-
Πριν απο λιγες μερες επεσε στα χερια μου ενα τευχος του περιοδικου
Τροχοι και TIR και ειδα μουρατους Αμερικανικους τρακτορες με χρομιομενους προφιλακτηρες , εξατμισεις με καμιναδες και ιπποδυναμη 620 ιππων!!! Αραγε αυτοι οι τρακτορες οταν δεν εχουν την νταλικα να κουβαλανε πρεπει να εχουν επιδοσεις περιπου σαν ενα 1600αρη επειδη εχουν 11 κιλα/ιππο και πιστευω πως θα εχουν τελικη καπου στα 165 χλμ (αν βγαζουν τον κοφτη) ισως και παραπανω επειδη η ροπη ειναι περιπου 270 κιλα (!).Γιατι στην Ελλαδα δεν κυκλοφορουν τετοιοι, μηπως εχει σχεση με το μηκος? Θα θελατε να κυκλοφορουν?Αν θαλετε να δειτε φωτογραφιες και πληροφοριες μπορειται να μπειτε στο site της εταιρειας kenworth ( http://www.kenworth.com) η να κανετε καποιο search γραφοντας :Kenworth,Peterbilt,Mack,Freightliner.
-
Πριν απο λιγες μερες επεσε στα χερια μου ενα τευχος του περιοδικου
Τροχοι και TIR και ειδα μουρατους Αμερικανικους τρακτορες με χρομιομενους προφιλακτηρες , εξατμισεις με καμιναδες και ιπποδυναμη 620 ιππων!!! Αραγε αυτοι οι τρακτορες οταν δεν εχουν την νταλικα να κουβαλανε πρεπει να εχουν επιδοσεις περιπου σαν ενα 1600αρη επειδη εχουν 11 κιλα/ιππο και πιστευω πως θα εχουν τελικη καπου στα 165 χλμ (αν βγαζουν τον κοφτη) ισως και παραπανω επειδη η ροπη ειναι περιπου 270 κιλα (!).Γιατι στην Ελλαδα δεν κυκλοφορουν τετοιοι, μηπως εχει σχεση με το μηκος? Θα θελατε να κυκλοφορουν?Αν θαλετε να δειτε φωτογραφιες και πληροφοριες μπορειται να μπειτε στο site της εταιρειας kenworth ( http://www.kenworth.com) η να κανετε καποιο search γραφοντας :Kenworth,Peterbilt,Mack,Freightliner.
-
Πριν απο λιγες μερες επεσε στα χερια μου ενα τευχος του περιοδικου
Τροχοι και TIR και ειδα μουρατους Αμερικανικους τρακτορες με χρομιομενους προφιλακτηρες , εξατμισεις με καμιναδες και ιπποδυναμη 620 ιππων!!! Αραγε αυτοι οι τρακτορες οταν δεν εχουν την νταλικα να κουβαλανε πρεπει να εχουν επιδοσεις περιπου σαν ενα 1600αρη επειδη εχουν 11 κιλα/ιππο και πιστευω πως θα εχουν τελικη καπου στα 165 χλμ (αν βγαζουν τον κοφτη) ισως και παραπανω επειδη η ροπη ειναι περιπου 270 κιλα (!).Γιατι στην Ελλαδα δεν κυκλοφορουν τετοιοι, μηπως εχει σχεση με το μηκος? Θα θελατε να κυκλοφορουν?Αν θαλετε να δειτε φωτογραφιες και πληροφοριες μπορειται να μπειτε στο site της εταιρειας kenworth ( http://www.kenworth.com) η να κανετε καποιο search γραφοντας :Kenworth,Peterbilt,Mack,Freightliner.
-
Είναι όντως πολύ εντυπωσιακοί. Το στύλ τους έχει καθιερωθεί και στις ΗΠΑμερικάνικες ταινίες. Δεν τίθεται θέμα αν θα θέλαμε να κυκλοφορούν. Είναι αδύνατον να χωρέσουν στις φουρκέτες της Καστανιάς και της Κατάρας Μόνο για Αθήνα-Θεσσαλονίκη κάνουν.
-
[list:txjeydnl]Aυτα κι αν δεν ειναι.......σιχαματα της κοινωνιας [/list:u:txjeydnl][list:txjeydnl]Πιτσιρικας οταν ειδα τετοιο 'πραμα' σε περιοδικο, νομιζα οτι ηταν μηχανη απο.......τρενο [/list:u:txjeydnl][list:txjeydnl]Βρε ουυυυυυυυυυυυστ οι κομπλεξικοι, που εχουν κανει τον ογκο τεχνολογια[/list:u:txjeydnl][list:txjeydnl]Το δε ηλιθιο της υποθεσης(μονο οι αμερικανοι τα κανουν κατι τετοια) οτι μεχρι προσφατα τα εβγαζαν με βενζικοκινητηρες Ηθελα να ηξερα στο dragster θα πανε η για δουλεια?Αλλα ειπαμε, αφου το πετρελαιο ειναι σχεδον τσαμπα ολοι οι αλλοι πρεπει να πεθανουν!!!Θα πεθανετε απ το μονοξιδειο εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!![/list:u:txjeydnl][list:txjeydnl]Και η πλακα ειναι οτι σε τετοια μοτερ χρειαζεσαι ΡΟΠΗ Ειναι οι ανθρωποι στοκοι η δεν ειναι?Τωρα για το αν θα ηθελα να κυκλοφορουν εδω?[/list:u:txjeydnl][list:txjeydnl]Χχχχχχχμμμμμμμμμμ.............................[/list:u:txjeydnl][list:txjeydnl]Μονο σε ραγες [/list:u:txjeydnl][list:txjeydnl]Οι ευρωπη κανει πολυ καλα τη δουλεια της με τα ACTROS και MAN και οσο αναφορα την τεχνολογια του diesel η ευρωπη ειναι 50 χρονια μπροστα απ ολους!!!!!![/list:u:txjeydnl][list:txjeydnl]Εχετε δει τα ACTROS 2853 και τα αντοιστοιχα MAN και VOLVO?[/list:u:txjeydnl][list:txjeydnl]Ψιλα γραμματα για τα αμερικανακια [/list:u:txjeydnl]
-
Μάκη, εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου σε κάποιους τομείς.
Πρώτα απ'όλα, ξεχνάς ότι αυτά τα μεγαθήρια έχουν ΠΟΛΛΑ κυβικά εκατοστά - συνήθως από 10 λίτρα και πάνω. Άρα, μπορούν και μεγάλη ιπποδύναμη να έχουν και μεγάλη ροπή συνάμα.
Δεύτερον, γενικά, όχι μόνον τα φορτηγά εκεί, αλλά και τα ρυμουλκούμενα είναι σημαντικά μεγαλύτερα απ'ό,τι εδώ, με στόχο τη μεγιστοποίηση του μεταφερόμενου φορτίου.
Τρίτον, οι αποστάσεις είναι πολύ μεγαλύτερες απ'ό,τι στην Ευρώπη. Άρα, χρειάζεται ένα φορτηγό με όλες τις ανέσεις και με ένα πολύ δυνατό, ροπάτο και αξιόπιστο μοτέρ, για να ελαχιστοποιεί το χρόνο ταξιδιού και την κόπωση του οδηγού, μεγιστοποιώντας συνάμα αυτό που ανέφερα πιο πριν, το μεταφερόμενο φορτίο.
Έτσι, μεγάλα φορτηγά σαν και αυτά είναι ουσιαστικά μονόδρομος, όπως ακριβώς είναι μονόδρομος και τα υπερδεξαμενόπλοια για τη θαλάσσια μεταφορά πετρελαίου. Αν, τώρα, θες να συζητήσουμε για τα χρώμια (καθώς επίσης και τον πολύ συχνά χλιδάτο εσωτερικό διάκοσμο), μετά χαράς, αν και θα πρέπει εδώ να σκεφτούμε ότι και οι Ευρωπαίοι φορτηγατζήδες διακοσμούν τα δικά τους φορτηγά (με τους δικούς μας να περιλαμβάνονται στην πρωτοπορία αυτού του τομέα) με κάθε είδους after-market εξάρτημα που μπορείς να φανταστείς, αλλά αυτό δεν έχει τόσο να κάνει με την κουλτούρα του λαού ολόκληρου, αλλά με το κοινωνικό κομμάτι των νταλικιέρηδων, οι οποίοι έχουν κάνει δεύτερο -πολλές φορές και πρώτο - σπίτι τους το όχημα.
-
[list:2l7fyfcz]Kωνσταντινε να τα παρουμε λιγο με τη σειρα...............[/list:u:2l7fyfcz][list:2l7fyfcz]Ενα φορτηγο το οποιο υπρβαινει τους 2,5 τονους μεικτο ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να εξοπλιζεται με κινητηρα βενζινης.Αυτο δε συμβαινει πουθενα στον κοσμο εκτος απ την αμερικη.Οταν μιλαμε για φορτηγα μιλαμε για ΡΟΠΗ δηλ για ΤΡΑΒΗΓΜΑ.Η οικονομια καυσιμου σε αυτη την περιπτωση παιζει και αυτη πρωταρχικο ρολο.Οταν ανακαλυφθυκε ο diesel(ο αυμνυστος Rudolf.....)τα πρωτα συμπερασματα και αποτελεσματα πρακτικα ηταν η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ καυσμου.Αμεσως αλλα φυσικα και με την εξελιξη ο κινητηρας diesel εδωσε νοημα στην ενοια ροπη με ολη τη σημασια της λεξης.Δηλ ταυτιστηκαν τελεια σε ενα κινητηρα οι 'αξιες' ροπη και οικονομια.Αυτα τα χαρακτηριστικα εκαναν τους κινητηρες αυτους να ειναι συμβολο αξιοπιστιας σε επαγγελματικη βαση καθε τυπου και οχι μονο.Αρα επιμενοντας καποιος σε τετοιου ειδους οχηματα με βενζινοκινητητερες ειναι απλα ΗΛΙΘΙΟΣ [/list:u:2l7fyfcz][list:2l7fyfcz]Στο θεμα των μεγαλων αποστασεων θα δεις οτι τα αμερικανικα αυτοκινητα του ειδους κυμαινονται στα 600 αλογα περιπου.Αυτο σημαινει οτι ο ογκος ενος οχηματος δεν το κανει ποιο ταξιδιαρικο.Ενα Mercedes Actros το οποιο αποδιδει 530 η ενα αναλογο MAN κανει τη δουλεια του ΤΕΛΕΙΑ.Ο λογος που σε τετοια οχηματα εχουμε τερατωδη ιποδυναμη ειναι για να μη 'μασαει' το φορτηγο με φορτιο σε ανηφορες και κατηφορες!Ναι κατηφορες(λεγε με και retarder το οποιο εχει αμεση σχεση με τον κινητηρα).Αυτο σημαινει οτι εαν παμε με τον ΚΟΚ για να διανυσουμε μια Χ αποσταση σε Β χρονο με ενα μεγαλο μοτερ θα ελαχιστοποιησουμε το χρονο σε Α!Ποιος ο λογος να κανουμε τον τρακτορα η το κουβουκλιο σαν......οικοδομη?Τωρα αν παραβλεψουμε τον ΚΟΚ τα σημερινα φορτηγα ακομα και φορτωμενα πανε σα δαιμονες(εχουν ομως κοφτη στα 87km......στην αμερικη δεν ισχυει κατι αναλογο?Οσα αλογα κι αν βγαζεις?)κατι το οποιο εκτος απ τον κινητηρα ειναι και αποτελεσμα της τεχνολογιας μεταδοσης(αργα-γρηγορα, οβερ).[/list:u:2l7fyfcz][list:2l7fyfcz]Απο αυτα συμπεραινει καποιος οτι ο ογκος δεν εχει καμια απολυτως σχεση με την πραγματικη αποδοση και τα καλα χαρακτηριστικα ενος αυτοκινητου.Εξαλου οι αμερικανοι αυτο δεν κανουν και στα επιβατικα?Τωρα οσο αναφορα την τεχνολογια diesel η ΜΑΝ ειναι ετη φωτος μπροστα και η αξια της εχει αποδειχθει απ τα φορτηγα μεχρι τα τραινα και τα................καραβια.Η Mercedes Benz επισης εχει διδαξει σε ολο τον κοσμο τι θα πει diesel.[/list:u:2l7fyfcz][list:2l7fyfcz]Το οτι τα αμερικανικα οχηματα δεν εχουν αποδεχτει απ τον υπολοιπο πλανητη, τι λετε?Να ειναι ο κοσμος χαζος?Η μηπως τα αμερικανακια δε θα ηθελαν νεες αγορες?Χρημα ειναι αυτο!!!Με τι ομως?Με την τεχνολογια του Νωε?Εχετε δει πουλμαν αμερικανικο?Σα καλυβα για γαιδουρια ειναι.Που να τα συγκρινεις τεχνολογικα ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ με ενα 404?[/list:u:2l7fyfcz][list:2l7fyfcz]Η μονη αμερικανικη εταιρια που αξιζει το σεβασμο ειναι η Caterpillar η οποια κατυασκευαζει χωματουργικα μηχανηματα(ειδικα οι φορτωτες ειναι ΑΠΑΙΧΤΟΙ)και εχει καθιερωθει σε ολο τον κοσμο.Αυτο που πετυχε εμπορικα η CAT τι λετε?Δεν το θελουν και οι υπολοιποι αμερικανοι κατασκευαστες................ερπυστριοφορων?εεεεεεε αυτοκινητων [/list:u:2l7fyfcz]
-
Συμφωνώ απολύτως ότι ο ντιζελοκινητήρας είναι η καλύτερη επιλογή. Έλα όμως που τόσα χρόνια εθεωρείτο εκεί πέρα αδιανόητη η χρήση του, γιατί αφενός είχε πεισθεί ο κόσμος ότι οι ορατοί ρύποι (η αιθάλη) είναι βλαβερότεροι των μη ορατών, αφετέρου δε γιατί η βενζίνη εκεί ήταν πάντα πάμφθηνη.
-
Συμφωνώ απολύτως ότι ο ντιζελοκινητήρας είναι η καλύτερη επιλογή. Έλα όμως που τόσα χρόνια εθεωρείτο εκεί πέρα αδιανόητη η χρήση του, γιατί αφενός είχε πεισθεί ο κόσμος ότι οι ορατοί ρύποι (η αιθάλοι) είναι βλαβερότεροι των μη ορατών, αφετέρου δε γιατί η βενζίνη εκεί ήταν πάντα πάμφθηνη.
[list:4foqkjjj]Αυτο λεω Κωνσταντινε!!Οι ανθρωποι ειναι για τα πανυγηρια[/list:u:4foqkjjj]
-
Φιλε G60 Power οι ευρωπαικοι τρακτορες ειναι ομολογουμενως εξαιρετικοι. Το Scania μεχρι 580 αλογα , το Mercedes Actros 540 αλογα,
το MAN 530 αλογα, το (εξαιρετικο) Iveco Stralis 540 αλογα, το DAF 530 αλογα και το Volvo FH 12 500 αλογα.Οι κυβισμοι κειμενονται απο 12.000 εως 16.000 κυβικα εκατοστα!!! Ο κοφτης των
87 χλμ/ωρα βγαινει πανευκολα και δεν ειναι δυσκολο να δεις κανενα τραμπουκο να πηγαινει με 150χλμ , βεβαια με την νταλικα ξεφορτωτη , αλλα σκετος ο τρακτορας μπορει να πιασει και 170χλμ (!!! ).
Μου το εχει πει ενας νταλικερης γνωστος μου, οτι πιασανε ενα φιλο του με
ενα Mercedes Actros 530 αλογα με ξεφορτωτη την νταλικα και ενω πηγαινε 150 χλμ την ωρα που το δοκιμαζε να δει ποσο παει!!! Τα φορτηγα της Ευρωπης ειναι εξαιρετικα και με σαφως καλυτερη τεχνολογια απο τα Αμερικανικα, αλλα οχι και πως τα Αμερικανικα δεν ειναι ταχυτατα , πολυ δυνατα και εντυπωσιακα. Βεβαια οι οδηγοι τους δεν παυουν να ειναι ηλιθιοι Αμερικανοι
που κανουν πολεμο για τα πετρελαια και για να δουνε αν ο ταδε πυραυλος θα φαει τοσους οι ο αλλος τοσους. -
μην ξεχνάς και το κορυφαίο Volvo FH16 με τα 620 άλογα. Πρόσφατα του έκαναν και face-lift, είναι πολύ όμορφο και απίστευτα γρήγορο, και επίσης πιο χλιδάτο μέσα από βίλα στην Εκάλη...
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
μην ξεχνάς και το κορυφαίο Volvo FH16 με τα 620 άλογα. Πρόσφατα του έκαναν και face-lift, είναι πολύ όμορφο και απίστευτα γρήγορο, και επίσης πιο χλιδάτο μέσα από βίλα στην Εκάλη...Σπύρος
Φιλε Σπυρο δεν το ξεχασα αλλα τωρα το καινουργιο βγαινει μονο μεχρι 12.000 κυβικα και 500 αλογα, επισης αυτο το μοντελο που λες ειναι 520 αλογα και οχι 620 , αλλα ειναι σαφως γρηγορο με 520 αλογα.
Περι Αμερικανικων μουρατων τρακτορων.