-
Μούφα η εγγύηση 2+2 χρόνια, ούτε βενζίνη δεν αλλάζουνε δωρεάν ούτε λάδια. Τι πάει να πει αναλώσιθμο και σαχλαμάρες.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Κατά τα άλλα έχει εγγύηση 2 + 2 χρόνια. Λέω και εγώ μόνο ο φίλος μου ήταν καντέμης και το sportline του άλλαξε κινητήρα και κιβώτιο μέσα σε 3 μήνες!! Υπάρχουν και χειρότερα παιδιά, welcome to the club...Ο κινητήρας και το σασμάν δεν είναι αναλώσιμα...
Ευτυχώς για μένα και κάτι άλλους γκαντέμηδες...
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Ενα λεπτο τωρα γιατι αυτο που λες ειναι σοβαρο.
Τι παει να πει ειναι ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ και δεν ειναι στην εγγυηση? Ειναι δυνατον σε ολοκαινουριο αυτοκινητο στην περιπτωση που αποδειχθει οτι ο δισκος-πλατο ειναι ελαττωματικος να μην καλυπτεται απο εγγυηση? Ειμαστε σοβαροι?:x
Ή μηπως ειναι θεμα κακης χρησης που εγινε μεσα σε 1 εβδομαδα που το εχω?
Εκτος βεβαια εαν με την απαντηση τους ('καντε καποια km ακομα και θα στρωσει') ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ να 'αποδειξουν' κακη χρηση του συμπλεκτη, την οποια φυσικα δεν μπορουν να ισχυριστουν τωρα..Τεσπα, θα παρω και μια δευτερη και ισως και τριτη γνωμη επι του προβληματος απο αλλα συνεργεια και βλεπουμε. Ευχαριστω για την απαντηση.
Κατά τα άλλα έχει εγγύηση 2 + 2 χρόνια. Λέω και εγώ μόνο ο φίλος μου ήταν καντέμης και το sportline του άλλαξε κινητήρα και κιβώτιο μέσα σε 3 μήνες!! Υπάρχουν και χειρότερα παιδιά, welcome to the club...
Ούτε τακάκια δεν αλλάζουν
Εκείνος ο 'απόρρητος' φίλος σου είναι;
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Ενα λεπτο τωρα γιατι αυτο που λες ειναι σοβαρο.
Τι παει να πει ειναι ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ και δεν ειναι στην εγγυηση? Ειναι δυνατον σε ολοκαινουριο αυτοκινητο στην περιπτωση που αποδειχθει οτι ο δισκος-πλατο ειναι ελαττωματικος να μην καλυπτεται απο εγγυηση? Ειμαστε σοβαροι?:x
Ή μηπως ειναι θεμα κακης χρησης που εγινε μεσα σε 1 εβδομαδα που το εχω?
Εκτος βεβαια εαν με την απαντηση τους ('καντε καποια km ακομα και θα στρωσει') ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ να 'αποδειξουν' κακη χρηση του συμπλεκτη, την οποια φυσικα δεν μπορουν να ισχυριστουν τωρα..Τεσπα, θα παρω και μια δευτερη και ισως και τριτη γνωμη επι του προβληματος απο αλλα συνεργεια και βλεπουμε. Ευχαριστω για την απαντηση.
Κατά τα άλλα έχει εγγύηση 2 + 2 χρόνια. Λέω και εγώ μόνο ο φίλος μου ήταν καντέμης και το sportline του άλλαξε κινητήρα και κιβώτιο μέσα σε 3 μήνες!! Υπάρχουν και χειρότερα παιδιά, welcome to the club...
...ούτε τα λιωμένα ελαστικά δεν αλλάζουνε ?
-
Λοιπον, πληροφορηση φρεσκια. Οποιος θελει TSI ετοιμοπαραδοτο, μονο Trendline ή Sportline θα παρει (αν βρει χρωμα...). Highline μονο κατοπιν παραγγελιας (4+ μηνες)
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ή αν με καταπληκτικό οδόστρωμα σηκώσεις στροφές (4-5.000),αφήσεις απότομα το συμπλέκτη και οι τροχοί πιάσουν και δεν καταφέρνουν να σπινιάρουν και κάψεις το δίσκο...(κι όμως συνέβη -ευτυχώς όχι σε μένα-)
Παρακαλώ μην το δοκιμάσετε μόνοι σας στο σπίτι...Εγώ γιατί πιστεύω ότι απλά θα κάνει μια καλή εκκίνηση?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
ή αν με καταπληκτικό οδόστρωμα σηκώσεις στροφές (4-5.000),αφήσεις απότομα το συμπλέκτη και οι τροχοί πιάσουν και δεν καταφέρνουν να σπινιάρουν και κάψεις το δίσκο...(κι όμως συνέβη -ευτυχώς όχι σε μένα-)
Παρακαλώ μην το δοκιμάσετε μόνοι σας στο σπίτι...Εγώ γιατί πιστεύω ότι απλά θα κάνει μια καλή εκκίνηση?
και εγω το ιδιο... δεν λεω οτι δεν ταλαιπωρειται ο δισκος, αλλα να καει με τη μια?????
-
Από την κατάργηση του αμιάντου στους δίσκους (και στα τακάκια) είναι πια πολύ ευαίσθητοι σε απότομη αύξηση της θερμοκρασίας...
-
Δίσκος και πλατώ δεν είναι στην εγγύηση τουλάχιστον στα Daihatsu που γνωρίζω. Τώρα αν σου βγήκε σε μια εβδομάδα ελατωματικός ο συμπλέκτης εννοείτε ότι θα το αναγνωρίσουν (τώρα το κατά πόσο θα το αναγνωρίσουν δεν ξέρω και σου πούνε εσύ τα εργατικά εμείς τα ανταλλακτικά).
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Λοιπον, πληροφορηση φρεσκια. Οποιος θελει TSI ετοιμοπαραδοτο, μονο Trendline ή Sportline θα παρει (αν βρει χρωμα...). Highline μονο κατοπιν παραγγελιας (4+ μηνες)αρχισαν και αυτοι παλι τα κολπα με τις παραδωσεις; Νομιζα οτι μονο εμεις στην χοντα κλαιμε με αυτο...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Νεοτερα περι του κιβωτιου/συμπλεκτη:Το αυτοκινητο επισκεφθηκε εξουσιοδοτημενο συνεργειο του δικτυου της εταιρειας για μια πρωτη προσεγγιση του (?) 'προβληματος'. Εκει η απαντηση που πηρα ειναι οτι 'προκειται για φυσιολογικη συμπεριφορα' και οτι το γρατζουνισμα/δυσκολια στις αλλαγες των σχεσεων που παρουσιαζεται οφειλεται στο οτι το αυτοκινητο ειναι καινουριο (500km) και πρεπει να κανει km. Μολις τα κανει τοτε θα μπαινουν πιο ανετα οι ταχυτητες μου ειπαν. 'Παρακολουθηστε το και αν μετα απο 5-6K km δεν υπαρχει βελτιωση φερτε το παλι να το δουμε' ηταν η απαντηση.
Σχετικα με το θεμα του συμπλεκτη (θυμιζω: θορυβος κατα την επαναφορα του συμπλεκτη στην αρχικη του θεση, περιπου στο μεσο της διαδρομης του) μου ειπαν -παρα την εντονη επιμονη μου- οτι ολα τα TSi και GT εχουν την ιδια συμπεριφορα και οτι επισης δεν ειναι κατι που πρεπει να με ανησυχει. Σε αυτο το σημειο θα ηθελα τις εμπειριες κατοχων GT/TSi του φορουμ για επιβεβαιωση, διοτι δυστυχως εκει τη στιγμη στο συνεργειο δεν υπηρχε αλλο Golf για να συγκρινω.Ανεφερα του μηχανικου τις λυσεις που γραφτηκαν σε προηγουμενα ποστ
-Τρομπακι συμπλεκτη και διχαλο σασμαν-, λεγοντας του οτι πολλα A3/Golf ειχαν τετοια προβληματα και μου απαντησε οτι τις γνωριζει ΑΛΛΑ αυτες εχουν εφαρμογη στην περιπτωση που ο θορυβος ακουγεται οταν ΠΑΤΑΣ τον συμπλεκτη και ΟΧΙ οταν τον αφηνεις -που συμβαινει στην περιπτωση μου. Προκειται δηλαδη για διαφορετικη συμπεριφορα κατ' αυτον.Το συμπερασμα της επισκεψης ηταν οτι δεν προκειται για κατι ανησυχητικο, αλλα να τα παρακολουθησω και αν δω οτι εξακολουθει η δυσκολια στις αλλαγες των σχεσεων μετα απο 5-6K km να το ξαναπαω.
Υπενθυμιζω οτι ο συμπλεκτης κανει θορυβο ΜΟΝΟ οταν ειναι αναμμενη η μηχανη και ΜΟΝΟ κατα την επαναφορα του (οταν τον αφηνεις δηλαδη) και να προσθεσω οτι σε εκεινο ακριβως το σημειο που κανει το θορυβο νιωθω εναν ελαφρυ κραδασμο στον επιλογεα του κιβωτιου οταν αυτος βρισκεται στη θεση της νεκρας.
Οποιαδηποτε αποψη/εμπειρια -ιδιαιτερως κατοχων- θα βοηθουσε πολυ.
Phgaine se allh antiprosopeia kai mhn akous malakies apo ton ka8ena. Akou einai fisiologiko na kopanaei h taxythta otan einai anamenh h mhxanh. Kai giati xtipaei re file otan einai anamenh kai oxi otan einai sbhsth. Ksexilonoun ta metalla?!!!!! Me ton ka8e mhn po, sorry alla 8ymi8ika tora 2 periptoseis poly poly dikon mou kai ta phra me tis paparies tis vw. Kai meta sou leei eggyhsh!!!
-
koralli sth θέση σου θα έκανα κάτι απλό. Θα πήγαινα σε μια αντιπροσωπεία που έχει σαν το δικό σου μοντέλο για test drive και θα τους ζητούσα να το οδηγήσω εξηγώντας τους το λόγο. Θα τους το ζητούσα τέλος πάντων να το κάνω ένα test drive. Αν δε γινόταν αυτό θα έλεγα στην αντιπροσωπεία που σου λέει ότι σου λέει, να μου φέρουν ένα ολόιδιο να δω αν έχει τα ίδια με το σασμάν όπως στο δικό σου. Απλά πράγματα. Έσκασες κοντά στα 20k ευρώ και έχεις κάθε δίκιο σε ότι ζητάς. Αλλά και από την πλευρά τους να ξέρεις ότι και αυτοί αν δεν κάνει κάποια χιλιόμετρα δε μπορούν αμέσως να ανοίγουν ιστορίες με το σασμάν.
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
ή αν με καταπληκτικό οδόστρωμα σηκώσεις στροφές (4-5.000),αφήσεις απότομα το συμπλέκτη και οι τροχοί πιάσουν και δεν καταφέρνουν να σπινιάρουν και κάψεις το δίσκο...(κι όμως συνέβη -ευτυχώς όχι σε μένα-)
Παρακαλώ μην το δοκιμάσετε μόνοι σας στο σπίτι...Εγώ γιατί πιστεύω ότι απλά θα κάνει μια καλή εκκίνηση?
και εγω το ιδιο... δεν λεω οτι δεν ταλαιπωρειται ο δισκος, αλλα να καει με τη μια?????
Μην ξεχνάτε είπα:να πιάσουν καλά οι τροχοί => να γυρίσει ο συμπλέκτης (δεν ξέρω πως να το πω αυτό - και να πατηνάρει ενώ εσύ έχεις αφήσει το συμπλέκτη-σσ.μιλάμε για δίσκο με 10.000km μόνο και εθνική και μετά από στρώσιμο)
Άστα...μύριζε το αμάξι μέχρι και μέσα για 1-2μήνες (μας είπε)...κάηκε με τη μία ο συμπλέκτης...μύρισε τόσο το parking που δεν έφευγε η μυρωδιά...Τις πρώτες μέρες μάλιστα μύριζε ως την είσοδο...
Αν άνοιγες μάλιστα την πόρτα του διαμερίσματός την μύριζες αχνά κι από εκεί (υπόψην,μένω στον 3ο και το parking είναι υπόγειο )
Ακόμα τον κοροϊδεύω πάντως... -
Ο χρήστης powergs έγραψε:
koralli sth θέση σου θα έκανα κάτι απλό. Θα πήγαινα σε μια αντιπροσωπεία που έχει σαν το δικό σου μοντέλο για test drive και θα τους ζητούσα να το οδηγήσω εξηγώντας τους το λόγο. Θα τους το ζητούσα τέλος πάντων να το κάνω ένα test drive. Αν δε γινόταν αυτό θα έλεγα στην αντιπροσωπεία που σου λέει ότι σου λέει, να μου φέρουν ένα ολόιδιο να δω αν έχει τα ίδια με το σασμάν όπως στο δικό σου. Απλά πράγματα. Έσκασες κοντά στα 20k ευρώ και έχεις κάθε δίκιο σε ότι ζητάς. Αλλά και από την πλευρά τους να ξέρεις ότι και αυτοί αν δεν κάνει κάποια χιλιόμετρα δε μπορούν αμέσως να ανοίγουν ιστορίες με το σασμάν.Αυτο ηθελα να κανω και μαλιστα το ζητησα, αλλα δυστυχως τη μερα που πηγε συνεργειο το αυτοκινητο δεν υπηρχε αλλο Tsi/GT μεσα στο συνεργειο.
Μολις βρω λιγο χρονο θα το ξαναπαω και στο ιδιο συνεργειο και αλλου για μια 2η γνωμη. Στο τεστ drive που ειχα κανει πριν το αγορασω δε θυμαμαι τετοια συμπεριφορα του συμπλεκτη -βεβαια δεν ειχα το νου μου στο συμπλεκτη τοτε .Υπαρχει καποιο εξουσιοδοτημενο VW που δουλευει Σαββατο, ξερει κανεις?Αν δεν θελει να πει δημοσια ας μου στειλει pm. Μιλαω για Αθηνα ή και για κοντινές πολεις της Στερεας Ελλαδας.
-
Προσπαθώ να καταλάβω...τελικά οι TSi έχουν βγει προβληματικοί;
-
Μέχρι στιγμής όχι, κανένα πρόβλημα δεν έχουνε παρουσιάσει οι TSI.
-
Ναι αλλά δεν είναι πιεσμένοι?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ναι αλλά δεν είναι πιεσμένοι?Είναι διπλά πιεσμένοι αυτοί οι κινητήρες και ακούγεται ότι θα τους αποσύρουν.
Χωρίς πλάκα, ξέρει κανείς το σαζμάν που φοράνε τα GT/TSI με ποιούς κινητήρες το πρόσφερε παλαιότερα η VAG?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Χωρίς πλάκα, ξέρει κανείς το σαζμάν που φοράνε τα GT/TSI με ποιούς κινητήρες το πρόσφερε παλαιότερα η VAG?
-
Αξιώθηκα και με πήγανε βόλτα με ένα GT σήμερα...
Πολύ ωραίο, δυνατό με όλες τις σχέσεις...μαλακό κάπως σε σχέση με το Leon που έχω μάθει, μερικές υπερωρίες παραπάνω κατά τη μνήμη μου το λαμπάκι του TCS, γενικά μου έδωσε έναν εμφανώς πιο 'χαλαρό' και ήρεμο χαρακτήρα περισσότερο από την οδική του συμπεριφορά και καθόλου σχεδόν από τον κινητήρα (δεν θα καταλάβαινα αν ήταν ο 1.8Τ με 180 ή ο TSi αν μου έκλεινες τα μάτια)...λίγο πιο θορυβώδες μου φάνηκε ή απλά ήταν πιο τραχύς ο ήχος από τον 1.8Τ. Πολύ δυνατά φρένα, ίσως πιο πολύ από το Leon, τα οποία μου φτάνουν (αλλά τα φρένα ποτέ δεν περισσεύουν).
Νομίζω ότι αν αγόραζα τώρα, θα έπεφτα στο TSi που θα έχει λογικά ακόμα πιο πολιτισμένο χαρακτήρα και πιο πολιτισμένες τιμές (κόστος, κατανάλωση). Πιστεύω ότι για τον 'τουριστικό' οδηγό, όπως είναι η αφεντιά μου, που θέλει όμως και μερικά δυνατά προσπεράσματα, να ξεγλιστράει εύκολα από ύποπτες καταστάσεις και να μην παρακαλάει να ΜΗΝ φορτωθεί σε ταξίδι αποσκευές κλπ. είναι ταμάμ! Αντίθετα, το GT νομίζω ότι ακροβατεί ανάμεσα σε δυο 'στυλ' και δεν ξέρω αν αξίζει τα παραπάνω ευρώ και αν θα νιώθεις παντού την υπεροχή των +30 αλόγων. Σαν GTi δεν επρόκειτο πάντως να το αγοράσω, πρέπει να είναι αρκετά συνειδητοποιημένη αγορά και θέλει σίγουρα τεστ-ντράιβ και όχι αγορά εκ του μακρόθεν.
Οι απόψεις μου είναι πάντα σε ευθεία σύγκριση και με μέτρο το Leon 20VT το οποίο βλέπω καθημερινά...
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)