Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
υ.γ καμια 50αρια αλογα παραπανω θελω μονο μετα τις 4.500 σαλ
165 + 50 = 215 ε δεν ειναι και θεμα...
Εύκολα !!!
Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
υ.γ καμια 50αρια αλογα παραπανω θελω μονο μετα τις 4.500 σαλ
165 + 50 = 215 ε δεν ειναι και θεμα...
Εύκολα !!!
Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
Xαιρομαι που το λετε αρκετοι...Αυριο ειναι μερα κρισης...να δουμε πως θα προσαρμοστει το μοτερακι στα νεα δεδομενα..Ευτυχως θα εχω μαζι μου φιλους γνωστες του αντικειμενου, διοτι εγω απο προγραμματα
Στέλιο τι έγινε τελικά;
Φέρτε μου ένα Megane GT ρε να το κάνω 'άρχοντα της νύχτας' ....
Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
Dημήτρη δεν σε πηρα διότι τελείωσα χθες κατα τη 1, και δεν ηθελα να ενοχλησω
Ασε που αν βρεθουμε και ανοιξουμε θα σε περασω απο πανω, και δεν λεει να στεναχωρηθεις
Άσε τις κόντρες και τα ανοίγματα για όταν βάλεις πρόγραμμα.Τότε θα δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκκος ...
Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
Τα αλλα σας στα ειπα? Το σαββατο βαζω προγραμμα...Δεν φταιω εγω...εκεινο δεν κρατιεται να ξεπερασει τα 200 αλογακια και τα 30 κιλα ροπουλα...
Αν προλαβω και τοποθετησω το προγραμμα αυτο το σαββατο, θα ανεβασω δυναμομετρησεις και τα συναφη..Πρεπει ομως πρωτα να βρω λιγο χρονο να με μετρησει με το διαγνωστικο ο φιλος Δημητρης με την δυνατη Λαγκουνα..
Χμμμ....Για να δουμε!!
Ακόμα περιμένω να με πάρεις τηλέφωνο ...
Τι να πούμε ,τι....
Το ολοκαίνουργιο MAN TG-X
Νέος V8 κινητήρας απόδοσης 680 HP !!!
Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
Εαν τα εργοταξια ειναι το πιο σκληρο εργο των φορτηγων και το ΜΑΝ ειναι ο βασιλιας τοτε γιατι στη διεθνη μεταφορα ολοι οσοι τα πηραν εχουν συνεχεια προβληματα (πχ. σπανε κεφαλαρια)?
Κακα τα ψεμματα παντως, στα εργοταξιακα σαν τα ιταλικα ASTRA δεν υπαρχει (τεχνικο μικτο βαρος στο 4αξονικο 49 τονους δεν δινει κανενας και ειναι ιδιαιτερα αξιοπιστα (μηχανικα μερη Iveco, παρεξηγημενα αλλα καλα).
Δεν αντιλέγω για τα ASTRA αλλά το ζητούμενο δεν είναι μόνο η αντοχή.Τα ASTRA είναι ΜΟΝΟ σκληρά αλλά είναι ταυτόχρονα και πολλά χρόνια πίσω στα πλαίσια τους.
Οι καμπίνες τους για παράδειγμα στηρίζονται σε αερόφουσκες;Αυτό κάνει πιο άνετη την ζωή του οδηγού και δεν είναι θέμα εξοπλισμού.
Το ίδιο ισχύει και για τις αναρτήσεις τους με τα κλασσικά ημιελλειπτικά φύλλα σούστας΄.
Οσο για εθνικες και διεθνεις μεταφορες το Scania ειναι ο κυριαρχος (αντε και απο κοντα το Volvo - οχι το FH ο κινεζος, αυτο ειναι ζημιαρικο) και αν μιλαμε για οικονομια DAF η οποια κανει δυναμικη εισοδο τον τελευταιο καιρο και στα χωματουργικα (εχουν και παραδοση οι ολλανδοι με τα Ginaf και τα Terberg).
Για διανομες πολης τιποτα δεν συγκρινεται με τα Merc...
Τα SCANIA έχουν καλά μοτέρ αλλά πολύ ενεργοβόρα και με προβλήματα στην γραμμή μετάδοσης (διαφορικά).
Τα VOLVO έχουν καλά χαρακτηριστικά απόδοσης αλλά είναι λαδιέρες κατα το κοινώς λεγόμενον.
Η DAF είναι πάρα πολύ ψηλά στην εκτίμηση μου και έχει τα πλέον οικονομικά για τον επαγγελματία αυτοκίνητα.
Στα χωματουργικά όμως δεν...
Έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά της και ειδικά με την ιδιαίτερη σχεδίαση των 2 πίσω αξόνων.
Τέλος για τις διανομές πόλης ,το ότι η Mercedes πουλάει πολύ οφείλεται στο γεγονός ότι τα αυτοκίνητα αυτά αποτελούν στόλο μεγάλων εταιριών και όπως προείπα μετράει η τελική τιμή πώλησης ολόκληρου του στόλου και δεν υπολογίζεται πάρα πολύ η αξιοπιστία ,η οικονομία καυσίμου κτλ.
Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
Εαν τα εργοταξια ειναι το πιο σκληρο εργο των φορτηγων και το ΜΑΝ ειναι ο βασιλιας τοτε γιατι στη διεθνη μεταφορα ολοι οσοι τα πηραν εχουν συνεχεια προβληματα (πχ. σπανε κεφαλαρια)?
Εγω δεν έχω ακούσει απο κανέναν αυτό που λες.Αλλά ακόμα κι αν συμβαίνει αυτό , είναι επίσης γνωστό ότι οι 'ταξιδιάρηδες' πάνε και τα 'σκαλίζουν' από καινούργια...
Στα επαγγελματικά οχήματα η πιο σκληροτράχηλη εργασία είναι τα χωματουργικά.Εκεί τα φορτηγά τραβάνε μεγάλα ζόρια που δεν τα συναντούν σε άλλες εργασίες.Λειτουργούν τα μοτέρ τους σε όλο το φάσμα των στροφών,αλλάζουν πάρα πολλές φορές ταχύτητα στο κιβώτιο μέσα σε 1 ώρα οδήγησης και οδηγούνται μέσα σε λάσπες και εκκινούν πολλές φορές πάνω σε επικλινείς ράμπες.
Αν προσέξετε λοιπόν θα δείτε ότι εκεί είναι βασιλιάς τα ΜΑΝ και ιδιαίτερα τα καινούργια της TG-A.
Ειδικότερα οι ιδιοκτήτες ΔΧ φορτηγών δεν αγοράζουν άλλα αυτοκίνητα εκτός από ΜΑΝ.
Χωματουργικά τετραξονικά ανατρεπόμενα άλλης μάρκας που κυκλοφορούν είναι αυτοκινήτα εταιριών ,αγορασμένα ομαδικά με leasing που έπαιξε πρώτο ρόλο η συνολική τιμή αγοράς του στόλου.
Τα ΜΑΝ σήμερα είναι τα πιο ακριβά αυτοκίνητα αλλά και τα πιο καλά ... μακράν!!!