-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
εγω εχω δει αριστεροτιμονο impreza το οποιο το ειχε ενα φιλος και ηταν διλιτρο και οταν τρακαρισε και πηγαμε να παρουμε ανταλλακτικα και δωσαμε το πλαισιο, επιασαν τα γελια τον υπαλληλο,το αμαξι ηταν κανονικα δεξιοτιμονο και 1600!!!Α ρε Ελλαδα με τα λαμογια σου!!!
MEVA Power?
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΤ
-
ή το αφήνεις δεξιοτίμονο.... μια συνήθεια είναι όλα
-
Εν μια νυκτι γινεται,αλλα σιγουρα δεν συμφερει..
-
Ξεθάβω ένα topic 11 ετών ώστε να μην ανοίγω νέο.
Ο αδερφός μου ετοιμάζεται να επαναπατριστεί από Αγγλία.Εκεί οδηγεί μια δεξιοτίμονη Ζ3 1.9.Με το πιστοποιητικό μετοικεσίας έχει δικαίωμα να εισαγάγει στην Ελλάδα ένα και μοναδικό αυτοκίνητο το οποίο πρέπει να έχει στη κατοχή του τουλάχιστον 6 μήνες χωρίς να πληρώσει δασμούς και τέλη ταξινόμησης.Η Ζ3 είναι σε εξαιρετική κατάσταση,αγοράστηκε πολύ φθηνά και το συναισθηματικό δέσιμο είναι μεγάλο.
Γνωρίζει κάποιος πόσο εφικτή είναι μια μετατροπή από δεξιά σε αριστερά?Δεδομένων των τιμών τους σίγουρα δεν αξίζει-πουλάει τη δικιά του και παίρνει κάτι άλλο εδώ ωστόσο αντίστοιχα οικονομικό είναι να βρεθεί τροπέτο ή ακόμα και ολόκληρο αυτοκίνητο ως δότης...Μεγάλη διαδικασία που σίγουρα δεν αξίζει οικονομικά ωστόσο θα μπορούσε να αποτελέσει ένα ωραίο πρότζεκτ.Πέρα από τα προφανή τι θεωρείτε ότι μπορεί να χρειάζεται?Επίσης αν έχετε υπόψιν κάποιο συνεργείο-μηχανικό που θα μπορούσε να το αναλάβει...
-
Δεν αξίζει τον κόπου ούτε για πλάκα. Παίρνει ένα άλλο αυτοκίνητο εδώ και τέλος. Το κόστος θα είναι αρκετά χιλιάρικα και το αποτέλεσμα εντελώς αβέβαιο.
-
Τεράστιο κόστος με αμφίβολο αποτέλεσμα!
-
Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
Ξεθάβω ένα topic 11 ετών ώστε να μην ανοίγω νέο.Ο αδερφός μου ετοιμάζεται να επαναπατριστεί από Αγγλία.Εκεί οδηγεί μια δεξιοτίμονη Ζ3 1.9.Με το πιστοποιητικό μετοικεσίας έχει δικαίωμα να εισαγάγει στην Ελλάδα ένα και μοναδικό αυτοκίνητο το οποίο πρέπει να έχει στη κατοχή του τουλάχιστον 6 μήνες χωρίς να πληρώσει δασμούς και τέλη ταξινόμησης.Η Ζ3 είναι σε εξαιρετική κατάσταση,αγοράστηκε πολύ φθηνά και το συναισθηματικό δέσιμο είναι μεγάλο.
Γνωρίζει κάποιος πόσο εφικτή είναι μια μετατροπή από δεξιά σε αριστερά?Δεδομένων των τιμών τους σίγουρα δεν αξίζει-πουλάει τη δικιά του και παίρνει κάτι άλλο εδώ ωστόσο αντίστοιχα οικονομικό είναι να βρεθεί τροπέτο ή ακόμα και ολόκληρο αυτοκίνητο ως δότης...Μεγάλη διαδικασία που σίγουρα δεν αξίζει οικονομικά ωστόσο θα μπορούσε να αποτελέσει ένα ωραίο πρότζεκτ.Πέρα από τα προφανή τι θεωρείτε ότι μπορεί να χρειάζεται?Επίσης αν έχετε υπόψιν κάποιο συνεργείο-μηχανικό που θα μπορούσε να το αναλάβει...
Eίμαι σίγουρος ότι για τους επαναπατριθέντες απο χώρα που έχουν το τιμόνι λάθος υπάρχει εξαίρεση στον περιορισμό για κατοχή 6 μήνες κλπ.
-
Εχετε δίκιο,αυτό είναι το λογικό και το σωστό ειδικά τέτοιες εποχές...Αυτό που αναφέρεις για τον περιορισμό του 6μήνου είναι σημαντικό μιας και μπόρει να βρεί ένα σωστό αριστεροτίμονο....
-
Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
μπόρει να βρεί ένα σωστό αριστεροτίμονο....Και κάτι καλύτερο από την Ζ3 κατά προτίμηση.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Τεράστιο κόστος με αμφίβολο αποτέλεσμα!Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει ντε και καλα να ειναι
α) αμφιβολο το αποτελεσμα, σε αυτοκινητο που εβγαινε ΚΑΙ αριστεροτιμονο αρα εχει σχεδιαστει να ειναι ΚΑΙ τετοιο, και υπαρχουν ολα τα ανταλλακτικα για αυτο.
β) τεραστιο το κοστος, οταν μπορει να βρεθει ενα τροπετο/τρακαρισμενο/ανταλλακτικα απο ενα ιδιο αριστεροτιμονο και να τα κανει τραμπα.Εδω υπαρχουν πχ απλες bmw Ε46 που εχουν γινει Μ3, κομπλε με τα φουσκωμενα φτερα πισω ( = κοψε ραψε λαμαρινα).
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει ντε και καλα να ειναιΟΚ, δεν είναι 100% αυτό που λέω, αλλά 99%, γιατί:
- Αλλάζουν άπειρα εξαρτήματά, άρα το τροπέτο πρέπει να είναι ολοκληρωμένο
- Πρέπει να ξηλώσεις το μισό αυτοκίνητο
- Χρειάζονται πάρα πάρα πολλές εργατο-ώρες, άρα το κόστος (εφόσον ο μηχανικός είναι καλός) εκτοξεύεται.
- Απαιτείται πολύ καλός μηχανικός, με γνώσεις και πάρα πολύ χρόνο.
Προσωπικά ΔΕΝ θα εμπιστευόμουνα ΚΑΝΕΝΑΝ (στην Ελλάδα) να το κάνει αυτό στο αυτοκίνητό μου, εκτός από εμένα παρέα με 2 φίλους μου μηχανικούς. Αλλά τότε, θα ήθελα πάνω από 6 μήνες. Ίσως 1-2 εξουσιοδοτημένα και 1 εξειδικευμένο, αλλά τότε μιλάμε για πολύ μεγάλο κόστος εργατικών.
Εδω υπαρχουν πχ απλες bmw Ε46 που εχουν γινει Μ3, κομπλε με τα φουσκωμενα φτερα πισω ( = κοψε ραψε λαμαρινα).
- Με πολλά προβλήματα
- Ποτέ δεν έγινε καμία μετατροπή σωστά
- Δεν είναι πραγματικές Μ3 και δεν εννοώ το VIN, αλλά ούτε στον δρόμο έχουν την ίδια ακαμψία με τις εργοστασιακές
- Πολύ μεγάλο το κόστος
-
Αυτές τις δουλειές τις κάνουν αυτοί που έχουν συνεργεία για προσωπική του δουλειά και όχι για πελάτες, όποιος πάει σε συνεργείο και πεί αλλάξτε μου το τιμόνι από δεξιά σε αριστερά βάζει το κεφάλι του μέσα στο στόμα του θηρίου, όπου θηρίο σημαίναι πολλά έξοδα, πολύς χρόνος και κακή δουλειά, οι λόγοι είναι προφανείς, τα συνεργεία ζούν από τα service και όχι από τα παρκαρισμένα που θέλουν ένα μήνες για να τελειώσουν.
Ακόμα και τα συνεργεία που είναι ειδικευμένα σε μεγάλες μετατροπές θα πληρωθούν αδρά γιατί είναι αυτές είναι δουλειές που απαιτούν πολύ χρόνο, μόνο που εκεί είναι περίπου πιο σίγουρο ότι θα γίνει η δουλειά, το ξέρω πολύ καλά γιατί κάναμε ( ο γιός μου ) ολική μετατροπή Clio 1 σε Clio 2 RS, όλα τα μηχανικά, το σαλόνι, με το ταμπλό του 2, αερόσακκους, air con με μετατροπή στον καθρέφτη, όλα τα ηλεκτρικά με νέα πλεξούδα κλπ, και είδα το πακέτο της δουλειά να κάνει σώβρακο ένα αμάξι που είναι και σχετικά απλό σε σύγκριση με ένα μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο.
Άμα βρώ χρόνο θα ανεβάσω φωτό, υπάρχουν εδώ αλλά δεν ξέρω ασν μπορείται να τις δείτε
-
Εργατοωρες πολλες αρα και αυξημενη τιμη ναι.
Οταν λεμε τροπετο εννοουμε τροπετο.
ΜαστροΠαναγιωτη κρυψε λιγο την εμπαθεια δεν κανει καλο, οπως και η αλαζονεια. -
Ας αφησουμε το κοστος, γιατι εκει παιζουν και οι εργατοωρες. Δεκτον.
Συνεχιζω να μη καταλαβαινω γιατι πρεπει ντε και καλα να ειναι κακη η δουλεια, οταν μιλαμε για βαλε-βγαλε μηχανικων εξαρτηματων απο κομπλε μπροστινο τροπετο και τουμπαλιν, σε αυτοκινητα που απο σχεδιασμο και κατασκευη τους ειναι φτιαγμενα να βγαινουν ειτε δεξιοτιμονα ειτε αριστεροτιμονα, ειδικα οταν μιλαμε για μοντερνα αυτοκινητα οπου για λογους οικονομιας κλιμακος μπορει να μοιραζονται απο τρυπες στο firewall εως κομματια πλεξουδας.
-
Η ανασφάλεια στην ποιότητα της μετατροπής έγκειται στο ότι
Η δουλειά δεν θα γίνει στο εργοστάσιο με τα κατάλληλα μηχανήματα εργαλεία
Θα γίνιε από κάποιον με ελάχιστη εμπειρία σε αντίστοιχη δουλειά σε σχέση με το εργοστάσιο
Θα γίνει με ανταλλακτικά που θα αποσυναρμολογηθούν από αντίστοιχο τροπέτο
Το να λείψει κάτι ή να χαλάσει κατά την μεταμόσχευση είναι πολύ πιθανό
Τα παλιά πλαστικά είναι πολύ εύθραυσταΟΙ βρισιές του μάστορα θα στοιχειώνουν το αυτοκίνητο
Μπορεί να θέλει αλλαγή και πράγματα που δεν βάζει το μυαλό σου πχ επενδύσεις στις πόρτες, καθρέπτες πλεξούδα καθίσματα κλειδαριές φανάρια κλπ
Για το κόστος δεν το συζητάμε
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Η ανασφάλεια στην ποιότητα της μετατροπής έγκειται στο ότια) Η δουλειά δεν θα γίνει στο εργοστάσιο με τα κατάλληλα μηχανήματα εργαλεία
β) Θα γίνιε από κάποιον με ελάχιστη εμπειρία σε αντίστοιχη δουλειά σε σχέση με το εργοστάσιο
γ1) Θα γίνει με ανταλλακτικά που θα αποσυναρμολογηθούν από αντίστοιχο τροπέτο
γ2) Το να λείψει κάτι ή να χαλάσει κατά την μεταμόσχευση είναι πολύ πιθανό
δ) Τα παλιά πλαστικά είναι πολύ εύθραυσταΟΙ βρισιές του μάστορα θα στοιχειώνουν το αυτοκίνητο
ε) Μπορεί να θέλει αλλαγή και πράγματα που δεν βάζει το μυαλό σου πχ επενδύσεις στις πόρτες, καθρέπτες πλεξούδα καθίσματα κλειδαριές φανάρια κλπ
Για το κόστος δεν το συζητάμε
α+β
δηλαδη δεχομαστε οτι ενα εξειδικευμενο στη μαρκα συνεργειο ή και εξουσιοδοτημενος, εχει τη απαιτουμενη εμπειρια+τεχνογνωσια+εργαλεια για να πχ κατεβαζει/αποσυναρμολογει/επισκευαζει/συναρμολογει πχ ενα μοτερ ή κιβωτιο GTR/Ferrari/Lambo/οτιδηποτε, αλλα οχι το να κανει τραμπα ενα προς ενα, μηχανικα εξαρτηματα απο το διπλανο ιδιο οχημα?
γ1+γ2 υποτιθεται οτι εχεις και βαζεις διπλα στο δικο σου ενα κομπλε μπροστινο τροπετο, και τελος παντων οτι λειψει/σπασει/χαλασει/ειναι χαλασμενο στο τροπετο, το αντικαθιστας με το σωστο. Δεν το αφηνεις στη τυχη του ή και εκτος οχηματος εντελως. Αν ειναι δυνατον...
δ) το ιδιο με τα γ
ε) το ιδιο με τα γ -
Ειναι δυνατον να γινει και μπορει καποιος μαστορας με καταλληλα εργαλεια και γνωσεις αλλα θα πρεπει να ειναι και τεχνιτης στην δουλεια του να το κανει αλλα το κοστος θα ειναι αστρονομικο που μονο σαν χομπι μπορει να γινει. Επισης βαλε βγαλε θα παιξουν και ζημιες και τρεχα γυρευε η καθυστερηση και επισκευες. Εννοειται οτι δεν αξιζει με τιποτα. Το μονο που αξιζει ειναι να βρεθει πληρες τροπετο απο αριστεροτιμονο Ζ3Μ και να περαστει.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Εργατοωρες πολλες αρα και αυξημενη τιμη ναι.
Οταν λεμε τροπετο εννοουμε τροπετο.
ΜαστροΠαναγιωτη κρυψε λιγο την εμπαθεια δεν κανει καλο, οπως και η αλαζονεια.Δεν είναι εμπάθεια αλλά πραγματικότητα, Ηλία έχεις πάρει εργολαβία την καλή φήμη των συναδέλφων σου οι οποίοι μόνοι τους την καταστρέφουν, επειδή όμως είσαι κάθε ημέρα στο μαγαζί σου δεν έχεις αντιληφθεί ότι τα πράγματα έχουν ξεφύγει στα συνεργεία και δεν είναι όπως ήταν στην εποχή μας, γιαυτό μην με εγκαλείς, οι αναφορές μου πηγάζουν από ότι ακούω, μου λένε και βλέπω από την δική μου καθημερινότητα που είναι περισσότερο ελεύθερη από την δική σου και με περισσότερες παραστάσεις.
Όσο για την αλαζονεία δεν καταλαβαίνω που αναφέρεσαι ακριβώς, υποθέτω μόνο, αν θέλεις εξηγήσου περισσότερο.
-
Η μετατροπη στο αν θα βγει αξιοπιστη εγκειται μονο στην αντιληψη και ικανοτητες του μηχανικου και μαζι στην προσοχη. Τιποτα περισσοτερο δλδ απο οτι πρεπει να κανει σε καθημερινη βαση για να θεωρειται ικανος. Μιλαω πανω στο ιδιο αμαξι και οχι παντρεματα απο αλλα μοντελα.Π.χ. απο 1.6 σε 1.8 αλλα ιδιο μοντελο. 2 μετατροπες εχει κανει ο πατερας μου. Και οι 2 ακρως πετυχημενες απο αποψης αξιοπιστιας. Εχω δει τρελα πραγματα να δουλευουν αψογα και με custom εξαρτηματα (citroen bx vts 120 π.χ. ). Δε θα φοβομουν μια μετατροπη. Ο μονος αποτρεπτικος παραγοντας ειναι το κοστος απο το να παρεις κατι ετοιμο,δυνατοτερο κτλπ. Αλλα οταν πας για μετατροπη πρεπει να σαι συνειδητοποιημενος και να εχει βιτσιο-προσωπικους λογους.
Οι πιο ευκολες παντως ειναι αυτες που συζηταμε. Οι αναμονες-τρυπες-φυσες ειναι στη θεση τους και διπλες ωστε να προσαρμοζονται στο αν το μοντελο παει σε δεξιοτιμονο ή αριστεροτιμονο συστημα. Δεν εχει 2 γραμμες παραγωγης το εργοστασιο, μια εχει.
Εννοειται οτι παντα με τροπετο γινονται αυτα οχι με αγορα πραγματων ξεχωριστα. Και το κοστος ξεφευγει και καποιο λαθος θα γινει αν ψωνιζεις ξεχωριστα. Ξεχωριστα αγοραζεις μονο τα πισω φρενα-αξονα κτλπ δηλαδη οσα πραγματα ειναι φυσει αδυνατον να βρισκονται στο τροπετο πανω, ωστε να θεωρειται και ολοκληρωμενη η μετατροπη.. -
Η μετατροπή αυτή προϋποθέτει δουλειά στον καθρέφτη του αυτοκινήτου και στον χώρο του ταμπλό, όπου αφού βγεί το ταμπλό θα πρέπει να τροποποιηθεί ο σκελετός στήριξης της κολώνας του τιμονιού, της στήριξης της πεταλιέρας, να γίνου οι τρύπες στον καθρέφτη για να περάσουν οι ντίζες των πεταλιών, να γίνει στήριξη του σερβόφρενου, και άλλες μικρές λεπτομέρειες που διαφέρουν από αμάξι σε αμάξι, όπως πχ η στήριξη της βαπορέτας του aircon και αρκετά άλλα.
Όλα αυτά είναι δουλειές στην καρότσα του αυτοκινήτου και δεν υπάρχουν πολλά συνεργεία διατεθειμένα να μπλέξουν με δουλειές αυτής της έκτασης.
Ο φίλος Ηλίας παραξηγήθηκε που τα χώνω κάθε τόσο στους συναδέλφους του, αφού οι ίδιοι δεν ενδιαφέρονται για την φήμη τους και δημιουργούν καταστάσεις στους πελάτες τους δεν βλέπω τον λόγο να μην στιλητεύω ότι πέφτει στην αντίληψη μου.
Δηλαδή να μην πω ότι τον περασμένο μήνα σε συνεργείο στην περιοχή μου έκαναν επισκευή σε μοτέρ Ferrari χωρίς εργοστασιακό manual που έχει όλες τις ρυθμίσεις, σφιξίματα κλπ και δεν πήρε ποτέ μπροστά και έφυγε με γερανό ?
Θα μου πείς μας καλά αυτός εκεί την πήγε την Ferrari ? Αφού εκεί πάνε και τα μεγάλα BMW, Porsche κλπ και είναι όλοι κολλητοί, τώρα αν όλα φεύγουν και σε λίγες ημέρες είναι πάλι μέσα γιατί είναι σπασμένα τα μοτέρ τους τι ναπω εγώ γιατί γίνεται αυτό το πήγαινε - έλα εκεί ?
Έτσι είναι φίλε Ηλία, είσαι μακριά από τα γινόμενα σημερινά - θαύματα - του χώρου σου γιατί το παλεύεις με το παλιό σύστημα που απαιτούσε προσοχή στη δουλειά και όχι στην τσαπατσουλιά, είμαστε δεινόσαυροι φίλε Ηλία και τα πράγματα έχουν αλλάξει και δεν μοιάζουν με όσα ξέραμε, και τα στραβά του χώρου σου δεν μπορεί να τα πέρνεις στην πλάτη σου και να προσπαθείς να τα εξωραϊσεις βάζοντας τα με όσους τα φέρνουν στην επιφάνεια, και αν κάποιες αναφορές μου τις θεωρείς αλαζονεία είναι μόνο η δική σου άποψη, εγώ προσπαθώ να δείξω ότι όποιος θέλει και έχει όρεξη μπορεί να κάνει το προφανές, τη δουλειά του δηλαδή άσχετα αν η αναφορά στην κανονική δουλειά σήμερα που βασιλεύει η άρπακόλα φαντάζει εξωπραγματική και θεωρείται αλαζονεία.
Μετατροπη δεξιοτιμονου σε αριστεροτιμονο?