την ηλικια του μοτερ. Σ αυτο δεν θα κολλησω..
Fiat Punto GT