Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 204
    • Best 0
    • Groups 0

    filandos

    @filandos

    0
    Reputation
    3
    Profile views
    204
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Μόναχο

    filandos Unfollow Follow

    Latest posts made by filandos

    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Καλησπέρα σας,

      Επισκέπτομαι το φόρουμ μετά από πολλά χρόνια (έγραφα και διάβαζα στο φόρουμ παλιά), με την εξής ερώτηση.

      Ο αδερφός μου θέλει να αντικαταστήσει στο Opel Meriva II 1.4 turbo την παλιά χειμερινή τετράδα ελαστικών με καινούρια Vredenstein Snowtrack 5. Τα έχει βρει στην διάσταση που χρειάζεται σε δύο δείκτες ταχυτήτων: Η μία τετράδα είναι Η (210 km/h) κατασκευής 2014, ενώ η άλλη Τ (190 km/h) κατασκευής 2015 (φετεινά). Υποτίθεται ότι τα πιο καινούρια λάστιχα είναι πιο φρέσκα και θα αντέξουν παραπάνω, αλλά αυτά με τον μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας θα συμπεριφέρονται καλύτερα σε στροφές και φρενάρισμα στις υψηλές ταχύτητες (όχι κατ' ανάγκην στο όριο, αλλά και σε κάπως χαμηλότερες ταχύτητες).

      Ποια να προτιμήσει;

      Σας ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      filandos
    • RE: WRC Forum 2010 - Προβλέψεις: 1oς Γύρος Ράλλυ Σουηδίας

      Leg 1 : Hirvonen, P.Solberg, Latvala, Loeb, H.Solberg
      Leg 2 : Hirvonen, Loeb, P.Solberg, Gronholm, H.Solberg
      Leg 3 : Hirvonen, Loeb, P.Solberg, Gronholm, H.Solberg

      SS : Hirvonen
      Man : Ford

      posted in WRC
      F
      filandos
    • RE: WRC Forum 2010 - Προβλέψεις: Χρονιάς 2010

      Drivers:
      1.Loeb
      2.Hirvonen
      3.Sordo
      4.P.Solberg
      5.Latvala

      Teams:
      1.Citroen Total Team
      2.BP Ford Abu Dhabi WRT
      3.Citroen Junior Team
      4.Petter Solberg WRT
      5.Stobart Ford

      races: Loeb
      SS: Loeb

      posted in WRC
      F
      filandos
    • RE: αποζημιωση μετα απο τρακαρισμα

      Δεν είμαι δικηγόρος, ούτε έχω ανάλογη εμπειρία. Αλλά ποιο λογικό φαίνεται για το αν θα βγει ολική, όχι μόνο αν το ποσό επισκευής είναι μεγαλύτερο από την αξία του αυτοκινήτου, αλλά πρέπει να λάβει κανείς υπόψιν και την μείωση της αξίας του αυτοκινήτου από το τρακάρισμα ακόμα και αν επισκευαστεί. Με άλλα λόγια δεν έχει την ίδια αξία ενα μεταχειρισμένο, με ένα αντίστοιχο που έχει τρακάρει και επισκευαστεί. Εξαρτάται βέβαια από το τρακάρισμα και το είδος της επισκευής.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      filandos
    • RE: Sedan Vs Hatchback

      ψηφίζω hatchback-station, κυρίως από πλευρά πρακτικότητας. Από πλευράς σχεδίασης νομίζω ότι έχει σχέση με το τι είχαν αρχικά στο μυαλό τους οι σχεδιαστές. Αν αρχικά σχεδίασαν ένα sedan, τότε το hatchback-station θα δίχνει άσχημο, και αντίστροφα. Να δώσω ένα παράδειγμα, οι προηγούμενες 3άρες BMW touring δίχνουν πιο άσχημες από την sedan, αλλά η καινούργια touring (Ε91) είναι σαφώς πιο ωραία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      filandos
    • RE: Συμπεριφορές Αστυνομικών Λάθη και Σωστά! #4

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Φαντάζομαι ευτυχής για εσέ κατάληξη και χαίρομαι για αυτό!

      Σου έκανε εξυπνάδες γιατί είσασταν ομοιόβαθμοι (αν ηταν αρχιφύλακας) και πάτησε στο ότι είσαι κληρωτός. Αν ήταν ένας Σημαιοφόρος πχ στην θέση σου θα έκανε τουμπεκί ψιλοκομμένο καθώς οφείλει τον ίδιο σεβασμό όπως σε Αξιωματικό της Αστυνομίας. Άσε που κανονικά μόνο Στρατονομία, Ναυτονομία ή Αερονομία μπορεί να συλλάβει στρατεύσιμο. Έπρεπε να καλέσεις επί τόπου την Ναυτονομία. Καλή κίνηση αυτή με τον Αξ/κό Υπ/σίας σου πάντως. Όσο για την εξυπνάδα με το όπλο πες ότι στον Έβρο αν τολμούσε να σου έλεγε τέτοια μαλακία θα κατέβαινε Styer με ολόκληρο ένοπλο άγημα και θα τους βάζατε τα G3 στον κώλο (έχουν γίνει πολλά παρόμοια... ).

      Τελικά τι ακριβώς έγινε; Υπηρεσιακή Αναφορά και στέρηση μισθού;

      Η αστυνομία έχει δικαιοδοσία ελέγχου ταυτότητας σε στρατιωτικούς. Όπως και να σταματήσει ένα αυτοκίνητο όπου επιβαίνει ένας ένστολος στρατιωτικός, να ζητήσει την ταυτότητα για να δει αν είναι π.χ. κατάσκοπος ντυμένος στρατιωτικά. Το αν είναι κάποιος στρατιωτικός δεν βεβαιώνεται από τα ρούχα, αλλά από την ταυτότητα, την οποία οφείλει να έχει πάντα μαζί. Και ο στρατιωτικός οφείλει να δεχθεί τον έλεγχο. Αλλά μέχρι εκεί, αν είναι όντως στρατιωτικός, τον χαιρετάει και τελείωσε. Όπως η αστυνομία μπορεί και να βεβαιώσει παραβάσεις του ΚΟΚ από στρατιωτικούς/στρατιωτικά οχήματα. Επίσης μπορεί να συλλάβει έναν στρατιωτικό ο οποίος τελεί ένα αδίκημα άμεσα, π.χ. πλακώνεται στο ξύλο σε ένα μπαρ, ή πουλάει ναρκωτικά. Αν γνωρίζει ότι είναι στρατιωτικός, τότε καλεί και την ΣΝ (αν προλάβει να έρθει), αλλιώς τον παραλαμβάνει η ΣΝ με την δικογραφία από το κρατητήριο.

      Το ανάποδο δεν ισχύει, δηλαδή η ΣΝ δεν έχει δικαίωμα ελέγχου ταυτότητας σε πολίτες (ή τουλάχιστον σε αυτούς που δεν φαίνονται να είναι στρατιωτικοί). Δηλαδή αν σε ένα μπαρ υπάρχουν εξοδούχοι με πολιτικά ρούχα που πλακώνονται στο ξύλο, η ΣΝ μπορεί να κάνει έλεγχο ταυτότητας, και κατόπιν σύλληψη. Όλοι οι έλεγχοι εννοείται γίνονται με κόσμιο τρόπο από κάθε πλευρά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      filandos
    • RE: Το χρονικο ενός ατυχήματος –Δυστυχήματος !

      Ο χρήστης tractioner έγραψε:

      Η απορια σου λυνεται ως εξης (Το αναφερω κ παραπανω) το αρνητικο ''κλειδι'' του ατυχηματος ηταν οτι η ωρα ηταν περασμενη (3:00) οπου η συχνοτητα κινησης του δρομου ειναι πολυ ποιο αραιη ειναι λογικο να προλαβαινουν μαζευτουν ενω κατα την διαρκεια τις ημερας η συχνοτητα ειναι μεγαλητερη οποτε κ εκτρεπονται τα νερα απο τα διερχομενα.Αυτη ειναι μια λογικη εξηγηση!

      ... it makes sense, kai o dromos prepei na dior8w8ei etsi kai alliws.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      filandos
    • RE: Το χρονικο ενός ατυχήματος –Δυστυχήματος !

      Ο χρήστης koutote έγραψε:

      Αισθάνομαι άσχημα που θα το πώ και δεν θα ήθελα να ρίξω μομφή σε κανένα, αλλά από τα 3 αυτοκίνητα που έφυγαν από τον δρόμο μήπως δεν τα είχαν όλα όπως θα έπρεπε να είναι, ή μήπως οι οδηγοί δεν προσάρμοσαν την οδήγηση τους ανάλογα με την κατάσταση του οχήματος και τις υπάρχουσες συνθήκες?

      Φιλε μου αυτο που λες δεν ισχυει...Στατιστικα να το παρεις....Να εφευγε 1 αυτοκινητο να το δεχτουμε...να εφευγε και 2ο αντε...αλλα και 3ο (και με νεκρο δυστηχως) δεν γινεται!!!!!
      Για αυτο φυσικα και το δικαστηριο δεν ειχε πολλους ενδοιασμους...καποιος εφταιγε...και αυτος δεν ητανε ο οδηγος!!!!!!!!!!!

      Σύμφωνοι, αλλά πόσα πέρασαν χωρίς να βγούνε? Τι διαφορετικό είχαν οι άλλοι; Και δεν μιλάω για το τί αποφασίζει ένα δικαστήριο, αλλά για να προσπαθήσουμε να γίνουμε και εμείς λίγο σοφότεροι από την όλη ιστορία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      filandos
    • RE: Το χρονικο ενός ατυχήματος –Δυστυχήματος !

      Ο χρήστης 224.v έγραψε:

      Εγω ερμηνευω αυτο το 'κολλημα' στην συνυπευθηνοτητα μεθοδο των ασφαλιστικων εταιριων ωστε να χανουν και οι δυο την εκπτωση των ασφαλιστρων...(bonus Malus) και ετσι αυτες να εισπρατουν περισσωτερα ενω πληρωνουν το ιδιο ποσο σαν αποζημειωση..... Ξερω οτι στη Γεμανια ακομα και ζαντα να αλλαξεις περνας ΚΤΕΟ και ελεγχουν αν ειναι 'εγκεκριμενη'..... αλλα για τους υαλοκαθαριστηρες!!!!! δεν θα μπορουσα να το φανταστω....... Τα διαπλεκομενα υφιστανται παντου...... Σε υποχρεωνουν να αγοραζεις παντα αυθεντικα!!! που απλα εχουν τη σταμπα της εταιριας.... και τα πουλαει ακριβα..... αντι το after market που για να θεωρηθει εγκεκριμενο προφανως ο κατασκευαστης του τα 'ακουμπαει' στην μεγαλη εταιρια....

      Το aftermarket υπάρχει, δεν χρειάζεται να πας στην αντιπροσωπία, απλά το κάθε τί πρέπει να έχει πιστοποίηση TÜV (και τα μάκτρα επίσης). Για ζαντολάστιχα που άλλαξα στην ATU (αλυσίδα με aftermarket) πηγαίνεις με την άδεια του αυτοκινήτου, τσεκάρει ο υπάλληλος τα στοιχεία του, (αρ. κυκλοφορίας, πλαισίου μάρκα, μοντέλο, ημερομηνία) και μετά σε βγάζει μία λίστα όλων των δυνατών συνδιασμών με τις διαθέσιμες ζάντες και λάστιχα, επιλέγεις, στα αλλάζουν και τέλος πέρνεις ένα χαρτί ότι ο τάδε υπάλληλος έβαλε αυτά τα λάστιχα και τις ζάντες και ότι είναι ελεγμένα. Δεν χρειάζεται παραπάνω έλεγχος, αλλά δεν μπορείς να τοποθετήσεις και ότι σε κατέβει στο μυαλό σου

      Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι μπορεί να υπάρχουν τραγικά λάθη από τους κατασκευαστές των δρόμων αλλά πρέπει και εμείς να προσέχουμε και να πράττουμε ότι χρειάζεται για να προστατεύουμε τον εαυτό μας. Αισθάνομαι άσχημα που θα το πώ και δεν θα ήθελα να ρίξω μομφή σε κανένα, αλλά από τα 3 αυτοκίνητα που έφυγαν από τον δρόμο μήπως δεν τα είχαν όλα όπως θα έπρεπε να είναι, ή μήπως οι οδηγοί δεν προσάρμοσαν την οδήγηση τους ανάλογα με την κατάσταση του οχήματος και τις υπάρχουσες συνθήκες?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      filandos
    • RE: Το χρονικο ενός ατυχήματος –Δυστυχήματος !

      Τραγική ιστορία, ας ελπίσουμε ότι θα διορθώσουν τον δρόμο, γιατί αυτό πρέπει να γίνει.

      Ζω στην Γερμανία και οι δρόμοι είναι πολύ καλοί, αλλά είναι ένα σημείο στην περιοχή μου σε επαρχιακό δρόμο που υπάρχει μια αντίστοιχη ταμπέλα (οριο 100 και 70 bei nasse, =όταν είναι υγρό). Επίσης στην Γερμανία οι εμπειρογνώμονες εξετάζουν και τον τύπο των ελαστικών και πάντα δίνεται συνυπαιτιότητα στο ατύχημα αν δεν είναι κατάλληλα.

      Η συνυπαιτιώτητα είναι κάτι που ψάχνουν πολύ, π.χ. αν παραβιάσει κάποιος στοπ και πέσεις πάνω του, αλλά δεν είχες κατάλληλα λάστιχα για τις συνθήκες, τότε σε ρίχνουν και εσένα. Αυτός είναι ένας παραπάνω λόγος που κυκλοφορούνε τον χειμώνα με χειμερινά λάστιχα. Επίσης η έννοια της συνυπαιτιότητας είναι πιό γενική. Αν για παράδειγμα έβρεχε, ο άλλος παραβίασε το στοπ και έπεσες πάνω του, είχες μεν χειμερινά λάστιχα, αλλά βρούνε ότι τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων σου είναι φθαρμένα->άρα δεν καθάριζαν καλά->περιορισμένη ορατότητα, πάλι φταις και εσύ. Άλλο παράδειγμα, χιονίζει και έχεις καλοκαιρινά, και μπορεί να μην κάνεις ατύχημα, αλλά απλώς να γλιστράς κάπως και να έχει σχηματιστεί μία ψιλο-ουρά από αυτοκίνητα πίσω σου, τότε η αστυνομία σε σταματάει, τρως πρόστιμο για παρακόληση κυκλοφορίας, και περιμένεις στην άκρη μέχρι να καθαριστεί ο δρόμος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      filandos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr