Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Οικογενειακού και γνώμες για Vectra
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογή Οικογενειακού και γνώμες για Vectra
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    47
    380
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      popol-ros last edited by

      Ο χρήστης NickNT έγραψε:
      Τι παραπάνω έχει, αντικειμενικά πάντα, το Avensis; Μοτέρ; Ασφάλεια; Διασκεδαστική οδηγική συμπεριφορά (αυτό ειδικά!); Καλύτερη ποιότητα (για κάποιους έτσι φαίνεται, αλλά εμένα μου φαίνεται πιο upper class το Vectra);

      κατσε , σε πω εγω τωρα.....

      • να μιλησουμε για το μοτερ που θεωρεις οτι του αβενσις ειναι κατωτερο......
        λοιπον καρντασι , το μοτερ του βεκτρα χαμηλα ειναι ψοφιο και το παιχνιδι παιζεται πανω απο τις 4,000 στροφες οπου σου λεει ΤΖΑ ο μεταβλητος χρονισμος..... ο ηχος του ειναι τραχυς και η τελικη του αποδοση μαλλον μετρια..... απο την αλλη μερια, το αβενσις εχει ροπη απο το μηδεν μεχρι κοντα στον κοφτη με καμπυλη ροπης για σεμιναριο, οπου ασχετως του μακριου κιβωτιου οι επιδοσεις ειναι αξιοζηλευτες, ΣΥΝ οτι ειναι 1 τουλαχιστον λιτρο ποιο οικονομικος.....
        αρα τα 140 αλογατα στειλτα περιπατο

      -ασφαλεια;;; σε ποιο σημειο γελανε;;;; http://www.euroncap.com και σου λυνονται ολες οι αποριες....

      -οδικη συμπεριφορα..... χχχμμμ σε γενικες γραμμες τα ιδια σκατα ειναι αλλα θεωρω ελαφρα καλυτερο το αβενσις αν και τα δυο θα σε κουρασουν

      -ποιοτητα κατασκευης..... σορρυ κιολας αλλα, αλλο πεπη και αλλο πρεπει....
      για να ερθει η στιγμη που η οπελ θα φτασει σε ποιοτητα την τογιοτα , αστοοο θα περασουν ακομη χρονια.... για να μην σου πω ΔΕΝ προκειται...

      -οσο αναφορα για ποιοτητα κυλισης και ηχομονωση, μια προτροπη θα σου κανω : πανε ενα ταξιδι και με τα δυο (αν εχεις την δυνατοτητα) και πηγαινε σταθερα με 140......
      θα περιμενω εντυπωσεις....

      -για να μην μιλησουμε για εγγυησεις και after sales.........

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        DiTz
        για την αξιοπιστία ας σταματήσει 2 λεπτά σε μια πιάτσα ταξί κι ας ρωτήσει κατόχους, ειδικά βενζινοκίνητων.
        Επίσης ας γνωρίζει ότι η Opel καλύπτει μόνο κινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων και εγκέφαλο μετά τη διετία. Η Toyota καλύπτει περισσότερα, αλλά όχι όλα - ας ρωτήσει στην αντιπροσωπεία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pafos13 last edited by

          • να μιλησουμε για το μοτερ που θεωρεις οτι του αβενσις ειναι κατωτερο......
            λοιπον καρντασι , το μοτερ του βεκτρα χαμηλα ειναι ψοφιο και το παιχνιδι παιζεται πανω απο τις 4,000 στροφες οπου σου λεει ΤΖΑ ο μεταβλητος χρονισμος..... ο ηχος του ειναι τραχυς και η τελικη του αποδοση μαλλον μετρια..... απο την αλλη μερια, το αβενσις εχει ροπη απο το μηδεν μεχρι κοντα στον κοφτη με καμπυλη ροπης για σεμιναριο, οπου ασχετως του μακριου κιβωτιου οι επιδοσεις ειναι αξιοζηλευτες, ΣΥΝ οτι ειναι 1 τουλαχιστον λιτρο ποιο οικονομικος.....
            αρα τα 140 αλογατα στειλτα περιπατο

          Δεν νομίζω ότι το Αβένσις έχει καλύτερες επιδόσεις από το Βέκτρα (μάλλον το αντίθετο συμβαίνει):
          http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=74&NEWS_DATA_ID=49782

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dtsigr last edited by

            Είμαι κατοχος Vectra εδώ και 3 χρόνια, έχω να παρατηρήσω τα εξής.

            1. Μεγάλοι χώροι, καλός εξοπλισμός

            2. Απαραδεκτο τιμόνι χωρίς καμια αίσθηση

            3. Μαλακή ανάρτηση, ανετο αλλά πλέει στις υψηλές ταχύτητες

            4. Τριγμοί στην καμπίνα σχεδόν από τον πρωτο χρόνο.

            5. Μέτριες επιδόσεις (1.6)

            6. Αξιόπιστο μέχρι στιγμής χωρίς βλάβες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Επειδή ώς επιχείρημα ανέφερες την αξιοπιστία των Ford έχω να σημειώσω οτι τα Mondeo είναι πάρα πολύ αξιόπιστα και καλύπτονται από 5ετη εγγύηση.
              Προσωπικά πάντως θα προτιμούσα το Avensis και ας μην έχει την οδική συμπεριφορά του Mondeo, νομίζω οτι του ταιριάζει γάντι.
              Πάντως ας περιμένει τα facelifted Avensis με βελτιώσεις στα σημεία που θα αρχίσουν να διατίθενται από μέσα Ιουλλιου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                ditz last edited by

                Ο χρήστης dtsigr έγραψε:
                Είμαι κατοχος Vectra εδώ και 3 χρόνια, έχω να παρατηρήσω τα εξής.

                1. Μεγάλοι χώροι, καλός εξοπλισμός

                2. Απαραδεκτο τιμόνι χωρίς καμια αίσθηση

                3. Μαλακή ανάρτηση, ανετο αλλά πλέει στις υψηλές ταχύτητες

                4. Τριγμοί στην καμπίνα σχεδόν από τον πρωτο χρόνο.

                5. Μέτριες επιδόσεις (1.6)

                6. Αξιόπιστο μέχρι στιγμής χωρίς βλάβες

                H GTC έκδοση δεν έχει πιο σκληρή ανάρτηση;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  Ο χρήστης DiTz έγραψε:

                  Είμαι κατοχος Vectra εδώ και 3 χρόνια, έχω να παρατηρήσω τα εξής.

                  1. Μεγάλοι χώροι, καλός εξοπλισμός

                  2. Απαραδεκτο τιμόνι χωρίς καμια αίσθηση

                  3. Μαλακή ανάρτηση, ανετο αλλά πλέει στις υψηλές ταχύτητες

                  4. Τριγμοί στην καμπίνα σχεδόν από τον πρωτο χρόνο.

                  5. Μέτριες επιδόσεις (1.6)

                  6. Αξιόπιστο μέχρι στιγμής χωρίς βλάβες

                  H GTC έκδοση δεν έχει πιο σκληρή ανάρτηση;;;

                  μικρες οι διαφορες........

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                    • να μιλησουμε για το μοτερ που θεωρεις οτι του αβενσις ειναι κατωτερο......
                      λοιπον καρντασι , το μοτερ του βεκτρα χαμηλα ειναι ψοφιο και το παιχνιδι παιζεται πανω απο τις 4,000 στροφες οπου σου λεει ΤΖΑ ο μεταβλητος χρονισμος..... ο ηχος του ειναι τραχυς και η τελικη του αποδοση μαλλον μετρια..... απο την αλλη μερια, το αβενσις εχει ροπη απο το μηδεν μεχρι κοντα στον κοφτη με καμπυλη ροπης για σεμιναριο, οπου ασχετως του μακριου κιβωτιου οι επιδοσεις ειναι αξιοζηλευτες, ΣΥΝ οτι ειναι 1 τουλαχιστον λιτρο ποιο οικονομικος.....
                      αρα τα 140 αλογατα στειλτα περιπατο

                    http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=49782

                    Το Vectra διαθέτει με διαφορά τον πιο ισχυρό κινητήρα είτε ονομαστικά, είτε και με στοιχεία από τη δυναμομέτρησή μας. Ο νέος κινητήρας της Opel, λοιπόν, απέδωσε 150 ίππους (127 και 132 ίπποι είναι οι αντίστοιχες πραγματικές τιμές για Mondeo και Avensis αντίστοιχα). Το ίδιο ισχύει και με τη μέγιστη τιμή της ροπής, η οποία, εκτός του ότι είναι υψηλότερη στο Vectra, σε σχέση με τα άλλα δύο οχήματα, αποδίδεται και σε ένα αρκετά πιο χαμηλό επίπεδο στροφών.

                    Πάντως θα σημειώσω ότι αν έπαιρνα σήμερα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας με σκοπό να το κρατήσω για πάνω από 5 χρόνια, θα προτιμούσα το Mondeo λόγω της πολύ χαμηλής τιμής του και της οδικής του συμπεριφοράς (19.000 στην αμέσως ανώτερη από τη βασική έκδοση που έχει καλό εξοπλισμό) ή το 6άρι (με κάποιους ενδοιασμούς για την ποιότητα και το κόστος συντήρησης). Αν ήμουν 20 χρόνια μεγαλύτερος θα πήγαινα στο Vectra ή το Avensis γιατί η μέση δεν αστειεύεται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      Ο χρήστης DiTz έγραψε:
                      Κοιτάξτε, μιλάμε για 40 χρονών άνθρωπο που δεν τον ενδιαφέρει η οδηγηκή συμπεριφορά ούτε αν αυτο που θα πάρει θα είναι το πιο γρήγορο της κατηγορίας...

                      To κυριοτερο για αυτόν είναι να του αρέσει εμφανισιακά και να είναι αξιοπιστο....

                      Τώρα για το Mondeo δεν το θέλει γιατί είχε πριν ford και έχει κάνει το συνεργείο δευτερο σπίτι του.

                      Τα άλλα δεν τον ενθουσιάζουν απο εμφάνιση!

                      Στην πόλη δεν θα κάνει σχεδον καθόλου χιλιόμετρα... Ολα τα χιλιόμετρα θα είναι σε εθνική...

                      Τελος στην opel του παίρνουν το παλιό στα διπλά λεφτά σε σχέση με όλες τις άλλες αντιπροσωπείες....

                      Αυτό που θέλω να απαντήσει κάποιος που ξέρει είναι αν το vectra βγάζει προβλήματα;;;
                      Είναι αξιοπιστο;;
                      Ακόμη οπως είπα και πριν GTC ή Cosmo;;

                      Σας ευχαριστώ και πάλι!!

                      απο αυτα που γραφεις μαλλον πρεπει να πουμε καλοριζικο στον φιλο σου...
                      με αυτες τις προδιαγραφες η βεκτρα ειναι καλη επιλογη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        Ο χρήστης manosk έγραψε:

                        • να μιλησουμε για το μοτερ που θεωρεις οτι του αβενσις ειναι κατωτερο......
                          λοιπον καρντασι , το μοτερ του βεκτρα χαμηλα ειναι ψοφιο και το παιχνιδι παιζεται πανω απο τις 4,000 στροφες οπου σου λεει ΤΖΑ ο μεταβλητος χρονισμος..... ο ηχος του ειναι τραχυς και η τελικη του αποδοση μαλλον μετρια..... απο την αλλη μερια, το αβενσις εχει ροπη απο το μηδεν μεχρι κοντα στον κοφτη με καμπυλη ροπης για σεμιναριο, οπου ασχετως του μακριου κιβωτιου οι επιδοσεις ειναι αξιοζηλευτες, ΣΥΝ οτι ειναι 1 τουλαχιστον λιτρο ποιο οικονομικος.....
                          αρα τα 140 αλογατα στειλτα περιπατο

                        http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=49782

                        Το Vectra διαθέτει με διαφορά τον πιο ισχυρό κινητήρα είτε ονομαστικά, είτε και με στοιχεία από τη δυναμομέτρησή μας. Ο νέος κινητήρας της Opel, λοιπόν, απέδωσε 150 ίππους (127 και 132 ίπποι είναι οι αντίστοιχες πραγματικές τιμές για Mondeo και Avensis αντίστοιχα). Το ίδιο ισχύει και με τη μέγιστη τιμή της ροπής, η οποία, εκτός του ότι είναι υψηλότερη στο Vectra, σε σχέση με τα άλλα δύο οχήματα, αποδίδεται και σε ένα αρκετά πιο χαμηλό επίπεδο στροφών.

                        Πάντως θα σημειώσω ότι αν έπαιρνα σήμερα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας με σκοπό να το κρατήσω για πάνω από 5 χρόνια, θα προτιμούσα το Mondeo λόγω της πολύ χαμηλής τιμής του και της οδικής του συμπεριφοράς (19.000 στην αμέσως ανώτερη από τη βασική έκδοση που έχει καλό εξοπλισμό) ή το 6άρι (με κάποιους ενδοιασμούς για την ποιότητα και το κόστος συντήρησης). Αν ήμουν 20 χρόνια μεγαλύτερος θα πήγαινα στο Vectra ή το Avensis γιατί η μέση δεν αστειεύεται.

                        δεν θελετε να καταλαβετε......ολα τα βλεπετε τοσο επιφανειακα.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nicknt last edited by

                          Οκ, νόμιζα ότι ήταν 5 αστέρων στο NCAP. Αλλά και πάλι, ασφαλές δεν θα'ναι;

                          Ως προς τα άλλα όμως, θεωρώ πως είναι απλά μέσα στο παιχνίδι το Vectra- εκεί θέλω να καταλήξω, όχι πως έχει ντε και καλά καλύτερο μοτέρ ή οτιδήποτε τέλος πάντων.

                          Ή για να το θέσω αλλιώς, πως δεν είναι δα να κλαις και τα λεφτά σου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            caryothraystis last edited by

                            πλέον δεν υπάρχουν κακά αμάξια.

                            απλά μερικά είναι καλύτερα από κάποια άλλα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pai-mei last edited by

                              Ο χρήστης NickNT έγραψε:

                              Τι παραπάνω έχει, αντικειμενικά πάντα, το Avensis; Μοτέρ; Ασφάλεια; Διασκεδαστική οδηγική συμπεριφορά (αυτό ειδικά!);

                              Moτέρ ναι, δείχνει πιο ζωντανό του Avensis στην πράξη.

                              Ασφάλεια, χμμ. Παθητική ή ενεργητική; Στην παθητική, δεν έχω κοιτάξει, τι αποτελέσματα έφεραν στο NCAP;
                              Σε ενεργητική, το Vectra είναι καλύτερο, πιο foolproof.

                              Όμως o Αβένσιος είναι σαφώς πιο διασκεδαστικός, υπό την έννοια ότι πλασάρεται άνετα και γράφει με πόρτες. Το τιμόνι του βέβαια είναι άθλιο, αλλά ούτε και του βέκτρα είναι καμιά τιμονάρα. Κάθε άλλο.

                              Μεταξύ των δύο, θα επέλεγα Αβένσις, γιατί είναι πραγμάτι πολύ καλό σε δυο-τρεις τομείς, όπως: ηχομόνωση (απίστευτη), ποιότητα κατασκευής, και ωραίο, δυνατό μοτέρ.

                              Το Vectra δεν ξεχωρίζει πουθενά. Δεν υπάρχει ένας τομέας, ένας, στον οποίο να παίρνει εύσημα. Τα κάνει περίπου όλα, απλώς καλά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                prometheas last edited by

                                Η γνώμη μου ειναι να προτιμήσει το Avensis λογω

                                -- Μοτέρ
                                -- Αξιοπιστια/ποιοτητα κατασκευής
                                -- Εξαιρετικη ηχομονωση (ισως η καλυτερη στην κατηγορια του)
                                -- Τεράστιοι χώροι
                                -- Κατανάλωση
                                -- Παθ. ασφάλεια
                                -- After Sales (πολύ σημαντικο)

                                Εναλλακτικά το Mondeo ειναι αριστη επιλογή επισης...

                                Το Vectra ειναι μια καλή all around λύση αλλά δεν ξεχωρίζει πουθενά.

                                Το S40 ειναι πολύ καλό αυτοκινητο (προσωπική πειρα ως κατοχος) αλλά δεν το συστήνω σε οικογενειάρχη λογω έλλειψης χώρων. Στις δε πλουσιες εκδοσεις (1.8 Summum) ειναι μαλλον ακριβό...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • sprsk
                                  sprsk last edited by

                                  Ο χρήστης DiTz έγραψε:
                                  Κοιτάξτε, μιλάμε για 40 χρονών άνθρωπο

                                  Εχει αρχίσει και μου την δίνει στα νεύρα κάθε φορά που επαναλαμβάνεται η φράση. Σάν νάνε με το ένα πόδι στο τάφο .

                                  Ας των σκουντίξει κάποιος να ξυπνήσει . Ακου Vectra . !!!
                                  Ψηφίζω MONDEO το 2.0 μάλιστα

                                  Τώρα χωρίς πλάκα .
                                  Ψηφίζω MONDEO το 2.0 ;
                                  ή το 1,8 για οικονομία το έχει ο πατέρας μου 1 χρόνο τώρα είναι Super . 1,8 Chia μαύρο με Δώρο το δέρμα (μπέζ) 21.200 Euro . Σκέψου ότι το πέρνω κάθε φορά που πάω ταξίδι. Το αυτ/το είναι άψογο απο όλες τις απόψεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    ditz last edited by

                                    Φιλε sprsk για να μην παρεξηγηθω δεν θεωρω πολλα τα 40!
                                    Απλως το ειπα επειδη ο 40αρης (κυριως) θελει ανεση και οχι γκαζι οπως ο 20αρης...
                                    Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν 40αρηδες (και μεγαλυτεροι) που ειναι γκαζιαριδες!!

                                    Τωρα για το Mondeo που λες και εμενα μου αρεσει αλλα επειδη ειχε ford πριν και καθε βγομαδα πηγαινε συνεργειο δεν θελει να ξαναπαρει!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kpsig moderator last edited by

                                      Ο χρήστης DiTz έγραψε:
                                      Φιλε sprsk για να μην παρεξηγηθω δεν θεωρω πολλα τα 40!
                                      Απλως το ειπα επειδη ο 40αρης (κυριως) θελει ανεση και οχι γκαζι οπως ο 20αρης...
                                      Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν 40αρηδες (και μεγαλυτεροι) που ειναι γκαζιαριδες!!

                                      Τωρα για το Mondeo που λες και εμενα μου αρεσει αλλα επειδη ειχε ford πριν και καθε βγομαδα πηγαινε συνεργειο δεν θελει να ξαναπαρει!!

                                      Μεγάλο κόλλημα ρε παιδί μου...
                                      Το Μοντέο είναι εξαιρετικό...
                                      Μεταξύ αυτών το Μοντέο. Το Αβένσις είναι ακριβό για αυτά που δίνει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • sprsk
                                        sprsk last edited by

                                        Ο χρήστης DiTz έγραψε:
                                        Φιλε sprsk για να μην παρεξηγηθω δεν θεωρω πολλα τα 40!
                                        Απλως το ειπα επειδη ο 40αρης (κυριως) θελει ανεση και οχι γκαζι οπως ο 20αρης...
                                        Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν 40αρηδες (και μεγαλυτεροι) που ειναι γκαζιαριδες!!

                                        Τωρα για το Mondeo που λες και εμενα μου αρεσει αλλα επειδη ειχε ford πριν και καθε βγομαδα πηγαινε συνεργειο δεν θελει να ξαναπαρει!!

                                        😄 δεν παρεξηγώ πλάκα κάνω αλλά βλέπεις τα κοντέυω ....
                                        Ο πατέρας μου ο ένας λόγος που το πείρε είναι ότι είχε πριν το focus 4 χρόνια 120,000 χιλ. και κανένα πρόβλημα .
                                        Το ίδιο τώρα και με το mondeo μετά απο 1 χρόνο και 35,000χιλ.
                                        Αλλά καταλαβαίνω αμά καείς στο γιαούρτι.....
                                        Πάρα πολύ καλή επιλογή είναι και το S40 στα 1,8 με την νέα μειωμένη τιμή αλλά οι χώροι δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο.
                                        Πάντως το Vectra είναι 1-2 κλικ ποιό κάτω. Προτιμότερο θα έλεγα είναι το νέο toytota πού συνολικά καλύπτει πολλές ανάγκες οικογενιακού αρκετά ικανοποιητικά (είναι βλέπειs και το Service και η εγγύηση στη μέση).
                                        Αλλά to Mondeo δεν παίζεται.
                                        Εάν το οδηγήσει θα καταλάβει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dpoly last edited by

                                          Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 3, αλλά σαν υποψήφιος αγοραστής οικογενειακού αυτοκινήτου στη συγκεκριμένη κατηγορία (λόγω ολοένα και περισσότερο αυξημένων αναγκών σε χώρους) έχω να πω τα εξής:

                                          • Κάνω συχνά ταξίδια στην εθνική και με ενδιαφέρει πολύ η άνεση, δηλ. να φτάσω όσο το δυνατόν πιο ξεκούραστος στον προορισμό μου. Από την εμπειρία μου μέχρι σήμερα (Renault Clio 1.4 και Peugeot 307 1.6) χω παρατηρήσει ότι με κουράζουν οι ανωμαλίες του οδοστώματος (στα παλιότερα κομμάτια της εθνικής), οι αεροδυναμικοι θόρυβοι που εισβάλουν στο εσωτερικό της καμπίνας και πολλές φορές η μέτρια απόδοση του κλιματισμού (π.χ. κυρίως το καλοκαίρι η ένταση του ανεμιστήρα όταν ζορίζεται και δεν καταφέρνει να δροσίσει αποτελεσματικά). Συνεπώς, θα δώσω μεγάλη σημασία στο θέμα της ηχομόνωσης, της ήσυχης ανάρτησης και του κλιματιστικού.

                                          • Στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς από αυτά που έχω διαβάσει από ιδιοκτήτες βγάζω το συμπέρασμα ότι το Mondeo πρέπει να είναι το καλύτερο. Για το Avensis διάβασα σε άλλο thread κάποια αρνητικά σχόλια για το τιμόνι του, κυρίως σε δρόμους με συνεχόμενες καμπές. Αυτό είναι κάτι που με ανησυχεί (και τα 2 αυτοκίνητα που είχα στην κατοχή μου είχαν πολύ καλό τιμόνι) και θα προσπαθήσω να το τσεκάρω στο test drive. Με ενδιαφέρει επίσης η αίσθηση που δίνει το αυτοκίνητο σε μεγάλες ευθείες με ταχύτητες 120-150 km/h (έστω και αν οριακά ξεπερνάμε το επίσημο όριο ταχύτητας). Με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να είναι σταθερό και να μην με 'φοβίζει' στο να τρέξει στις ταχύτητες αυτές για αρκετή ώρα.

                                          • Στο θέμα των εσωτερικών χώρων δίνω μεγάλη σημασία στο πόσο εύκολα φορτώνω τις αποσκευές, στο πόσο 'τετραγωνισμένο' είναι το πορτ-μπαγκάζ (π.χ. το Avensis έχει κάποια περίεργα κοψίματα κοντά στην πλάτη του πίσω καθίσματος, που φοβάμαι ότι δυσκολεύει λίγο τα πράγματα), καθώς και στους χώρους για μικροαντικείμενα. Επίσης, σημαντική είναι και η αίσθηση 'αέρα' που έχει η καμπίνα με 4 άτομα μέσα (νομίζω το Mondeo και το Vectra είναι καλύτερα σε αυτό τον τομέα από το Avensis).

                                          • Προσωπικά διστάζω να αγοράσω ένα μοντέλο που θα αλλάξει στους επόμενους μήνες (Mondeo). Από την άλλη, βέβαια, ίσως πετυχαίνεις καλύτερη τιμή αγοράς με πλουσιότερο εξοπλισμό. Επειδή, όμως, το θέμα αυτό σχετίζεται με την τιμή μεταπώλησης, πιστεύω ότι ο παράγοντας αυτός πρέπει να ληφθεό σοβαρά υπόψην. Από την εμπειρία που είχα σε προσπάθεια πώλησης του Peugeot 307, διαπίστωσα ότι η Toyota είναι πολύ μπροστά στο θέμα αυτό (μαζί με τα γερμανικά μοντέλα).

                                          • Η αξιοπιστία της Toyota είναι επίσης ένας πολύ σημαντικός παράγοντας, σε συνδυασμό με το ότι το Avensis είναι αρκετά χρόνια στην αγορά, έτσι ώστε να έχουν λυθεί προβλήματα που υπήρχαν τα πρώτα χρόνια. Για παράδειγμα, στο 307 βιάστηκα και το αγόρασα μέσα στον 1ο χρόνο κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να μου βγάλει πολλά μικρο-προβλήματα και συνεπώς πολλές επισκέψεις στο συνεργείο (χωρίς απαραίτητα να έχω πληρώσει αντίστοιχα πολλά χρήματα). Από την άλλη, η σκέψη να περιμένω την κυκλοφορία του καινούριου Mondeo μάλλον απορρίπτεται, αφού θα πρέπει να περιμένω πρόσθετο διάστημα για τις 'παιδικές ασθένειες'.

                                          Συμπέρασμα: Avensis 1.8 σαν υποψήφια 1η επιλογή

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            montecarlo last edited by

                                            H Προσφορά της Ópel για ανταλλαγή (με κέρδος 4500) ίσχυει για οποιοδήποτε
                                            όχημα ;; είναι δηλαδή κάτι σαν αποσύρση ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr