Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Φίλε QsisVTS,
...
σου απαντω σε σποιλερ για να μη χαλασω (κι αλλο ) το θεμα
[spoiler=:1e3vlv7o]εμενα προσωπικα δε με πολυενδιαφερει το λεγομενο 'fun to drive' , ο λογος που επενδυσα στη τετρακινηση ειναι οι επιδοσεις απο τη στιγμη που θεωρω τα αλογα μου μπολικα για τους ελληνικους δρομους.
οποτε αυτο που με ενδιαφερει εμενα ειναι το τι σου προσφερει η οποια τετρακινηση πρωτιστως στις στροφες και δευτερευοντως στις δυσκολες συνθηκες γενικοτερα.
η μεταβαση απο ατμοσφαιρικο μπροστοκουνητο σε τουρμπατο τετρακινητο ηταν σιγουρα μια ενδιαφερουσα εμπειρια, ομως επρεπε να προσαρμοστω αναλογως.
η λογικη/σκοπος του αυτοκινητου μου (s3 8p) στο κατω κατω ειναι οι επιδοσεις και οχι τοσο το να παταω σε παχια αμμο.
αυτο που κυριως επρεπε να αλλαξω ειναι τη προσεγγιση μου στις στροφες και λογω τουρμπο (μην το ξεχναμε κι αυτο), αλλα και λογω χαλντεξ.
η κυρια διαφορα ειναι οτι απο κει που εμπαινα σε μια στροφη και ρυθμιζα το αυτοκινητο με γκαζι και τιμονι, πλεον επρεπε να μπω στη λογικη του 'σημαδευω και πυροβολω'
αυτο γιατι το τουρμπο που εχει καποιο αδιαμφισβητητο λαγκ σε συνδυασμο με το ηλεκτρογκαζο του vag δεν προσφερουν και τη καλυτερη ρυθμισιμοτητα , αλλα και γιατι επι της ουσιας η 4κινηση δε σου προσφερει κατι περα απο βαρος αν δε πατησεις το γκαζι ωστε να λειτουργησει
οποτε το μεγαλο προβλημα μου σε μια στροφη ηταν να μαθω να τοποθετω οπωσδηποτε το αυτοκινητο σωστα κατα την εισοδο στη στροφη (κατι που ετσι κι αλλιως πρεπει να κανεις , αλλα εδω μετα δε το σωζεις αν κανεις βλακεια) και φυσικα να αποκτησω και το θαρρος ωστε να δινω αρκετο γκαζι οχι μονο κατα την εξοδο (αυτο αλλωστε ειναι και το πιο ευκολο και το πρωτο μεγαλο θετικο που παρατηρει καποιος σε ενα τετρακινητο μεσα στα πρωτα χλμ, οπως και το να πατας τερμα γκαζι στις επιταχυνσεις ανεξαρτητως συνθηκων οδοστρωματος) αλλα και κατα την εισοδο και γενικα σε ολη τη διαρκεια της διαδικασια στριψιματος
εκει στην εισοδο ειναι λιγο που ακομα το φοβαμαι.. γενικα το αυτοκινητο δε με εχει προδωσει σχεδον ποτε και ξερω οτι εχει πολυ περισσοτερες δυνατοτητες απο οτι εχω εγω σαν οδηγος (οσες φορες εχω τολμησει το κατι παραπανω με εχει εκπληξει πολυ ευχαριστα σε σημειο που δεν το πιστευω πολλες φορες ) και για αυτο απλα προσπαθω να γινω εγω καλυτερος..
δεν το χω βαρεθει καθολου μετα απο 3.5 χρονια ουτε απο αποψη γκαζιου, ουτε απο καποια αλλη αποψη πολυ απλα γιατι εχει πολλα να μου μαθει ακομα
οσο για το λαγκ του χαλντεξ 2, εμενα προσωπικα δε με απασχολει και θα ελεγα οτι στο δικο μου τουλαχιστον αυτοκινητo ειναι αρκετα σωστα ρυθμισμενο και ως προς την κατανομη της ροπης αλλα και ως προς την αμεσοτητα.
φυσικα δεν αμφισβητω οτι ενα τορσεν θα ειναι πιο αμεσο, απλα με βαση τις δικες μου εμπειριες ειναι αρκετα αμεσο
σιγουρα παντως δε θα πειραζα κατι στο χαλντεξ , γιατι περα απο την επικινδυνοτητα ισως θα επρεπε πααααλι να προσαρμοσω το στυλ οδηγησης μου [/spoiler:1e3vlv7o]
Φίλε QsisVTS συνεχίζω κι εγώ σε spoiler για οικονομία χώρου!
[spoiler=:1e3vlv7o]Άρα, αν καταλαβαίνω καλά από αυτά που λες έχεις ΠΟΛΥ δύναμη λόγω turbo (210+ άλογα), ψιλοαργό ηλεκτρόγκαζο, και τετρακίνηση που αν δεν πατήσεις γκάζι δεν επεμβαίνει.....μούμπλε, μούμπλε....!
Εγώ από την άλλη έχω 150 ατμοσφαιρικούς ίππους (VW Passat 2.0FSI 4Motion), όχι αργό ηλεκτρόγκαζο (θα έλεγα) και την ίδια τετρακίνηση με τη δική σου (έχω διαβάσει ότι ακόμα και ο Gen II παρότι παλαιός, έχει τέσσερις εκδόσεις [a,b,c,d])! Έτσι θα μπορούσα ίσως να υποθέσω από αυτά που λες ότι ένεκα έλλειψης turbo lag, το μοτέρ μου ΙΣΩΣ (με κεφαλαία) να συνεργάζεται πιο αρμονικά/ρυθμίσιμα με την Gen II και τις ιδιαιτερότητές της. Αυτό προς θεού δεν μειώνει το πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο που έχεις για να μην παρεξηγηθούμε αλλά ΙΣΩΣ αποδυκνείει ότι το 'κλώτσημα' του turbo και η τρελλή επιτάχυνση που ακολουθεί να χρειάζεται μια πιο ενσωματωμένη στο σύστημα τετρακίνηση! Εδώ κάνω μια πολύ θεωρητική προσέγγιση που όμως ίσως έχει κάτι να αναδείξει στην όλη υπόθεση...Με άλλα λόγια τα 150 πιο γραμμικά και λιγότερο φουριόζικα/ροπάτα ατμοσφαιρικά άλογα ίσως να ισιώνουν καλύτερα με τον Gen II, σε αντίθεση ίσως με τα πολλά, ροπάτα και ατίθασα άλογα του S3.
Εσύ πως το αντιλαμβάνεσαι? Θα μπορούσε να συμβαίνει κάτι τέτοιο?[/spoiler:1e3vlv7o]