Σίγουρα αυτά τα έκτακτα είναι μέσα στο πρόγραμμα.Θα θέλαμε να βάλουμε και αρκετή προσωπική εργασία εφόσον ο χρόνος το επιτρέψει..
Latest posts made by jim-a3
-
RE: Μετατροπη δεξιοτιμονου σε αριστεροτιμονο?
-
RE: Μετατροπη δεξιοτιμονου σε αριστεροτιμονο?
Δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση στο θέμα,σας ευχαριστώ.
Δυστυχώς το εξάμηνο κατοχής ισχύει,δε φαντάζεστε τι δικαιολογητικά του ζήτησαν από το προξενείο...
Το Z3 του 1996 δεν είναι ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο όχημα,σκεφθείτε ότι δεν έχει ούτε aircon...Οι λόγοι για να μπούμε στην όλη διαδικασία είναι ξεκάθαρα συναισθηματικοί.Είναι ένα αυτοκίνητο 20 ετών,είχε αλλάξει 7 ιδιοκτήτες,σαπίζει στο νησί,υπηρέτησε πιστά τα τελευταία 4 χρόνια τον αδερφό μου,εκπληρώνει στο έπακρο τον ρόλο του ως roadster ,δεν αναφέρομαι στην απόλυτη αίσθηση της οδήγησης.Αν έρθει και γίνει η αλλαγή δε πρόκειται να φύγει από την οικογένεια ποτέ..
Είμαι πολύ ορθολογιστής αλλά τα βάζω κάτω και δεν μπορώ να μην βλέπω ορισμένα θετικά.
-Αγοράστηκε 1300 λίρες το 2013.
-Εισάγεται και βγάζει πινακίδες με μηδενικά έξοδα.
-Βρίσκω ολόκληρο αυτοκίνητο με ίδιο ακριβώς μοτέρ (1.9 146 hp ) για ανταλλακτικά από 1000 έως 2000 ευρώ.
-Υπάρχει μηχανικός που έχει τη θέληση και τη διάθεση να ασχοληθεί σε ιδιωτικό γκαράζ.Εργατικά δεν συζητήσαμε ακόμα αλλά είναι ιδιαίτερα λογικός.
-Μετά τη μετατροπή πουλάω τα απομεινάρια σε μάντρα για ανταλλακτικά όσο όσο.
-Πάνω από 4000 ευρώ δεν βλέπω να κοστίζει σε βάθος 6 μηνών και θα είναι ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο από το 0 δηλαδή δε θα χρειαστεί περαιτέρω επισκευές που θα χρειαζόταν ένα μεταχειρισμένο έτοιμο αριστεροτίμονο ίδιας αξίας.Επιπλέον θα έχει και μια εκπληκτική ιστορία πίσω του,θα έχουμε σώσει ένα αυτοκίνητο που θα σάπιζε από την υγρασία.Το πλέον εύκολο είναι να πουληθεί στο νησί,να μπεί ο αδερφός μου στο αεροπλάνο και να επιστρέψει ατσαλάκωτος από το να οδηγήσει όλη την Ευρώπη με δεξιοτίμονο.Αλλά είναι η διαδικασία διάσωσης που μας τραβάει....
-
RE: Μετατροπη δεξιοτιμονου σε αριστεροτιμονο?
Εχετε δίκιο,αυτό είναι το λογικό και το σωστό ειδικά τέτοιες εποχές...Αυτό που αναφέρεις για τον περιορισμό του 6μήνου είναι σημαντικό μιας και μπόρει να βρεί ένα σωστό αριστεροτίμονο....
-
RE: Μετατροπη δεξιοτιμονου σε αριστεροτιμονο?
Ξεθάβω ένα topic 11 ετών ώστε να μην ανοίγω νέο.
Ο αδερφός μου ετοιμάζεται να επαναπατριστεί από Αγγλία.Εκεί οδηγεί μια δεξιοτίμονη Ζ3 1.9.Με το πιστοποιητικό μετοικεσίας έχει δικαίωμα να εισαγάγει στην Ελλάδα ένα και μοναδικό αυτοκίνητο το οποίο πρέπει να έχει στη κατοχή του τουλάχιστον 6 μήνες χωρίς να πληρώσει δασμούς και τέλη ταξινόμησης.Η Ζ3 είναι σε εξαιρετική κατάσταση,αγοράστηκε πολύ φθηνά και το συναισθηματικό δέσιμο είναι μεγάλο.
Γνωρίζει κάποιος πόσο εφικτή είναι μια μετατροπή από δεξιά σε αριστερά?Δεδομένων των τιμών τους σίγουρα δεν αξίζει-πουλάει τη δικιά του και παίρνει κάτι άλλο εδώ ωστόσο αντίστοιχα οικονομικό είναι να βρεθεί τροπέτο ή ακόμα και ολόκληρο αυτοκίνητο ως δότης...Μεγάλη διαδικασία που σίγουρα δεν αξίζει οικονομικά ωστόσο θα μπορούσε να αποτελέσει ένα ωραίο πρότζεκτ.Πέρα από τα προφανή τι θεωρείτε ότι μπορεί να χρειάζεται?Επίσης αν έχετε υπόψιν κάποιο συνεργείο-μηχανικό που θα μπορούσε να το αναλάβει...
-
RE: Classic Safari
Ναι ηταν οπως φαινεται στη φωτογραφια.Νομιζω πρεπει να ειχε βγει μολις απο κλειστο γκαραζ.Στο πορτπαγκαζ ειχε σχαρα και ηταν φορτωμενη με βαλιτσα.
Δυστυχως πηγαινα φουριοζος,τσαρουχωσα φρενα ,εβαλα και οπισθεν για να βγαλω τη φωτο...Ειχε και κοσμο στο απεναντι πεζοδρομιο,εχω και μια συστολη απο φυσικου μου και την εβγαλα βιαστικα! Αν δεν ειχε κοσμο ισως και να κατεβαινα. -
RE: classic Alfa Romeo
Είναι απόλυτα κατανοητό και σεβαστό.
Χαίρομαι που τελικά σώθηκε μιας και το μέλλον της φαινόταν αβέβαιο.Αναμένουμε λοιπόν και εμείς οι νεώτεροι να δούμε την Gtam του Μοσχού από κοντά και ποιός ξέρει ίσως και να στρίβει με τη μια ρόδα στον αέρα!
Για την Ντολυ αναφέρονται λεπτομερώς τα πάντα στο παρακάτω video.
https://www.facebook.com/video.php?v=25 ... permPage=1
-
RE: classic Alfa Romeo
Πολύ χαίρομαι για την Gtam! Aν έχετε περισσότερες πληροφορίες του πως και τι ή φωτογραφίες σίγουρα θα ενδιαφέρονταν πολλοί να τις δούν.
Η Ντόλυ δεν ήταν gta.Την αγόρασε ο Μιχάλης Μοσχούς το 1972 από έναν Ροδίτη,ήταν τρακαρισμένη gt 1.6 με ξένες πινακίδες.Την επισκεύασαν, της έβαλαν πάνω έναν δίλιτρο 138 ίππων και την έκαναν αγωνιστικό...Η gta του Σαλιάρη ήταν εισαγωγή της Μότορ Ελλάς.Αν δεν κάνω λάθος Φωτιάδης και Μαύρος έτρεχαν με τις 2 gta μέχρι την έλευση της gtam.Η μοιραία ανατινάχθηκε από τον Φωτιάδη και η άλλη κατέληξε στον Σαλιάρη και έγινε πορτοκαλί! (Με επιφύλαξη).Ο Μ.Μοσχούς πριν χαρίσει τη Ντόλυ στον Ιαβέρη το 1974 έφερε μια γνήσια ασημί gta από το εξωτερικό η οποία βάφτηκε πράσινη και η οποία επίσης δεν γνωρίζω τι απέγινε...
Πάντως αν υπάρχουν λεπτομέρειες από την ανακατασκευή της Gtam θα ήταν υπέροχο!