Επειδη τον τελευταιο καιρο σε αυτο το forum βλεπουμε topic για αυτα τα τρια αυτοκινητα καλο θα ηταν να ειχαμε μια συνολικη συγκριση και ψηφοφορια.Και τα τρια αυτοκινητα ειναι εξαιρετικα και πολυ ολοκληρομενα
αλλα επειδη ο παλιος ειναι αλλιως εγω θα διαλεγα το FIAT Coupe 20V Turbo γιατι συνδιαζε και συνδιαζει ακομα εκρηκτικες επιδοσεις , απιστευτο κρατημα και φρενα , καταπληκτικη εμφανιση και εσωτερικο. Σε μια πιστα ισως το Focus RS να εκανε λιγο καλυτερο χρονο αλλα δεν τα συνδιαζει ολα τοσο αρμονικα οσο το Coupe 20V. Το Civic Type R ειναι και αυτο εξαιρετικο αλλα ειναι λιγο διαφορετικο λογο φιλοσοφιας του κινητηρα του ο οποιος ομως ειναι ενα διαμαντι.
h-toivonen
@h-toivonen
Ο μηχανοκινητος αθλητισμος και το ποδοσφαιρο.
Latest posts made by h-toivonen
-
FIAT Coupe 20V Turbo VS Honda Civic Type R VS Ford Focus RS
-
RE: FIAT Coupe 20V Turbo VS Honda Civic Type R VS Ford Focus RS
Επειδη τον τελευταιο καιρο σε αυτο το forum βλεπουμε topic για αυτα τα τρια αυτοκινητα καλο θα ηταν να ειχαμε μια συνολικη συγκριση και ψηφοφορια.Και τα τρια αυτοκινητα ειναι εξαιρετικα και πολυ ολοκληρομενα
αλλα επειδη ο παλιος ειναι αλλιως εγω θα διαλεγα το FIAT Coupe 20V Turbo γιατι συνδιαζε και συνδιαζει ακομα εκρηκτικες επιδοσεις , απιστευτο κρατημα και φρενα , καταπληκτικη εμφανιση και εσωτερικο. Σε μια πιστα ισως το Focus RS να εκανε λιγο καλυτερο χρονο αλλα δεν τα συνδιαζει ολα τοσο αρμονικα οσο το Coupe 20V. Το Civic Type R ειναι και αυτο εξαιρετικο αλλα ειναι λιγο διαφορετικο λογο φιλοσοφιας του κινητηρα του ο οποιος ομως ειναι ενα διαμαντι. -
RE: Ford Focus RS Vs Honda Civic Type-R (Ιδού η απορία)
Φιλε εισαι ενας απο τους τυχερους που εχουν Type R , να το χαρεις οσο μπορεις.
-
RE: Ford Focus RS Vs Honda Civic Type-R (Ιδού η απορία)
Πιστευω πως το Type R και το Focus RS ειναι δυο εξαιρετικα αυτοκινητα και πολυ γρηγορα με απιστευτο κρατημα και φρενα.Στο μονο που ειναι καλυτερο το Focus RS ειναι στον κινητηρα που ειναι δυνατοτερος αλλα και ποιο ροπατος, βεβαια ο αλουμινενιος iVTEC του Civic Type R ειναι ομολογουμενος εξαιρετικος,μεαποδοση παντου αμεσοτητα στο γκαζι και εκπληκτικο ηχο.Το RS εχει λιγο καλυτερες επιδοσεις αλλα δεν πιστευω πως ειναι καλυτερο σε κρατημα απο το Type R, τα θεωρω ισοδυναμα.
Ρε παιδια το Type R πιστευω πως εχει ελεγχομενο διαφορικο , ασχετα αν η Honda το διαψευδει. -
RE: Περι Αμερικανικων μουρατων τρακτορων.
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
μην ξεχνάς και το κορυφαίο Volvo FH16 με τα 620 άλογα. Πρόσφατα του έκαναν και face-lift, είναι πολύ όμορφο και απίστευτα γρήγορο, και επίσης πιο χλιδάτο μέσα από βίλα στην Εκάλη...Σπύρος
Φιλε Σπυρο δεν το ξεχασα αλλα τωρα το καινουργιο βγαινει μονο μεχρι 12.000 κυβικα και 500 αλογα, επισης αυτο το μοντελο που λες ειναι 520 αλογα και οχι 620 , αλλα ειναι σαφως γρηγορο με 520 αλογα.
-
RE: Περι Αμερικανικων μουρατων τρακτορων.
Φιλε G60 Power οι ευρωπαικοι τρακτορες ειναι ομολογουμενως εξαιρετικοι. Το Scania μεχρι 580 αλογα , το Mercedes Actros 540 αλογα,
το MAN 530 αλογα, το (εξαιρετικο) Iveco Stralis 540 αλογα, το DAF 530 αλογα και το Volvo FH 12 500 αλογα.Οι κυβισμοι κειμενονται απο 12.000 εως 16.000 κυβικα εκατοστα!!! Ο κοφτης των
87 χλμ/ωρα βγαινει πανευκολα και δεν ειναι δυσκολο να δεις κανενα τραμπουκο να πηγαινει με 150χλμ , βεβαια με την νταλικα ξεφορτωτη , αλλα σκετος ο τρακτορας μπορει να πιασει και 170χλμ (!!! ).
Μου το εχει πει ενας νταλικερης γνωστος μου, οτι πιασανε ενα φιλο του με
ενα Mercedes Actros 530 αλογα με ξεφορτωτη την νταλικα και ενω πηγαινε 150 χλμ την ωρα που το δοκιμαζε να δει ποσο παει!!! Τα φορτηγα της Ευρωπης ειναι εξαιρετικα και με σαφως καλυτερη τεχνολογια απο τα Αμερικανικα, αλλα οχι και πως τα Αμερικανικα δεν ειναι ταχυτατα , πολυ δυνατα και εντυπωσιακα. Βεβαια οι οδηγοι τους δεν παυουν να ειναι ηλιθιοι Αμερικανοι
που κανουν πολεμο για τα πετρελαια και για να δουνε αν ο ταδε πυραυλος θα φαει τοσους οι ο αλλος τοσους. -
Περι Αμερικανικων μουρατων τρακτορων.
Πριν απο λιγες μερες επεσε στα χερια μου ενα τευχος του περιοδικου
Τροχοι και TIR και ειδα μουρατους Αμερικανικους τρακτορες με χρομιομενους προφιλακτηρες , εξατμισεις με καμιναδες και ιπποδυναμη 620 ιππων!!! Αραγε αυτοι οι τρακτορες οταν δεν εχουν την νταλικα να κουβαλανε πρεπει να εχουν επιδοσεις περιπου σαν ενα 1600αρη επειδη εχουν 11 κιλα/ιππο και πιστευω πως θα εχουν τελικη καπου στα 165 χλμ (αν βγαζουν τον κοφτη) ισως και παραπανω επειδη η ροπη ειναι περιπου 270 κιλα (!).Γιατι στην Ελλαδα δεν κυκλοφορουν τετοιοι, μηπως εχει σχεση με το μηκος? Θα θελατε να κυκλοφορουν?Αν θαλετε να δειτε φωτογραφιες και πληροφοριες μπορειται να μπειτε στο site της εταιρειας kenworth ( http://www.kenworth.com) η να κανετε καποιο search γραφοντας :Kenworth,Peterbilt,Mack,Freightliner.
-
RE: Περι Αμερικανικων μουρατων τρακτορων.
Πριν απο λιγες μερες επεσε στα χερια μου ενα τευχος του περιοδικου
Τροχοι και TIR και ειδα μουρατους Αμερικανικους τρακτορες με χρομιομενους προφιλακτηρες , εξατμισεις με καμιναδες και ιπποδυναμη 620 ιππων!!! Αραγε αυτοι οι τρακτορες οταν δεν εχουν την νταλικα να κουβαλανε πρεπει να εχουν επιδοσεις περιπου σαν ενα 1600αρη επειδη εχουν 11 κιλα/ιππο και πιστευω πως θα εχουν τελικη καπου στα 165 χλμ (αν βγαζουν τον κοφτη) ισως και παραπανω επειδη η ροπη ειναι περιπου 270 κιλα (!).Γιατι στην Ελλαδα δεν κυκλοφορουν τετοιοι, μηπως εχει σχεση με το μηκος? Θα θελατε να κυκλοφορουν?Αν θαλετε να δειτε φωτογραφιες και πληροφοριες μπορειται να μπειτε στο site της εταιρειας kenworth ( http://www.kenworth.com) η να κανετε καποιο search γραφοντας :Kenworth,Peterbilt,Mack,Freightliner.
-
RE: S2000 vs ?
Εγω διαλεγω S2000, αλλα δεν θα με χαλαγε και μια 550 Μaranello Barchetta!!!
-
RE: Περι ελληνικης και ξενης S 1600!!!
Ο Carlsson με Suzuki πηγαινε εξαιρετικα οπως και ο Tirabacci με Clio.
Ο Ligato με Punto τα πηγαινε πολυ καλα κερδισε την 6-7 ειδικη και
ηταν στην 2 θεση αλλα μετα εχασε μεσα σε 4 ειδικες 8 λεπτα
λογο προβληματος στον κινητητρα και εγκατελειψε.