-
Aπό γερμανία έμαθα πως υπάρχει περίπτωση να είναι κλειδωμένο και να θέλει πατέντα στο reader για να περαστεί το ελληνικό.
-
Όποιος έχει οδηγήσει 320i και 320d καταλαμβαίνει ότι δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης των δύο. Με διαφορά η 320d!
-
Ο χρήστης joyrider έγραψε:
αλλά όταν λες χωρίς τελωνείο τι εννοείς???
Δεν πληρώνεις τέλος ταξινόμησης για αυτοκίνητο μέχρι 2000 κυβικά (euro4 εννοείται). Δηλαδή πληρώνεις μεταφορικά + αμοιβή εκτελωνιστή, κανα χιλιάρικο μαζί. Κόκκινες πινακίδες για πέντε χρόνια. Για πάνω από 2000 κ.ε πληρώνεις το 50% του τέλους ταξινόμησης. Περιορισμός άλλος δεν υπάρχει, απλά μπορείς να το κάνεις μία φορά, για ένα αμάξι. Ο γείτονας μου πήρε χωρίς τέλος 120i πρόσφατα.
Για να μιλήσουμε με νούμερα, αν πάρω καινούρια 320i(170hp) από δω τιμολογιακής αξίας 42000€ (ξένον, σπορ τιμόνι, αισθητ παρκ.) θα το πάρω 34000. Δηλαδή το τέλος ταξινόμησης για 2000 κ.ε είναι 7-8000. Αντίστοιχα από Γερμανία 320d(163hp) του '07 full extra, βρίσκεις με 25000€ με όλα μέσα. Aν πλήρωνα τέλος ταξινόμησης στο τελωνείο δηλαδή θα μου έβγαινε 32000 περίπου.
Το τέλος ταξινόμησης υπολογίζεται με βάση την εργοστασιακή αξία (+έξτρα) και τα κυβικά, και είναι ενδεικτικά:
1400 κ.ε, 12% επί εργοστ. αξίας ~1500-2000€
1600 κ.ε 20% επί εργοστ. αξίας ~3-4000€
1800 κ.ε 30% επί εργοστ. αξίας ~4,5-6000€
2000 κ.ε 40% επί εργοστ. αξίας ~7-8000€Να σε ρωτήσω κάτι ακόμα μιας και βλέπω οτι το έχεις ψάξει το θέμα,
βλέπω π.χ. ενα s2000 στο mobile.de με 16000 μοντελο 2002, πάω το βλέπω μου αρέσει , τα βρίσκω και με μηχανικό , μετα??
Για να παρω κόκκινες πινακίδες και να να το έχω στην ελλαδα τι αλλο πρέπει να πληρώσω?
Τα τέλη ταξινόμησης είναι το τελωνίο που λέμε? Κάπου άκουσα οτι μπορεί να χρειαστεί να πληρώσεις και ΦΠΑ...
Με 18000 θα το εχω κομπλέ??Ευχαριστώ προκαταβολικά , Κώστας
-
κανείς δν ξέρει περί του θέματος?
-
Καλημέρα,
joyrider έχεις pm.....
-
@Κώστα
Θά πληρώσεις τέλη ταξινόμησης (τελωνείο) για 2000 κ.ε (εργοστασιακή αξία-συντελεστή παλαιότητας) γύρω στα 6-7000 συν μεταφορικά, αμοιβή εκτελωνιστή, έκδοση πινακίδων (όχι κόκκινες, κανονικές. Κόκκινες παίρνεις αν είσαι τρίτεκνος-πολύτεκνος, και σε αυτή τη περίπτωση δεν πλήρώνεις τελωνείο). Συνολικά βάλε 9.000 να είσαι μέσα, για το ΦΠΑ που λες το πληρώνεις μια φορά, ή στην Γερμανία ή εδώ. Συνήθως είναι ήδη πληρωμένο στη Γερμανία και είναι φυσικά μεσα στη τιμή αγοράς (δηλαδή στο τιμολόγιο αγοράς θα γράφει π.χ net price:13500, VAT 19%(ΦΠΑ):2500, gross price:16000), τώρα αν το αυτοκίνητο δεν έχει πουληθεί (πχ Leasing, αυτοκίνητα υπαλλήλων αντιπροσωπείας) μπορείς να πληρώσεις το ΦΠΑ στην Ελλάδα, δηλαδή θα το αγόραζες 13500 αλλά θα πλήρωνες τα 2500 εδώ.
Ελπίζω να βοήθησα -
Ο χρήστης joyrider έγραψε:
@Κώστα
Θά πληρώσεις τέλη ταξινόμησης (τελωνείο) για 2000 κ.ε (εργοστασιακή αξία-συντελεστή παλαιότητας) γύρω στα 6-7000 συν μεταφορικά, αμοιβή εκτελωνιστή, έκδοση πινακίδων (όχι κόκκινες, κανονικές. Κόκκινες παίρνεις αν είσαι τρίτεκνος-πολύτεκνος, και σε αυτή τη περίπτωση δεν πλήρώνεις τελωνείο). Συνολικά βάλε 9.000 να είσαι μέσα, για το ΦΠΑ που λες το πληρώνεις μια φορά, ή στην Γερμανία ή εδώ. Συνήθως είναι ήδη πληρωμένο στη Γερμανία και είναι φυσικά μεσα στη τιμή αγοράς (δηλαδή στο τιμολόγιο αγοράς θα γράφει π.χ net price:13500, VAT 19%(ΦΠΑ):2500, gross price:16000), τώρα αν το αυτοκίνητο δεν έχει πουληθεί (πχ Leasing, αυτοκίνητα υπαλλήλων αντιπροσωπείας) μπορείς να πληρώσεις το ΦΠΑ στην Ελλάδα, δηλαδή θα το αγόραζες 13500 αλλά θα πλήρωνες τα 2500 εδώ.
Ελπίζω να βοήθησαΕίμαι πολύτεκνος , άρα γλιτώνω τα 7000 χιλιάρικα του τελωνείου και πληρώνω μόνο μεταφορα?
Για να βγάλω κόκκιννες πινακίδες πληρώνω καθόλου?
Ευχαριστώ για τη βοήθεια -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Είμαι πολύτεκνος , άρα γλιτώνω τα 7000 χιλιάρικα του τελωνείου και πληρώνω μόνο μεταφορα?
Για να βγάλω κόκκιννες πινακίδες πληρώνω καθόλου?
Ευχαριστώ για τη βοήθειαΚαι οι πολύτεκνοι έχουν ψυχή!!!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
@Κώστα
Θά πληρώσεις τέλη ταξινόμησης (τελωνείο) για 2000 κ.ε (εργοστασιακή αξία-συντελεστή παλαιότητας) γύρω στα 6-7000 συν μεταφορικά, αμοιβή εκτελωνιστή, έκδοση πινακίδων (όχι κόκκινες, κανονικές. Κόκκινες παίρνεις αν είσαι τρίτεκνος-πολύτεκνος, και σε αυτή τη περίπτωση δεν πλήρώνεις τελωνείο). Συνολικά βάλε 9.000 να είσαι μέσα, για το ΦΠΑ που λες το πληρώνεις μια φορά, ή στην Γερμανία ή εδώ. Συνήθως είναι ήδη πληρωμένο στη Γερμανία και είναι φυσικά μεσα στη τιμή αγοράς (δηλαδή στο τιμολόγιο αγοράς θα γράφει π.χ net price:13500, VAT 19%(ΦΠΑ):2500, gross price:16000), τώρα αν το αυτοκίνητο δεν έχει πουληθεί (πχ Leasing, αυτοκίνητα υπαλλήλων αντιπροσωπείας) μπορείς να πληρώσεις το ΦΠΑ στην Ελλάδα, δηλαδή θα το αγόραζες 13500 αλλά θα πλήρωνες τα 2500 εδώ.
Ελπίζω να βοήθησαΕίμαι πολύτεκνος , άρα γλιτώνω τα 7000 χιλιάρικα του τελωνείου και πληρώνω μόνο μεταφορα?
Για να βγάλω κόκκιννες πινακίδες πληρώνω καθόλου?
Ευχαριστώ για τη βοήθειαΣε αυτή τη περίπτωση δεν πληρώνεις τέλη ταξινόμησης, θα πληρώσεις μεταφορά, αμοιβή εκτελωνιστή, κτεο, πινακίδες και σήμα βάλε 2500 όλα μαζί.
Για να τα καταλάβεις καλύτερα δες το παρακάτω λινκ
http://renaultcarclub.phpbb24.com/forum ... .php?t=225
υπάρχει και σχετικό τόπικ εδώ 'Εισαγωγή μεταχειρισμένου από Ε.Ε'
BMW 320d(ή 320i) ή Α4 2.0 TDI quattro; (από Γερμανία φυσικά)