Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 36
    • Best 0
    • Groups 0

    platon_kar

    @platon_kar

    προγραμματιστης η/υ - αυτοκινητα

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    36
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Ν.ιωνία

    platon_kar Unfollow Follow

    Latest posts made by platon_kar

    • RE: Πόσο αντέχουν οι δίσκοι των φρένων σας?

      Στο Hyundai Accent Gt 1500, άλλαζα τακάκια κάθε 20000Km.
      Δισκόπλακες άλλαξα στις 100000 ,και δεν χρειάστηκε μέχρι τις 185000 ,που το πούλησα.
      Στο MAZDA 3 1.6, άλλαξα τακάκια μπροστά για πρώτη φορά στα 50000 Km χωρίς κανένα σύμπτωμα που να με κάνει να αισθανθώ ότι χρειάζονται αλλαγή.

      Μάλιστα μετά την αλλαγή μου φάνηκαν χειρότερα και όταν τα κοίταξα , είδα πως τα καινούργια δεν πατούσαν με όλη την επιφάνεια τους στην δισκόπλακα (όχι πως είναι ελαττωματικά ,αλλά είναι παραγώνια από κατασκευής τους).
      Τώρα μετά από 10000 KM , μπορώ να πω πως έχω το ίδιο καλά φρένα όπως την αρχή , αφού έχουν πλέον φαγωθεί και πατά μεγαλύτερη επιφάνεια τους στους δίσκους.

      Πάντως θα ρωτήσω στο Service ,τι σόι τακάκια είναι αυτά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      platon_kar
    • RE: Αγορά Mazda 3 2.0 sedan. Bοηθεια....

      Ο χρήστης iant έγραψε:
      Παρ’το! Εγώ και ο αδελφός μου έχουμε MAZDA3 1600 HB. Έχω κάνει 22000, ο αδελφός – 65000. Και οι δυο ευχαριστημένοι!!!! Δεν έχω παράπονα για τίποτα! Πολύ καλά κρατήματα. Ένα «-» – τα εργοστασιακά λάστιχα!

      Οταν λες εργοστασιακά ,ποιά εννοείς γιατί το δικό μου έχει τα BRIDGESTONE και είμαι πολύ ευχαριστημένος (15000 χλμ έχω).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      platon_kar
    • RE: HONDA JAZZ

      Για αλλαγή αμορτισέρ τι παίζει;
      Πέστε μου εμπειρίες για AFTER MARKET ή μήπως καλό είναι να μπουν τα μαμίσια πάλι;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      platon_kar
    • RE: Mazda 3

      Ο χρήστης kalmik έγραψε:
      Φίλος έχει αγοράσει πρόσφατα το 3 1.6λίτρων και έχοντας κάνει ήδη 6.000χλμ, σχεδόν στρωμένο δηλ. η κατανάλωση είναι μάλλον υψηλή. Στην εθνική χωρίς πίεση θέλει γύρω στα 9λίτρα/100χλμ. και αν ζορίσει φθάνει τα 11-12λίτρα.
      Περιμένω εμπειρίες από κατόχους...

      Εχω κάνει 10300 ΧΛΜ ,άρα είναι στρωμένο και σκέψου ότι ήταν φορτωμένο με όλη την οικογένεια και τα μπαγκάζια....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      platon_kar
    • RE: Mazda 3

      Ο χρήστης kalmik έγραψε:
      Φίλος έχει αγοράσει πρόσφατα το 3 1.6λίτρων και έχοντας κάνει ήδη 6.000χλμ, σχεδόν στρωμένο δηλ. η κατανάλωση είναι μάλλον υψηλή. Στην εθνική χωρίς πίεση θέλει γύρω στα 9λίτρα/100χλμ. και αν ζορίσει φθάνει τα 11-12λίτρα.
      Περιμένω εμπειρίες από κατόχους...

      Το ΣαββατοΚύριακο,πήγα Αμφιλοχία ,όταν έφτασα και αφού είχα μηδενίσει πρώτα τον υπολ.ταξιδιού ,έγραψε 8.5 .Εκεί έκανα περίπου 40 χιλιόμετρα και χωρίς να τον μηδενίσω ξανά ,γύρισα Αθήνα και όταν έφτασα αν και είχε πολύ κίνηση-1 ώρα μποτιλιάρισμα-έγραψε 8.1.
      Υπολόγισε ότι η μεση ωριαία ταχύτητα ήταν κάποια στιγμη που κόιταξα στο Αντίριο 107 ΧΛΜ.
      Ποτέ δεν πήγα πάνω απο 160 ,συνήθως πήγαινα με 130 και φυσικά ο κλιματισμός δεν έσβησε καθόλου...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      platon_kar
    • RE: ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ MAZDA 3

      Ο χρήστης TIKKET έγραψε:
      Φίλε platon_kar αν την ψάξεις την δουλειά κατα καναδά μεριά κάτι θα βρεις.
      Το σίγουρο είναι ότι η HKS έχει βγάλει εξάτμηση για το 3άρι
      Θα ήθελες κάτι τέτοιο;

      http://rapidshare.de/files/16949669/Maz ... t.MOV.html

      αξίζει κατέβασέ το

      THANKS!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      platon_kar
    • RE: ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ MAZDA 3

      Ευχαριστώ για τις ευχές.
      Το δικό μου είναι 1.6 .όσο για την εξάτμιση είχα στο παρελθόν μία DEVIL , πολύ μούρη ,στο PEUGEOT μου.

      Έκανε λίγο παραπάνω θόρυβο βέβαια αλλά και το PEUGEOT ήταν θορυβώδες έτσι και αλλιώς από μόνο του(205 GTI) ,αλλά δυστυχώς η εταιρία αυτή δεν βγάζει για MAZDA και έτσι ψάχνω για άλλη φίρμα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      platon_kar
    • RE: ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ MAZDA 3

      Αγόρασα ,καινούργιο, MAZDA 3 hatchback.

      Δεν βρίσκω, ούτε καν στο INTERNER, εταιρίες που να ασχολούνται με την βελτίωση του συγκεκριμένου μοντέλου.

      Θα ήθελα αν κάποιος έχει το ίδιο αυτοκίνητο και έχει κάνει κάποια βελτίωση ,είτε εξωτερικά ,είτε μηχανικά , να με ενημερώσει.

      Σε πρώτη φάση θα ήθελα να βάλω κάποια επώνυμη εξάτμιση (διατηρώντας το θόρυβο χαμηλά).

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      platon_kar
    • ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ MAZDA 3

      Αγόρασα ,καινούργιο, MAZDA 3 hatchback.

      Δεν βρίσκω, ούτε καν στο INTERNER, εταιρίες που να ασχολούνται με την βελτίωση του συγκεκριμένου μοντέλου.

      Θα ήθελα αν κάποιος έχει το ίδιο αυτοκίνητο και έχει κάνει κάποια βελτίωση ,είτε εξωτερικά ,είτε μηχανικά , να με ενημερώσει.

      Σε πρώτη φάση θα ήθελα να βάλω κάποια επώνυμη εξάτμιση (διατηρώντας το θόρυβο χαμηλά).

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      platon_kar
    • RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ

      [
      συμφωνω 100%.

      υπαρχουν συμπλεκτες και συμπλεκτες.
      ενας πολυ προοδευτικος και ευχρηστος συμπλεκτης οπως ενος accent μπορει να θελει αλλαγη σε 45000χλμ.

      ενας αποτομος συμλεκτης οπως ενος renault scenic κραταει 120000χλμ χαλαρα.

      επιπλεον ο πρωτος σε καλει να τον πατησεις με το παραμικρο ενω ο δευτερος σε αποθαρυνει[/quote]

      ACCENT GT 96 1500cc .Αλλαξα στα 150000 ,γιατί μια φορά μου φάνηκε οτι πατινάρει όταν του τα’χωσα στην ανηφόρα μετά τα διοδια Ελευσίνας ,κατακαλόκαιρο με 40+ βαθμούς ,φορτωμένος για διακοπές!!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      platon_kar
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr