η Mazda out of the blue ΕΝΤΕΛΩΣ, εκανε face lift στη σειρα 3.......
Οι θόρυβοι γενικώς, όμως, όπως και οι κάθε είδους κραδασμοί έχουν μειωθεί χάρη και στις επεμβάσεις στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη (π.χ. νέα αμορτισέρ, νέα σημεία σύνδεσης της αντιστρεπτικής πίσω κλπ.), οι οποίες είχαν ως στόχο και τη βελτίωση της «ακρίβειας» της οδικής συμπεριφοράς, αλλά και τη βελτίωση της άνεσης, ιδιαίτερα στο «οικογενειακό» σεντάν (το χάτσμπακ παραμένει και πάλι πιο «σπορτίφ» σε στήσιμο και πιο σφιχτό σε άνεση). Η ενίσχυση του αμαξώματος έχει βελτιώσει την ακαμψία του και την παθητική ασφάλεια που παρέχει, ενώ οι αεροδυναμικές βελτιώσεις στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου μείωσαν τον συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης από το 0,31 στο 0,30.
Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν βελτιώσεις στο 4τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, καθώς κι ένα νέο 6τάχυτο κιβώτιο για τη 2λιτρη έκδοση, εύχρηστο και καλά κλιμακωμένο, με την 6η κάπως μακριά μεν για λιγότερο θόρυβο και μείωση της κατανάλωσης, αλλά όχι υπερβολικά (δίνει κάτω από 40 χλμ./ώρα στις 1000 στροφές), έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αρκετά συχνά και να μην είναι χρήσιμη μόνο σε ταχύτητες πέρα από το ...νόμιμο όριο! Προσθήκες επίσης έχουν γίνει στον κατάλογο του έξτρα εξοπλισμού (ή και στάνταρ στις πλούσιες εκδόσεις), με νέα ηχοσυστήματα και πολλά νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα που διευκολύνουν τον οδηγό, όπως αυτόματα φώτα, αυτόματους καθαριστήρες, σύστημα πρόσβασης στο αυτοκίνητο χωρίς κλειδί κλπ.
Στη διάρκεια της παρουσίασης οδηγήσαμε για αρκετά χιλιόμετρα, στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και στους ορεινούς δρόμους τη βόρειας Εύβοιας, ένα 2λιτρο χάτσμπακ, που για μια ακόμα φορά μας ενθουσίασε με την οδική συμπεριφορά του, την «υπακοή» του στους χειρισμούς του οδηγού και την προβλεψιμότητα των αντιδράσεών του. Ο δυνατός κινητήρας είναι τώρα πράγματι πιο ελαστικός, ενώ η δουλειά που έχει γίνει για τη μείωση του θορύβου του και την ηχομόνωση του αυτοκινήτου είναι αισθητή και το ταξίδι είναι πράγματι πιο ήσυχο τώρα, άρα και πιο ξεκούραστο. Απολύτως ικανοποιημένοι επίσης μείναμε από το νέο «εξάρι» κιβώτιο, που δείχνει απολύτως εναρμονισμένο με τις ανάγκες και τους ρυθμούς λειτουργίας του κινητήρα, ενώ η ποιότητα και η λειτουργικότητα του εσωτερικού εξακολουθεί να είναι πολύ καλή για την κατηγορία.
πηγη
http://www.auto-internet.gr