-
Γιατί να αγοράσεις μια Μ3 όταν υπάρχει πλέον η 335; Είναι ταχύτερη στην ευθεία σε όλες τις συνθήκες, καλύτερα εξοπλισμένη, ολοκαίνουρια (Ε92 κι όχι Ε46), πιο άνετη και ξεκούραστη, πιο ασφαλής σε στούκες (φαντάζομαι, αφού είναι επόμενη γενιά) και δεν πρόκειται να χάσει τη μισή της αξία σε 2.5 χρόνια, όπως οι σημερινές Μ3, αφού έχουν εισαχθεί πάμπολες από τη Γερμανία. Και βέβαια, θα σας μείνουν και 20.000 ευρώ στην τσέπη. Ή αλλιώς, γιατί να πάρω μεταχειρισμένη Μ3 όταν μπορώ με τα ίδια χρήματα να πάρω καινούρια την ταχύτερη 335;
Αλλά βέβαια, δεν έχει το θεϊκό στήσιμο και το ονειρικό μπλοκέ της Μ3, δεν είναι πραγματικό σπορ αυτοκίνητο. -
Γιατί να αγοράσεις μια Μ3 όταν υπάρχει πλέον η 335; Είναι ταχύτερη στην ευθεία σε όλες τις συνθήκες, καλύτερα εξοπλισμένη, ολοκαίνουρια (Ε92 κι όχι Ε46), πιο άνετη και ξεκούραστη, πιο ασφαλής σε στούκες (φαντάζομαι, αφού είναι επόμενη γενιά) και δεν πρόκειται να χάσει τη μισή της αξία σε 2.5 χρόνια, όπως οι σημερινές Μ3, αφού έχουν εισαχθεί πάμπολες από τη Γερμανία. Και βέβαια, θα σας μείνουν και 20.000 ευρώ στην τσέπη. Ή αλλιώς, γιατί να πάρω μεταχειρισμένη Μ3 όταν μπορώ με τα ίδια χρήματα να πάρω καινούρια την ταχύτερη 335;
Αλλά βέβαια, δεν έχει το θεϊκό στήσιμο και το ονειρικό μπλοκέ της Μ3, δεν είναι πραγματικό σπορ αυτοκίνητο. -
Γιατί να αγοράσεις μια Μ3 όταν υπάρχει πλέον η 335; Είναι ταχύτερη στην ευθεία σε όλες τις συνθήκες, καλύτερα εξοπλισμένη, ολοκαίνουρια (Ε92 κι όχι Ε46), πιο άνετη και ξεκούραστη, πιο ασφαλής σε στούκες (φαντάζομαι, αφού είναι επόμενη γενιά) και δεν πρόκειται να χάσει τη μισή της αξία σε 2.5 χρόνια, όπως οι σημερινές Μ3, αφού έχουν εισαχθεί πάμπολες από τη Γερμανία. Και βέβαια, θα σας μείνουν και 20.000 ευρώ στην τσέπη. Ή αλλιώς, γιατί να πάρω μεταχειρισμένη Μ3 όταν μπορώ με τα ίδια χρήματα να πάρω καινούρια την ταχύτερη 335;
Αλλά βέβαια, δεν έχει το θεϊκό στήσιμο και το ονειρικό μπλοκέ της Μ3, δεν είναι πραγματικό σπορ αυτοκίνητο. -
Γιατι απλα συγκρινεις προηγουμενης γενιας Μ3 με την 335, γι'αυτο!
Η καινουρια Μ3 εκτος του οτι ειναι πανεμορφη και καμια σχεση δεν εχει με την 335 (που ειναι σαν να βλεπεις μια 320 κουπε) θα ειναι μακραν καλυτερη απο την 335 και βεβαια η BMW δεν ειναι τοσο χαζη να δημιουργησει εσωτερικο ανταγωνισμο!
Οποτε σωστο το ερωτημα σου αλλα λαθος σε συντομο χρονικο διαστημα... -
Ψήφισα την 335 επειδή δε θα αγόραζα αυτοκίνητο του στυλ M3/EVO/STI/κτλ. μεταχειρισμένο. Πολλά τα λεφτά για αυτοκίνητο που χλωμό να μην το έχει σκίσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.
Αν είχα λεφτά για καινούργια Μ3 καλώς, αλλιώς 335. Εκτός κι αν ήθελα απαραίτητα 'πολεμικό εργαλείο', οπότε θα κοιτούσα προς Japanese φτερούγα μεριά. -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Γιατι απλα συγκρινεις προηγουμενης γενιας Μ3 με την 335, γι'αυτο!
Η καινουρια Μ3 εκτος του οτι ειναι πανεμορφη και καμια σχεση δεν εχει με την 335 (που ειναι σαν να βλεπεις μια 320 κουπε) θα ειναι μακραν καλυτερη απο την 335 και βεβαια η BMW δεν ειναι τοσο χαζη να δημιουργησει εσωτερικο ανταγωνισμο!
Οποτε σωστο το ερωτημα σου αλλα λαθος σε συντομο χρονικο διαστημα...Πολύ σωστά, συμφωνώ απόλυτα και εγώ ...! Στη συγκεκριμένη αντιπαράθεση ψήφισα 335i και λόγω turbo και λόγω τιμής σε σχέση με τη Μ3, αλλά η Μ3 (παλιά) αποτελεί σταθερή αξία της αυτοκίνησης και η καινούργια αναμένεται κορυφαία ...
-
Αν και merceντακιας φανατικός
αν έπαιρνα ποτέ BMW λέεεεεεεεεεμε τώρα το μόνο αυτοκίνητο που θα προτιμούσα θα ήταν η Μ3...
'Αλλο το καθαρόαιμο και άλλο όλα τα άλλα... -
335i
περισσότερα στα μέτρα μου
-
Lotus Elise S
Στο φετεινό EVO COTY έχασε μονάχα από τις Fiorano, LP640, 997 GT3.
Και μετά ας έχω και zastava για 2ο αμάξι, δε με πειράζει.
-
MV Agusta 1000 S και Lada Lybra.
-
Μην χαλάτε το θέμα. Υπάρχουν δύο επιλογές.
-
m3 γιατι η e46 ειναι πιο ωραια
-
M3
-
Η καινούρια Μ3 θα είναι μια κλάση πάνω από την 335i. Πάντως μεταξύ 335i και Μ3 Ε46 θα έπαιρνα χαλαρά την 335i (μαζί με μερικά τηλέφωνα από αυτά που μάζευε ο ΒΑΣΙΛΗΣ τόσον καιρό).
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
335iπερισσότερα στα μέτρα μου
+1
-
335 γιατι απλα ειναι καλυτερη σε ολους τους τομεις.
η παλια Μ3 εχει 83.000 περιπου και δεν βλεπω το λογο καποιος να δωσει αυτα τα λεφτα -
Θα προτιμουσα 335 γιατι δεν εχει γεμισει (ακομα) ο τοπος απο αυτες... Ομως, θα εβαζα απαραιτητα ενα μπλοκε.
Να πω την αληθεια, θα εκανα οικονομια και θα επαιρνα τη νεα Μ3, οταν εβγαινε με το καλο. -
335!
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
η παλια Μ3 εχει 83.000 περιπου και δεν βλεπω το λογο καποιος να δωσει αυτα τα λεφταενας λογος ειναι οτι ειναι το καλυτερο drftcar παραγωγης που υπαρχει. Αλλος ενας λογος ειναι οτι ειναι μυθος.Τεχνικα υπερεχει λογο ατμοσφαιρικου κινητηρα-διαμαντιου(για τα γουστα μου ετσι?) και εχει το καλυτερο μπλοκε της αγορας. το οτι ειναι μυθος το ανεφερα???
Παντως απ΄οτι διαβαζω(γιατι λιγοι εχουν οδηγησει και τα δυο για να πουν γνωμη αδιασειστη), το 335 ειναι ενα απιστευτα καλο αυτοκινητο.Δεν ειναι ο ορισμος της σπορ κατασκευης ομως οπως η Μ3. Ποιο ολοκληρωμενη και ομοιογενης προταση θα ηταν να ειναι 4θυρο(δεν γνωριζω αν βγαινει) και ετσι θα ειχαμε ενα τεχνολογικα αρτιο και αποτελεσματικο σαλουν. Επειδη ομως στις σπορ κατασκευες δεν μετρανε μονο τα απολυτα νουμερα αλλα η ψυχη(και απο δαυτη το γ$%@%νο το Μ3 διαθετει μπολικη, ψηφιζω δαγκωτο τον 'καρχαρια'
ΥΓ.δεν ξερω αν αλλαξω γνωμη αν οδηγησω 335, αλλα 'θρυλος' οπως η Μ3 δυσκολα να γινει -
ψυχή;
335 vs M3