-
Πρέπει να είσαι υποψιασμένος και να μην πιστεύεις τον άλλο όταν σου υπόσχεται σε ότι μπορεί να κάνει
Όλα τα συνεργεία είναι επιχειρηματίες , αυτές οι δουλειές είναι για ρομαντικούς και μερακλήδες -
μαστροΠαναγιωτη η λεξη αλαζονεια ηταν λαθος εκφραση, επιμενω οτι οπως σε ολα μα ολα τα επαγγελματα υπαρχουν πολλοι τρομερα καλοι τεχνιτες οι οποιοι αγαπανε την δουλεια τους και σεβονται τον πελατη τους, μην ξεχναμε οτι στη Αττικη υπαρχουν χιλιαδες συνεργεια και να βρουμε στον κυκλο μας δυσαρεστημενους πελατες ειναι ευκολο αν και αρκετες φορες την ευθυνη την εχει ο πελατης.
-
Δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση στο θέμα,σας ευχαριστώ.
Δυστυχώς το εξάμηνο κατοχής ισχύει,δε φαντάζεστε τι δικαιολογητικά του ζήτησαν από το προξενείο...
Το Z3 του 1996 δεν είναι ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο όχημα,σκεφθείτε ότι δεν έχει ούτε aircon...Οι λόγοι για να μπούμε στην όλη διαδικασία είναι ξεκάθαρα συναισθηματικοί.Είναι ένα αυτοκίνητο 20 ετών,είχε αλλάξει 7 ιδιοκτήτες,σαπίζει στο νησί,υπηρέτησε πιστά τα τελευταία 4 χρόνια τον αδερφό μου,εκπληρώνει στο έπακρο τον ρόλο του ως roadster ,δεν αναφέρομαι στην απόλυτη αίσθηση της οδήγησης.Αν έρθει και γίνει η αλλαγή δε πρόκειται να φύγει από την οικογένεια ποτέ..
Είμαι πολύ ορθολογιστής αλλά τα βάζω κάτω και δεν μπορώ να μην βλέπω ορισμένα θετικά.
-Αγοράστηκε 1300 λίρες το 2013.
-Εισάγεται και βγάζει πινακίδες με μηδενικά έξοδα.
-Βρίσκω ολόκληρο αυτοκίνητο με ίδιο ακριβώς μοτέρ (1.9 146 hp ) για ανταλλακτικά από 1000 έως 2000 ευρώ.
-Υπάρχει μηχανικός που έχει τη θέληση και τη διάθεση να ασχοληθεί σε ιδιωτικό γκαράζ.Εργατικά δεν συζητήσαμε ακόμα αλλά είναι ιδιαίτερα λογικός.
-Μετά τη μετατροπή πουλάω τα απομεινάρια σε μάντρα για ανταλλακτικά όσο όσο.
-Πάνω από 4000 ευρώ δεν βλέπω να κοστίζει σε βάθος 6 μηνών και θα είναι ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο από το 0 δηλαδή δε θα χρειαστεί περαιτέρω επισκευές που θα χρειαζόταν ένα μεταχειρισμένο έτοιμο αριστεροτίμονο ίδιας αξίας.Επιπλέον θα έχει και μια εκπληκτική ιστορία πίσω του,θα έχουμε σώσει ένα αυτοκίνητο που θα σάπιζε από την υγρασία.Το πλέον εύκολο είναι να πουληθεί στο νησί,να μπεί ο αδερφός μου στο αεροπλάνο και να επιστρέψει ατσαλάκωτος από το να οδηγήσει όλη την Ευρώπη με δεξιοτίμονο.Αλλά είναι η διαδικασία διάσωσης που μας τραβάει....
-
Φιλε εγω μαζι σου ανετα, 100%. Το γραψα και παραπανω, θελει λιγο τρελα η φαση. Απλα σ αυτα τα πραγματα-μετατροπες θα υπολογιζεις +15% εκτακτα εξοδα στο μπατζετ.
-
Σίγουρα αυτά τα έκτακτα είναι μέσα στο πρόγραμμα.Θα θέλαμε να βάλουμε και αρκετή προσωπική εργασία εφόσον ο χρόνος το επιτρέψει..
-
Εάν υπάρχει ο μηχανικός, η γνώση, η διαθέση, η όρεξη, το μεράκι και κλειστό ιδιωτικό γκαράζ, τότε κάντε το!!!
Σχετικό: Ο θείος μου είναι σε τέτοια φάση, κάνει restore και μετατροπές παλιά αυτοκίνητα (ως χόμπυ!), αλλά έχει φουλ εξοπλισμένο γκαράζ, φίλους μηχανικούς με γνώσεις και πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο πλέον.
-
Παντα υπαρχουν και χειροτερα. Εχω ενα καλο φιλο που μαζευει αμαξι που καθοταν αδουλευτο απο το 2002 σε χωραφι εκτεθημενο και ειναι και μετατροπη ηδη
Μετατροπη δεξιοτιμονου σε αριστεροτιμονο?