Τελικα καποιοι ειναι κολλημενοι χοντρα εδω μεσα και το παιρνουν πατριωτικα το θεμα!
Δειτε λιγο κι αυτο ετσι για να εχετε ενα κριτηριο συγκρισης:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11086
Λοιπον με φωτογραφιες δεν φαινεται η ποιοτητα εσωτερικου και βεβαια οταν αγοραζεις ενα αυτοκινητο που στη βασικη του εκδοση εχει τεραστιες διαφορες απο αυτο της φωτογραφιας καλο ειναι να εχουμε ενα μετρο συγκρισης γιατι δεν νοειται συγκριση για μενα μεταξυ base model και full εκδοσης οταν εχουν 2 χιλιαρικα διαφορα!
Τα πλαστικα του Jazz εμενα οχι μονο δεν μου αρεσαν αλλα ειναι 'καπως' οτι κι αν μου δειξετε στη φωτογραφια, το ιδιο ακριβως επαθα και με το 207 που στο μοντελο βιτρινας ηταν Mercedes και σε αυτο της βασικης εκδοσης αγροτικο (με λιγη δοση υπερβολης για την εννοια αγροτικο γιατι παρεξηγιεστε κιολας που σας θιξαμε την φιρμα )
Επισης για να καταλαβω ειναι θεμα υγειας 3500 ευρω παραπανω για τα πλαστικα εσωτερικου ενω η βενζινα που καιμε, το υλικο της καρεκλας στη δουλεια σου που καθεσαι κλπ ειναι ολα καρκινογονα, ε οχι φιλοι μου δεν το δεχομαι οτι καποιος αγορασε το Yaris και ειχε μεσα στα κριτηρια του το υλικο των πλαστικων εσωτερικου - συγνωμη αλλα πρεπει να ζω σε αλλο κοσμο!
Αλλο το οτι ειναι καλο και πρεπει να το αναγνωριζουμε ως κινηση αυτο στην Toyota κι αλλο να το παρουσιαζεις ως πλεονεκτημα σε μια αντιπαραθεση μεταξυ μοντελων...ημαρτον!
@solar energy απο τον τροπο που απαντας εχω την εντυπωση πως πιστευεις δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο απο το Yaris στην κατηγορια που να εχει τοσο οικονομικο κινητηρα (οι 4τροχοι μαλλον κανουν λαθος στο συγκριτικο που βγαζουν το Σουιφτ πιο οικονομικο), τοσο καλα πλαστικα εσωτερικου, δεν θελει στρωσιμο γιατι τα Toyota δεν χρειαζονται κλπ κλπ!
Συγνωμη αλλα εχεις μαυρα μεσανυχτα, και NASA να λεγεται ενα αυτοκινητο ΘΕΛΕΙ στρωσιμο εστω 'επιθετικο' και ειναι μαζι με το ζεσταμα-κρυωμα-συντηρηση ο υπ'αριθμον 1 παραγοντας με διαφορα για την μακροζωια του κινητηρα - αλλα τι λεω τωρα αρκει να εχουμε οικολογικα πλαστικα (συγνωμη που γινομαι καυστικος αλλα η απαντηση σου με προκαλεσε ενω δεν ειχα τετοιο υφος στα γραφομενα μου)...
Εχεις ακουσει μηπως για καποια παρτιδα Yaris που καιγανε λαδακι κι οχι λιγο μαλιστα, για τα 18αρια μοτερ που βγαλαν απειρα προβληματα (εχω λογω επαγγελματος τις σχετικες οδηγιες της Toyota προς τα συνεργεια της αν θες να δεις) και πολλα αλλα προβληματα που δεν τα ξερεις, αυτα δεν ηταν Toyota;
Για τα τελη κυκλοφοριας εχεις απολυτο δικιο και το Yaris ανηκει στα 1300ρια και δεν το ειχα υπ'οψιν μου.
Τελος ΝΑΙ η Toyota εχει με διαφορα το καλυτερο δικτυο συνεργειων και aftersales Πανελλαδικα αλλα δεν κανει αυτο τα αυτοκινητα της ουτε πιο αξιοπιστα ουτε πιο καλοστημενα ουτε πιο οικονομικα και μην το γραφεις λες και εχεις πιασει τον παπα απο τα @ρτιδια επειδη εχεις Toyota κι αγορασες ολο το πακεττο γιατι απλα τον εαυτο σου γελασες προ-πληρωνοντας περισσοτερα απο οσα θα χρειαζοταν ενα τοσο αξιοπιστο μαλιστα αυτοκινητο για οτι προβλημα του παρουσιαστει στα επιπλεον των 3 πανευρωπαικων χρονων εγγυησης!
Αν δεν το ξερεις (που σιγουρα δεν το ξερεις) τα περαν των 3 χρονια εγγυησης τα καλυπτει οχι η Toyota Japan αλλα ασφαλιστικη εταιρεια που εχει συναψει συμβολαιο με την Toyota Ελλας και μπορεις και απολαμβανεις εσυ αυτη την εγγυηση η οποια επουδενι δεν σου δινεται τζαμπα αλλα τη χρυσοπληρωνεις.
Κι εγω συμπαθω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τα Toyota αλλα αλλο 'τι μου κανεις' κι αλλο 'τι μου γινεσαι' μην φτανουμε στα ακρα και υπερβαλουμε!