-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν αντιλέγω...ίσα ίσα αυτό λέω ότι είναι υποκειμενικά αυτά που λέμε.
Αλλά κάποτε πρέπει να φύγουμε από τον μύθο...'πάρε γερμανικό γιατί θα το πουλήσεις περισσότερο και θα σου αντέξει περισσότερο..'
Αυτά ακούνε όλοι και δίνουν 22k at least για ένα 1600 Golf.Δεν με κατάλαβες. Εγώ είμαι κατά του μύθου της μεταπώλησης. Αυτό που είπα είναι ότι ένα δίλιτρο μικρομεσαίο γαλλικό, θα πουληθεί δυσκολότερα από ένα δίλιτρο μικρομεσαίο γερμανικό, για αυτό και θα χάσεις περισσότερα. Στα λίγα κυβικά όπως τα 1400 που ανέφερες δεν υπάρχουν διαφορές. Άντε να πάρεις πίσω, αυτά που έδωσες παραπάνω για το γερμανικό.
Ότι αντέχουν περισσότερο πάντως ισχύει. Αυτό είναι κάτι που το βλέπω καθημερινά. Λυπάμαι αν δεν μπορώ να σε κάνω να το καταλάβεις...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δεν αντιλέγω...ίσα ίσα αυτό λέω ότι είναι υποκειμενικά αυτά που λέμε.
Αλλά κάποτε πρέπει να φύγουμε από τον μύθο...'πάρε γερμανικό γιατί θα το πουλήσεις περισσότερο και θα σου αντέξει περισσότερο..'
Αυτά ακούνε όλοι και δίνουν 22k at least για ένα 1600 Golf.ΔΕν με κατάλαβες. Εγώ είμαι κατά του μύθου της μεταπώλησης. Αυτό που είπα είναι ότι ένα δίλιτρο μικορομεσαίο γαλλικό θα πουληθεί δυσκολότερα από ένα δίλιτρο μικρομεσαίο γερμανικό για αυτό και θα χάσεις περισσότερα από το γαλλικό. Στα λίγα κυβικά όπως τα 1400 που ανέφερες δεν υπάρχουν διαφορές. Ίσα ίσα να πάρεις αυτά που έδωσες παραπάνω για το γερμανικό.
Ότι αντέχουν περισσότερο πάντως ισχύει. Αυτό είναι κάτι που το βλέπω καθημερινά. Λυπάμαι αν δεν μπορώ να σε κάνω να το καταλάβεις...
Kακά τα ψέματα, έχει δίκιο ο meco.
Ο Ελλήνας ακόμα πιστευεί ότι ένα Golf είναι καλύτερο από το Mazda3, δεν τρίζει όπως μια Alfa Romeo, Δεν είναι πλαστικό όπως ένα Γαλλικό κλπ.
Καλύτερα για τους γνώστες, μπορούν να πέρνουν καλά αυτοκίνητα ως φτηνά μεταχειρισμένα. -
san katoxos tou mazda mporw na pw oti ta arnitika tou einai ta eksis:
auksimenos thoryvos kinitira
aerodynamikoi thoryvoi meta apta 140km/h
port mpagkaz rixo (gia to hb toulaxiston pou exw)kata ta alla einai ena autokinito pou tis aretes tou ligo poly tis gnwrizoun oloi osoi to exoun odigisei...pistevw oti einai aptis kalyteres epiloges stin sygkekrimeni katigoria asxeta an den exei poulisei tosa.
kai i ford einai i prwti etairia sto kosmo stis pwliseis alla den vgazei ta kalytera autokinita.
kai to ipod exei to 90% tis agoras mp3 alla yparxoun poly kalytera mp3players.(asxeto alla sxetiko me tis pwliseis xa) -
Ο χρήστης aekara21 έγραψε:
san katoxos tou mazda mporw na pw oti ta arnitika tou einai ta eksis:auksimenos thoryvos kinitira
aerodynamikoi thoryvoi meta apta 140km/h
port mpagkaz rixo (gia to hb toulaxiston pou exw)kata ta alla einai ena autokinito pou tis aretes tou ligo poly tis gnwrizoun oloi osoi to exoun odigisei...pistevw oti einai aptis kalyteres epiloges stin sygkekrimeni katigoria asxeta an den exei poulisei tosa.
kai i ford einai i prwti etairia sto kosmo stis pwliseis alla den vgazei ta kalytera autokinita.
kai to ipod exei to 90% tis agoras mp3 alla yparxoun poly kalytera mp3players.(asxeto alla sxetiko me tis pwliseis xa)προς θεού δεν είπα επειδή δεν έχει πουλήσει πολλά κομμάτια δεν είναι καλό.
απλά μου φαίνεται οξύμωρο να το προτείνουν όλοι και να έχει τόσο χαμηλές πωλήσεις. -
Ο χρήστης aekara21 έγραψε:
kai i ford einai i prwti etairia sto kosmo stis pwliseis alla den vgazei ta kalytera autokinita.
kai to ipod exei to 90% tis agoras mp3 alla yparxoun poly kalytera mp3players.(asxeto alla sxetiko me tis pwliseis xa)Χμ, ε όχι και η Ford η πρώτη εταιρία σε πωλήσεις στον κόσμο...
-
θα ηθελα την γνωμη των σας.γιατι σκεφτομαι να το αγορασω
- Πόσο καιρό το έχετε?
- Ποια προβλήματα έχει βγάλει μέχρι στιγμής?. (από τασάκι μέχρι μηχανή)
- Κατανάλωση?
- Μείνατε ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητο.
To θέμα μεταφέρθηκε στην σωστή του θέση [moderator - cmarin]
-
Μή το σκέφτεσαι φίλε Νικόλα, χτύπα το, έχει και κάποια προσφορά αυτό το καιρό, 1,6 clima touring με 17k euros αν δεν απατώμαι...
Προβλήματα; Τι προβλήματα; It's a Mazda...
-
Φίλος έχει αγοράσει πρόσφατα το 3 1.6λίτρων και έχοντας κάνει ήδη 6.000χλμ, σχεδόν στρωμένο δηλ. η κατανάλωση είναι μάλλον υψηλή. Στην εθνική χωρίς πίεση θέλει γύρω στα 9λίτρα/100χλμ. και αν ζορίσει φθάνει τα 11-12λίτρα.
Περιμένω εμπειρίες από κατόχους... -
Όταν λέμε για καταναλώσεις στην Εθνική (όπου η κίνηση είναι λίγο πολύ στάνταρ) καλό θα είναι να γράφουμε τις ταχύτητες. Δηλαδή άλλη η κατανάλωση με 100 και άλλη με 130.
-
η Mazda out of the blue ΕΝΤΕΛΩΣ, εκανε face lift στη σειρα 3.......
Οι θόρυβοι γενικώς, όμως, όπως και οι κάθε είδους κραδασμοί έχουν μειωθεί χάρη και στις επεμβάσεις στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη (π.χ. νέα αμορτισέρ, νέα σημεία σύνδεσης της αντιστρεπτικής πίσω κλπ.), οι οποίες είχαν ως στόχο και τη βελτίωση της «ακρίβειας» της οδικής συμπεριφοράς, αλλά και τη βελτίωση της άνεσης, ιδιαίτερα στο «οικογενειακό» σεντάν (το χάτσμπακ παραμένει και πάλι πιο «σπορτίφ» σε στήσιμο και πιο σφιχτό σε άνεση). Η ενίσχυση του αμαξώματος έχει βελτιώσει την ακαμψία του και την παθητική ασφάλεια που παρέχει, ενώ οι αεροδυναμικές βελτιώσεις στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου μείωσαν τον συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης από το 0,31 στο 0,30.
Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν βελτιώσεις στο 4τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, καθώς κι ένα νέο 6τάχυτο κιβώτιο για τη 2λιτρη έκδοση, εύχρηστο και καλά κλιμακωμένο, με την 6η κάπως μακριά μεν για λιγότερο θόρυβο και μείωση της κατανάλωσης, αλλά όχι υπερβολικά (δίνει κάτω από 40 χλμ./ώρα στις 1000 στροφές), έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αρκετά συχνά και να μην είναι χρήσιμη μόνο σε ταχύτητες πέρα από το ...νόμιμο όριο! Προσθήκες επίσης έχουν γίνει στον κατάλογο του έξτρα εξοπλισμού (ή και στάνταρ στις πλούσιες εκδόσεις), με νέα ηχοσυστήματα και πολλά νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα που διευκολύνουν τον οδηγό, όπως αυτόματα φώτα, αυτόματους καθαριστήρες, σύστημα πρόσβασης στο αυτοκίνητο χωρίς κλειδί κλπ.
Στη διάρκεια της παρουσίασης οδηγήσαμε για αρκετά χιλιόμετρα, στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και στους ορεινούς δρόμους τη βόρειας Εύβοιας, ένα 2λιτρο χάτσμπακ, που για μια ακόμα φορά μας ενθουσίασε με την οδική συμπεριφορά του, την «υπακοή» του στους χειρισμούς του οδηγού και την προβλεψιμότητα των αντιδράσεών του. Ο δυνατός κινητήρας είναι τώρα πράγματι πιο ελαστικός, ενώ η δουλειά που έχει γίνει για τη μείωση του θορύβου του και την ηχομόνωση του αυτοκινήτου είναι αισθητή και το ταξίδι είναι πράγματι πιο ήσυχο τώρα, άρα και πιο ξεκούραστο. Απολύτως ικανοποιημένοι επίσης μείναμε από το νέο «εξάρι» κιβώτιο, που δείχνει απολύτως εναρμονισμένο με τις ανάγκες και τους ρυθμούς λειτουργίας του κινητήρα, ενώ η ποιότητα και η λειτουργικότητα του εσωτερικού εξακολουθεί να είναι πολύ καλή για την κατηγορία.πηγη
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
η Mazda out of the blue ΕΝΤΕΛΩΣ, εκανε face lift στη σειρα 3.......Αν δεις κάποιες σελίδες πίσω είχα γράψει από τον Ιανουάριο για το face lift.....Επίσης σε άλλο thread για το mazda, είχα βάλει και link κάπου τον Απρίλιο για το facelift από ξένη πηγή....
Η εδώ αντιπροσωπία έκανε τον κινέζο μέχρι τελευταία στιγμή για να ξεφορτώσει τα παλιά...
Σε σχέση με τις τιμές το 5θ touring clima έκανε 19.500 -2500= 17000
ενώ τώρα 17990 δηλαδή πήρε ένα χιλιάρικο...Έκπτωση δεν γνωρίζω αν παίζει.... -
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Σε σχέση με τις τιμές το 5θ touring clima έκανε 19.500 -2500= 17000
ενώ τώρα 17990 δηλαδή πήρε ένα χιλιάρικο...Έκπτωση δεν γνωρίζω αν παίζει....Λογική η πορεία των τιμών πάντως. Έκαναν γενναία έκπτωση στον τελευταίο κατάλογο του παλιού, και ανέβασαν πάλι τις τιμές (λίγο, ευτυχώς) με την έλευση του facelift. Γενικά, η Mazda έχει ρίξει αρκετά τις τιμές τελευταία (πχ. 6 MPS σχεδόν 4 χιλιάρικα κάτω!)
-
Σε ενα ενθετο διαβασα οτι το 1,6 Touring Clima εχει εκπτωση 3600€ για το καλοκαιρι!!(16990€ εχει).
Αληθευει;
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Φίλος έχει αγοράσει πρόσφατα το 3 1.6λίτρων και έχοντας κάνει ήδη 6.000χλμ, σχεδόν στρωμένο δηλ. η κατανάλωση είναι μάλλον υψηλή. Στην εθνική χωρίς πίεση θέλει γύρω στα 9λίτρα/100χλμ. και αν ζορίσει φθάνει τα 11-12λίτρα.
Περιμένω εμπειρίες από κατόχους...Το ΣαββατοΚύριακο,πήγα Αμφιλοχία ,όταν έφτασα και αφού είχα μηδενίσει πρώτα τον υπολ.ταξιδιού ,έγραψε 8.5 .Εκεί έκανα περίπου 40 χιλιόμετρα και χωρίς να τον μηδενίσω ξανά ,γύρισα Αθήνα και όταν έφτασα αν και είχε πολύ κίνηση-1 ώρα μποτιλιάρισμα-έγραψε 8.1.
Υπολόγισε ότι η μεση ωριαία ταχύτητα ήταν κάποια στιγμη που κόιταξα στο Αντίριο 107 ΧΛΜ.
Ποτέ δεν πήγα πάνω απο 160 ,συνήθως πήγαινα με 130 και φυσικά ο κλιματισμός δεν έσβησε καθόλου... -
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Φίλος έχει αγοράσει πρόσφατα το 3 1.6λίτρων και έχοντας κάνει ήδη 6.000χλμ, σχεδόν στρωμένο δηλ. η κατανάλωση είναι μάλλον υψηλή. Στην εθνική χωρίς πίεση θέλει γύρω στα 9λίτρα/100χλμ. και αν ζορίσει φθάνει τα 11-12λίτρα.
Περιμένω εμπειρίες από κατόχους...Εχω κάνει 10300 ΧΛΜ ,άρα είναι στρωμένο και σκέψου ότι ήταν φορτωμένο με όλη την οικογένεια και τα μπαγκάζια....
Mazda 3