Mar 18, 2003, 12:53 AM

Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
δεν είναι η απόδοση/λίτρο αυτοσκοπός σε καθημερινό αυτοκίνητο βόλτας.Είναι και η ποιότητα λειτουργίας (έλλειψη τραχύτητας,κραδασμών) και φυσικά η ελαστικότητα που παίζει τον κυριότερο ρόλο σε ήρεμες μετακινήσεις.

Mαλλον τα εχεις μπερδεψει λιγο το s2000 δεν για καθημερινο αυτοκινητο και ουτε ειναι κατι που οδηγειται απο τον καθε καφεδακια

Θα ανέφερα τον ήχο,την αξιοπιστία και την απόκριση αλλά δεν νομίζω ότι υστερεί σε αυτούς τους τομείς ο VTEC.Ένα μοτέρ που τα έχει όλα τα παραπάνω (όχι βέβαια σε υπερθετικό βαθμό) είναι το 3,2 V6 της Alfa GTA.

εδω εχεις ξεφυγει αρκετα αν ειναι ετσι παμε και στη M3
oι ιαπωνες δεν αρεσκονταν σε πολλα κυβικα αλλα σε υψηλη τεχνολογια ποσο μαλλον αν προκειτε για να ενα roadster που κατι τετοιο θα το εκανε να εχει τονους υποστροφης και να ειναι πολυ βαρυ μπροστα