-
Εγώ πάντως βλέποντας στο 5th gear το megane RS να ανάβει λαμπάκια, να μπαίνει σε safe mode (?) και να πηγαίνει μέχρι 10χάω με λίγους γύρους στην πίστα ανατρίχιασα.
Ίσως στιγμιαία να φαντάστηκα πως είχα megane rs και βρισκόμουνα στο συνεργείο της ρελέξ ακούγοντας την μαγική φράση 'δεν βρήκαμε τι φταίει, θέλετε να αλλάξουμε πχ κινητήρα?'
--> rule of thumb (δικό μου): αν μπορείς να αγοράσεις αντίστοιχο αυτοκίνητο ιαπωνική ή έστω γερμανικό, γιατί να ταλαιπωρείσαι με renault?
-
Επειδη πεσαν καποια γελακια κλπ, δε μ'ενδιαφερει καθολου εαν βλεπω το megane rs απο μπροστα η απο τον κωλο, ουτε καν με απασχολει να το βλεπω, ουτε φυσικα το μισω γιατι δεν μπορω να το φτασω και αλλα ευτραπελα που διαβασα. Αυτα ειναι αστεια πραγματα. Απλα δε μου αρεσει σαν σχεδιο. Για μενα η σειρα megane 3θυρων και 5θυρων (ειδικα τα 3θυρα) ειναι τα ασχημοτερα αυτοκίνητα των τελευταιων 20 ετών τουλάχιστον... Μπορει σαν αυτοκίνητο απο πλευρας δυναμης η κρατηματος η ευχαριστησης να ειναι το πρωτο (που φυσικα δεν ειναι) αλλα για μενα μετραει και το σχεδιο και η ομορφια του αυτοκίνήτου. Το πισω μέρος ειναι σαν καρο. Ειπα προσωπικη αποψη εκφραζω τι να κανω τώρα να κόψω τις φλεβες μου?
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Στη renault ειναι απλα εφευρετες κ διμιουργοι! Κ σε αυτο που τους παραδεχομαι προπαντος ειναι οτι οχι μονο δεν αντιγραφουν αλλα χαραζουν κ δικο τους δρομο!
Το οτι οι της Ρενω τολμουν σχεδιαστικα αυτο ειναι σωστο αλλα το αποτελεσμα μετραει. Το αποτέλεσμα λοιπον ειναι ενα σχεδιο πραγματικά ασχημο απο τη μεση και πισω σε σημειο που να αναρωτιεται κανεις πόσα Cogniac ειχαν καταναλώσει οι σχεδιαστες την ωρα που το σχεδιαζαν. Ειπαμε να πρωτοτυπουμε αλλα αυτοί ξεπέρασαν κάθε έννοια πρωτοτυπίας. Επαναλαμβάνω την προσωπική μου αποψη. ΤΟ ΑΣΧΗΜΌΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ των τελευταιων 20 ετών με διαφορά και δεν ειναι θέμα μισους, ειναι θέμα καλαισθησίας και μόνο...
-
Ο χρήστης imaginos έγραψε:
Μπορει σαν αυτοκίνητο απο πλευρας δυναμης η κρατηματος η ευχαριστησης να ειναι το πρωτο (που φυσικα δεν ειναι)Aυτο παλι ειναι προσωπικη σου αποψη η συμβουλεβεσε τους δημοσιογραφους?
Κατ αρχην γνωριζεις για ποια εκδοση megane ακριβως γινετε λογος? Η τζαμπα το συζηταμε? -
Ε μιλάμε για την άσχημη έκδοση φυσικά....υπάρχει και άλλη?
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Μπορει σαν αυτοκίνητο απο πλευρας δυναμης η κρατηματος η ευχαριστησης να ειναι το πρωτο (που φυσικα δεν ειναι)
Aυτο παλι ειναι προσωπικη σου αποψη η συμβουλεβεσε τους δημοσιογραφους?
Κατ αρχην γνωριζεις για ποια εκδοση megane ακριβως γινετε λογος? Η τζαμπα το συζηταμε?Μιας και δεν το εχω οδηγησει συμβουλευομαι δημοσιογραφους σαφως. Εσυ φιλε εχεις οδηγησει ολα τα αλλα και εχεις προσωπικη γνωμη για τα αλλα? Και εαν τα έχεις οδηγησει και ολα τα αλλα γιατι να πιστεψω και να ασπαστώ τη δικη σου γνώμη και οχι των δημοσιογράφων? Μήπως εισαι πιλότος στην F1 η έστω ξάδερφος του Shumacher?
Ναι για το πανασχημο 2000 RS δεν μιλάμε? Αλλα γιατι αρεσκεσαι να ευλογας τα γενια σου? Ειπα τη γνωμη μου απλώς. Με το ζορι να μου αρέσει το αυτοκινητο αυτό? Ειπαμε εμενα μου φαινεται σαν καρο απο πισω, τι να κανουμε τώρα? Εσενα σου αρεσει το αμαξι με το ζορι να με πεισεις να μου αρέσει και μένα η πρέπει να το οδηγησω και εγώ? Αφου απορρίπτεται εκ των πρωτέρων σχεδιατικά. **Για μένα ξέρεις παιζει ρόλο το να μου αρέσει σχεδιαστικά το αμαξι μου. Δεν αρκούν τα γκαζια και τα κρατηματα. Ειναι σαν να μου λες οτι προτιμάς την κοντοστουπα και σπυριαρα Κατερίνα Θάνου από την Μονικα Μπελλούτσι επειδη η πρώτη είναι πιο γρήγορη από τη δευτερη!!!! Ε εγώ προτιμώ τη Μπελλούτσι τι να κάνουμε τώρα? ** Προπαντως δεν προσπαθω να πεισω κανεναν εγώ τουλάχιστον...και μάθετε κάποτε να κάνετε διάλογο και όχι να ευλογάτε τα γένια σας ως κοινοί νεόπλουτοι νεοέλληνες, άντε μπράβο.
-
Ο χρήστης imaginos έγραψε:
Ειναι σαν να μου λες οτι προτιμάς την κοντοστουπα και σπυριαρα Κατερίνα Θάνου από την Μονικα Μπελλούτσι επειδη η πρώτη είναι πιο γρήγορη από τη δευτερη!!!!Για να ήταν πιο εύστοχος ο παραλληλισμός, θα έπρεπε να πεις αν προτιμάς την άσχημη Κατερίνα που κάνει πήδημα χωρίς αύριο, με την πανέμορφη Μόνικα που είναι ξενέρωτη στο κρεβάτι ... έκαστος στο είδος του
-
Πάντως ο ειδικός τύπος γενικά συμφωνεί πως ειναι το 'αγριότερο' (πιο ωμό σε αίσθηση και απόδοση) της κατηγορίας...
Σίγουρα ειναι πολύ ακριβό και όπως είπε και ο ΙΚΕ δυστυχώς τα πρώτα μοντέλα έχουν προβλήματα (απ' ότι ακούγεται τα facelift ειναι κατα πολύ βελτιωμένα στο τομέα της αξιοπιστίας).
Όσον αφορά, περι ορέξεως... κολοκυθόπιτα. Νομίζω οι πωλήσεις του μοντέλου στην Ευρώπη απο το λανσάρισμά του κι έπειτα δείχνουν οτι μάλλον αρέσει αρκετά.
(έτσι γιατι όλοι υπερασπίζονται το αμάξι τους ζήλεψα )
P.S. @ IKE - πίστεψέ με καλύτερα θα ηταν να σου λένε στην αντιπροσωπεία 'αλλάζουμε το Χ' παρά 'όλα αυτό κάνουν' (αυτό δυστυχώς γίνεται στο 99% των αντιπροσωπειών)...
-
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ειναι κακασχημο και σαφως υποδεεστερο σε οδηγικα χαρακτηριστικα απο το ST και GTi.
Εκτος των αλλων η τιμη ειναι πολυ υψηλη(και γιατι δεν τσιμπας το clio? στα ιδια λεφτα περιπου?),και θα πρεπει να σκεφτεις για τι χρηση το θελεις τετοιου ειδους αυτοκινητο.Η καταναλωση ειναι πολυ υψηλη,οποτε για καθημεριν η χρηση δεν συνισταται και το ιδιος και το κοστος συντηρησης.
Εγω προσωπικα θα σου προετεινα το ST οπως με τους προλαλλησαντες και αμα σωνει και καλα εχεις την ψευδαισθηση καλυτερων κρατηματων εξαιτιας 'Γαλλικης τεχνολογιας' παρε το Clio.Ουτως η αλλως στα 4m ειναι το αμαξωμα του οποτε δεν ειναι και τοσο μινι. -
Tο απλό megane και η έκδοση GT είναι ωραία αυτοκίνητα. Έχουν ξεχωριστό σχήμα και δείχνουν αν μη τι άλλο ενδιαφέροντα.
Το RS όμως είναι χάλια. Σαν καγκουρεμένο μοιάζει. -
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ειναι κακασχημο και **σαφως **υποδεεστερο σε οδηγικα χαρακτηριστικα απο το ST και GTi.Επειδή διατείνεσαι πως είναι προσωπική (!) η άποψη σου, προφανώς αυτό συμβαίνει επειδή οδήγησες και τα τρία, και κατέληξες στο συμπέρασμα πως το RS υστερεί οδηγικά, και δη σαφώς!
Ειδάλλως, δε μπορεί να δικαιολογηθεί αυτή η άποψη, ούτε καν ως παπαγαλία της θέσης κάποιου περιοδικού, γιατί ακόμη και τα πλέον γερμανόφιλα περιοδικά δεν έχουν προβεί σε τέτοιου είδους διατύπωση.
Μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, σε πίστα έχει τύχει (!) το RS να γράψει καλύτερους χρόνους από τα άλλα δυο. Πως να γίνεται αυτό;!; Λογικά, θα έπρεπε να είναι πίσω ολόκληρα δευτερόλεπτα...!
Δεν συζητάω για το αν το RS είναι καλό αυτοκίνητο ή όχι (εμένα μου αρέσει πάρα πολύ πάντως), απλά δε μπορώ παρά να εκφράσω εύλογη απορία για αυτό το 'σαφώς'!.
Μάλιστα, θα διακινδυνεύω την υπόθεση πως αυτή η δημοσίευση πιθανόν αντικατοπτρίζει το πνεύμα πολλών που γράφουν με ύφος χιλίων καρδιναλίων, εκφράζοντας απόψεις εντελώς ατεκμηρίωτες, προκειμένου να έρθουν σε γνωστική συμφωνία με αυτά που έχουν μάθει και πρεσβεύουν, ανεξάρτητα από την αντικειμενική πραγματικότητα.
Αν κάνω λάθος και ο γραφών της παρατιθέμενης δημοσίευσης έχει γράψει χρόνους και με τα τρία, γνωρίζοντας κατά συνέπεια για το τι μιλάει, τότε ζητώ ειλικρινά συγγνώμη.
Αν όμως έχουμε εξίσωση τύπου ST=Γερμανία, RS=Γαλλία, =>ST>RS, τότε θα μου επιτρέψετε να θεωρήσω εντελώς λανθασμένη αυτή την προσέγγιση.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγώ πάντως βλέποντας στο 5th gear το megane RS να ανάβει λαμπάκια, να μπαίνει σε safe mode (?) και να πηγαίνει μέχρι 10χάω με λίγους γύρους στην πίστα ανατρίχιασα.Ίσως στιγμιαία να φαντάστηκα πως είχα megane rs και βρισκόμουνα στο συνεργείο της ρελέξ ακούγοντας την μαγική φράση 'δεν βρήκαμε τι φταίει, θέλετε να αλλάξουμε πχ κινητήρα?'
--> rule of thumb (δικό μου): αν μπορείς να αγοράσεις αντίστοιχο αυτοκίνητο ιαπωνική ή έστω γερμανικό, γιατί να ταλαιπωρείσαι με renault?
IKE, σε ποιό επεισόδιο έγινε αυτό;
-
Οδηγικά
Το RS είναι πιο 'άγριο' και ίσως πιο απόλυτο και κουραστικό από το GTI σε καθημερινή χρήση. Επίσης έχει μεγαλύτερη κατανάλωση. Η αίσθηση που αποκομίζεις στο GTI είναι ότι πρόκειται για μια 'καλύτερη κατασκευή' σε σχέση με το RS, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το τελευταίο είναι κακό. (σόρυ για το off topic)Για το συγκεκριμμένο θέμα
Τα χρήματα που γράφει ο ενδιαφερόμενος είναι πολλά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο απο πλευράς απαξίωσης λόγω χρόνου και χλμ.
και για τον επιπρόσθετο λόγο ότι δεν είναι και τόσο εμπορικό αυτοκίνητο.
Το γεγονός ότι πωλείται σε εκθεση Ρενώ μπορεί να είναι θετικό - μπορεί και όχι.Αν πραγματικά σε ενδιαφέρει ψάξε το και από ιδιώτες-εμπόρους από πλευράς τιμής γιατί συνήθως οι αντιπροσωπίες τσιμπάνε λίγο τις τιμές στα 'δικά τους' μτχ.
Διαφορετικά σε αυτά τα χρήματα έχεις πολλές επιλογές.
-
Ο χρήστης loulis έγραψε:
η ερωτηση μου ειναι η εξης¨βρηκα μεταχειρισμενο megane rs2000 μοντελο τελος 2004 με 60.000km.αν διαπιστωθει μετα απο ελεγχο οτι ειναι ενταξει να το παρω??το δινουν 24.000euro!αν οχι τι θα προτινατε με αυτα τα λεφτα???πειτε ρε παιδια γιατι εχω χασει το μπουσουλα!!!!!Γιατι δεν παιρνεις το Focus RS του GINE, με 23.000?
-
Το οποίο είναι και ένα χρόνο παλαιότερο απο το Megane, για να βρεις ανταλλακτικά θα ψάχνεις ψίλους στα άχυρα και όταν τα βρείς θα σου πιάσουν τον κόλο για να τα αγοράσεις!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
.....για να βρεις ανταλλακτικά θα ψάχνεις ψίλους στα άχυρα και όταν τα βρείς θα σου πιάσουν τον κόλο για να τα αγοράσεις!+1
-
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
.....για να βρεις ανταλλακτικά θα ψάχνεις ψίλους στα άχυρα και όταν τα βρείς θα σου πιάσουν τον κόλο για να τα αγοράσεις!
+1
+2
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Σαφως και δεν προκειται για ευκαιρια. Εκτος των αλλων ειναι και κακασχημο τουλαχιστον για μενα....
Τον εχω συχαθει πια αυτο τον δρακο περι golf κ γενικα γερμανικης τεχνολογιας, λες κ ειναι απο αλλο πλανητη,λες κ οι αλλοι κατασκευαστες κ μαλιστα με πολλα ετη αγωνιστικης ενασχολισης ειναι τσομπανιδες!
Αυτό ξαναπεστο!
-
Και εγω μαλλον φοκους θα προτεινα......
(αν δεν παρεις γκολφ με το ζορι βεβαια )
-
Τα 24.000€ που ζητάνε είναι μάλλον πολλά αλλά με παζάρι (που γίνετε , πίστεψε με) μπορεί να το πάρεις με πολύ χαμηλότερη τιμή.Χρησιμοποίησε τα πολλά χλμ υπέρ σου.
Καινούργιο αυτοκίνητο κατηγορίας GTI σε αυτά τα χρήματα,ξέχασε το.Συνάδελφος πρόσφατα αγόρασε το Focus ST αλλά με τα εξτρά του πήγε 35.000 γιατί πολύ απλά η βασική έκδοση στα 26-27 χιλιάρικα είναι παντελώς γυμνή και συν του ότι λόγω 2500κυβικών ,τα εξτρά στο συγκεκριμένο αμάξι είναι ακριβότερα λόγω φορολογίας κυβικών.
Το Megane RS είναι ένα σχετικά αξιόπιστο μοντέλο και φυσικά ο Βασιλιάς των GTi.
ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ MEGANE 2000 RS ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ???