-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Åîçãåßò ëßãï ôç ó÷Ýóç ìáêñéÝò ó÷Ýóåéò êáé õøçëÞ óõìðßåóç; Ðïéï åßíáé ôï ðëåïíÝêôçìá; Åêôüò áðü ôçí åõáéóèçóßá óôçí êáêÞ âåíæßíç...Áðü áðüäïóç äåí åßíáé êÜôé óðïõäáßï ôï Õaris...Ãéá üíïìá... ç ó÷Ýóç óõìðßåóçò åßíáé ï äåßêôçò ðïõ ðñïóäéïñßæåé ôçí áðüäïóç åíïò êéíçôÞñá åóùôåñéêÞò êáýóçò...
http://en.wikipedia.org/wiki/Compression_ratioÔï Swift ôïõ ñß÷íåé óô' áõôéÜ óå áðüëõôåò ôéìÝò, áëëÜ êáé óôï äñüìï!
Åíá ðáñáäåéãìá;
Áõôü ôï Üëëç êëÜóç äåí ôï êáôÜëáâá...×çìéêüò åßóáé;
Äåí ÷ñåéáæåôáé íá åßóáé öõóéêïò Þ ÷çìéêïò ãéá íá êñéíåéò ïôé åíá áãáèï ðïõ êáëýðôåé ïñéóìÝíåò ðñïäéáãñáöåò (êáé ìáëéóôá ãéá èåìáôá ÕÃÅÉÁÓ), åßíáé óå Üëëç êëÜóç áðï êáðïéï Üëëï ðïõ äåí ôéò êáëýðôåé. Áðï êåß êáé ðÝñá ç õãåßá åéíáé ðñïóùðéêü èÝìá êáé ï êáèÝíáò êÜíåé ôéò åðéëïãÝò ôïõ.
Ôï Ýñìï ôï Ypsilon ðïõ êáôáèÜâåéò Ý÷åé áêüìç êáé äÝñìá!
Ááá äåí ðáìå êáëá...!!! Äåí å÷ù èÜøåé êáíÝíá áõôïêßíçôï, ãéá ôçí áêñßâåéá äåí å÷ù áíáöåñèåß êáí... óå ðáñáêáëù íá ìçí ìïõ ðñïóÜðôåéò ðñÜãìáôá ðïõ äåí å÷ù êÜíåé êáé áðå÷èÜíïìáé...
- Åíá áðüãåõìá ÓáââÜôïõ ôï (ìéáò åâäïìÜäáò ôüôå) Yaris äÝí Ýëåãå íá ðÜñåé åìðñüò (ç ìßæá äÝí äïýëåõå). Ðáßñíù óôï íïýìåñï ðïõ õðÞñ÷å óôï ðßóù ðáñÜèõñï ôïõ áõôïêéíÞôïõ (åõôõ÷þò åßíáé äùñåÜí ç êëÞóç) êáé ôïõò ëÝù ôá êáèÝêáóôá. Óå 1 þñá Þñèå ôå÷íéêüò ìå ãåñáíü êáé áöïý ðñïóðáèçóå ìáôáéùò, íá âÜëåé åìðñüò ÷ùñßò êáèüëïõ óõìðëÝêôç!!! , ôï ðÞñå... ÌÜëéóôá, ôï Yaris ðÜíù óôïí ãåñáíü!!!
Åß÷á ãßíåé Ýîáëëïò (êáèüôé åßìáé **ôïãéïôÜêéáò áðï êïýíéá **-ðñÝðåé íá ôï ïìïëïãÞóù- êáé ìéá ôåôïéá êáôáóôáóç äÝí ìðïñïýóá ïýôå êáí íá äéáíïçèþ). ÔåëéêÜ áðïäåß÷ôçêå ïôé õðÜñ÷åé áéóèçôÞñáò ðïõ åìðïäßæåé ôç ìßæá íá ëåéôïõñãåß üôáí ï óõìðëÝêôçò äÝí ðáôéÝôáé êáëÜ.
Ôï bold åîçãåß áñêåôÜ ãéá üóá ãñÜöåéò ìÜëëïí...
Ááá äåí ðÜìå êáèüëïõ êáëá...!!!
Åéìáé ôïãéïôÜêéáò êáé ôéìç ìïõ êáé êáìÜñé ìïõ. Äåí êáôÜëáâá, åßíáé ôáìðïý; Áðï êåé êáé ðÝñá, ðáñÝèåóá ôá óôïé÷åéá ðïõ áöïñïýí ðñïóùðéêá åìåíá êáé ôï áõôïêßíçôü ìïõ, åðåéäç ï ößëïò newbie06 æçôçóå ãíþìåò ãéá ôï yaris.Äåí êáôáëáâáéíù ôï ðñïâëçìá óïõ êáé ãåíéêüôåñá ôç áéíéãìáôéêÞ óõìðåñéöïñÜ óïõ...
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Για να ειμαι ειλικρινης το Jazz μου θυμισε το επαγγελματικο του πατερα μου που ναι μεν δεν σπαει δεν χαλαει αλλα ειναι πως να το κανουμε 'αγροτικο' και παραυτα στο σαλονι καλυτερο απο το Jazz (Nissan Navara) κατα πολυ!θα μας τρελάνεις μου φαίνεται....
Αγροτικό αυτό?
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
êáé ìáëéóôá Éáðùíéêç êáôáóêåõç ðïõ ÄÅÍ å÷åé ôï íåï Yaris åóôù êé áí ðáñáìåíåé Toyota ìå ïôé áõôï óõíåðáãåôáé!Áðïäåéîç ïôé ôï Yaris äåí å÷åé ôçí áîéïðéóôéá ôïõ Swift;
å÷å õðïøéí óïõ ðùò áí êïéôáæåéò ôçí êáôáíáëùóç ìå âáóç ôïí õðïëïãéóôç ôáîéäéïõ áðáôáóáé áöïõ ÏËÏÉ ëåíå øåìáôá êáé ôï å÷ù äéáóôáõñùóåé óå ôñéá ôïõëá÷éóôï áõôïêéíçôá Ãåñìáíéêá êáé Éáðùíéêá!
Ëéãï ðñéí ãåìéóåéò ôï ñåæåñâïõáñ êáôåãñáøå ôá ÷ëì ðïõ áðïìåíïõí óôï ôåðïæéôï. áöïõ ãåìéóåéò âëåðåéò ôçí íåá åíäåéîç. êáíå ôçí áöáßñåóç êé å÷åéò ôá ÷éëéïìåôñá ðïõ ìðïñåéò íá äéáíõóåéò ìå ôá ëéôñá ðïõ åâáëåò óôï ðñáôçñéï. Ìçäåíéæå ôïí ÷éëéïìåôñçôç TRIP B óå êáèå ãåìéóìá êáé å÷åéò åíá áîéïðéóôï áðïôåëåóìá áöïõ ìðïñåéò ïðïéáäçðïôå óôéãìç íá åëåã÷åéò ôçí áêñéâåéá ôçò ìåôñçóçò ìå ôï TRIP B...Åôóé âãáæù 5.5L/100km ç áí ðñïôéìáò 18km ìå åíá ëéôñï.
Ãéá íá ìçí îå÷áóù ðëçñùíù êáé ëéãïôåñá ôåëç êõêëïöïñéáò ùò 1300áñé ðïõ äçëùíåôáé ôï Óïõéöô êáé ìéêñïôåñá áóöáëéóôñá áí áõôï ìåôñáåé ãéá êáðïéïõò.
Ðëçñùóá 93 åõñù ôåëç (ìåóá óôçí ôéìç êé áõôá).
ôé óïé óôñùóéìï åêáíåò óôï áõôïêéíçôï êáé ôï áöçóåò ìå ôá ìáìá çìéóõíèåôéêá ç áðëá ïñõêôåëáéá ðïõ åé÷å áðï ôï åñãïóôáóéï êáé óêïðåõåéò íá êáíåéò êáèå 30000÷ëì service;
Óôñùóéìï êéíçôÞñá; Äåí áó÷ïëïýìáé...
Ðáñïë'áõôá ãéá íá îåñåéò óêïðåõù íá ôïõ êáíù ôá service óå ãíùóôï ìïõ óõíåñãåéï Toyota áöïõ êáé êáëïé ìáóôïñåò åéíáé êáé öéëïé áëëá ðñïðáíôùí åðåéäç å÷ïõí ïñãáíùóç êáé åîïðëéóìï Toyota ãéá íá ëåìå êáé ôá êáëá êáé ôá êáêá åíù ôá äéêá ìáò óõíåñãåéá åéíáé Ã.Ô.Ð.!
Äåí õðáñ÷åé ëüãïò íá åêíåõñßæåóáé êáé íá ãéíåóáé áäéêïò ìå ôá äéêá óáò óõíåñãåéá. Åóõ áãïñáóåò ôï áõôïêéíçôï. Åãù áãïñÜóá ïëï ôï ðáêåôï...
-
Το εσωτερικό το jazz, μαζί με το εξωτερικό του, είναι κατά τη γνώμη μου από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα του. Δεν είναι και για αγροτικό αλλά... δεν απέχει και πολύ σαν εμφάνιση (αν εξαιρέσουμε κάποιες πινελιές αλουμινίου, το rcd για τυφλούς και το clima που προσπαθούν να σώσουν την κατάσταση).
Κατά τ' άλλα έχει ένα πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο, έναν απλά ικανοποιητικό κινητήρα και καλούς χώρους (αλλά και 3.83μ μήκος). -
Βρε παιδιά, το starwars (το παλιό) το έχετε δεί?
Την σκηνή στο μπάρ με τα τέρατα που έχουν 5 χέρια, 2 κεφάλια κλπ.
**Ε, λοιπόν, το νέο yaris, σχεδιάστηκε ακριβώς για κάποιο τέρας με
α) δύο δεξιά χέρια, το ένα ελαφρώς μακρύτερο
β) ένα πρόσθετο πλάγιο μάτι που βλέπει μόνιμα δεξιά
**Αν δεν με πιστεύετε δείτε αυτό
http://www.motorawards.com/ve/showcase/ ... 910-t1.jpgYΓ: Ο ποιό ΑΘΛΙΟΣ ΟΠΤΙΚΑ ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ μακράν
-
double posted...
-
Τελικα καποιοι ειναι κολλημενοι χοντρα εδω μεσα και το παιρνουν πατριωτικα το θεμα!
Δειτε λιγο κι αυτο ετσι για να εχετε ενα κριτηριο συγκρισης:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11086Λοιπον με φωτογραφιες δεν φαινεται η ποιοτητα εσωτερικου και βεβαια οταν αγοραζεις ενα αυτοκινητο που στη βασικη του εκδοση εχει τεραστιες διαφορες απο αυτο της φωτογραφιας καλο ειναι να εχουμε ενα μετρο συγκρισης γιατι δεν νοειται συγκριση για μενα μεταξυ base model και full εκδοσης οταν εχουν 2 χιλιαρικα διαφορα!
Τα πλαστικα του Jazz εμενα οχι μονο δεν μου αρεσαν αλλα ειναι 'καπως' οτι κι αν μου δειξετε στη φωτογραφια, το ιδιο ακριβως επαθα και με το 207 που στο μοντελο βιτρινας ηταν Mercedes και σε αυτο της βασικης εκδοσης αγροτικο (με λιγη δοση υπερβολης για την εννοια αγροτικο γιατι παρεξηγιεστε κιολας που σας θιξαμε την φιρμα )Επισης για να καταλαβω ειναι θεμα υγειας 3500 ευρω παραπανω για τα πλαστικα εσωτερικου ενω η βενζινα που καιμε, το υλικο της καρεκλας στη δουλεια σου που καθεσαι κλπ ειναι ολα καρκινογονα, ε οχι φιλοι μου δεν το δεχομαι οτι καποιος αγορασε το Yaris και ειχε μεσα στα κριτηρια του το υλικο των πλαστικων εσωτερικου - συγνωμη αλλα πρεπει να ζω σε αλλο κοσμο!
Αλλο το οτι ειναι καλο και πρεπει να το αναγνωριζουμε ως κινηση αυτο στην Toyota κι αλλο να το παρουσιαζεις ως πλεονεκτημα σε μια αντιπαραθεση μεταξυ μοντελων...ημαρτον!@solar energy απο τον τροπο που απαντας εχω την εντυπωση πως πιστευεις δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο απο το Yaris στην κατηγορια που να εχει τοσο οικονομικο κινητηρα (οι 4τροχοι μαλλον κανουν λαθος στο συγκριτικο που βγαζουν το Σουιφτ πιο οικονομικο), τοσο καλα πλαστικα εσωτερικου, δεν θελει στρωσιμο γιατι τα Toyota δεν χρειαζονται κλπ κλπ!
Συγνωμη αλλα εχεις μαυρα μεσανυχτα, και NASA να λεγεται ενα αυτοκινητο ΘΕΛΕΙ στρωσιμο εστω 'επιθετικο' και ειναι μαζι με το ζεσταμα-κρυωμα-συντηρηση ο υπ'αριθμον 1 παραγοντας με διαφορα για την μακροζωια του κινητηρα - αλλα τι λεω τωρα αρκει να εχουμε οικολογικα πλαστικα (συγνωμη που γινομαι καυστικος αλλα η απαντηση σου με προκαλεσε ενω δεν ειχα τετοιο υφος στα γραφομενα μου)...Εχεις ακουσει μηπως για καποια παρτιδα Yaris που καιγανε λαδακι κι οχι λιγο μαλιστα, για τα 18αρια μοτερ που βγαλαν απειρα προβληματα (εχω λογω επαγγελματος τις σχετικες οδηγιες της Toyota προς τα συνεργεια της αν θες να δεις) και πολλα αλλα προβληματα που δεν τα ξερεις, αυτα δεν ηταν Toyota;
Για τα τελη κυκλοφοριας εχεις απολυτο δικιο και το Yaris ανηκει στα 1300ρια και δεν το ειχα υπ'οψιν μου.
Τελος ΝΑΙ η Toyota εχει με διαφορα το καλυτερο δικτυο συνεργειων και aftersales Πανελλαδικα αλλα δεν κανει αυτο τα αυτοκινητα της ουτε πιο αξιοπιστα ουτε πιο καλοστημενα ουτε πιο οικονομικα και μην το γραφεις λες και εχεις πιασει τον παπα απο τα @ρτιδια επειδη εχεις Toyota κι αγορασες ολο το πακεττο γιατι απλα τον εαυτο σου γελασες προ-πληρωνοντας περισσοτερα απο οσα θα χρειαζοταν ενα τοσο αξιοπιστο μαλιστα αυτοκινητο για οτι προβλημα του παρουσιαστει στα επιπλεον των 3 πανευρωπαικων χρονων εγγυησης!
Αν δεν το ξερεις (που σιγουρα δεν το ξερεις) τα περαν των 3 χρονια εγγυησης τα καλυπτει οχι η Toyota Japan αλλα ασφαλιστικη εταιρεια που εχει συναψει συμβολαιο με την Toyota Ελλας και μπορεις και απολαμβανεις εσυ αυτη την εγγυηση η οποια επουδενι δεν σου δινεται τζαμπα αλλα τη χρυσοπληρωνεις.Κι εγω συμπαθω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τα Toyota αλλα αλλο 'τι μου κανεις' κι αλλο 'τι μου γινεσαι' μην φτανουμε στα ακρα και υπερβαλουμε!
-
Εμένα με κάλυψε πλήρως η απάντηση του JIM THEO. Νομίζω φίλε Solar Energy πως πρέπει να διαβάσεις εκείνο το ποιηματάκι με τα μαλακά πλαστικά τελικά....
Δυο πραγματάκια που δεν απαντά ο Jim τώρα:
Οντως δεν έθαψες εσύ το Ypsilon, λάθος μου, σε μπέρδεψα με άλλον!
Η σχέση συμπίεσης είναι ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης και όχι ο μόνος... Γι' αυτό το λόγο και η απόδοση του κινητήρα σου δεν είναι κάτι ιδιαίτερο! Σημασία έχει και το στροφάρισμα, η αναπνοή του , οι εκκεντροφόροι κλπ κλπ... Το να απομονώνεις ειδικά την συμπίεση των κυλίνδρων μου φαίνεται αστείο! Με απλά λόγια, το μοτέρ του Yaris είναι ένα καλό μοτέρ και τίποτε παραπάνω, μπορείς να βρεις παρόμοια ή καλύτερα αλλού. Για να καταλάβεις, το Y που αγόρασα μεταχειρισμένο, είναι μοντέλο 99 και βγάζει 85 ίππους από 1250κε... Επομένως, μπορούν κι άλλοι να έχουν υψηλές αποδόσεις! Τώρα πόση συμπίεση έχει θα σε γελάσω...
Και για να σε προλάβω, δεν καταλαβαίνω τα κολλήματα με τις μάρκες. Αγοράζω προϊόν και ποτέ μάρκα. Για μένα ένα αυτοκίνητο πόλης πρέπει να είναι όσο δυνατόν πιο άνετο στο εσωτερικό του και ευχάριστο. Αυτό το καταφέρνουν πολλά αυτοκίνητα, κάποια έχουν και τολουόλιο σύμφωνοι! Απλά κάποια είναι πιο οικονομικά. Νομίζω πως σου στοιχίζει αρκετά η προσκόληση με την μάρκα...Και αν όλοι οι Τογιοτάκηδες σαν κι εσένα αγοράζετε τόσο ακριβά οποιοδήποτε προϊόν, τότε κάθε καινούριο θα σας στοιχίζει ακριβότερα! Αν δεις τιμές στην Ευρώπη, θα δεις πως την παραπάνω εγγύηση και το after sales το χρυσοπληρώνεις τελικά... -
JimTheo δεν έχω παρακολουθήσει όλα σου τα ποστ αλλά πιθανόν να έχεις swift (ωραίο, με καλή τιμή και καλό μοτέρ και ποιότητα κατασκευής θα το είχα στα υπ' όψιν αν αγόραζα σε αυτήν την κατηγορία αυτοκίνητο). Σχετικά με το άρθρο που επικαλείσαι από τους 4τ και πολύ καλά κάνεις μια και αυτοί ξέρουν καλύτερα από εμάς αφού είναι χρόνια στη δουλειά πρόσεξε το παρακάτω απόσπασμα:
'Bάλτε στην εξίσωση και την τιμή του (σ.σ.: στη βασική του έκδοση με ενδιαφέρον επίπεδο εξοπλισμού είναι 2.090 ευρώ πιο φτηνό από το αντίστοιχο Yaris!) και αντιλαμβάνεστε γιατί του δίνουμε την ψήφο μας. Kαι μάλιστα καθαρά, χωρίς «ναι μεν, αλλά», ακόμα και σε σχέση με το εξαιρετικό Yaris της Toyota, το οποίο παραμένει ένας πολύ δυνατός παίκτης.
Το Yaris διαθέτει υποδειγματική ποιότητα κατασκευής, φρεσκάδα και πρακτικότητα στο εσωτερικό του και, βέβαια, αποτελεί τη «Mercedes» της κατηγορίας, με βασικό «KATA» την τιμή του.'Στο 'βάλτε στην εξισωση.....' αναφέρεται για το swift και το συγκρίνει με το yaris. Αν προσέξεις το μόνο κατά στο yaris έχει την τιμή του. Οπότε καλό το αυτοκίνητο που έχεις αλλά αν κάποιος επιλέγει να πληρώσει κάτι παραπάνω και επικαλείται ποιότητα κατασκευής, αξιοπιστία κλπ δεν έχει και άδικο. Εκτός αυτού μη ξεχνάς τη σταθερότητα που έχει η toyota στα μοντέλα της χωρίς να κάνει 'κοιλιές' μεγάλες στα δημοφιλή της μοντέλα όπως είχε γίνει με το swift που χρειάστηκε μια 10έτια ισως και παραπάνω για να επανέλθει μετά από το καλό swift gti που έβγαλε. Υπάρχει βέβαια το Ignis αλλά κινείται σε άλλη κατηγορία. Ύστερα προσωπικά σκέφτομαι και πόσο κυκλοφορεί ένα μοντέλο για να μπορώ να βρω ανταλλακτικά εύκολα στα μεταχειρισμένα και δεν είμαι ο μοναδικός. Όταν με ένα swift μετά από μια δεκαετία επαναίρχεται η suzuki στην κατηγορία ε ο αγοραστής θα είναι επιφυλακτικός αφού στο παιχνίδι έχει άλλους παίκτες με μεγαλύτερη παράδοση.
-
Αναφερεται στη συγκριση με το Clio που το θεωρει καλυτερο σε πολλα σημεια απο τα αλλα και φυσικα και σε οδικη συμπεριφορα (οπου δεν εχει καμια σχεση το Swift με το Yaris)!
Και βεβαια γιατι θεωρεις δεδομενη την αξιοπιστια του νεου Yaris που ειναι στην καλυτερη Γαλλικο η Τουρκικο και απαρνεισαι ως καλυτερη αυτη του Swift που τουλαχιστον στη δικη μου περιπτωση ειναι αμιγως Ιαπωνικο χωρις κανενα απο τα δυο να την εχει αποδειξει αφου ειναι καινουρια μοντελα;
Τωρα αυτο με την κοιλια μοντελων που λες κλπ συγνωμη αλλα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε και τζαμπα κανουμε συζητηση, με το δικο σου σκεπτικο παροτι δεν ειναι 'οδηγος' για μενα τα συγκριτικα των 4τροχων το Swift το θεωρουν συνολικα καλυτερο οποτε τελειωνει εδω η συζητηση, μα ειναι σοβαρα πραγματα αυτα!Για να μην το κουραζουμε κι εγω οπως ξαναειπα ειμαι οπαδος της Toyota και γενικως μου αρεσουν τα Ιαπωνικα κυριως λογω αξιοπιστιας αλλα προσπαθω να μην εχω παρωπιδες, αν θελετε λογους για να πεισετε τον εαυτο σας που δινετε ενα σκασμο λεφτα παραπανω για να παρετε Yaris ενω μπορειτε με τα ιδια να παρετε ακομη και την ενδοοικογενειακη Corolla (ειναι σε προσφορα και θα την προτιμουσα) τοτε ναι ειναι η Mercedes της κατηγοριας, εχει οικολογικα πλαστικα, μετα απο δεκα χρονια θα βρισκεις ανταλλακτικα μεταχειρισμενα (ποσως με νοιαζει που θα βρισκεται οποιοδηποτε αυτοκινητο μου μετα απο 10 χρονια), ειναι δυνατος παικτης, εχει μεγαλη αξια μεταπωλησης (αναφερετε ως πλεονεκτηματα ενα σωρο ασχετα κι αυτο κανεις σας δεν το θεωρει σημαντικο, ωραιο κριτηριο αγορας εχετε ) αλλα και παλι ειναι πολυ πισω σαν value for money απο πολλα της κατηγοριας κι οχι μονο το Swift οχι γιατι το εχω εγω αλλα γιατι αν τα βαλει κανεις κατω και συνυπολογισει πολλους παραγοντες εκει καταληγει!
Κι εν τελει δεν ειναι κακο να πει κανεις πως γουσταρει το ταδε απο το δεινα αυτοκινητο αλλα το να προσπαθει να πεισει και να δικαιολογησει τα αδικαιολογητα δεν γινεται, εγω μετα απο μεγαλη ερευνα αγορας και πολλες ημερες test drive στα περισσοτερα της κατηγοριας κατεληξα στο Swift γιατι δεν του λειπει τιποτα απο τα βασικα στον εξοπλισμο, ειναι Ιαπωνικο και στα σημεια που ΕΜΕΝΑ ενδιαφερουν περισσοτερο οπως ειναι η αξιοπιστια, οδικη συμπεριφορα και καταναλωση υπερτερει πολλων αντιπαλων ακομη κι Ευρωπαιων με σημαντικα χαμηλοτερο κοστος κτησης!
Απο κει και περα στην εποχη μας κανενα αυτοκινητο δεν ειναι κακο η δεν εχει τουλαχιστον ενα δυο σημεια ενδιαφεροντα και ειναι στην κριση-γουστο του αγοραστη να αξιολογησει ποιο καλυπτει τις δικες του ιδιαιτερες αναγκες η ποιο του αρεσει τελικα περισσοτερο εστω και σαν εμφανιση αρκει να ειναι συνειδητοποιημενος και να καταλαβαινει που και γιατι δινει τα λεφτα του!
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Τελικα καποιοι ειναι κολλημενοι χοντρα εδω μεσα και το παιρνουν πατριωτικα το θεμα!
Δειτε λιγο κι αυτο ετσι για να εχετε ενα κριτηριο συγκρισης:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11086Λοιπον με φωτογραφιες δεν φαινεται η ποιοτητα εσωτερικου και βεβαια οταν αγοραζεις ενα αυτοκινητο που στη βασικη του εκδοση εχει τεραστιες διαφορες απο αυτο της φωτογραφιας καλο ειναι να εχουμε ενα μετρο συγκρισης γιατι δεν νοειται συγκριση για μενα μεταξυ base model και full εκδοσης οταν εχουν 2 χιλιαρικα διαφορα!
στη φωτογραφία σου έβαλα τη μία και μοναδική έκδοση που έχει το Jazz. Αλλα μοντέλα ξεκινάνε από 11990 χωρίς τασάκι
Τέλος πάντως ... αν δε σου αρεσει, δικά σου τα λεφτά, δικά σου όλα....
Δε θα τα χαλάσουμε... Πηγαινε να καθαρίσεις τη φτερούγα να πάω και εγω να γυαλίσω το κόκκινο σηματάκι κι όλα καλά
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Βρε παιδιά, το starwars (το παλιό) το έχετε δεί?Την σκηνή στο μπάρ με τα τέρατα που έχουν 5 χέρια, 2 κεφάλια κλπ.
**Ε, λοιπόν, το νέο yaris, σχεδιάστηκε ακριβώς για κάποιο τέρας με
α) δύο δεξιά χέρια, το ένα ελαφρώς μακρύτερο
β) ένα πρόσθετο πλάγιο μάτι που βλέπει μόνιμα δεξιά
**Αν δεν με πιστεύετε δείτε αυτό
http://www.motorawards.com/ve/showcase/ ... 910-t1.jpgYΓ: Ο ποιό ΑΘΛΙΟΣ ΟΠΤΙΚΑ ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ μακράν
Aυτό που ποστάρισες είναι αμερικανική βερσιόν προφανώς. Στην Ελλάδα ούτε το ηχοσύστημα είναι έτσι, ούτε τα όργανα (όλα ψηφιακά). Ο επιλογέας στο χειροκίνητο είναι εξίσου άσχημος, αλλά είναι ο καλύτερος σε αίσθηση και σε λειτουργία, ΧΡΟΟΟΟΟΟΟΟΝΙΑ τώρα
Αυτό με τα δύο δεξιά χέρια δεν το κατάλαβα. Όλα τα Γιάρις, από το '99 ως σήμερα είναι υποδείγματα εργονομίας, εκμετάλλευσης εσωτερικών χώρων και ευκολίας.
Όσο για το κόστος του, τα έχω ξαναπεί: τα παραπάνω λεφτά που κοστίζει, τα κάνει απόσβεση ΠΟΛΥ γρήγορα. Φυσικά, δεν υποτιμώ το πολύ καλό Swift ως εναλλακτική πρόταση.
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
YΓ: Ο ποιό ΑΘΛΙΟΣ ΟΠΤΙΚΑ ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ μακράν
Δηλαδή προτιμάς έναν όμορφο επιλογέα που θα κάνει μόνο για να ανακατεύεις σούπα;;;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
YΓ: Ο ποιό ΑΘΛΙΟΣ ΟΠΤΙΚΑ ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ μακράν
Δηλαδή προτιμάς έναν όμορφο επιλογέα που θα κάνει μόνο για να ανακατεύεις σούπα;;;
Αν ανακατεύει το ζωμό του Πανοραμίξ όμως;
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
YΓ: Ο ποιό ΑΘΛΙΟΣ ΟΠΤΙΚΑ ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ μακράν
Δηλαδή προτιμάς έναν όμορφο επιλογέα που θα κάνει μόνο για να ανακατεύεις σούπα;;;
Αν ανακατεύει το ζωμό του Πανοραμίξ όμως;
Πάλι σούπα είναι.
-
Δεν πειράζει παιδιά... δώστε 15.000€ για yaris και ζητήστε στην 5ετία
9.000€ για να του πουλήσετε μεταχειρισμένο.Κοίταξα τις διαφημήσεις μεταχειρισμένων μόλις πρίν λίγο, και για το
μοντ 2000 1.0lt 5D ( ) ζητάνε από 6.000€ ως 8.000€Ποιός λογικός άνθρωπος θα έδινε, πχ τον μέσο όρο 7.000€ για ένα
yaris 6ετίας, με ληγμένη την εγγύηση, που έχει αλλάξει μοντέλο,
όταν με +3.000€ μπορεί να πάρει οτιδήποτε καινούριο.Αλλά είπαμε, όσο υπάρχουν κορόϊδα θα υπάρχουν και αυτοί που
τα χώνουν στα κορόϊδα, και ειδικά στα μεταχειρισμένα, ένας στους
δύο πιάνεται κότσος -
Συμφωνώ με τον zardoz απόλυτα. Όσο καλό αυτοκίνητο και να είναι (που θα είναι, δεν τίθεται θέμα), σαν πολλά μου ακούγονται...
Αν θέλεις κάτι μικρό, ευέλικτο κλπ. χωρίς τις τρελές απαιτήσεις σε επιδόσεις και χώρους (γιατί αν είχες τέτοιες απαιτήσεις, μάλλον λάθος αυτοκίνητο κοιτάς), θα έπρεπε να δεις κάτι πιο φθηνό. Σουίφτ, Κολτ (ίσως, δεν ξέρω ακριβείς τιμές) κλπ.
-
για εμένα αυτή η κατηγορία ότι υπάρχει μέχρι 12500-13000 ευρώ είναι ΟΚ.
από εκεί και πέρα το θεωρώ ακριβό.Colt (3d), Swift & GPunto είναι μια χαρά επιλογές
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
για εμένα αυτή η κατηγορία ότι υπάρχει μέχρι 12500-13000 ευρώ είναι ΟΚ.
από εκεί και πέρα το θεωρώ ακριβό.Colt (3d), Swift & GPunto είναι μια χαρά επιλογές
Aκριβώς. Αν είναι να δώσω παραπάνω αλλάζω και κατηγορία. Αλήθεια σε ένα ενάμιση χρόνο πόσο θα πωλείται ένα μεταχειρισμένο Yaris νεας γενιάς;
-
Ε, γύρω στα 15000 θα φτάνει πιστεύω! Και κάποιοι θα τα δώσουν κιόλας!
Toyota Yaris (1ης Γενιάς) Forum