Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 243
    • Best 0
    • Groups 0

    treasure

    @treasure

    ΙΤ - Τέχνες, Αυτοκίνητα, Casual Υψηλή Τεχνολογία.

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    243
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθήνα

    treasure Unfollow Follow

    Latest posts made by treasure

    • RE: Οδήγησα....

      Καλησπέρα σε όλους!

      Να ρωτήσω κι εγώ κάτι παιδιά?

      Έχω οδηγήσει το Fiat Punto Twinair και θα ήθελα και τη δική σας άποψη. Εμένα μου φάνηκε συνολικά ένα πολύ καλά στημένο αυτοκίνητο (π.χ. πατήματα, κρατήματα, φρένα, επιδόσεις, χώροι, ποιότητα, κοκ).

      Το μόνο που κάπως με έχει ξενίσει είναι ο ήχος του δικύλινδρου κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Δεν τον έχω συνηθίσει είναι η αλήθεια. Βέβαια μετά από κάμποση ώρα οδήγησης, τείνω να τον ξεχάσω. Αλλά και πάλι αυτό το κρα-κρα-κρα του δικύλινδρου είναι από ενοχλητικό ως εθιστικό (προφανώς δεν έχω καταλήξει τι είναι περισσότερο)!

      Είναι κριτήριο αυτό για να μην αγοράσει κάποιος το συγκεκριμένο αυτοκίνητο? Αρκετοί με τους οποίους έχω μιλήσει μου λένε ότι η χροιά του κινητήρα συνηθίζεται.

      Τι λένε όσοι έχουν οδηγήσει τον Twinair?

      Ευχαριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      treasure
    • RE: Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)

      Καλησπέρα σε όλους!

      Να ρωτήσω κι εγώ κάτι παιδιά?

      Έχω οδηγήσει το Fiat Punto Twinair και θα ήθελα και τη δική σας άποψη. Εμένα μου φάνηκε συνολικά ένα πολύ καλά στημένο αυτοκίνητο (π.χ. πατήματα, κρατήματα, φρένα, επιδόσεις, χώροι, ποιότητα, κοκ).

      Το μόνο που κάπως με έχει ξενίσει είναι ο ήχος του δικύλινδρου κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Δεν τον έχω συνηθίσει είναι η αλήθεια. Βέβαια μετά από κάμποση ώρα οδήγησης, τείνω να τον ξεχάσω. Αλλά και πάλι αυτό το κρα-κρα-κρα του δικύλινδρου είναι από ενοχλητικό ως εθιστικό (προφανώς δεν έχω καταλήξει τι είναι περισσότερο)!

      Είναι κριτήριο αυτό για να μην αγοράσει κάποιος το συγκεκριμένο αυτοκίνητο? Αρκετοί με τους οποίους έχω μιλήσει μου λένε ότι η χροιά του κινητήρα συνηθίζεται.

      Τι λένε όσοι έχουν οδηγήσει τον Twinair?

      Ευχαριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      treasure
    • RE: BMW Series 1 - Πρόβλημα με νερά

      Φίλοι,

      σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Όταν θα βρούμε τι φταίει θα ενημερώσω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      treasure
    • RE: BMW Series 1 - Πρόβλημα με νερά

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Στεγανωτικα λαστιχα στις πορτες-5η πορτα να ελεγξεις, να δεις αν λειπει καμια ταπα απο τα πατωματα, να ελεγχθουν οι νεροχυτες-αποχετευτεσεις σε περιπτωση που ειναι βουλωμενοι με ξερα φυλλα.. Αυτα σκεφτομαι προχειρα..

      Έχεις δίκιο και αυτά πρέπει να γίνουν και θα γίνουν από εξουσιοδοτημένο service. Απλά αναρωτιέμαι αν αυτά που περιγράφεις σαν πιθανές αιτίες (και μπορεί κάλλιστα να είναι) θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τέτοιο πρόβλημα, τόσο εντοπισμένο, χωρίς οι γύρω/αφαπτόμενες περιοχές να έχουν νερό ή υγρασία, όντας δηλαδή ουσιαστικά στεγνές!!!

      Να ρωτήσω και κάτι ακόμα! Το έχετε αντιμετωπίσει ξανά αυτό το πρόβλημα ? Το έχετε ξαναδεί ή ξανακούσει?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      treasure
    • BMW Series 1 - Πρόβλημα με νερά

      Αγαπητοί συμforumήτες,

      πολύ καλός μου φίλος με BMW 1 (1.6) πριν από μερικές μέρες ανακάλυψε 2 μικρούς λεκέδες από νερό στο πίσω κάθισμα.

      Οι λεκέδες αυτοί σταδιακά μεγάλωσαν και μέσα σε 2-3 ημέρες έχουν καλυψει το μεγαλύτερο μέρος του κάτω μέρους του πίσω καθίσματος (σε όλο σχεδόν το πλάτος και μήκος) όπως επίσης και το κάτω μέρος της πλάτης του πίσω καθίσματος!

      Πριν από λίγο έριξα μια ματιά στον χώρο αποσκευών και διαβάστε τι βρήκα κάτω από την μοκέτα (εκεί δηλαδή που στα υπόλοιπα αυτοκίνητα υπάρχει ρεζέρβα):

      • στον χώρο της μπαταρίας είχε νερό
      • στον χώρο δίπλα στην μπαταρία πολύ νερό
      • επάνω από το ντεπόζιτο βενζίνης (στα δυο βαθουλώματα/γούβες) γεμάτο νερό
      • πουθενά δεν υπήρχε ούτε υποψία από μυρωδιά βενζίνης

      Το νερό παντού ήταν καθαρό και δεν περιείχε πουθενά ακαθαρσίες από χώματα, κ.λ.π. για να υποθέσω ότι από κάτω το αυτοκίνητο είχε 'βάλει' βρωμόνερα. Έτσι απέκλεισα αυτήν (την για εμένα απίθανη να συμβεί) περίπτωση.

      Η οροφή του αυτοκινήτου εσωτερικά ήταν άθικτη. Ούτε ίχνος νερού ή γκριζαρισμένα σημεία από νερό που πέρασε και έχει στεγνώσει. Άθικτη λοιπόν και η οροφή!

      Από που λοιπόν να έχει προέλθει το νερό στα συγκεκριμένα σημεία???

      Το μόνο που μπορώ να δώσω σαν εξήγηση είναι:

      είτε

      α) το φαινόμενο της υγροποίησης όπου γίνεται υγροποίηση του νερού που μπορεί να υπάρχει στην βενζίνη, και περνάει μέσα από το μέταλλο του ντεπόζιτου στο ύφασμα του πίσω καθίσματος.

      ή

      β) κάποια αντλία/βαλβίδα που περνάει από εκεί έχει χαλάσει.

      Μπορείτε σας παρακαλώ όσοι έχετε γνώση ή εμπειρία του θέματος να μου δώσετε μια εξήγηση?

      Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      treasure
    • RE: BMW Series 1 - Πρόβλημα με νερά

      Αγαπητοί συμforumήτες,

      πολύ καλός μου φίλος με BMW 1 (1.6) πριν από μερικές μέρες ανακάλυψε 2 μικρούς λεκέδες από νερό στο πίσω κάθισμα.

      Οι λεκέδες αυτοί σταδιακά μεγάλωσαν και μέσα σε 2-3 ημέρες έχουν καλυψει το μεγαλύτερο μέρος του κάτω μέρους του πίσω καθίσματος (σε όλο σχεδόν το πλάτος και μήκος) όπως επίσης και το κάτω μέρος της πλάτης του πίσω καθίσματος!

      Πριν από λίγο έριξα μια ματιά στον χώρο αποσκευών και διαβάστε τι βρήκα κάτω από την μοκέτα (εκεί δηλαδή που στα υπόλοιπα αυτοκίνητα υπάρχει ρεζέρβα):

      • στον χώρο της μπαταρίας είχε νερό
      • στον χώρο δίπλα στην μπαταρία πολύ νερό
      • επάνω από το ντεπόζιτο βενζίνης (στα δυο βαθουλώματα/γούβες) γεμάτο νερό
      • πουθενά δεν υπήρχε ούτε υποψία από μυρωδιά βενζίνης

      Το νερό παντού ήταν καθαρό και δεν περιείχε πουθενά ακαθαρσίες από χώματα, κ.λ.π. για να υποθέσω ότι από κάτω το αυτοκίνητο είχε 'βάλει' βρωμόνερα. Έτσι απέκλεισα αυτήν (την για εμένα απίθανη να συμβεί) περίπτωση.

      Η οροφή του αυτοκινήτου εσωτερικά ήταν άθικτη. Ούτε ίχνος νερού ή γκριζαρισμένα σημεία από νερό που πέρασε και έχει στεγνώσει. Άθικτη λοιπόν και η οροφή!

      Από που λοιπόν να έχει προέλθει το νερό στα συγκεκριμένα σημεία???

      Το μόνο που μπορώ να δώσω σαν εξήγηση είναι:

      είτε

      α) το φαινόμενο της υγροποίησης όπου γίνεται υγροποίηση του νερού που μπορεί να υπάρχει στην βενζίνη, και περνάει μέσα από το μέταλλο του ντεπόζιτου στο ύφασμα του πίσω καθίσματος.

      ή

      β) κάποια αντλία/βαλβίδα που περνάει από εκεί έχει χαλάσει.

      Μπορείτε σας παρακαλώ όσοι έχετε γνώση ή εμπειρία του θέματος να μου δώσετε μια εξήγηση?

      Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      treasure
    • RE: VW FORUM

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
      [spoiler=:28hwb84t]η γραμμικοτητα ειναι σιγουρα επιθυμητη , ανεξαρτητως μεταδοσης, απλα στα δικινητα θεωρω οτι ειναι πολυ πιο επιθυμητη και απαραιτητη θα ελεγα

      το χαλντεξ στη δικη μου περιπτωση (και γενικα η συνταγη :τουρμπο με πολλα αλογα+ 4κινηση) εκτιμω οτι οτι 'τιθασσευει' με μεγαλυτερη ευκολια τα αλογα και τη ροπη/κλωτσημα του τουρμπο απο οτι θα εκαναν τη ηλεκτρονικα (τα οποια θεωρω οτι θα με εκοβαν οσο καλα κι αν ηταν γιατι η δυναμη ειναι ισως αρκετα μεγαλη, τουλαχιστον ετσι το βλεπω εγω ) , οποτε κι εγω συμφωνω οτι ειναι απαραιτητο στην ελληνικη τουλαχιστον πραγματικοτητα

      παντως μιας και φιλος συμφορουμιτης θα παει απο s3 σε scirocco R , θα ηθελα να δω (μολις το παραλαβει) αν θα του λειψει ή οχι το χαλντεξ και αν θα τον καλυψουν τα ηλεκτρονικα, οποτε αναμενω εγω παντως οταν μιλαμε για πανω απο 200 αλογα ψηφιζω 4κινηση και αν ποτε αποφασισω να βαλω κανα προγραμμα και να κανω τα 265 μου αλογα 300 , τοτε δε το συζητω καν[/spoiler:28hwb84t]

      [spoiler=:28hwb84t]Άρα με 265 άλογα την αναγκάζεις (την τετρακίνηση) ούτως ή άλλως να δουλέψει άμεσα, οπότε είσαι πολύ καλά!

      Τώρα για τον φίλο με το Scirocco εγώ ψηφίζω ότι σίγουρα θα του λείψει! Επειδή όμως όλοι προσαρμοζόμαστε με αυτά που έχουμε (και αυτά που θα έχει ο φίλος θα είναι σούπερ καλούδια, εννοώντας τις επιδόσεις του Scirocco) πιστεύω ότι θα βρει τον τρόπο να πάρει αυτό που θέλει!\

      Εγώ πάντως, με τα ίδια χρήματα που έδωσα για το 4Motion Passat μου αγόραζα το ίδιο με 2.0 TFSI (200 ίπποι) χωρίς όμως την τετρακίνηση! Με ψιλοπαίδεψε η απόφαση, όμως 100% συνειδητά αποφάσισα αυτό που αποφάσισα. Στην τελική, αν το θες τόσο πολύ....με κάποιο φίλτρο K&N (5700s/i, κ.λ.π.), τελικά καζανάκια και πρόγραμμα (σύνολο περ. 900€) παίρνεις και καμμιά 12 καλά αλογάκια (άντε και κανένα SprintBooster [μακριά από μας ] για άμεσο γκάζι) ! Χωρίς όμως τετρακίνηση και με 200+ άλογα τι θα κάνεις στην ελληνική ασφαλτόγλιτσα, σε βρεγμένο/νοτισμένο δρόμο 'βούτυρο' και ίσως και σε καμμιά αναγκαστική off-road διαδρομή (για ενδιάμεσες καταστάσεις συζητώ και όχι για hardcore)???[/spoiler:28hwb84t]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      treasure
    • RE: VW FORUM

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      Φίλε QsisVTS,

      ...

      σου απαντω σε σποιλερ για να μη χαλασω (κι αλλο ) το θεμα
      [spoiler=:1e3vlv7o]εμενα προσωπικα δε με πολυενδιαφερει το λεγομενο 'fun to drive' , ο λογος που επενδυσα στη τετρακινηση ειναι οι επιδοσεις απο τη στιγμη που θεωρω τα αλογα μου μπολικα για τους ελληνικους δρομους.

      οποτε αυτο που με ενδιαφερει εμενα ειναι το τι σου προσφερει η οποια τετρακινηση πρωτιστως στις στροφες και δευτερευοντως στις δυσκολες συνθηκες γενικοτερα.

      η μεταβαση απο ατμοσφαιρικο μπροστοκουνητο σε τουρμπατο τετρακινητο ηταν σιγουρα μια ενδιαφερουσα εμπειρια, ομως επρεπε να προσαρμοστω αναλογως.
      η λογικη/σκοπος του αυτοκινητου μου (s3 8p) στο κατω κατω ειναι οι επιδοσεις και οχι τοσο το να παταω σε παχια αμμο.

      αυτο που κυριως επρεπε να αλλαξω ειναι τη προσεγγιση μου στις στροφες και λογω τουρμπο (μην το ξεχναμε κι αυτο), αλλα και λογω χαλντεξ.
      η κυρια διαφορα ειναι οτι απο κει που εμπαινα σε μια στροφη και ρυθμιζα το αυτοκινητο με γκαζι και τιμονι, πλεον επρεπε να μπω στη λογικη του 'σημαδευω και πυροβολω'

      αυτο γιατι το τουρμπο που εχει καποιο αδιαμφισβητητο λαγκ σε συνδυασμο με το ηλεκτρογκαζο του vag δεν προσφερουν και τη καλυτερη ρυθμισιμοτητα , αλλα και γιατι επι της ουσιας η 4κινηση δε σου προσφερει κατι περα απο βαρος αν δε πατησεις το γκαζι ωστε να λειτουργησει

      οποτε το μεγαλο προβλημα μου σε μια στροφη ηταν να μαθω να τοποθετω οπωσδηποτε το αυτοκινητο σωστα κατα την εισοδο στη στροφη (κατι που ετσι κι αλλιως πρεπει να κανεις , αλλα εδω μετα δε το σωζεις αν κανεις βλακεια) και φυσικα να αποκτησω και το θαρρος ωστε να δινω αρκετο γκαζι οχι μονο κατα την εξοδο (αυτο αλλωστε ειναι και το πιο ευκολο και το πρωτο μεγαλο θετικο που παρατηρει καποιος σε ενα τετρακινητο μεσα στα πρωτα χλμ, οπως και το να πατας τερμα γκαζι στις επιταχυνσεις ανεξαρτητως συνθηκων οδοστρωματος) αλλα και κατα την εισοδο και γενικα σε ολη τη διαρκεια της διαδικασια στριψιματος

      εκει στην εισοδο ειναι λιγο που ακομα το φοβαμαι.. γενικα το αυτοκινητο δε με εχει προδωσει σχεδον ποτε και ξερω οτι εχει πολυ περισσοτερες δυνατοτητες απο οτι εχω εγω σαν οδηγος (οσες φορες εχω τολμησει το κατι παραπανω με εχει εκπληξει πολυ ευχαριστα σε σημειο που δεν το πιστευω πολλες φορες ) και για αυτο απλα προσπαθω να γινω εγω καλυτερος..
      δεν το χω βαρεθει καθολου μετα απο 3.5 χρονια ουτε απο αποψη γκαζιου, ουτε απο καποια αλλη αποψη πολυ απλα γιατι εχει πολλα να μου μαθει ακομα

      οσο για το λαγκ του χαλντεξ 2, εμενα προσωπικα δε με απασχολει και θα ελεγα οτι στο δικο μου τουλαχιστον αυτοκινητo ειναι αρκετα σωστα ρυθμισμενο και ως προς την κατανομη της ροπης αλλα και ως προς την αμεσοτητα.
      φυσικα δεν αμφισβητω οτι ενα τορσεν θα ειναι πιο αμεσο, απλα με βαση τις δικες μου εμπειριες ειναι αρκετα αμεσο

      σιγουρα παντως δε θα πειραζα κατι στο χαλντεξ , γιατι περα απο την επικινδυνοτητα ισως θα επρεπε πααααλι να προσαρμοσω το στυλ οδηγησης μου [/spoiler:1e3vlv7o]

      Φίλε QsisVTS συνεχίζω κι εγώ σε spoiler για οικονομία χώρου!
      [spoiler=:1e3vlv7o]Άρα, αν καταλαβαίνω καλά από αυτά που λες έχεις ΠΟΛΥ δύναμη λόγω turbo (210+ άλογα), ψιλοαργό ηλεκτρόγκαζο, και τετρακίνηση που αν δεν πατήσεις γκάζι δεν επεμβαίνει.....μούμπλε, μούμπλε....!

      Εγώ από την άλλη έχω 150 ατμοσφαιρικούς ίππους (VW Passat 2.0FSI 4Motion), όχι αργό ηλεκτρόγκαζο (θα έλεγα) και την ίδια τετρακίνηση με τη δική σου (έχω διαβάσει ότι ακόμα και ο Gen II παρότι παλαιός, έχει τέσσερις εκδόσεις [a,b,c,d])! Έτσι θα μπορούσα ίσως να υποθέσω από αυτά που λες ότι ένεκα έλλειψης turbo lag, το μοτέρ μου ΙΣΩΣ (με κεφαλαία) να συνεργάζεται πιο αρμονικά/ρυθμίσιμα με την Gen II και τις ιδιαιτερότητές της. Αυτό προς θεού δεν μειώνει το πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο που έχεις για να μην παρεξηγηθούμε αλλά ΙΣΩΣ αποδυκνείει ότι το 'κλώτσημα' του turbo και η τρελλή επιτάχυνση που ακολουθεί να χρειάζεται μια πιο ενσωματωμένη στο σύστημα τετρακίνηση! Εδώ κάνω μια πολύ θεωρητική προσέγγιση που όμως ίσως έχει κάτι να αναδείξει στην όλη υπόθεση...Με άλλα λόγια τα 150 πιο γραμμικά και λιγότερο φουριόζικα/ροπάτα ατμοσφαιρικά άλογα ίσως να ισιώνουν καλύτερα με τον Gen II, σε αντίθεση ίσως με τα πολλά, ροπάτα και ατίθασα άλογα του S3.

      Εσύ πως το αντιλαμβάνεσαι? Θα μπορούσε να συμβαίνει κάτι τέτοιο?[/spoiler:1e3vlv7o]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      treasure
    • RE: VW FORUM

      Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
      Αν και επιχειρείς να εισέλθεις σε ομάδα που οι περισσότεροι είναι τρομοκράτες (βλέπε TSI ), είσαι ευπρόσδεκτος.

      Έχει πολύ χιούμορ η απάντησή σου Vasgti αλλά έτσι...για να εξάψω λίγο τα πνεύματα...πείτε μου ποιον TSI (εξαιρουμένου ίσως του 2λιτρου) μπορείς να τον γκαζώνεις σαν ραπτομηχανή μέχρι τις 6900-7000 στροφές/λεπτό και να μην τον παίρνεις στο χέρι μετά από λίγο???? Δεν έχω κάνει έρευνα, δεν έχω στοιχεία...αλλά από την εμπειρία μου με TSI (και μάλιστα λειτουργικό και χωρίς προβλήματα) έχω αντιληφθεί ότι κάτι τέτοιο θα έλιωνε τον κινητήρα!

      Τώρα θα μου πείτε γιατί να τον λιώσω αφού έχω την ροπή χαμηλά αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία! Στο ερώτημα απαντήστε παρακαλώ...στο ερώτημα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      treasure
    • RE: VW FORUM

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      πολυ ενδιαφερουσα η αναλυση σου και οπως και να το κανουμε εχει καποια επιπλεον βαρυτητα απο τη στιγμη που εχεις συμβιωσει αρκετο καιρο με ολα αυτα τα συστηματα τετρακινησης

      εγω προσωπικα που πηγα απο εμπρος κινηση σε haldex II, αναγκαστηκα να αλλαξω πολυ το οδηγικο μου στυλ (ειναι μεγαλο λαθος να οδηγεις 4κινητο , εστω και χαλντεξατο με τη λογικη του μπροστοκουνητου) και δε σου κρυβω οτι ακομα και 3 χρονια μετα ακομα προσαρμοζομαι

      επισης χαιρομαι που ενας ανθρωπος που εχει συμβιωσει και με κεντρικο διαφορικο δε βγαζει παναχρηστο το χαλντεξ, οπως κανουν πολλοι επειδη καπου το ακουσαν ή επειδη δεν ειναι 'πραγματικο' quattro

      Φίλε QsisVTS,

      προσπάθησα να είμαι όσο αντικειμενικός μπορούσα - ή μάλλον όσο λιγότερο υποκειμενικός - σκεπτόμενος τους βασικούς λόγους που κάποιος αγοράζει ένα τετρακίνητο όχημα. Έτσι, η βασικότερη πιστεύω αιτία για να αγοράσει κανείς τετρακίνητο είναι να έχει πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες (ή σχεδόν σε όλες αν εξαιρέσεις την παχιά άμμο), στα πλαίσια μιας κανονικής οδήγησης και κυριότερα για λόγους ασφάλειας (να μην κολλήσω κάπου)!

      Οι παραπάνω λόγοι δεν αφορούν σε πρώτη φάση τον παράγοντα διασκέδαση (Fun to drive) ή τον παράγοντα εξατομικευμένο οδηγικό στυλ! Αν με ρωτάς, διασκέδαζα πιο πολύ (ή μάλλον πιο εύκολα και χωρίς δεύτερη σκέψη) με το Torsen γιατί έλειπε έστω και η ελάχιστη εμπλοκή του συστήματος. Από την άλλη είχα όμως κατανάλωση 14l/100km. ενώ τώρα έχω 12l/100km. Το δε Torsen προσαρμοζόταν στο οδηγικό μου στυλ και ποτέ δεν σκέφτηκα ότι έπρεπε να αλλάξω κάτι για να κάνω fit το οδηγικό μου στυλ στις ιδιαιτερότητες του Torsen. Από την άλλη πλευρά, σε εδάφη με παχιά άμμο κολλάει και το Torsen και τα αντίστοιχα συστήματα των RAV4 δεύτερης γενιάς και KIA Sportage τελευταίας γενιάς και Haldex Gen II. Εννοείται πάντα με ελαστικά για υψηλές ταχύτητες ή και 90/10 τα οποία φορούσαν κάποια από τα προαναφερθέντα οχήματα! Με του τρακτέρ τα ελαστικά θα μπορούσα ενδεχομένως να φτάσω και μέχρι τα Ιμαλάϊα αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία που δεν μας αφορά!

      Εκεί που καταλήγω (και κρίνοντας και από τη δική μου εμπειρία) είναι ότι ενδεχομένως το οδηγικό σου στυλ να μην χρειαζόταν τόσες προσαρμογές αν οδηγούσες Torsen. Θα τον είχες όμως πάντα κάτω απ'τα πόδια σου με όλα τα συν και όλα τα πλην (φθορές, καταναλώσεις, βραδύτερο αυτοκίνητο)! Από την άλλη πλευρά, τα μπροστινοκίνητα έχουν πιο ξεκάθαρο χαρακτήρα από τον Haldex II,....όμως ΔΕΝ είναι τετρακίνητα και αυτό είναι πολύ σημαντικό όταν θα χρειαστείς την έξτρα πρόσφυση!

      Aftermarket λύσεις για να αντιμετωπίσεις την βραδύτητα στην αντίδραση του Haldex Gen II υπάρχουν και δεν κοστίζουν και μια περιουσία. Επειδή όμως αν τις ακολουθούσε κάποιος θα 'έμπλεκε' με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου και επειδή αυτό είναι επικίνδυνο για την ασφάλεια του κάθε οδηγού, εγώ είμαι επί της αρχής αντίθετος με αυτά τα συστήματα!

      Αυτό που φροντίζω να κάνω κάθε φορά που οδηγώ το αυτοκίνητό μου με τον Gen II είναι να αξιοποιώ όλες του τις δυνατότητες που μου παρέχει αυτή η μορφή τετρακίνησης ....και το γνωρίζεις εξάλλου...δεν είναι και λίγες!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      treasure
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr