-
Η HONDA ME TO S 2000 ΒΡΗΚΕ ΤΟ 'ΚΟΥΜΠΙ' ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
-
Ε όχι και μπρίκι το ΤΤ.
Μπορεί να μην είναι όσο 'καθαρόαιμο' είναι (είναι;) το S2K, αλλά όχι και μπρίκι. -
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ....ΠΑΡΑΔΟΠΙΣΤΟΥΣ!
ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕΕΕΕΕ!
-
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Ε όχι και μπρίκι το ΤΤ.Βασικά γκομενοπαγίδα είναι.
-
Lotus Elise και ξερο ψωμι!!!!Με κατω απο 20μυρια μπανιερα 120ακιλη δε βρισκεις.Ασε που στα 0-100 κερναει τσαι και το s-2000.
Φρενα αγκυρες ,αναρτηση ,πλαισιο αντε γεια...τωρα στον κινητηρα θα τα χαλασουμε...???Παντως και τα δυο[Elise ,s2000]θελουν ψυχη!
-
το s2000 για την Ελλαδα ειναι οτι πρεπει ,ποιος μπορει να 'δικαιολογησει' μια porsche?
το ΤΤ ειναι το πιο αψυχο και ξενερωτο απο ολα , εμενα ομως μαρεσει και μπορει να το επαιρνα -
Όπως παρατήρησα και παρατηρήσατε το μόνο αυτοκίνητο το οποίο δεν περιπαίχτηκε ως αντίπαλος του S2K είναι η boxster αφού τα ΤΤ,SLK,Z3 κλπ δεν έπεισαν τους πολλούς ως αντίπαλοι.Και πάω στο ζουμί του θέματός μου το οποίο μπήκε με αφορμή το θέμα CTR vs RS. Για να βρούμε αντίπαλο στο S2000 σε αυτό το θέμα το συγκρίνουμε με αυτοκίνητα από πανάκριβα έως απλά ακριβότερα σε σχέση με το S2K. Στο άλλο θέμα CTR vs RS και γενικά στις συγκρίσεις που γίνονται στο CTR τί έχουμε; CTR vs RS (η φθηνότερη σύγκριση η οποία είναι μόνο(!) 6000 ευρώ ακριβότερη) μέχρι CTR vs S3 (11000 ευρώ ακριβότερο)ή CTR vs WRX (ακόμη ακριβότερο).Τί θέλω να πω με τα παραπάνω;Όχι ότι είναι κατ'ανάγκη καλύτερο το S2K ή το CTR από τον ανταγωνισμό,αλλά είναι κατά πολύ φθηνότερα και σε πάρα πολλές περιπτώσει και ξεκάθαρα καλίτερα και ΑΔΙΚΟΥΜΕ τους κατασκευαστές και την έμπνευση που είχαν δημιουργώντας τα όταν ψάχνουμε με το ζόρι, δυιλίζοντας τον κώνοπα, να βρούμε μειονεκτήματα.Δεν είδα παράδειγμα κανέναν να συγκρίνει το S2K με το miata ή το barcheta (τί είπατε;είναι ακριβότερο;δηλαδη η boxster δεν είναι ακριβότερη από το S2K;) ή το CTR με το COOPER παρά μόνο με boxter το ένα και S3,WRX κλπ το άλλο.Αυτό και μόνο από μόνο του λέει πολλά για τα αυτοκίνητα αυτά.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Εάν ήθελα ένα φτηνό, με κινητήρα 'διαμάντι',διθέσιο όχημα το οποίο δεν θα ήθελα να έχει επάνω του την μισή microsoft και το οποίο πρέπει έχει και αγωνιστικές καταβολές,αυτο θα ήταν το S 2000!!!!!!!!!!!
Δεν νομιζω οτι ο χαρακτηρισμος του κινητηρα του S2000 ως 'κινητηρας διαμαντι' ειναι 100% δικαιος. Ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει αρκετα 'κατα' τα οποια τον κανου να ειναι μακρια απο τον ορισμο 'κινητηρας διαμαντι'.
Ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε? Γιατί τότε καταστρέφεις ολόκληρες κοσμοθεωρίες γύρω από αυτό το αυτοκίνητο...για πες μας λοιπόν τί ξέρεις...!
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Δεν νομιζω οτι ο χαρακτηρισμος του κινητηρα του S2000 ως 'κινητηρας διαμαντι' ειναι 100% δικαιος. Ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει αρκετα 'κατα' τα οποια τον κανου να ειναι μακρια απο τον ορισμο 'κινητηρας διαμαντι'.Συμφωνώ απόλυτα,δεν είναι η απόδοση/λίτρο αυτοσκοπός σε καθημερινό αυτοκίνητο βόλτας.Είναι και η ποιότητα λειτουργίας (έλλειψη τραχύτητας,κραδασμών) και φυσικά η ελαστικότητα που παίζει τον κυριότερο ρόλο σε ήρεμες μετακινήσεις.Θα ανέφερα τον ήχο,την αξιοπιστία και την απόκριση αλλά δεν νομίζω ότι υστερεί σε αυτούς τους τομείς ο VTEC.Ένα μοτέρ που τα έχει όλα τα παραπάνω (όχι βέβαια σε υπερθετικό βαθμό) είναι το 3,2 V6 της Alfa GTA.
-
Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
δεν είναι η απόδοση/λίτρο αυτοσκοπός σε καθημερινό αυτοκίνητο βόλτας.Είναι και η ποιότητα λειτουργίας (έλλειψη τραχύτητας,κραδασμών) και φυσικά η ελαστικότητα που παίζει τον κυριότερο ρόλο σε ήρεμες μετακινήσεις.Mαλλον τα εχεις μπερδεψει λιγο το s2000 δεν για καθημερινο αυτοκινητο και ουτε ειναι κατι που οδηγειται απο τον καθε καφεδακια
Θα ανέφερα τον ήχο,την αξιοπιστία και την απόκριση αλλά δεν νομίζω ότι υστερεί σε αυτούς τους τομείς ο VTEC.Ένα μοτέρ που τα έχει όλα τα παραπάνω (όχι βέβαια σε υπερθετικό βαθμό) είναι το 3,2 V6 της Alfa GTA.
εδω εχεις ξεφυγει αρκετα αν ειναι ετσι παμε και στη M3
oι ιαπωνες δεν αρεσκονταν σε πολλα κυβικα αλλα σε υψηλη τεχνολογια ποσο μαλλον αν προκειτε για να ενα roadster που κατι τετοιο θα το εκανε να εχει τονους υποστροφης και να ειναι πολυ βαρυ μπροστα -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ε όχι και μπρίκι το ΤΤ.
Βασικά γκομενοπαγίδα είναι.
γκομενοπαγίδα και μόνο!!!(πάντα συγκρινόμενο με τα υπόλοιπα έτσι?)
όποια χαζοβιόλα πετύχεις στο κολωνάκι να πίνει καφέ θα το ξέρει. Καμία δε θα ξέρει το S2000 βέβαια. Για μένα προσωπικά δεν παίζει κανένα ρόλο η έλξη που προκαλούν κάποια αυτοκίνητα στις γυναίκες, τα περισσότερα μάλιστα από αυτά με απωθούν.
(κόντεψα να χωρίσω λόγω ενός Austin Mini και μιας Alfa75 χεχεχχεχε...ξέρετε, 'εγώ δεν μπαίνω εδώ μέσα' και τέτοια...'αμ θα μπεις και όταν βγεις θα βαράς και οχτάρια' μουάχαχαχαχχαχαχχα)
Σπύρος
-
Εγω διαλεγω S2000, αλλα δεν θα με χαλαγε και μια 550 Μaranello Barchetta!!!
-
Βασικά πρέπει να καταλάβετε που πάνε τα λεφτά που δίνετε.
Και εξηγούμαι. Στο ΤΤ τα 15+ μύρια πάνε στους 4 κύκλους της μάσκας, στην πολυτελή κατασκευή, στον πολύ καλό κινητήρα και στην τετρακίνηση.
Απο την άλλη πλευρά, στο S2000 τα 17+ μύρια πάνε στον πολύ καλό κινητήρα και στο πολύ καλό στήσιμο.Τώρα, εάν παραθέσουμε τα σημεία που υστερεί το S2000 έναντι του ΤΤ (φιλικότητα, ποιότητα κατασκευής, τετρακίνηση, χώροι-πρακτικότητα)
και σε όλα αυτά υποθέσουμε, τι θα μπορούσε να βελτιώσει η audi με την διαφορά τιμής, μέχρι τα 17+ εκ. (ένα torsen μήπως; ) τότε θα μιλούσαμε σε άλλη βάση.Τέλος, σε απ'ευθείας σύγκριση του S2000 με τα υπόλοιπα roadster ΙΔΙΑΣ τιμής (speedster,elise) μάλλον τα πράγματα δεν είναι και τόσο απλά για το honda...
-
ναι jim, αλλά μην ξεχνάς πως μπροστά στα άλλα 2, το s2k είναι 'καθημερινής χρήσης'!!
πάντως θα το πω, elise και πάλι elise. Θυμάμαι ακόμα εκείνο το τεύχος C&D με ένα εκτενές αφιέρωμα της, ενώ το ίδιο διάστημα είχε παρουσιαστεί το LM project της Renault (3000 κομμάτια), Sprot Spider. Αλήθεια εισήχθηκε κανένα ποτέ εδώ;; άχτι το έχω να το δω από κοντά. Αργότερα ήρθε και η Helem (ένας μικρός κατασκευαστής), και το έκανε κουπέ, ονόματι V6 (με 3λιτρο v6 κινητήρα) και μου πήρε τα μυαλά.
Δεν διάβαζα τακτικά 4Τ τότε ('96-'00). Είχαν κάνει κανένα αφιέρωμα; -
το sport spider που λες το έχω πετύχει (άκουσον-άκουσον) σε κάμπινγκ στην Μονεμβασιά με αγγλικές πινακίδες, είχαν έρθει διακοπές ένα ζευγάρι λέτσων.
Χρώμα κίτρινο και εμφάνιση απίστευτη. Νόμισα ότι είχε βγει στην παραγωγή κανονικά.
Σπύρος
-
Βασικά συμφωνώ με το φίλο μου το meco. Είναι η χρυσή τομή και μακάρι να μας περισεύαν 50κ να το πέρναμε, έστω και μισό μισό.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
το sport spider που λες το έχω πετύχει (άκουσον-άκουσον) σε κάμπινγκ στην Μονεμβασιά με αγγλικές πινακίδες, είχαν έρθει διακοπές ένα ζευγάρι λέτσων.Χρώμα κίτρινο και εμφάνιση απίστευτη. Νόμισα ότι είχε βγει στην παραγωγή κανονικά.
Σπύρος
γιατίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι;
θέλω ένα κι εγώ. Αλλά με τον καλό κινητήρα. Οι Γάλλοι κατέβασαν την απόδοση του κινητήρα στην παραγωγή, νομίζω στα 150, από 180 άλογα (αυτός ήταν μόνο για επίδειξη), από 2λιτρο ατμοσφαιρικό. Πάντως ήταν λίγο αργό, αλλά σκέψου πως ΔΕΝ είχε καν αναρτήσεις (είχε κάτι σαν αναρτήσεις, αλλά δεν θυμάμαι τι, θα κοιτάξω), ενώ το παράγγελνες και χωρίς παρμπρίζ. Καρτ για το δρόμο. -
Ζ4 ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ S2000. ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ 3.0LT ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΠΡΙΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ sport. AKOMA KAI ME TA ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ OFF (ΒΛΕΠΕ dsc) ΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ ΕΙΝΑΙ! ΜΕ 50,000Ε ΚΑΙ 4 ΜΗΝΕΣ ΥΠΟΜΟΝΗ (ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ), ΤΟ HONDA ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ. ΣΤΑ ΣΥΝ ΚΑΙ Η 7 ΕΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ !!
-
Παντως, εαν το παρουμε το θεμα απο την αποψη τιμη αγορας και επιδοσεις, τοτε θα δουμε οτι το Σ2Κ ειναι Κ.Α.Τ.Α.Π.Λ.Η.Κ.Τ.Ι.Κ.Ο.. Το αμεσος επομενο αυτοκινητο (στην ιδια κατηγορια) σε επιδοσεις κοστιζει δε ξερω κι εγω ποσο παραπανω.
Μανος
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
δεν είναι η απόδοση/λίτρο αυτοσκοπός σε καθημερινό αυτοκίνητο βόλτας.Είναι και η ποιότητα λειτουργίας (έλλειψη τραχύτητας,κραδασμών) και φυσικά η ελαστικότητα που παίζει τον κυριότερο ρόλο σε ήρεμες μετακινήσεις.
Mαλλον τα εχεις μπερδεψει λιγο το s2000 δεν για καθημερινο αυτοκινητο και ουτε ειναι κατι που οδηγειται απο τον καθε καφεδακια
Θα ανέφερα τον ήχο,την αξιοπιστία και την απόκριση αλλά δεν νομίζω ότι υστερεί σε αυτούς τους τομείς ο VTEC.Ένα μοτέρ που τα έχει όλα τα παραπάνω (όχι βέβαια σε υπερθετικό βαθμό) είναι το 3,2 V6 της Alfa GTA.
εδω εχεις ξεφυγει αρκετα αν ειναι ετσι παμε και στη M3
oι ιαπωνες δεν αρεσκονταν σε πολλα κυβικα αλλα σε υψηλη τεχνολογια ποσο μαλλον αν προκειτε για να ενα roadster που κατι τετοιο θα το εκανε να εχει τονους υποστροφης και να ειναι πολυ βαρυ μπροσταΚαταρχήν sorry για το καθυστερημένο της απάντησης.
Οτιδήποτε δεν είναι αγωνιστικό είναι αυτοκίνητο βόλτας άρα καθημερινής χρήσης και τέτοιο είναι και το s2000 (εκτός κι αν έχεις τόσα πολλά λεφτά για να συντηρείς και κανένα Μερκέντι για τα ταξίδια ).Το μοτέρ της GTA το ανέφερα γιατί είναι το καλύτερο μοτέρ που έχω δοκιμάσει όσον αφορά τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του.Το VTEC δεν το ξέρω αλλά δεν μου φαίνεται-και δεν έχω ακούσει όμως επιφυλάσσομαι γιατί μόνο με προσωπική επαφή μπορείς να κρίνεις- να έχει ούτε ομοιογενή απόδοση ούτε ομαλή λειτουργία.M3 μακάρι να είχα οδηγήσει για να εκφέρω άποψη αλλά...
S2000 vs ?