Νομίζω ότι υπάρχουν άλλες σπατάλες που θα πρέπει να κοπούν πριν από τα άρματα και τα αεροσκάφη στις παρελάσεις:
Μεταφορά της κάρας του αγίου με C130
http://www.ikypros.com/easyconsole.cfm/id/79487
pafos13
@pafos13
Πολιτικός μηχανικός - Αθλητισμός, αυτοκίνητα, αγώνες
Latest posts made by pafos13
-
RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
-
RE: Οδήγησα....
Τον προηγούμενο μήνα οδήγησα για λίγες μέρες το νέο BMW X3 2.0D και ένα νοικιάρικο Audi A4 avant 2.0D.
Το Χ3 2.0D (με τους 184 ίππους) είναι μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο από το προηγούμενο μοντέλο το οποίο έχω εγώ. Σίγουρα πιο γρήγορο από το δικό μου (το 2.0d με τους 150 ίππους) και απείρως πιο άνετο. Εξαιρετικό το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με γρήγορες και ομαλές αλλαγές. Το τιμόνι του ακριβές παρότι πιο πολύ πιο ελαφρύ από αυτό του προηγούμενου μοντέλου. Το μαναδικό μείον, τουλάχιστον σε σχέση με το δικό μου αυτοκίνητο το οποίο έχει τις σκληρές αναρτήσεις (M package) είναι ότι σου δίνει περισσότερο την αίσθηση του SUV. Το προηγούμενο μοντέλο πλησιάζει περισσότερο σε 'κανονικό' αυτοκίνητο σε σχέση με το νεο, τουλάχιστον αυτή την αίσθηση αποκόμισα.
Τώρα για το AUDI A4 Avant 2.0D (140 ίππους), με 24000χλμ, το οποίο είχα ενοικιάσει για 6 μέρες στη Γερμανία. Γενικώς ένα αυτοκίνητο το οποίο τα κάνει όλα καλά. Καλοφτιαγμένο, άνετο, αρκούντως γρήγορο, καλό κιβώτιο και τιμόνι με ικανοποιητική αίσθηση ήταν ότι έπρεπε για να διανύσεις πολλά χιλιόμετρα στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους. Από εκεί πέρα όμως δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε σε κάποιο τομέα (εκτός ίσως από την μέση κατανάλωση η οποία δεν ξεπέρασε τα 7 λίτρα/ 100χλμ), μάλλον άχρωμο θα το έλεγα. Ίσως να οφειλόταν και στον κινητήρα ο οποίος δεν μπορούσε να δώσει το κάτι παραπάνω. Πάντως το X3 που είχα στα χέρια μου μια εβδομάδα προηγουμένως ήταν σαφώς πιο ενδιαφέρον αυτοκίνητο. -
RE: Θετικές επιστήμες-Τεχνολογία
Παρατήρηση: Δεν υπάρχει στη φύση φυγόκεντρος δύναμη. Η μόνη δύναμη που ασκείται σε ένα σώμα το οποίο περιστρέφεται είναι η κεντρομόλος. Η κεντρομόλος ασκείται κάθετα προς το διάνυσμα της ταχύτητας και ισούται με τη μάζα επί την ταχύτητα στη δευτέρα δια την ακτίνα περιστροφής.
-
RE: Περί εκκλησίας
Στο θέμα της ομοφυλοφιλίας στην Αρχαία Ελλάδα θα πρέπει να πούμε ότι, τουλάχιστον στην Αθήνα και τη Σπάρτη, υπήρχαν νόμοι που τιμωρούσαν αυστηρά αυτούς που επιδίδονταν σε ομοφυλοφιλικές πράξεις.
Για τη μεν Αθήνα υπάρχουν αρκετές παραπομπές σε τέτοιους νόμους, όπως Ασχίνης Κατά Τιμάρχου παρ.22, Δημοσθένης Κατά Ανδροτίωνος παρ. 21, Λυσίας Κατά Αλκιβιάδη A, XIV, 41-42. Για τη δε Σπάρτη υπάρχουν αναφορές στον Ξενοφώντα (Λακεδ. Πολιτ. ΙΙ, 13) και στον Πλούταρχο (Λακεδ. επιτηδ. 7,237 c). Εάν λοιπόν η ομοφυλία ήταν κάτι το αποδεκτό από την κοινωνία της τότε εποχής, τότε προφανώς δεν θα υπήρχαν νόμοι που θα την τιμωρούσαν, αυστηρά μάλιστα.
Από την άλλη, βεβαίως υπήρχαν ομοφυλόφιλοι στην Αρχαία Ελλάδα, μάλιστα κάποιοι είναι 'διάσημοι', όπως ο Αρμόδιος και ο Αριστογείτων (μόνο που δεν ήταν Έλληνες αλλά... Γεφυραίοι!!!). -
RE: Ελληνικά πανεπιστήμια και ξένα...Πόση είναι η διαφορά φάσης?
Τον τελευταίο καιρό είχα εμπειρία στη δουλειά μου με τρεις απόφοιτους (που έκαναν master, μέτριων πρέπει να πω, αγγλικών πανεπιστημίων και ένα τελειόφοιτο ΕΜΠ (πάρα πολύ καλό φοιτητή) και μία κοπέλα η οποία μόλις απόφοίτησε από το Αριστοτέλειο με μέτριο βαθμό. Η διαφορά υπέρ των εκ ελληνικών πανεπιστημίων ήταν από μεγάλη έως χαώδης. Τα παιδιά από τα αγγλικά πανεπιστήμια, είχαν έρθει για να τους βοηθήσω σε εργασίες τους (λόγω φιλίας με τους γονείς τους) είχαν βασικές ελλέιψεις στις γνώσεις τους. Εκτός αυτού το επίπεδο των εργασιών που έπρεπε να κάνουν ήταν απαράδεκτα χαμηλό (δεν μπορώ να διανοηθώ ότι καν θα μας ρωτούσαν τέτοια πράγματα στο ΕΜΠ). Μάλιστα με αυτές θα έπαιρναν και πολύ μεγάλο μέρος του βαθμού για να περάσουν το μάθημα.
Από την άλλη έχω συναδέλφους αγγλικών πανεπιστημίων οι οποίοι είναι πράγματι πολύ καλοί. Άρα τα πράγματα δεν είναι άσπρο μαύρο. Γενικά όμως ένα καλός φοιτητής ελληνικού πανεπιστημίου δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από ένα καλό φοιτητή ενός καλού ξένου πανεπιστημίου. Από εκεί και πέρα υπάρχουν διαβαθμίσεις.
Πάντως, επειδή έχω φιλικές σχέσεις με αρκετούς καθηγητές ελληνικών πανεπιστημίων (κυρίως ΕΜΠ και Πάτρας), αυτοί θεωρούν ότι πραγματικά υψηλό επίπεδο σπουδών μπορεί κανείς να βρει στα πολύ καλά πανεπιστήμια των ΗΠΑ. Τουλάχιστον για μεταπτυχιακά θεωρούν ότι τα καλά αμερικάνικα πανεπιστήμια είναι σχεδόν μονόδρομος. -
RE: Nissan Navara 4x4, 2,5L, 171hp
Στη Κύπρο, που εδώ και πολλά χρόνια όλοι σχεδόν έχουν και από ένα διπλοκάμπινο, τα πιο ανθεκτικά στην σκληρή χρήση θεωρούνται τα Isuzu μαζί με τα Toyota. Τα υπόλοιπα θεωρούνται υποδεέστερα στον τομέα αυτό.
-
RE: BMW 320d(ή 320i) ή Α4 2.0 TDI quattro; (από Γερμανία φυσικά)
Όποιος έχει οδηγήσει 320i και 320d καταλαμβαίνει ότι δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης των δύο. Με διαφορά η 320d!
-
RE: Opel Insignia
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=9621
Αυτοκίνητο της χρονιάς το Insignia -
RE: Opel Insignia
Στην ιστοσελίδα της Οπελ στη Γερμανία υπάρχει και 2.0 turbo diesel με 190 ίππους και 40kg ροπής ! Συνδυάζεται μόνο με τετρακίνηση και μέση κατανάλωση 6.7λ. Ίσως αυτός να είναι ο καταλληλότερος κινητήρας για το αυτοκίνητο αυτό
-
RE: Νέα C5 1.6 Diesel - Έχει νόημα;
Στο 407 που έχουμε στην οικογένεια, ο πτρελαιοκινητήρας αυτός είναι τουλάχιστον επαρκής με ικανοποιητική δύναμη αλλά και ροπή που κάνει την οδήγηση πολύ άνετη. Σίγουρα εάν είχε καμιά δεκαριά ίππους επιπλέον θα ήταν καλύτερα τα πράγματα αλλά πάλι δεν νιώθεις ότι σου λέιπει ιδιαίτερα η δύναμη.
Αυτό που μου φαίνεται παράξενο είναι ότι η PSA/Ford έχουν βγάλει τον κινητήρα αυτό εδώ και 4 χρόνια περίπου και δεν έχουν προχωρήσει σε κάποια αναβαθμισμένη έκδοση του με αυξημένη απόδοση.