-
εγω πιστευω οτι και τα 2 θα ειναι σκισμενα απλα το type-r εχει κυκλοφορησει περισσοτερο οποτε θεωρητικα αυξανεται η πιθανοτητα να βρει ενα λιγοτερο σκισμενο...Οποιος παντως ειχε τετοιο αυτοκινητο και το πηγαινε χαλαρα χρηζει ψυχιατρικης παρακολουθησης...
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
το παιδια που ειπαν παραπανω οτι..ειναι δυσκολο να βρω γνησιο τι εννουν?
Εννοουν οτι ηταν περιορισμενης παραγωγης... [/quot
Αλλο Limited edition οπου δεν βρισκεις ευκολα,
και αλλο γνησιο.δεν θα βρω γνησιο εννουμε οτι ειναι μαιμου-μετατριοη.
νομιζω ελληνικα μιλαμε.
ειπαμε γνησια ειναι οσα υπαρχουν εκτος αν καποιο ειναι κολλημενο σασι για τους λογους που ειπα παραραπανω. -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
το παιδια που ειπαν παραπανω οτι..ειναι δυσκολο να βρω γνησιο τι εννουν?
Εννοουν οτι ηταν περιορισμενης παραγωγης...
Αλλο Limited edition οπου δεν βρισκεις ευκολα,
και αλλο γνησιο.δεν θα βρω γνησιο εννουμε οτι ειναι μαιμου-μετατριοη.
νομιζω ελληνικα μιλαμε.
ειπαμε γνησια ειναι οσα υπαρχουν εκτος αν καποιο ειναι κολλημενο σασι για τους λογους που ειπα παραραπανω.Ελληνικα μιλαω κι εγω!
Αφου ξερεις οτι ειναι περιορισμενης παραγωγης το RS, ξερεις και τι σημαινει γνησιο...
Ποια ειναι η απορια σου τελικα?
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
το παιδια που ειπαν παραπανω οτι..ειναι δυσκολο να βρω γνησιο τι εννουν?
Εννοουν οτι ηταν περιορισμενης παραγωγης...
Πολυ περιορισμενης......
-
εγω παντως εβλεπα 2 RS περισυ για πολλους μηνες προς πωληση,φετος πρεπει να εφυγαν και τα δυο. το ενα σε μια αντιπροσωπια στο γκυζι πρεπει να ηταν 2 χρονια απουλητο.αρα καπου θα βρεις
το RS ειναι πορωση(σχεδιαστικα)
-
Μόνο Τάπερ έχω οδηγήσει, μια χαρά αυτοκίνητο είναι, έχει όμως τα αρνητικά του.Με βάση όσα έχω διαβάσει, το Focus είναι ανώτερο οδηγικά και θα το προτιμούσα σίγουρα για μια βδομάδα μαζί του, όμως το Civic θα είναι πιο αξιόπιστο και με λιγότερα έξοδα σε βάθος χρόνου. Μπέρδεμα...
-
ΣΕ περιοδικο που εχω διπλα μου 8 rs προς πωληση
στην χρυση ευκαιρεια στο internet αρκετα type R.....
-
Γέματες είναι οι αγγελίες με RS όσο και περιορισμένης παραγωγής να ήταν.
-
double post
-
Επειδεί μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι σου είπα πιο πριν και λες μόνο τιμή αγοράς, πήγαινε σε μια ford και ζήτα 10 τιμές ανταλλακτικών μηζανικών μερών, όχι φαναρτζοδουλιές -θεωρώ ότι θα κάνεις μικτή- και κάνε το ίδιο και στο Civic.
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Γέματες είναι οι αγγελίες με RS όσο και περιορισμένης παραγωγής να ήταν.Γιατί άραγε?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Γέματες είναι οι αγγελίες με RS όσο και περιορισμένης παραγωγής να ήταν.
Γιατί άραγε?
Γιατί το μπλοκέ στους Ελληνικούς δρόμους σε πάει πέρα δώθε και συνεπώς 'είναι κωλάμαξο'.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν ξέρω για αξιοπιστία, εγώ θ' αγόραζα το RS λόγω σπανιότητας και επειδή τουλάχιστον εξωτερικά το βρίσκω πανέμορφο σε σχέση με το πιο 'καγκούρικο' Type-R (μην βαράτε, γούστα είναι αυτά...). Τώρα για την αξιοπιστία δεν ξέρω, γιατί το πολύστροφο και σκισμένο Honda να είναι τόσο καλύτερο; Εντάξει το Turbo είναι επιφοβο, αλλά ένας έμπειρος μηχανικός θα δει τι παίζει και τη χρήση που είχε... Για μένα Ford λοιπόν.+1 Δεν είναι μόνο οι επιδόσεις καλύτερες είναι το σχήμα που δείχνει σαν καινούργιο .
- Οτι το κοινό του Focus RS είναι διαφορετικό απο αυτό του HONDA , κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Οσο για την αξιοπιστία απο την μαμά κανένα δεν είχε προβλήματα απο την μεταχείρηση έχουν.
Αν σε βαρέσει κανείς πές μου ......
- Οτι το κοινό του Focus RS είναι διαφορετικό απο αυτό του HONDA , κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Οσο για την αξιοπιστία απο την μαμά κανένα δεν είχε προβλήματα απο την μεταχείρηση έχουν.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Γέματες είναι οι αγγελίες με RS όσο και περιορισμένης παραγωγής να ήταν.
Γιατί άραγε?
Το RS ήταν ένα πολύ εξειδικευμένο αυτοκίνητο που τρόμαζε όποιον δεν ήξερε περί τίνος πρόκειται-κυρίως λόγω μπλοκέ.
Συγκεκριμένα έχω ένα παράδειγμα ενός γνωστού που παραπονέθηκε πως ενώ έστριβε,έσκασε το λάστιχο και τον τράβηξε μέσα στη στροφή,όπου και στούκαρε.
Μετά την τρομάρα που πήρε το πούλησε και πήρε Mercedes γιατί απλά έψαχνε για κάτι που να δώσει κύρος,και στην προκειμένη περίπτωση κ αγωνιστική αύρα -
Type R χωρις δευτερη σκεψη...και σχεδιαστικα πιο ομορφο ειναι....
-
1ον δεν υπάρχεο focus RS μοντέλο 2004.
Όλα τα αυτοκίνητα είναι από νοέμβριο 2002 μέχρι νοέμβριο 2003.2ον 2 καλοί μου φίλοι έχουν RS και τα σκίζουν συνεχώς χωρίς προβλήματα.
Βέβαια τα συντηρούν όπως πρέπει και με αλλαγή λαδίων κάθε 5000 χλμ.3ον πιστεύω πως το RS είναι ένα σχεδόν αγωνιστικό αυτοκίνητο και απευθήνεται σε λίγο κόσμο που ΜΠΟΡΕΙ να εκμεταλευτεί τις ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ δυνατότητες του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης AMG έγραψε:
1ον δεν υπάρχεο focus RS μοντέλο 2004.
Όλα τα αυτοκίνητα είναι από νοέμβριο 2002 μέχρι νοέμβριο 2003.2ον 2 καλοί μου φίλοι έχουν RS και τα σκίζουν συνεχώς χωρίς προβλήματα.
Βέβαια τα συντηρούν όπως πρέπει και με αλλαγή λαδίων κάθε 5000 χλμ.3ον πιστεύω πως το RS είναι ένα σχεδόν αγωνιστικό αυτοκίνητο και απευθήνεται σε λίγο κόσμο που ΜΠΟΡΕΙ να εκμεταλευτεί τις ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ δυνατότητες του αυτοκινήτου.
ενας που εβγαλε 1 αδεια 10/2003 θα το βαλει στην αγγελια ως μοντελο 2004....
ειμαι ακομα 50-50 στα δυο αυτοκινητα.
οσο για τα ανταλακτικα δεν νομιζω ο Σαρακακης να εχει γλιτωσει το βρισιμο απο αρκετους ελληνες σχετικα με τις τιμες του. -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
οσο για τα ανταλακτικα δεν νομιζω ο Σαρακακης να εχει γλιτωσει το βρισιμο απο αρκετους ελληνες σχετικα με τις τιμες του.Ορθόν!
Ελα όμως που δεν τον έχω χρειαστεί ποτέ τον ακατανόμαστο
(Δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο στο RS) -
Καλό το Τάπερ αλλά...
Το RS είναι πραγματικά ξεχωριστό και πιο απόλυτο.
Για εμένα RS σίγουρα (με μικτή ασφάλεια όμως). -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Γέματες είναι οι αγγελίες με RS όσο και περιορισμένης παραγωγής να ήταν.
Γιατί άραγε?
Γιατί το μπλοκέ στους Ελληνικούς δρόμους σε πάει πέρα δώθε και συνεπώς 'είναι κωλάμαξο'.
Εγώ είχα στο μυαλό μου προβλήματα αξιοπιστίας... Δεν ξέρω κάτι, όπως έγραψα και πιο πάνω, αλλά όταν τα βλέπεις να πουλιούνται έτσι δεν μπορεί κάτι θα συμβαίνει.
ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ CIVIC TYPE R & FOCUS RS B' ΧΕΡΙ.