Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Punto GT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Punto GT
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    40
    90
    1590
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas-1970 last edited by

      Συνηθως τετοιου ειδους αμαξια να βρεθουν 'μαμα', και χωρις να τα 'εχουν σκισει' λιγο χλωμο το κοβω..

      Για μενα ειναι ρισκο...ειναι ολη αυτη η ιστορια, μονο απο καποιον γνωστο θα εμπιστευομουνα τετοιες καταστασεις. Βεβαια αν δεν υπαρχει ο γνωστος που να εχει τετοιο αυτοκινητο, τοτε...ειναι σαν να ριχνεις κληρο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης scientist έγραψε:
        Γιατί ρε παιδιά έχετε 2 club για Punto ;
        Ποιο καλά δεν θα ήταν να εννωθείται για να έχετε περισσότερα μέλη και άρα μεγαλύτερη δύναμη σε εκτπώσεις, ομαδικέ αγορές κτλ ;

        Ενα ηταν αλλα καποια στιγμη αποφασισαν να χωρισουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ωραίο αμαξάκι το GT. Πολύ ευχάριστο. Μακάρι να υπήρχαν ακόμα σε μαμά κατάσταση. Ειδικά το GT πρώτης γενιάς (πριν το φιμώσουν με καταλύτες) ήταν πολύ γρήγορο, αν και σαν αίσθηση δείχνει αργότερο από τον προκάτοχό του (Ούνο τούρμπο). Αν οδηγηθεί σωστά, διαψεύδει το χαρακτηρισμό του 'πεζοδρομιοκυνηγού' που του είχαν προσάψει.

          Δυστυχώς, αν έχουν μείνει ακόμα μαμίσια GT, αυτά είναι ελάχιστα. R.I.P. Punto GT

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Μαμά αλλά με 15άρηδες τροχούς τουλάχιστον και όχι 14άρηδες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas last edited by

              Γιατί πρέπει οπωσδήποτε βρε παιδιά να είναι μαμά; Εγώ θα προτιμούσα κάποιο από γνωστό με καλούδια που θα ήθελα και γω να του προσθέσω. Φαντάζεστε Punto δεκαετίας χωρίς άλλες αναρτήσεις ή με την εργοστασιακή εξάτμιση;

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                puntofato last edited by

                Ό,τι θέλεις υπάρχει.Το δικό μου δεν έχει τίποτα από φτιαξίματα. Πολλά επίσης που πετυχαίνω στο δρόμο τα έχουν κάτι παππούδες που το τελευταίο πράγμα που τους ενδιαφέρει είναι να τα κάνουν καγκούρικα.
                Πριν δύο εβδομάδες έφτιαξα ένα που δεν είχε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα εξτρά επάνω του(το είχε ένας τύπος γύρω στα 40 με την προοπτική αν χρειαστεί να προσπεράσει να το κάνει στο λιγότερο δυνατό χρόνο).Το πούλησε σε ένα πιτσιρικά για 3χιλιάρικα.Φαντάζομαι ήδη θα έχει μπει μπασοκαμπίνα στο χώρο αποσκευών ενώ ο τυπάς θα έχει γυρίσει όλα τα μαγαζιά να βρει μεγαλύτερη τουρμπίνα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  heras last edited by

                  Αξιζει καποιος που εχει 4-5 χιλιαρικα και δεν θελει να μπλεξει με δοσεις για καινουριο, να αγορασει punto gt 10ετιας+ για μοναδικο του καθημερινο αυτοκινητο για ολες τις δουλειες(μποτιλιαρισμα, βολτες, ταξιδια) και φυσικα για ''ξετρυπωμα'' των γρηγορων καινουριων μοντελων???

                  Ή θα πληρωνει ''δοσεις'' καθε μηνα στα συνεργεια?? Υπαρχουν εναπομειναντα ''καθαρα'' gt??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    γιατι θες να το κανεις αυτο στον εαυτο σου...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ratanplan last edited by

                      Βασικα αν μιλας για μαμα punto GT δεν ξετρυπας και πολλα απο τα καινουρια γληγορα. Ακομη και πρωτο σταδιο....αντε να περνας μερικα καινουρια μαμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        καλυτερα να κανεις υπομονη να μαζεψεις περισσοτερα ή να παρεις μηχανη αν θες να ξετρυπωνεις(στις ευθειες τουλαχιστον) κατι....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • H
                          heras last edited by

                          Kαλα το ''ξετρυπωμα'' τροπος του λεγειν....Και αναφερομαι σε βελτιωμενα gt που μπορουν να σταθουν με αξιωσεις απεναντι στα σημερινα μοντελα. Σε μαμα κατασταση ασφαλως και δεν ειναι ανταγωνιστικο (πολυ) πλεον αλλα δεν με ενδιαφερει κιολας. Προτιμω να φοραει πραγματα πανω...

                          Δηλαδη με λιγα χρηματα που διαθετω να εχω φτηνο και πολυ γκαζι αλλα και ενα ''χαμαλοαυτοκινητο'' για καθε μερα. Και επιπλεον απ ο,τι ξερω εχει φτηνη συντηρηση και ανταλλακτικα και αυτο νομιζω το εξιλεωνει αρκετα! Συν το οτι εχει πολλες απο τις σημερινες ανεσεις (a/c, abs, airbag κλπ)...

                          Πως ακουγεται σαν σκεψη? Περιμενω και αλλες απαντησεις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            odyssey last edited by

                            Υπαρχουν ευκολότεροι και φθηνότεροι τρόποι να γίνεις κολλητος με συνεργειά....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              midas last edited by

                              Θα σου πρότεινα να το σκεφτείς μόνο σε περίπτωση που σου αρέσει σαν αυτοκίνητο - όχι πάντως για τα φθηνά του service... Ήταν ο βασικός λόγος που το έδωσα μετά από 70.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα (με πρόγραμμα και κάτι λοιπά). Service ανά 7500χλμ. και κάτω από 500 ευρώ δεν έπεφτε με τίποτα (ούτε σε μη εξουσιοδοτημένο δηλαδή).

                              Από την άλλη, ήταν αμάξι έρωτας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                michaliscorsa last edited by

                                Αν, και ξαναλέω, ΑΝ καταφέρεις και βρείς καλοσυντηρημένο και σωστα βελτιωμένο Punto GT πραγματικά δεν θα θές να το αποχωριστεις. Βεβαια η πραγματικότητα είναι οτι τα περισσότερα ειναι σε κατάσταση κάτω του μετρίου συνολικά ή με αριστο αμάξωμα και μοτέρ που κάνει για.... άγκυρα σε βάρκα. Προβλήματα αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (ή οι προηγούμενοι - συνήθως) το έχει προσέξει, δεν βγάζουν σε αντίθεση με όσα λέγονται. Μετάδοση σκυλί, το ίδιο και το μοτέρ (με μαμα πιστόνια βγάζει 200hp για πλάκα) αλλά.... αν ο μηχανικός που το έφτιαχνε ήταν για κλωτσίες θα μετανιώνεις μια ζωή για την αγορά που έκανες. Απο σαλόνι επίσης πάει ανάλογα με τον ιδιοκτήτη. Έχω οδηγήσει αρκετα Punto που δεν τρίζανε καθόλου μέσα και ας φοράγανε 6ποντα ελατήρια χαμηλώματος(το ένα απο αυτά του '94 μάλιστα), και αλλα που ήταν του '99 με μαμά ανάρτηση και τριζανε χειρώτερα απο pick-up φορτηγάκι αθίγγανου.

                                Για να μην τα πολυλόγο άλλο η αγορά ενος GT θέλει πολύ ψάξιμο, ίσως περισσότερο απο κάθε άλλου αυτοκινήτου...αλλα όταν βρείς αυτό που πραγματικά αξίζει δεν θα θές να το αλλάξεις. Και με ένα σωστό σετάκι ανάρτησης και αντιστρεπτικές eibach θα απορείς γιατί βγήκε η φήμη πως τα αυτοκίνητα αυτά δεν στρίβουν.

                                Για αγορές ψάξε στα εξής site:
                                http://www.puntogt.gr
                                http://www.puntoclub.gr
                                θα βρείς μερικα αξιόλογα και προσεγμένα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • xenos
                                  xenos last edited by

                                  Και εγω το εχω σκεφτει πολλες φορες να παρω ενα gtακι (εχει ενα ο πστης ο γειτονας τρελα! ), αλλα παντα κατι με κραταει και ειναι η λογική. Το παιρνεις φθηνα και γενικα το πληρωνεις ακριβα δυστυχως. Εμεις να φανταστεις ειχαμε το 1.1 και το τι μλκιες πληρωναμε δεν λεγεται! Και μιλαμε για προσεγμενο κ σερβις στην ωρα τους κλπ, αλλα κ παλι.

                                  υγ.τους τελευταιους μηνες βλεπω ενα κοντα στο σπιτι μου χωρις πινακιδες και με αυτοκολλητα του δημου κ με εχει φαει η περιεργεια...

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης midas έγραψε:
                                    Θα σου πρότεινα να το σκεφτείς μόνο σε περίπτωση που σου αρέσει σαν αυτοκίνητο - όχι πάντως για τα φθηνά του service... Ήταν ο βασικός λόγος που το έδωσα μετά από 70.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα (με πρόγραμμα και κάτι λοιπά). Service ανά 7500χλμ. και κάτω από 500 ευρώ δεν έπεφτε με τίποτα (ούτε σε μη εξουσιοδοτημένο δηλαδή).

                                    Από την άλλη, ήταν αμάξι έρωτας

                                    τι αλλαζες καθε 7500 και εκανε 500€, πιστονια?

                                    καλο αμαξι, ηταν ενα παλιο απωθημενο. Παρα λιγο να παρω ενα πολυ προσεγμενο με 220 αλογα απο γνωστο. Ο ιδιος ομως με απετρεψε γιατι θεωρουσε οτι 'τα εχει φαει τα ψωμια του'.

                                    ειναι δυσκολο παντως να βρεθει καποιο σε καλη κατασταση, και η καταναλωση του ειναι ενα θεμα σημερα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pasxos last edited by

                                      Αυτο το αμαξι το παιρνεις ΜΟΝΟ απο γνωστο,οσο κοινοτυπο κι αν ακουγεται.Και φυσικα πρεπει ξερεις απο πριν το αυτοκινητο,ποιος εχει κανει τι πανω του και ποσα μπορεις να αντεξεις σε ενδεχομενη βλαβη.Μπορεις να παιξεις με πολλα νεοτερα και δυνατα (σχετικα) αυτοκινητα ειδικα με μια 2,5αρα,κινηση που ομως εχει σοβαρο ρισκο σε μοτερ που δεν ξερεις τι εχει τραβηξει.Και βεβαια αυτα οχι με 5000 ευρω αλλα λιγο παραπανω.Μπορεις να μπεις στο πουντοκλαμπ και να διαβασεις,ορεξη να εχεις..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        heras last edited by

                                        Αν εχει κανει ανακατασκευη στο μοτερ, τι θα σου βγαλει??? Αν ειναι τελειωμενο δεν θα στο πει ο μηχανικος που θα το ελεγξει??

                                        Και εγω θελω να ναι καμμια 200αρια αλογα για προφανεις λογους!!! Απο καταναλωση πως παει αν εισαι συνεχεια τσιτα και αν πας χαλαρα ξετουρμπιστος?

                                        Λοιπον επειδη αυτο το αμαξι ειναι παιδικος ερωτας και απο τη στιγμη που δεν ξαναμπλεκω με δανεια για αυτοκινητα (για δικους μου λογους) θελω να δωσω 4-5 χιλιαρικα για γρηγορο αυτοκινητο αλλα να μη δινω το μηνα ουτε ευρω σε συνεργεια για βλαβες εκτος βεβαια απο ορισμενα αναλωσιμα που θα ζητησει ενα μτχ αυτοκινητο 10ετιας. Ειναι εφικτο κατι τετοιο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pasxos last edited by

                                          Καθε μηνα μπορει να μη δινεις αλλα 200 αλογα πουντο με 4000 δε θα βρεις κατηγορηματικα εκτος αν καποιος θελει να το σκοτωσει αλλα και παλι θα το μυριστει καποιος πιο πριν απο σενα και θα το τσιμπησει.Βαζεις μια 2,5αρα και αμα γουσταρεις το κανεις να χτυπαει 9αρια...

                                          http://www.youtube.com/watch?v=JsX8THMB ... re=related

                                          Απο καταναλωση με βαρυ ποδι θα εισαι κοντα στα 12-13 λιτρα αναλογως και τα χλμ που εχει και πολλα αλλα,οποτε το νουμερο αυτο ισως ειναι λιγο μπακαλιστικο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            heras last edited by

                                            Μωρε βρισκεις, βρισκεις!!! Ο,τι γουσταρεις και μαλλον οι περισσοτεροι να τα διωξουν θελουν!! Και ας μην ειναι του 99, ας ειναι και του 96 αρκει να ναι καλο. Λιγοι τρελοι ψαχνουν για τετοια αυτοκινητα πια

                                            Η καταναλωση λογικη ακουγεται αν λαβουμε υπ οψιν την ηλικια του μοτερ. Σ αυτο δεν θα κολλησω..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr