-
Αγαπητοί συμforumήτες,
πολύ καλός μου φίλος με BMW 1 (1.6) πριν από μερικές μέρες ανακάλυψε 2 μικρούς λεκέδες από νερό στο πίσω κάθισμα.
Οι λεκέδες αυτοί σταδιακά μεγάλωσαν και μέσα σε 2-3 ημέρες έχουν καλυψει το μεγαλύτερο μέρος του κάτω μέρους του πίσω καθίσματος (σε όλο σχεδόν το πλάτος και μήκος) όπως επίσης και το κάτω μέρος της πλάτης του πίσω καθίσματος!
Πριν από λίγο έριξα μια ματιά στον χώρο αποσκευών και διαβάστε τι βρήκα κάτω από την μοκέτα (εκεί δηλαδή που στα υπόλοιπα αυτοκίνητα υπάρχει ρεζέρβα):
- στον χώρο της μπαταρίας είχε νερό
- στον χώρο δίπλα στην μπαταρία πολύ νερό
- επάνω από το ντεπόζιτο βενζίνης (στα δυο βαθουλώματα/γούβες) γεμάτο νερό
- πουθενά δεν υπήρχε ούτε υποψία από μυρωδιά βενζίνης
Το νερό παντού ήταν καθαρό και δεν περιείχε πουθενά ακαθαρσίες από χώματα, κ.λ.π. για να υποθέσω ότι από κάτω το αυτοκίνητο είχε 'βάλει' βρωμόνερα. Έτσι απέκλεισα αυτήν (την για εμένα απίθανη να συμβεί) περίπτωση.
Η οροφή του αυτοκινήτου εσωτερικά ήταν άθικτη. Ούτε ίχνος νερού ή γκριζαρισμένα σημεία από νερό που πέρασε και έχει στεγνώσει. Άθικτη λοιπόν και η οροφή!
Από που λοιπόν να έχει προέλθει το νερό στα συγκεκριμένα σημεία???
Το μόνο που μπορώ να δώσω σαν εξήγηση είναι:
είτε
α) το φαινόμενο της υγροποίησης όπου γίνεται υγροποίηση του νερού που μπορεί να υπάρχει στην βενζίνη, και περνάει μέσα από το μέταλλο του ντεπόζιτου στο ύφασμα του πίσω καθίσματος.
ή
β) κάποια αντλία/βαλβίδα που περνάει από εκεί έχει χαλάσει.
Μπορείτε σας παρακαλώ όσοι έχετε γνώση ή εμπειρία του θέματος να μου δώσετε μια εξήγηση?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Αγαπητοί συμforumήτες,
πολύ καλός μου φίλος με BMW 1 (1.6) πριν από μερικές μέρες ανακάλυψε 2 μικρούς λεκέδες από νερό στο πίσω κάθισμα.
Οι λεκέδες αυτοί σταδιακά μεγάλωσαν και μέσα σε 2-3 ημέρες έχουν καλυψει το μεγαλύτερο μέρος του κάτω μέρους του πίσω καθίσματος (σε όλο σχεδόν το πλάτος και μήκος) όπως επίσης και το κάτω μέρος της πλάτης του πίσω καθίσματος!
Πριν από λίγο έριξα μια ματιά στον χώρο αποσκευών και διαβάστε τι βρήκα κάτω από την μοκέτα (εκεί δηλαδή που στα υπόλοιπα αυτοκίνητα υπάρχει ρεζέρβα):
- στον χώρο της μπαταρίας είχε νερό
- στον χώρο δίπλα στην μπαταρία πολύ νερό
- επάνω από το ντεπόζιτο βενζίνης (στα δυο βαθουλώματα/γούβες) γεμάτο νερό
- πουθενά δεν υπήρχε ούτε υποψία από μυρωδιά βενζίνης
Το νερό παντού ήταν καθαρό και δεν περιείχε πουθενά ακαθαρσίες από χώματα, κ.λ.π. για να υποθέσω ότι από κάτω το αυτοκίνητο είχε 'βάλει' βρωμόνερα. Έτσι απέκλεισα αυτήν (την για εμένα απίθανη να συμβεί) περίπτωση.
Η οροφή του αυτοκινήτου εσωτερικά ήταν άθικτη. Ούτε ίχνος νερού ή γκριζαρισμένα σημεία από νερό που πέρασε και έχει στεγνώσει. Άθικτη λοιπόν και η οροφή!
Από που λοιπόν να έχει προέλθει το νερό στα συγκεκριμένα σημεία???
Το μόνο που μπορώ να δώσω σαν εξήγηση είναι:
είτε
α) το φαινόμενο της υγροποίησης όπου γίνεται υγροποίηση του νερού που μπορεί να υπάρχει στην βενζίνη, και περνάει μέσα από το μέταλλο του ντεπόζιτου στο ύφασμα του πίσω καθίσματος.
ή
β) κάποια αντλία/βαλβίδα που περνάει από εκεί έχει χαλάσει.
Μπορείτε σας παρακαλώ όσοι έχετε γνώση ή εμπειρία του θέματος να μου δώσετε μια εξήγηση?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Αγαπητοί συμforumήτες,
πολύ καλός μου φίλος με BMW 1 (1.6) πριν από μερικές μέρες ανακάλυψε 2 μικρούς λεκέδες από νερό στο πίσω κάθισμα.
Οι λεκέδες αυτοί σταδιακά μεγάλωσαν και μέσα σε 2-3 ημέρες έχουν καλυψει το μεγαλύτερο μέρος του κάτω μέρους του πίσω καθίσματος (σε όλο σχεδόν το πλάτος και μήκος) όπως επίσης και το κάτω μέρος της πλάτης του πίσω καθίσματος!
Πριν από λίγο έριξα μια ματιά στον χώρο αποσκευών και διαβάστε τι βρήκα κάτω από την μοκέτα (εκεί δηλαδή που στα υπόλοιπα αυτοκίνητα υπάρχει ρεζέρβα):
- στον χώρο της μπαταρίας είχε νερό
- στον χώρο δίπλα στην μπαταρία πολύ νερό
- επάνω από το ντεπόζιτο βενζίνης (στα δυο βαθουλώματα/γούβες) γεμάτο νερό
- πουθενά δεν υπήρχε ούτε υποψία από μυρωδιά βενζίνης
Το νερό παντού ήταν καθαρό και δεν περιείχε πουθενά ακαθαρσίες από χώματα, κ.λ.π. για να υποθέσω ότι από κάτω το αυτοκίνητο είχε 'βάλει' βρωμόνερα. Έτσι απέκλεισα αυτήν (την για εμένα απίθανη να συμβεί) περίπτωση.
Η οροφή του αυτοκινήτου εσωτερικά ήταν άθικτη. Ούτε ίχνος νερού ή γκριζαρισμένα σημεία από νερό που πέρασε και έχει στεγνώσει. Άθικτη λοιπόν και η οροφή!
Από που λοιπόν να έχει προέλθει το νερό στα συγκεκριμένα σημεία???
Το μόνο που μπορώ να δώσω σαν εξήγηση είναι:
είτε
α) το φαινόμενο της υγροποίησης όπου γίνεται υγροποίηση του νερού που μπορεί να υπάρχει στην βενζίνη, και περνάει μέσα από το μέταλλο του ντεπόζιτου στο ύφασμα του πίσω καθίσματος.
ή
β) κάποια αντλία/βαλβίδα που περνάει από εκεί έχει χαλάσει.
Μπορείτε σας παρακαλώ όσοι έχετε γνώση ή εμπειρία του θέματος να μου δώσετε μια εξήγηση?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Στεγανωτικα λαστιχα στις πορτες-5η πορτα να ελεγξεις, να δεις αν λειπει καμια ταπα απο τα πατωματα, να ελεγχθουν οι νεροχυτες-αποχετευσεις σε περιπτωση που ειναι βουλωμενοι με ξερα φυλλα.. Αυτα σκεφτομαι προχειρα..
-
Υγροποίηση; Δύσκολο έως απίθανο.
Θα κοιτούσα δύο πράγματα:
- Τσιμούχα-λάστιχο του πορτμπακαζ. Μήπως δεν εφαρμόζει καλά και βάζει από εκεί. Προσοχή και γύρω από τα πίσω φανάρια επίσης.
- Το πιτσιλιστήρι του πίσω υαλοκαθαριστήρα πετάει με δύναμη νερό; Αν όχι, παίζει να φταίει αυτό.
Γενικώς, δείτε από πού προέρχεται η διαρροή: από κάτω ή από πάνω. Μήπως το νερό μπαίνει από κάποια τρυπούλα στο πάτωμα;
Αλήθεια, το αυτοκίνητο έχει τρακάρει ή έχει πάει γενικώς σε φανοποιία; Αν δεν έχει πάει, είναι πολύ περίεργο. Αν έχει πάει, να... ξαναπάει από εκεί, κάποια βλακεία έκανε ο μάστορας!
-
Το α δεν παιζει.Αν μπορουσε να διαπερνα το τεποζιτο η υγρασια απο την βενζινη θα το εκαναν και οι υδρατμοι της βενζινης.Ας ελενξει μηπως το νερο μπαινει απο τα πισω φωτα ή μηπως λειπει ή δεν εχει κουμπωσει καλα καμια ταπα στο πατωμα και μπηκαν νερα της βροχης.Μηπως εχει τρακαρει και δεν εγινε καλη επισκευη;
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Στεγανωτικα λαστιχα στις πορτες-5η πορτα να ελεγξεις, να δεις αν λειπει καμια ταπα απο τα πατωματα, να ελεγχθουν οι νεροχυτες-αποχετευτεσεις σε περιπτωση που ειναι βουλωμενοι με ξερα φυλλα.. Αυτα σκεφτομαι προχειρα..Έχεις δίκιο και αυτά πρέπει να γίνουν και θα γίνουν από εξουσιοδοτημένο service. Απλά αναρωτιέμαι αν αυτά που περιγράφεις σαν πιθανές αιτίες (και μπορεί κάλλιστα να είναι) θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τέτοιο πρόβλημα, τόσο εντοπισμένο, χωρίς οι γύρω/αφαπτόμενες περιοχές να έχουν νερό ή υγρασία, όντας δηλαδή ουσιαστικά στεγνές!!!
Να ρωτήσω και κάτι ακόμα! Το έχετε αντιμετωπίσει ξανά αυτό το πρόβλημα ? Το έχετε ξαναδεί ή ξανακούσει?
-
Ο χρήστης treasure έγραψε:
Στεγανωτικα λαστιχα στις πορτες-5η πορτα να ελεγξεις, να δεις αν λειπει καμια ταπα απο τα πατωματα, να ελεγχθουν οι νεροχυτες-αποχετευτεσεις σε περιπτωση που ειναι βουλωμενοι με ξερα φυλλα.. Αυτα σκεφτομαι προχειρα..
Έχεις δίκιο και αυτά πρέπει να γίνουν και θα γίνουν από εξουσιοδοτημένο service. Απλά αναρωτιέμαι αν αυτά που περιγράφεις σαν πιθανές αιτίες (και μπορεί κάλλιστα να είναι) θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τέτοιο πρόβλημα, τόσο εντοπισμένο, χωρίς οι γύρω/αφαπτόμενες περιοχές να έχουν νερό ή υγρασία, όντας δηλαδή ουσιαστικά στεγνές!!!
Να ρωτήσω και κάτι ακόμα! Το έχετε αντιμετωπίσει ξανά αυτό το πρόβλημα ? Το έχετε ξαναδεί ή ξανακούσει?
Μην σου ακουγεται περιεργο,το νερο κυλαει και δεν αφηνει παντα ιχνη.Ας κοιταξει και τους αεραγωγους μεσα απο τον προφυλακτηρα.
-
Ο χρήστης treasure έγραψε:
Στεγανωτικα λαστιχα στις πορτες-5η πορτα να ελεγξεις, να δεις αν λειπει καμια ταπα απο τα πατωματα, να ελεγχθουν οι νεροχυτες-αποχετευτεσεις σε περιπτωση που ειναι βουλωμενοι με ξερα φυλλα.. Αυτα σκεφτομαι προχειρα..
Έχεις δίκιο και αυτά πρέπει να γίνουν και θα γίνουν από εξουσιοδοτημένο service. Απλά αναρωτιέμαι αν αυτά που περιγράφεις σαν πιθανές αιτίες (και μπορεί κάλλιστα να είναι) θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τέτοιο πρόβλημα, τόσο εντοπισμένο, χωρίς οι γύρω/αφαπτόμενες περιοχές να έχουν νερό ή υγρασία, όντας δηλαδή ουσιαστικά στεγνές!!!
Να ρωτήσω και κάτι ακόμα! Το έχετε αντιμετωπίσει ξανά αυτό το πρόβλημα ? Το έχετε ξαναδεί ή ξανακούσει?
Αρκει να σου πω οτι ξερω περιπτωση που εμενε εν κινησει αυτοκινητο, ελυνες το σωληνακι του καρμπιρατερ και πεταγε νερο.. Ειχε ραγισει ο λαιμος του ρεζερβουαρ και στις βροχες 'εγλυφε' απο το αμαξωμα στη ταπα της βενζινης απο εκει στο ραγισμα και τα εφερνε μεσα στο ρεζερβουαρ.. Τρεχα γυρευε με λιγα λογια...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αρκει να σου πω οτι ξερω περιπτωση που εμενε εν κινησει αυτοκινητο, ελυνες το σωληνακι του καρμπιρατερ και πεταγε νερο.. Ειχε ραγισει ο λαιμος του ρεζερβουαρ και στις βροχες 'εγλυφε' απο το αμαξωμα στη ταπα της βενζινης απο εκει στο ραγισμα και τα εφερνε μεσα στο ρεζερβουαρ.. Τρεχα γυρευε με λιγα λογια...2CV ήταν;
-
Ο χρήστης pienaf1 έγραψε:
Αρκει να σου πω οτι ξερω περιπτωση που εμενε εν κινησει αυτοκινητο, ελυνες το σωληνακι του καρμπιρατερ και πεταγε νερο.. Ειχε ραγισει ο λαιμος του ρεζερβουαρ και στις βροχες 'εγλυφε' απο το αμαξωμα στη ταπα της βενζινης απο εκει στο ραγισμα και τα εφερνε μεσα στο ρεζερβουαρ.. Τρεχα γυρευε με λιγα λογια...
2CV ήταν;
Καλα μιλαμε το πετυχες.. Το αλλο ακρο ηταν..cx..
-
Πρέπει να είχε πολύ καλή κατανάλωση το συγκεκριμένο... φουλ πάντα ο δείκτης χαχαχα
-
Το είχα πάθει σε Dyane.
Είχε κοπεί το λάστιχο γύρω από τον λαιμό του ρεζερβουάρ και τριβότανε στο φτερό.
Το έκοψε λες και ήταν το φτερό σιδεροπρίονο.
Πρέπει να έμεινα και δέκα φορές μέχρι να το βρω...
Οι γνωστές 'ομορφιές' των Γάλλων.Στο θέμα μας:
Κάποιος θα μπει μέσα στο αυτοκίνητο και ένας άλλος θα ρίχνει νερό απ' έξω με όσο γίνεται μεγαλύτερη πίεση. Με λίγη προσοχή θα βρεθεί η είσοδος του νερού.
Υπάρχει περίπτωση να χάνει και το πίσω πιτσιλιστήρι όπως έγραψε και ο HighFidelity. -
Υπάρχει μια περίπτωση να είναι όντως από το πίσω πιτσιλιστήρι. Μπορείς όμως εύκολα να το τσεκάρεις. Άνοιξε το πορτ-μπαγκάζ και ρίχνε νερό να δεις από πού χάνει. Επάνω, στο πορτ μπαγκάζ κάτω από τους μεντεσέδες, έχει ένα σωλήνα που περνάνε καλώδια και νομίζω και το σωληνάκι του πίσω υαλοκαθαριστήρα. Δες αν χάνει από εκεί και γλύφει μέχρι κάτω. Πράγμα που το βλέπω λίγο δύσκολο.
Για να λες ότι βρήκες νερό πίσω, στη μπαταρία…πολύ πιθανόν να βάζει νερό από το πίσω φανάρι. Μήπως έχει χαλάσει κανένα λαστιχάκι του?
Το νούμερο 8 δηλαδή:
Από εδώ: http://bmwfans.info/parts/catalog/E87N/ ... ear_light/
Μπορείς να το λύσεις και μόνος σου να το τσεκάρεις.
Ελπίζω να πάνε όλα καλά.
-
Φίλοι,
σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Όταν θα βρούμε τι φταίει θα ενημερώσω.
BMW Series 1 - Πρόβλημα με νερά