-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Λοιπόν Alfaromeo,για να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους.
Χειρότερους 'καυγάδες' έκανα εγω με τον Γαβιήλ,στις αρχές του forum. Τσαντίλα,θυμός,ένταση αλλά με επιχειρήματα.Δεν τον έβρισα ούτε με έβρισε ποτέ!
Μπορεί να διαφωνώ με κάποιες απόψεις του,αλλά του εξηγώ τις δικές μου, τις υποστηρίζω κι όπου βγεί!
Αλλωστε δεν προσπαθώ ντε και καλά να μυήσω τον οποιονδήποτε σε αυτά που πιστεύω,την γνώμη μου λέω.
Ψυχραιμία λοιπόν!!!
Επιχειρήματα έχετε πολλά...πείτε τα!!!Λοιπόν kouk, εγώ δε θέλω να συγκρίνω τους καυγάδες μου με τους καυγάδες σου ούτε και λαμβάνουμε μέρος σε κανα διαγωνισμό καυγάδων. Ωραία λοιπόν το παραδέχομαι ότι τον έβρισα, τον είπα κακομοίρη, από κει και πέρα τίποτα. Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω είναι΄το γιατί πάντα ο γΑΒΡΙΛΑΚΟΣ βρίσκεται στο απυρόβλητο, ενώ οι υπόλοιποι δεν γ........ τώρα....
Παρατήρησες πουθενά κάποια προσπάθεια από μέρους μου να μυήσω τον οποιονδήποτε στις ιδέες μου...? Αν ναι πες μου, αν όχι τότε....λυπάμαι. Λοιπόν και επειδή βαρέθηκα αυτή την ιστορία, θα ψάξω να βρω το thread στο οποίο ο γΑΒΡΙΛΑΚΟΣ με είχε ΒΡΙΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ, μόνο και μόνο επειδή οι ιδέες μας δεν συνέπιπταν. Τότε όμως οι moderators απουσίαζαν...ΟΚ. Ίσως να φταίει ο μικρός αριθμός των δημοσιεύσεών μου. Επειδή λοιπόν δεν είναι εύκολο όπως καταλαβαίνεις να φτάσω σε κάποιο μεγάλο αριθμό δημοσιεύσεων, θα δημοσιεύσω εδώ τα σημεία όπου ο γΑΒΡΙΛΑΚΟΣ με είχε βρίσει και κατόπιν αυτού παρακαλώ να διαγραφεί ο λογαριασμός μου....
Τέλος και επειδή δεν μίλησες καθαρά και ξάστερα παραπάνω, και σιχαίνομαι όπως ο διάολος το λιβάνι κάτι τέτοια, θα σε παρακαλούσα να διαβάσεις όλες μου τις δημοσιεύσεις στο thread αυτό μιας και είσαι και moderator δηλαδή και είναι και αρμοδιότητά σου... Αυτά προς το παρόν...
-
AlfaRomeo έγραψε:
Πιστεύω απόλυτα πως οι Αμερικάνοι αν και παντελώς άσχεταοι με την ιδέα της αυτοκίνησης (αν αυτό σημαίνει κάτι σε μερικούς...) παραδέχονται τη κατα κράτος ήττα ους όσον αφορά το θέμα αυτοκίνηση απο τους Ευρωπαίους, και αυτό είναι μαγκιά όπως και να'χει... Είναι μαγκιά να παραδέχεσαι την ήττα σου, είναι μαγκιά να παραδέχεσαι πως δεν έχεις δίκιο, είναι μαγκιά να παραδέχεσαι οτι κάνεις κάτι χειρότερα απο τον άλλο, σε βελτιώνει, σε βοηθάει, σε τιμάει...
Σε αυτο το σημειο Αλφα εχεις γελοιοπηειθει μπροστα σε ολους αυτους που ειναι πραγματι γνωστες της αυτοκινησης και στις 2 οχθες του Ατλαντικου. Το οτι δεν ξερεις τι λες ειναι περα απο 100% σιγουρο, μαλιστα το εχεις ξεπερασει με το παραπανω σχολιο.
AlfaRomeo έγραψε:
titsataki έγραψε:
Ακριβως. Διαβαζουμε ολα τα αυτοκινηστικα περιοδικα. Βλεπουμε 5-6 αγωνες στην τηλεοραση. Μετα ριχνουμε ενα αραξαλικι στον καναπε σε τρανς και μετα μπαινουμε μεσα στο φορουμ με στυλ και καλα ασε δεν καταλαβαινεις τιποτα και ενα κιλο αλλες μπουρδες.Αυτή είναι η προσφιλής πρακτική των Αμερικάνων, μην το συζητάμε... Αλλά για κάτσε...υπάρχουν αγώνες στην Αμερική...κάτι για Νάσκαρ είχα ακούσει όπου νικητής βγαίνει αυτός που θα λιποθυμήσει απο τη ζαλάδα τελευταίος... Ξέρω όμως οτι δεν σας πιάνουμε εσάς τους 'Αμερικάνους'. Εσείς παίρνετε το Pontiac δεν ξέρω τι,με την ενσωματωμένη πισίνα, καθιστικό, λουτρό και ενίοτε και κουζίνα, με τον 8λιτρο κινητήρα, με τις βαλβίδες στο πλάι και τα καρμπιρατέρια και κάνετε εξορμήσεις στα ορεινά στροφιλίκια της Αριζόνα και της Αλαμπάμα... Ε, αυτό θα πει σπόρτσμαν που λέτε και σεις...Αυτή είναι ζωή!!! Ε, ρε γλυκιά ξενιτιά,...,θα με χάσεις μάνα, φεύγω για το Αμέρικα...
Σε αυτο το σημειο δεν υπαρχει χαρακτηρισμος για σενα Αλφα. Το επιθετο 'σουπερ-κομπλεξικος με γερη δωση ασχετοσυνης μιξαρισμενης με σουπερ-αντι-ΗΠΑμερικανικου κομπλεξισμου' το εχεις ξευτιλισει. Δεν στεκει τιποτε διπλα σου. Και εαν αναρωτιεσαι οτι γινετε προσωπικο το θεμα απο μενα, you bet your ass it is.
AlfaRomeo έγραψε:
Εγώ δε μίλησα προσωπικά απέναντί σου, τα σχόλια αυτά δεν αφορούσαν εσένα, απλά εξέφρασα την άποψή μου περί νοοτροπίας Αμερικανού πολίτη όσον αφορά την αυτοκίνηση.
Εγω ειμαι Αμερικανος πολιτης. Hello!
Αλλα μην ξεγελιεσαι, δεν προσβληθηκα απο τα σχολια σου. Εισαι πολυ λιγος για να με κανεις να 'θυμωσω'.
Αυτο που εγινε ειναι οτι λυπαμαι γιατι ατομα σαν και σενα ειναι ο λογος που ατομα χωρις κομπλεξ (και εσυ δεν ανηκεις σε αυτο το γρουπ), ακουν αυτα που γραφεις για το τι εστι ΗΠΑμερικανικη αυτοκινητιστικη κατασταση και εντελη τα εμπεδωνουν. Και τα λενε και αυτοι. Αυτο με εκανε και εγραψε το παραπανω.
By the way, εγω νιωθω ομορφα για ΟΛΕΣ τις εταιριες που βρισκουν καινουργια σχεδια/οχηματα και τα πωλουν με πετυχημενο τροπο στις αγορες. Βλεπεις δεν εχω αντι-καπιταλιστικο κομπλεξ. Η αυτοκινηση ειναι μερος της καρδιας του καπιταλισμου. Οσοι εχουν προβλημα με κατι τετοιο και αποκαλουν τους εαυτους τους φιλοι της αυτοκινησης ειναι...υποκριτες.
Η λεξη 'κομπλεκ' τελικα θα μου γινει η πιο δημοφιλεις λεξη σε αυτο το φορουμ. Λυπαμαι αλλα...ετσι ειναι. Τι να πω?
Τα παραπάνω εγράφησαν από το γΑΒΡΙΛΑΚΙΟΝ κάπου στις αρχές του χρόνου. Είναι ΑΥΤΟΥΣΙΑ..... Η αντίδραση από τους moderators μηδενική....
Περιμένω με ΧΑΡΑ τη διαγραφή του λογαριασμού μου. Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πρώτον γιατί να μην θεωρώ δικά μας τη κατάντια των Ελληνών Πολιτικών.
Δηλαδή γιατί θα πρέπει να με ενδιαφέρει τι γίνεται στο Ιράκ και να μην
με ενδιαφέρει τι γίνεται στην Ελλάδα..... Πρώτα θα διορθώσω το σπίτι
μου και μετά θα κοιτάξω τι κάνουν οι άλλοι........Το βαθύτερο νόημα αυτό ακριβώς ήταν, να διορθώσουμε το σπίτι μας.
Δεύτερον δυστυχώς δεν μπορώ να διαβάσω το πρωτότυπο διότι δεν
γνωρίζω αρχαία Ελληνικά. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν ήταν
απαραίτητο να γνωρίζω Αρχαία για να περάσω στη Σχολή που σπούδα-
σα. Το ίδιο ισχύει για τη πλειοψηφία των αποφοιτών σχολών Θετικών
Επιστημών. Τώρα για το τι παπαγαλίζω και εφόσον άνοιξες το θέμα του
Μεγάλου Αλεξάνδρου για απάντησε μου στα παρακάτω ερωτήματα...α. Μήπως το Βασίλειο της Μακεδονίας ήταν Δημοκρατία και δεν το
ήξερα. Γιατί στο σχολείο ως Βασίλειο το έμαθα. Όταν ο πατήρ Φίλιππος
και ο Αλέξανδρος κατέλαβαν όλη την Ελλάδα δεν κατέλυσαν τη Δημο-
κρατία στις διάφορες πόλεις κράτη??και τί θες να πεις μ' αυτό? πόσες πόλεις είχαν δημοκρατία? έσωσαν την Ελλάδα σταματώντας τον ιερό πόλεμο και ενδυνάμωσαν την Ελλάδα σταματώντας κάθε περσική επιβουλή.
β. Ποιός ήταν υπεύθυνος για το μεγαλύτερο αριθμό νεκρών Ελληνών
στην Αρχαία Ιστορία... Δυστυχώς ή ευτηχώς ο Αλέξανδρος. Στην Ισσό
αν δεν κάνω λάθος σκότωσε γύρω στις 40000 Μισθοφόρους του Πέρση
Βασιλιά Έλληνες όμως...Κανεις λάθος ήταν η ανατολική ρωμαικη αυτοκρατορία, δηλαδή το βυζάντιο όπου σφαγιάστηκέ το 70% περίπου του Ελληνικού πληθυσμού.
Οσο για την μάχη στην Ισσό σύμφωνα με τον Αρριανό που θεωρείται πιο αξιόπιστος αναφέρει ότι με τον ΕΧΘΡΟ τάχθηκαν 20.000-30.000 περίπου Ελληνες μισθοφόροι από τους οποίους σώθηκαν γύρω στους 8.000. Δηλαδή σεν σε καταλαβαίνω θα σε πολεμούσε κάποιος και εσύ θα του ζητούσες ταυτότητα? Δική τους επιλογή ήταν να ακολουθήσουν τον Δαρείο.γ. Τα Δημοκρατικά Ιδεώδη τελικά
επέζησαν λόγω του θανάτου του Μεγ. Αλεξάνδρου. Αν είχε επιζίσει δεν
ξέρουμε πως θα είχαν καταλήξει τα πράγματα και το κατά πόσον η άνθη-
ση της φιλοσοφίας από το 3ο αιώνα μέχρι και τη περίοδο των Ρωμαίων
θα ήταν δυνατό να τελεστεί. Πάντως ο Μέγας Αλέξανδρος έμεινε και
είναι μέγας γιατί κατέστρεψε μία μονολιθική παλαιού αυτοκρατορία και
στη θέση του εγκαθυδρύθηκαν Βασιλίες μεν αλλά που καμμία σχέση δεν
είχαν με το καθεστός του Ξέρξη και του Δαρείου.Θες και τα γράφεις ή σου ξεφεύγουν? 1ον, η Ελληνική φιλοσοφία δεν εξαρτώταν από το πολίτευμα και δεύτερον πότε αναβίωσαν τα δημοκρατικά ιδεώδη μετά τον θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου? στους Ελληνιστικούς χρόνους? στην ρωμαική αυτοκρατορία? στο βυζάντιο? στην οθωμανική αυτοκρατορία? στο παπικό κράτος? που?
δ. Το αν υπήρξε ή όχι μισητό πρόσωπο για τους Έλληνες δεν νομίζω ότι
θέλει και πολύ εξυπνάδα να το καταλάβει κανείς. Ο Δάσκαλος του ήταν
αυτός που έγραφε λόγους εναντίον του.Συμφωνώ πως δεν θέλει και πολύ εξυπνάδα, ιδίως αν αναλογιστείς ότι καμία πόλη δεν θέλησε να ακολουθήσει τον Αγη, βασιλιά της Σπάρτης στην εξέγερση που επιχείρησε ενώ ο Αλέξανδρος ήταν στην Ασία, ή το γεγονός ότι ακόμα και ο Δημοσθένης σταμάτησε να κατηγορεί τον Αλέξανδρο και τον συγχάρηκε με επιστολές του. Διάβασε την γνώμη του Θεοφράστου και του Ξενοκράτη, επίσης διάβασε Πλούταρχο και μετά έλα να μιλήσουμε
Ο ίδιος δε σε σχέση με τις Δημο-
κρατικές Αθήνα και Σπάρτη (ακόμα και η Σπάρτη ήταν πιο Δημοκρατική
από το Βασίλειο του Φίλιππου) δεν ακολούθουσε καν τι τακτική του πολέ-
μου των Αθηναίων (κίνηση με βαρύ οπλισμένο πεζικό ως τη βασική δύναμη
πυρός) αλλά στηριζόνταν πάντα στο Ιππικό του.
Αυτά ....Η Σπάρτη δημοκρατική, χμμμ
Όσο για το σχόλιό σου για την πολεμική τακτική του Αλέξανδρού πού αποσκοπεί? Δεν την βρήκες αποτελεσματική?κοίταξε η συζήτηση για τον Μ. Αλέξανδρο δεν σταματάει εδώ και δεν μπορεί να εξαντληθεί σε αυτόν τον χώρο. Επίσης για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις δεν ήθελα να σε υποτιμήσω όταν αναφέρθηκα στην μελέτη από τα προτώτυπα αλλά είναι η πιο σίγουρη μέθοδος επαλήθευσης, έχουν παρατηρηθεί όργια αυθαιρεσιών και 'κόψε ράψε' κειμένων που αλλάζουν δραματικά την τελική έννοια. πχ η λάθος απόδοση μίας λέξης έκανε ομοφυλλοφυλο τον Φίλιππο και την αυλή του σε πρόσφατο διεθνές συμπόσιο που έγινε στη Θεσσαλονίκη.
Απλά επισημαίνω ότι πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί.Με φιλικούς χαιρετισμούς Σωτήρης
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Kouk, o Amerikanikos tropos einai an eisai Amerikanos den kritikareis sxedon pote tin xwra sou gia e8nika 8emata aliws den eisai patriwtis kai a3izeis na pas stin pyra.
Egw symfwnw me ayti tin apopsi giati dinei enotita stin xwra enw px stin Ellada pou ka8e apofasi exei terastia kritiki kai amfibolia apo ena meros tou ply8ysmou h grinia einai anypofori kai exei katantisei se e8nikes katastrofes (Mikra Asia klp).
Και δηλαδή αυτό είναι δημοκρατία; Σε τι διαφέρει από την πρώην Σοβιετική Ένωση; Στο ότι στη Σοβιετική Ένωση δεν θα έβαζες 'σχεδόν' στην πρώτη σου πρόταση;
Χώρα που εφαρμόζει τέτοιες πρακτικές δεν έχει δημοκρατία. Και βέβαια, δε μπορείς να είσαι δημοκράτης και να υιοθετείς τέτοιες απόψεις. Και ας αναγνωρίσω ότι έχεις δίκιο για τη γκρίνια. Το διαρκές 'πάμε όλοι μαζί, όπου λέει ο αρχηγός' κλπ. σου φαίνεται φυσιολογικό; Εμένα μου θυμίζει μάλλον lemmings παρά ανθρώπινα όντα - πόσο μάλλον ανθρώπινα όντα μορφωμένα και σοβαρά.
Έχει διαφορά γιατί στην Αμερική η κοινωνία δεν σηκώνει μη πατριώτες αλλά βάση των νόμων ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει. Η διαφορά με την Σοβ. Ενωση είναι ότι στην Αμερική σου λένε 'Δεν συμφωνείς μαζί μας; Τότε τι κάνεις εδώ; Το αεροδρόμιο είναι έτοιμο όποτε είσαι και εσύ έτοιμος'. Στην Σοβ. Ενωση σε ρίχνανε στην φυλακή και επί Στάλιν σε εκτοπίζαν/εκτελούσαν. Δεν εχει διαφορά;
Εγώ βασικά συμφώνω με τον Αμερικάνικο τρόπο...
-
Περιγράφεις τη διαφορά εθνικισμού/ρατσισμού με τον ολοκληρωτισμό... Κατ'ουσίαν όμως το ίδιο απαράδεκτα είναι, καταλήγοντας στο ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα από διαφορετικούς δρόμους, δηλαδή την απομείωση των ελευθεριών του ατόμου και της έκφρασης...
Ελπίζω ότι οι Αμερικανοί στην πλειονότητά τους να μη συμμερίζονται την άποψή σου, γιατί τότε η δημοκρατία τους έχει πάει για... βρούβες (όχι ότι δεν έχει πάει ήδη δηλαδή, αλλά κουβέντα να κάνουμε )! -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Περιγράφεις τη διαφορά εθνικισμού/ρατσισμού με τον ολοκληρωτισμό... Κατ'ουσίαν όμως το ίδιο απαράδεκτα είναι, καταλήγοντας στο ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα από διαφορετικούς δρόμους, δηλαδή την απομείωση των ελευθεριών του ατόμου και της έκφρασης...
Ελπίζω ότι οι Αμερικανοί στην πλειονότητά τους να μη συμμερίζονται την άποψή σου, γιατί τότε η δημοκρατία τους έχει πάει για... βρούβες (όχι ότι δεν έχει πάει ήδη δηλαδή, αλλά κουβέντα να κάνουμε )!Διαφωνώ. Δημοκρατία ειναι να ελέγχει την κατασταση η πλειοψηφεία και όχι ένα 5% που μπορεί να έχει μερικούς 'αγωνιστές' στις τάξεις του.
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Gavriil ο όρος 'αμερικανάκια' σε προβάλλει προσωπικά;Αν ερχεται απο τον Αλφα, οχι. Αν γραφεται απο εναν επωνυμο δημοσιογραφο/επαγγελματια σε (κατ'εμε) σοβαρο περιοδικο οπως το 4 Τροχοι, ναι. Αλλα αυτο δεν σημενει οτι 'η δικη μου προσβολη' ειναι το κεντρικο θεμα εδω. Το ΘΕΜΑ ΜΟΥ ειναι, ειναι κριμα να χαλαει το περιοδικο απο τετοιες αφελειες και (εαν οντως εγινε μεταφραση), διαλογες λεξεων απο τον μεταφραστη, που ειμαι σιγουρος οτι τα γεγονοτα των τελευταιων μηνων, της εξωτερικης πολιτικης των ΗΠΑ, τον εχουν επηρεασει.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Kouk, o Amerikanikos tropos einai an eisai Amerikanos den kritikareis sxedon pote tin xwra sou gia e8nika 8emata aliws den eisai patriwtis kai a3izeis na pas stin pyra.
Αγη ο τροπος που περιγραφεις το παραπανω δεν ειναι αντιπρωσοπευτικος με την πραγματικοτητα στις ΗΠΑ. Γιαυτο και τα σχολια μελων εδω που μεν δεν ειναι σωστα, τους δινεις δικαιωμα ομως. Τι εννοω.
Οι ΗΠΑμερικανοι κατα πλειοψηφια, δεν εχουν να πουνε ασχημα πραγματα για την χωρα τους διοτι την αγαπουν και την σεβοντε, ΟΧΙ επηδει τους μεγαλωσαν ετσι απο τα θρανια και τους μαθανε οτι οι Τουρκοι ειναι κακοι και οι Ελληνες ειναι καλοι (ουπς σορρυ λαθος χωρα ), αλλα λογο χειροπιαστων αποδειξεων σε καθημερινη βαση, οτι η χωρα αυτη (ΗΠΑ) θα διξει αντικρισμα σε αυτον τον σεβασμο και την αγαπη.
Σορρυ για την μεγαλη και οχι σωστη συντακτικως προταση, αλλα ειναι δυσκολο να περιγραψω τετοια πραγματα σε ανθρωπους που δεν εχουν ζησει εδω αρκετα χρονια.
Με αλλα λογια, υπαρχει ενα 'παρε-δωσε' αγραπτο συμβολαιο μεταξυ πολιτη και κρατους. Π.χ. Στρατιωτης στην Ελλαδα. ΟΚ, να σου δωσω 2 χρονια απο την ζωη μου. Εσυ τι θα μου δωσεις? Ελλαδα? Μου. Πως θα εισαι 'Ελλαδα μου' οταν εγω σου δινω (βασικα οτι πολιτμοτερο εχω, αυτο λεγετε 'ο χρονος μου') και εσυ ΔΕΝ μου δινεις...βασικα, τιποτε. Απλως ενα απολυτιριο στρατου που με κανει νομιμο. Ω ναι και τον μισθο των στρατιωτων
ΟΚ, ΟΚ το παραδειγμα ειναι απλοποιημενο, ομως θελω να περασω ενα γενικο μυνημα για να γινω κατανοητος.
Εδω οταν πας φανταρος (φυσικα και οχι υποχρεωτικο), σε πληρωνουν καλα ΚΑΙ σου δινουν 1002 benefits. Σε πληρωνουν 4 χρονια πανεπηστημιου και 1002 αλλα. Ενα αλλο απλοποιημενο παραδειγμα για το τι εννοω 'τι μου δινει το κρατος πισω'.
Επισης. ΑΥτη η λεξη που χρισημοποιησα μολις πριν. Η λεξη 'κρατος'. Στις ΗΠΑ εχει εντελω διαφορερικη εννοια απο οτι στην Ελλαδα. Και ειναι και σχετικο αυτο με το γιατι οι ΗΠΑμερικανοι αγαπουν και σεβοντε την χωρα τους τοσο πολυ. Και με τετοιο διαφορετικο τροπο απο οτι αλλες χωρες. Δηλαδη: Οταν οι Ελληνες μιλανε για τα 'στραβα της Ελλαδος', λενε πολλες φορες: 'το κρατος φτεει', εννοωντας την κυβερνηση. Εδω 'το κρατος' ειναι 'το Εθνος'. Δηλαδη, ΟΛΟΙ οι πολιτες και μη των ΗΠΑ. Οταν μιλανε για τα στραβα των ΗΠΑ εδω (και το κανουν πολυ πιο συχνα απο οτι οι Ελληνες, ενας απο τους λογους που διαφωνω με τον Αγη πιο πανω), εννοουν οτι το λαθος ειναι ολων. Ολοι φτενε για τα στραβα της χωρας, του Εθνους. Δεν φτεει οι Μπους, η κυβερνηση, κτλ. Υπαρχει η αισθηση της 'ομαδας' στις ΗΠΑ σε μεγαλο βαθμο (αυτα φυσικα ειναι ολα σημαδια πετυχημενης χωρας για αυτους που εχουν ανοιχτα ματια).
Γιαυτο λοιπον οι πολιτες των ΗΠΑ αγαπουν την χωρα. Οχι επηδει ΠΡΕΠΕΙ να ειναι πατριωτες, ή κατι τετοιο. Κανεις δεν ΠΡΕΠΕΙ να κανει τιποτε εδω στις ΗΠΑ. Ολοι ειναι ελευθεροι στα ορια των νομων να πουν και να κανουν οτι θελουν. Θες να ΜΗΝ εισαι πατριωτης? ΟΚ. Πεστο, φωναξε οσο θες. Κτλ.
Τεραστια διαφορα απο Ελλαδα. Οι παραπανω γραμμες ουτε καν αγγιζουν την ολικη αισθηση, ειναι δυσκολο να περιγραφθει κατι τετοιο. Και ακομη και να μπορουσα να το περιγραψω, ειμαι σιγουρος οτι καποιος που δεν εχει ζησει εδω χρονια, δεν μπορει να το καταλαβει. Οπως πολλα στην ζωη. Ειναι δυνατον να ξερουμε ακριβως πως εννιωσε ο ΣΧ οταν τεσταρε το Ενζο? Οχι. Απλως μαντευουμε.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Kouk, o Amerikanikos tropos einai an eisai Amerikanos den kritikareis sxedon pote tin xwra sou gia e8nika 8emata aliws den eisai patriwtis kai a3izeis na pas stin pyra.
Αγη ο τροπος που περιγραφεις το παραπανω δεν ειναι αντιπρωσοπευτικος με την πραγματικοτητα στις ΗΠΑ. Γιαυτο και τα σχολια μελων εδω που μεν δεν ειναι σωστα, τους δινεις δικαιωμα ομως. Τι εννοω.
Οι ΗΠΑμερικανοι κατα πλειοψηφια, δεν εχουν να πουνε ασχημα πραγματα για την χωρα τους διοτι την αγαπουν και την σεβοντε, ΟΧΙ επηδει τους μεγαλωσαν ετσι απο τα θρανια και τους μαθανε οτι οι Τουρκοι ειναι κακοι και οι Ελληνες ειναι καλοι (ουπς σορρυ λαθος χωρα ), αλλα λογο χειροπιαστων αποδειξεων σε καθημερινη βαση, οτι η χωρα αυτη (ΗΠΑ) θα διξει αντικρισμα σε αυτον τον σεβασμο και την αγαπη.
Σορρυ για την μεγαλη και οχι σωστη συντακτικως προταση, αλλα ειναι δυσκολο να περιγραψω τετοια πραγματα σε ανθρωπους που δεν εχουν ζησει εδω αρκετα χρονια.
Με αλλα λογια, υπαρχει ενα 'παρε-δωσε' αγραπτο συμβολαιο μεταξυ πολιτη και κρατους. Π.χ. Στρατιωτης στην Ελλαδα. ΟΚ, να σου δωσω 2 χρονια απο την ζωη μου. Εσυ τι θα μου δωσεις? Ελλαδα? Μου. Πως θα εισαι 'Ελλαδα μου' οταν εγω σου δινω (βασικα οτι πολιτμοτερο εχω, αυτο λεγετε 'ο χρονος μου') και εσυ ΔΕΝ μου δινεις...βασικα, τιποτε. Απλως ενα απολυτιριο στρατου που με κανει νομιμο. Ω ναι και τον μισθο των στρατιωτων
ΟΚ, ΟΚ το παραδειγμα ειναι απλοποιημενο, ομως θελω να περασω ενα γενικο μυνημα για να γινω κατανοητος.
Εδω οταν πας φανταρος (φυσικα και οχι υποχρεωτικο), σε πληρωνουν καλα ΚΑΙ σου δινουν 1002 benefits. Σε πληρωνουν 4 χρονια πανεπηστημιου και 1002 αλλα. Ενα αλλο απλοποιημενο παραδειγμα για το τι εννοω 'τι μου δινει το κρατος πισω'.
Επισης. ΑΥτη η λεξη που χρισημοποιησα μολις πριν. Η λεξη 'κρατος'. Στις ΗΠΑ εχει εντελω διαφορερικη εννοια απο οτι στην Ελλαδα. Και ειναι και σχετικο αυτο με το γιατι οι ΗΠΑμερικανοι αγαπουν και σεβοντε την χωρα τους τοσο πολυ. Και με τετοιο διαφορετικο τροπο απο οτι αλλες χωρες. Δηλαδη: Οταν οι Ελληνες μιλανε για τα 'στραβα της Ελλαδος', λενε πολλες φορες: 'το κρατος φτεει', εννοωντας την κυβερνηση. Εδω 'το κρατος' ειναι 'το Εθνος'. Δηλαδη, ΟΛΟΙ οι πολιτες και μη των ΗΠΑ. Οταν μιλανε για τα στραβα των ΗΠΑ εδω (και το κανουν πολυ πιο συχνα απο οτι οι Ελληνες, ενας απο τους λογους που διαφωνω με τον Αγη πιο πανω), εννοουν οτι το λαθος ειναι ολων. Ολοι φτενε για τα στραβα της χωρας, του Εθνους. Δεν φτεει οι Μπους, η κυβερνηση, κτλ. Υπαρχει η αισθηση της 'ομαδας' στις ΗΠΑ σε μεγαλο βαθμο (αυτα φυσικα ειναι ολα σημαδια πετυχημενης χωρας για αυτους που εχουν ανοιχτα ματια).
Γιαυτο λοιπον οι πολιτες των ΗΠΑ αγαπουν την χωρα. Οχι επηδει ΠΡΕΠΕΙ να ειναι πατριωτες, ή κατι τετοιο. Κανεις δεν ΠΡΕΠΕΙ να κανει τιποτε εδω στις ΗΠΑ. Ολοι ειναι ελευθεροι στα ορια των νομων να πουν και να κανουν οτι θελουν. Θες να ΜΗΝ εισαι πατριωτης? ΟΚ. Πεστο, φωναξε οσο θες. Κτλ.
Τεραστια διαφορα απο Ελλαδα. Οι παραπανω γραμμες ουτε καν αγγιζουν την ολικη αισθηση, ειναι δυσκολο να περιγραφθει κατι τετοιο. Και ακομη και να μπορουσα να το περιγραψε, ειμαι σιγουρος οτι καποιος που δεν εχει ζησει εδω χρονια, δεν μπορει να το καταλαβει. Οπως πολλα στην ζωη. Ειναι δυνατον να ξερουμε ακριβως πως εννιωσε ο ΣΧ οταν τεσταρε το Ενζο? Οχι.
Βασικά το ίδιο πράγμα λέμε (σχεδόν) αλλά εγώ το γράφω σε δύο λέξεις. Ναι, αμερική είναι ένας τρόπος ζωής και όλα τα κάνουν για να προστατέψουν τον τρόπο ζωή τους (επίθεση στο Ιράκ, Αφγανιστάν κλπ). Εναντίωση στην πολιτική της Αμερικής είναι εναντίωση ακόμα και στον καθημερινό αμερικανό και στον τρόπο ζωής του (βλέπε ανέσεις). Να λοιπόν ο πατριωτισμός.
Υ.Γ. Προφανώς και οι ανέσεις στην Αμερική δεν εχουν σχέση με Ελλάδα, αλλά αυτό ειναι αλλο θέμα.
-
Alfaromeo,αν σε πρόσβαλα,σου ζητώ συγγνώμη.Αλλα δεν νομίζω οτι πραγματικά θεωρείς οτι υπάρχει μεροληπτική συμπεριφορά απο μέρους μου. Η ότι εχουν σχέση οι δημοσιεύσεις με την αντιμετώπιση!!!
Και σαφώς οι τσακωμοί δεν είναι θέμα προς σύγκριση.
Στο συγκεκριμένο θέμα νομίζω οτι τόσο εσυ όσο και ο skullone,το τραβήξατε αρκετά!Για αυτό και οι παραινέσεις για ηρεμία.
Ο λογαριασμός σου φυσικά και δεν θα σβηστεί!
Αν δεν θέλεις μπορείς να μην τον χρησιμοποιείς.
Προσωπικά θα ήθελα να συνεχίσω να σε βλέπω ενεργό μέλος αυτής της κοινότητας.Γιατι όπως εχω ξαναπεί οι απόψεις και οι γνώσεις σας είναι πολύ πάνω απο τον μέσο όρο!
Αν σε στενοχώρησα,πραγματικά λυπάμαι!! -
ΣΧΟΛΙΟ:
ΑΛΛΟ ΗΠΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ........... ΥΠΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ!
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Αγη ο τροπος που περιγραφεις το παραπανω δεν ειναι αντιπρωσοπευτικος με την πραγματικοτητα στις ΗΠΑ. Γιαυτο και τα σχολια μελων εδω που μεν δεν ειναι σωστα, τους δινεις δικαιωμα ομως. Τι εννοω.
Οι ΗΠΑμερικανοι κατα πλειοψηφια, δεν εχουν να πουνε ασχημα πραγματα για την χωρα τους διοτι την αγαπουν και την σεβοντε, ΟΧΙ επηδει τους μεγαλωσαν ετσι απο τα θρανια και τους μαθανε οτι οι Τουρκοι ειναι κακοι και οι Ελληνες ειναι καλοι (ουπς σορρυ λαθος χωρα )
,
όχι οι τούρκοι είναι καλοί, κακοί είναι οι άραβες, οι κορεάτες, οι ρώσοι, οι κουμουνιστές γενικότερα, οι Γερμανοί, οι Γάλλοι και γενικά όποιος δεν πάει με τα νερά της πολίτικής σας.αλλα λογο χειροπιαστων αποδειξεων σε καθημερινη βαση, οτι η χωρα αυτη (ΗΠΑ) θα διξει αντικρισμα σε αυτον τον σεβασμο και την αγαπη.
σταμάτα θα κλάψω
Σορρυ για την μεγαλη και οχι σωστη συντακτικως προταση, αλλα ειναι δυσκολο να περιγραψω τετοια πραγματα σε ανθρωπους που δεν εχουν ζησει εδω αρκετα χρονια.
Με αλλα λογια, υπαρχει ενα 'παρε-δωσε' αγραπτο συμβολαιο μεταξυ πολιτη και κρατους. Π.χ. Στρατιωτης στην Ελλαδα. ΟΚ, να σου δωσω 2 χρονια απο την ζωη μου. Εσυ τι θα μου δωσεις? Ελλαδα? Μου. Πως θα εισαι 'Ελλαδα μου' οταν εγω σου δινω (βασικα οτι πολιτμοτερο εχω, αυτο λεγετε 'ο χρονος μου') και εσυ ΔΕΝ μου δινεις...βασικα, τιποτε. Απλως ενα απολυτιριο στρατου που με κανει νομιμο. Ω ναι και τον μισθο των στρατιωτων
ναι φυσικά το παράδειγμά σου είναι τέλειο, από βίτσιο εκπαιδευόμαστε στα όπλα,
ΟΚ, ΟΚ το παραδειγμα ειναι απλοποιημενο, ομως θελω να περασω ενα γενικο μυνημα για να γινω κατανοητος.
Εδω οταν πας φανταρος (φυσικα και οχι υποχρεωτικο), σε πληρωνουν καλα ΚΑΙ σου δινουν 1002 benefits. Σε πληρωνουν 4 χρονια πανεπηστημιου και 1002 αλλα. Ενα αλλο απλοποιημενο παραδειγμα για το τι εννοω 'τι μου δινει το κρατος πισω'.
και πάλι τα συγχαρητήρια μου για την επιτυχή σου σύγκριση, ξέχασα ότι οι έννοιες επάγγελμα και καθήκον είναι ταυτόσημες.
Επισης. ΑΥτη η λεξη που χρισημοποιησα μολις πριν. Η λεξη 'κρατος'. Στις ΗΠΑ εχει εντελω διαφορερικη εννοια απο οτι στην Ελλαδα. Και ειναι και σχετικο αυτο με το γιατι οι ΗΠΑμερικανοι αγαπουν και σεβοντε την χωρα τους τοσο πολυ. Και με τετοιο διαφορετικο τροπο απο οτι αλλες χωρες. Δηλαδη: Οταν οι Ελληνες μιλανε για τα 'στραβα της Ελλαδος', λενε πολλες φορες: 'το κρατος φτεει', εννοωντας την κυβερνηση. Εδω 'το κρατος' ειναι 'το Εθνος'. Δηλαδη, ΟΛΟΙ οι πολιτες και μη των ΗΠΑ. Οταν μιλανε για τα στραβα των ΗΠΑ εδω (και το κανουν πολυ πιο συχνα απο οτι οι Ελληνες, ενας απο τους λογους που διαφωνω με τον Αγη πιο πανω), εννοουν οτι το λαθος ειναι ολων. Ολοι φτενε για τα στραβα της χωρας, του Εθνους. Δεν φτεει οι Μπους, η κυβερνηση, κτλ. Υπαρχει η αισθηση της 'ομαδας' στις ΗΠΑ σε μεγαλο βαθμο (αυτα φυσικα ειναι ολα σημαδια πετυχημενης χωρας για αυτους που εχουν ανοιχτα ματια).
ναι βέβαια όταν οι πολίτες σας διαδηλώνουν φωνάζουν ότι δεν φταίει το κράτος αλλά φταίμε όλοι μαζί, τότε άραγε γιατί διαμαρτύρονται?
Γιαυτο λοιπον οι πολιτες των ΗΠΑ αγαπουν την χωρα. Οχι επηδει ΠΡΕΠΕΙ να ειναι πατριωτες, ή κατι τετοιο. Κανεις δεν ΠΡΕΠΕΙ να κανει τιποτε εδω στις ΗΠΑ. Ολοι ειναι ελευθεροι στα ορια των νομων να πουν και να κανουν οτι θελουν. Θες να ΜΗΝ εισαι πατριωτης? ΟΚ. Πεστο, φωναξε οσο θες. Κτλ.
http://www.newsday.com/news/nationworld ... -headlines
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Βασικά το ίδιο πράγμα λέμε (σχεδόν) αλλά εγώ το γράφω σε δύο λέξεις. Ναι, αμερική είναι ένας τρόπος ζωής και όλα τα κάνουν για να προστατέψουν τον τρόπο ζωή τους (επίθεση στο Ιράκ, Αφγανιστάν κλπ). Εναντίωση στην πολιτική της Αμερικής είναι εναντίωση ακόμα και στον καθημερινό αμερικανό και στον τρόπο ζωής του (βλέπε ανέσεις). Να λοιπόν ο πατριωτισμός.
Υ.Γ. Προφανώς και οι ανέσεις στην Αμερική δεν εχουν σχέση με Ελλάδα, αλλά αυτό ειναι αλλο θέμα.
Χριστέ μου τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα!!!
Εως πού μπορεί να φτάσει η εθνικιστική διαστροφή σας ρε παιδιά;;; Με τέτοια πράγματα που λέτε δεν είναι παράλογο που ακόμη και στην Μεγάλη Βρετανία οι πολίτες θεωρούν ότι η Αμερική αποτελεί μεγαλύτερο κίνδυνο για την υφήλιο από ότι το Ιράκ! -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Kouk, o Amerikanikos tropos einai an eisai Amerikanos den kritikareis sxedon pote tin xwra sou gia e8nika 8emata aliws den eisai patriwtis kai a3izeis na pas stin pyra.
Egw symfwnw me ayti tin apopsi giati dinei enotita stin xwra enw px stin Ellada pou ka8e apofasi exei terastia kritiki kai amfibolia apo ena meros tou ply8ysmou h grinia einai anypofori kai exei katantisei se e8nikes katastrofes (Mikra Asia klp).
Και δηλαδή αυτό είναι δημοκρατία; Σε τι διαφέρει από την πρώην Σοβιετική Ένωση; Στο ότι στη Σοβιετική Ένωση δεν θα έβαζες 'σχεδόν' στην πρώτη σου πρόταση;
Χώρα που εφαρμόζει τέτοιες πρακτικές δεν έχει δημοκρατία. Και βέβαια, δε μπορείς να είσαι δημοκράτης και να υιοθετείς τέτοιες απόψεις. Και ας αναγνωρίσω ότι έχεις δίκιο για τη γκρίνια. Το διαρκές 'πάμε όλοι μαζί, όπου λέει ο αρχηγός' κλπ. σου φαίνεται φυσιολογικό; Εμένα μου θυμίζει μάλλον lemmings παρά ανθρώπινα όντα - πόσο μάλλον ανθρώπινα όντα μορφωμένα και σοβαρά.
Έχει διαφορά γιατί στην Αμερική η κοινωνία δεν σηκώνει μη πατριώτες αλλά βάση των νόμων ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει. Η διαφορά με την Σοβ. Ενωση είναι ότι στην Αμερική σου λένε 'Δεν συμφωνείς μαζί μας; Τότε τι κάνεις εδώ; Το αεροδρόμιο είναι έτοιμο όποτε είσαι και εσύ έτοιμος'. Στην Σοβ. Ενωση σε ρίχνανε στην φυλακή και επί Στάλιν σε εκτοπίζαν/εκτελούσαν. Δεν εχει διαφορά;
Εγώ βασικά συμφώνω με τον Αμερικάνικο τρόπο...
Και πάλι δεν είναι δημοκρατία, είτε συμφωνείς είτε όχι. Ποιος δίνει τον ορισμό του πατριώτη; Ο Άσκροφτ; Ο Μπους; Ο Michael Savage; Ο Σβαρτζενέγκερ; Ο Σταλλόνε;
Και όσο για το 'love it or leave it' είναι κι αυτό εξίσου φασιστικό με τις πρακτικές της Σοβιετικής Ένωσης, γιατί σε εξαναγκάζει σε εξορία. Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να σε εξαναγκάσει ένας όχλος 'πατριωτών' (λέμε τώρα...) να εξορισθείς για να γλιτώσεις τη ζωή σου (ο αμερικανικός τρόπος) και στο να σε εξορίσει η KGB. Απλά, στη μεν πρώτη περίπτωση ο κρατικός μηχανισμός κρύβεται πίσω από έναν όχλο, στη δε δεύτερη είναι απολύτως εμφανής.
Επίσης, εξελιγμένη πολιτικά είναι η χώρα εκείνη στην οποία είναι δυνατή η διάκριση μεταξύ της ευθύνης και των ενεργειών του πολίτη και της ευθύνης και των ενεργειών της κυβέρνησης. Όταν αυτά γίνονται αχταρμάς (που είναι ο αμερικανικός τρόπος όπως μας τον ορίζεις, αν και υπάρχουν πολλοί Αμερικανοί που θα διαφωνήσουν - ευτυχώς - μαζί σου), τότε πάμε κατευθείαν στη 'λογική' της συλλογικής ευθύνης, η οποία μόνο σε γενοκτονίες έχει οδηγήσει και υιοθετείται μόνον από φασιστικά καθεστώτα.
Έχετε λοιπόν στη νοοτροπία σας κάτι κοινό με τον Σαντάμ Χουσεΐν, τον Αριέλ Σαρόν (αλλά και όλους τους Ιουδαίους 'προφήτες'-χασάπηδες-πολέμαρχους-βασιλείς), τον Αττίλα τον Ούννο, τον Τζένγκις Χαν, τον Αγιατολλάχ Χομεϊνί, το Μωάμεθ, τους Σταυροφόρους και τους 'αλάθητους' μεσαιωνικούς Πάπες, τον Αδόλφο Χίτλερ, το Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ, τους αναγνώστες του 'Στόχου', τους Χρυσαυγίτες, το φανατικό Ισλαμικό καθεστώς της Νιγηρίας, το Μπενίτο Μουσσολίνι, τον Ιωσήφ Στάλιν, τον Πολ Ποτ, τον Οσάμα Μπιν Λάντεν, τον Αουγκούστο Πινοσέτ (αλήθεια, γιατί οι ΗΠΑ και η Βρετανία είχαν τέτοια πρεμούρα και δεν ήθελαν να δικασθεί και να φυλακισθεί αυτό το κάθαρμα; μήπως θα μας πείτε ότι ΗΠΑμερικανός που διαφωνούσε επί του θέματος αυτού με την ΗΠΑμερικανική κυβέρνηση δεν είναι πατριώτης; Ρε ήμαρτον! ), τον Εμβέρ Χότζα...
Εγώ πάντως είμαι πολύ περήφανος που ως 'υπανάπτυκτος', 'τριτοκοσμικός', 'κομπλεξικός', 'φαιδρός' Έλληνας δεν έχω κοινά χαρακτηριστικά με αυτόν τον συρφετό της πολιτικής νοοτροπίας του οποίου εσείς είσθε κοινωνοί. Αν εσείς οι 'ανεπτυγμένοι' και 'πολιτισμένοι' θεωρείτε ότι το να έχετε κοινή νοοτροπία με αυτά τα άτομα σας τιμά... Δικό σας πρόβλημα, όχι δικό μου.
Πάντως, δε μετέχει της Ελληνικής παιδείας κάποιος που ενεργεί και σκέπτεται έτσι, άρα, σύμφωνα με τον ορισμό του Ισοκράτους, δεν είναι Έλληνας...
-
Ο χρήστης sotiris έγραψε:
Με φιλικούς χαιρετισμούς ΣωτήρηςΣωτήρη μια και τα πράγματα έχουν ξεφύγει από κάθε έλεγχο ας κλείσουμε
εδώ με το τελευταίο δικό μου post που θα περιμένει και απάντηση σου.Στην Αρχαία Ελλάδα πέρα από την Αθήνα που είχε συμμετοχική Δημο-
κρατία (και αυτό ονόμαζαν οι Αρχαίοι Δημοκρατία) στις υπόλοιπες πόλεις
επικρατούσε ένα σύστημα Βασιλευομένης Δημοκρατίας με τα σημερινά
δεδομένα. Βέβαια τότε οι Αριστοκράτες ήταν μία μερίδα αλλά και σήμερα
οι έδρες στην Ελληνική Βουλή κατά 90% είναι κληρονομικές (Ράλλης,
Παπανδρεού, Καραμανλής, Γεννηματά, Βαρβιτσιώτης, Μητσοτάκης,
Κουτσογιωργάς και δεν συμμαζεύεται) οπότε πρακτικά δεν τίθεται
ζήτημα. Στο Βασίλειο του Φιλίππου δεν
υπήρχε καμμία μορφή Δημοκρατίας αλλά βασιλεία ελέω Θεών.Κάτω από το πρίσμα της αντιπροσωπευτικής Δημοκρατίας και η Σπάρτη
ήταν Δημοκρατική γιατί σήμερα δεν γνωρίζω πολλές συμμετοχικές
Δημοκρατίες αίντε κανένα Καντόνι στην Ελβετεία.....Για το Βυζάντιο είναι πονεμένη ιστορία. Απλά μέχρι εκείνη τη στιγμή
(δηλαδή τον 3ο αίωνα Π.Χ.) τις μεγαλύτερες απώλειες Ελληνών σε μάχη
τις είχε προκαλέσει ο Μέγας Αλέξανδρος....Στο θέμα της Δημοκρατίας τα πράγματα είναι απλά ... Η Δημοκρατία
με τη μορφή της συμμετοχικής Δημοκρατίας πέθανε. Όμως οι ιδέες
της παρέμειναν ζωντανές ως επί το πλείστον. Η δυνατότητα να λες
αυτό που πιστεύεις και να κατηγορείς την εξουσία πχ δεν πέθανε.
Οι τρεις Φιλοσοφικές Σχολές συνέχισαν να ανθούν απλά μετά τη
πορεία του Αλεξάνδρου οι ιδέες τους δεν έμειναν μόνον στη περιοχή
του Αιγαίου αλλά πέρασαν σε όλο το γνωστό παλαιό κόσμο. Παράδειγμα
ήταν οι Εσαίοι στο Ισραήλ κλπ. Αν όπως λες η φιλοσοφία δεν έχει
ανάγκη τη Δημοκρατία τότε που είναι οι Φιλοσοφικές Σχολές των
Αιγυπτίων, Βαβυλωνίων, Περσών και δεν συμμαζεύεται. Έτσι και αλλιώς
στα πολιτεύματα εκείνα που ο Βασιλεύς ήταν ο απόλυτος άρχων κάθε
ποίημα είχε ως υπογραφή ότι δημιουργήθηκε για τον Βασιλέα τάδε στον
τάδε χρόνο της Βασιλείας του και ο πραγματικός δημιουργός του χανόταν
στη ανονυμία. Αν δεν ήταν οι Έλληνες και το πολιτευμά
τους τότε οι γνώσεις των Λαών που προανέφερε θα είχαν χαθεί για πάντα
(δεν αναφέρω ότι τα κλέψαμε αλλά στηριχθήκαμε σε πολλές επιστήμες
στις γνώσεις των κατά τόπους Ιερατίων ... και η Εμφάνιση του Μέγα
Αλέξανδρου ως απευθείας απόγονου των Αιγυπτίων Θεών άνοιξε τη ΄
πόρτα σε πολλούς Έλληνες σοφούς να γνωρίσουν αυτά που γνώριζε το
Ιερατείο του Φαραώ και μονόν.....).Με αυτό το σκεπτικό πιστεύω ότι ο θάνατος του Αλέξανδρου προσέφερε
τα μέγιστα στην Ελλάδα. Δεν είναι σίγουρο ότι αν επιζούσε ο Αλέξανδρος
η αυτοκρατορία του θα ήταν κάτι που θα έμοιαζε στις σημερινές Βασι-
λευόμενες Δημοκρατίες και δεν θα μετατρεπόταν σε μία Αυτοκρατορία
Ανατολικού Τύπου. Κανείς βέβαια δεν μπορεί να υποστηρίξει είτε το ένα
είτε το άλλο αλλά η συμπεριφορά του κατεδείκνυε ότι μάλλον ο ίδιος
είχε ροπή προς τη δεύτερη μορφή και όχι προς τη πρώτη.Όσον αφορά τώρα για τον Άγη κλπ. Ο νικητής δικαιώνεται πάντα από τα αποτελέσματα του. Είτε ο φόβος (των συνεπειών του τι θα μπορούσε να πάθει όποιος τολμούσε να αντιταχθεί στον Αλέξανδρο) είτε οι νίκες του Αλεξάνδρου ήταν αρκετές.
Τώρα ως προς το τρόπο μάχης του Αλεξάνδρου ίσως να μην δημιουργεί
κάποια εντύπωση στο πολύ κόσμο αλλά υπήρχαν ποιοτικές διαφορές σε
σχέση με το τρόπο διεξαγωγής μάχης από τους λοιπούς Έλληνες. Και
ο τρόπος διεξαγωγής μάχης λέει πολλά για τις αξίες μίας κοινωνίας
είτε το θέλουμε είτε όχι γιατί ναι μεν η Ειρήνη είναι η μητέρα όλων των
καλών αλλά ο πατέρας όλων είναι ο πόλεμος (Ηράκλειτος).Οι Έλληνες πολεμούσαν με βασικό όπλο τους το πεζικό που αποτελούταν
από πολίτες. (Ο όρος Έλληνες εδώ δεν περιλαμβάνει τους Μακεδόνες
αν και αυτοί είναι Έλληνες μια και πιστεύαν στο Δωδεκάθεο και τα
ευρήματα του Ανδρόνικου καταδεικνύουν την Ελληνικότητα τους).
Η πολιτική σε σχέση με το στρατό της Αθήνας ή της Σπάρτης είναι
κάτι αντίστοιχο με τον όρο Παλαϊκή Άμυνα που σήμερα χρησιμοποιείται
ευρέως και αντιπροσωπεύει την διατήρηση ενός μικρού και ευλικτού
στρατεύματος (σήμερα γιατί ο χειρισμός κάποιων οπλικών συστημάτων
το απαιτεί) με τη δυνατότητα κινητοποίησης ενός μεγάλου αριθμού
οπλιτών κατάλληλα εξοπλισμένων. Στην Αρχαία Αθήνα κάθε πολιτης
είχε και την πανοπλία του και τον εξοπλισμό του και όταν αυτό
ήταν αναγκαίο προσέφερε τις υπηρεσίες του. Κοινώς ο στρατός ήταν
αποτέλεσμα εθελοντικής προσεύλεσης και όχι υποχρεωτικής στρατεύσης.
Το μόνον απομεινάρι στη σύγχρονη εποχή είναι το γνωμικόν
' The right to bare arms ' που με ιδιαίτερη σχόλη οι Αμερικανοί αντέ-
γραψαν. Ταυτόχρονα είτε οι Αθηναίοι και περισσότερο οι Σπαρτιάτες
(που ήταν η μόνη πόλη στην οποία ίσχυε η ισότητα των δύο φύλων
έστω και αν το γνωμικό ήταν 'καλύτερα Σκλάβος στην Αθήνα παρά
πολίτης Στη Σπάρτη') είχαν μια φυσική απέχθεια στα τότε μηχανοκίνητα
στρατεύματα (το Ιππικό) όπως και απεχθανόντουσαν και τους Τοξότες
(που δεν διακυνδύνευαν τον ευατό τους αλλά σκότωναν από απόσταση
κάτι αντίστοιχο με τους πιλότους αεροσκαφών που ποτέ δεν βλέπουν
κατά προσώπο τον αντίπαλο). Οι λόγοι ήταν και πρακτικοί μια και για
να διατηρήσεις άλογο ήθελες και Λιβάδι και η γη δεν ήταν τόσο μεγάλη
που να το επιτρέπει και στο λόγο ότι η εκπαίδευση ενός τοξότη ήταν
ιδιαίτερα πολύπλοκη και χρονοβόρα και ο οπλισμός του ιδιαίτερα
ακριβώς όταν το κόστος μάχης για τον βαρέα εξοπλισμένο πεζικάριο
ήταν κανένα ακόνισματακι μετά τη μάχη ενώ για τον τοξότη καμμία
30αρια με 40αρια βέλη .....Ο Αλέξανδρος λοιπόν σε αντίθεση με το τι έπραταν οι λοιποί Έλληνες
κυρίως διότι ήταν γόνος Αριστοκρατικής Οικογένειας απεχθανόταν το
Λαϊκό πεζικό και ο ίδιος ήταν αρχηγός του Ιππικού. Ως αρχηγό των
Μακεδόνων πεζικάριων (καλή η Σάρισα) είχε ορίσει (αν και δεν τον
πολυγούσταρε) τον Παρμενίωνα. Ο δε τρόπος μάχης ήταν τυπικός.
Το ιππικό προκαλούσε πανικό στον εχθρό ενώ το πεζικό προστάτευε
τα νώτα του και στη συνέχεια το πεζικό αναλάμβανε το 'Θεάρεστο'
του να σφάξει μέχρι ενός τους αντιπάλους....Στη τελευταία μάχη του με τους Πέρσες τα πράγματα δεν θα ήταν
και τόσο ρόδινα για τον Αλέξανδρο αν ο Παρμενίωνας δεν κατάφερνε
να κρατήσει να νύχια και με δόντια τους Αφγανούς Ιππιείς και τα Λοιπά
'μηχανοκίνητα' σώματα των Περσών ο Αλέξανδρος κινδύνευε να κυκλω-
θει και πολύ πιθανά σήμερα να μην καν Μέγας. Έλα όμως που ο Παρμενίων
κράτησε και τα πράγματα εξελίχθησαν κατ'ευχήν αν και ο Αλεξανδρούκος
τα είχε ολίγον πάρει στο κρανίο με τον Παρμενίωνα που τόλμησε να τον
ειδοποιήσει να επιστρέψει πίσω γιατί δεν μπορούσε άλλο να κρατήσει...Ο τρόπος διεξαγωγής του πολέμου από πλευράς του Μ.Αλέξανδρου
κατά τι ταπεινή μου γνώμη αντικατοπτρίζει κατά μεγάλο βαθμό και το
τρόπο σκέψης. Δεν πολυπιστεύω ότι ο Μ.Αλέξανδρος ως Βασιλεύς θα
διέφερε και πολύ από τους μετέπειτα Δικτάτορες. Άλλωστε ο τρόπος
που κάποια στιγμή σκότωνε τους ίδιους του τους Στρατηγούς καταδει-
κνύει ένα χαρακτήρα όχι από τους καλύτερους...Ας το αφήσουμε εδώ και ας ανακεφαλαιώσουμε ολίγον περνώντας
και για το post.α. Υποστήριξα τον Γαβριήλ γιατί δεν είναι δυνατόν να αποδεχτώ
μαθήματα Ηθικής από τους Άγγλους. Ειδικά δε από τον Ian που
με τη στάση του θυμίζει ολίγον κριτή των πάντων.... ειδικότερα
που ο ίδιος κάνει γαργάρα τη στάση της Αγγλικής Κυβέρνησης.β. Θεωρώ ότι αν ο Ian είχε χρησιμοποιήσει τον όρο Yank η μετάφραση
στα Ελληνικά θα ήταν Γιάνκης και όχι Αμερικανάκι. Δεν επιτρέπεται σε
κανέναν να παραποιεί τα λεγόμενα του άλλου. Εδώ ήταν μάλλον και
η αιτία του κακού.γ. Θεωρώ ότι τα προσωπικά πάθη του καθενός δεν πρέπει να επηρεάζουν
τι κρίση του. Αν και συμφωνώ με τον Ian σε θέματα που άπτονται στο
τι προσφέρουν οι Αμερικανικές Αυτοκινητοβιομηχανίες δεν πρέπει να
ξεχνάμε ότι αν ο πελάτης δεν θέλει δεν είναι αναγκασμένος να αγορά-
σει SUV 2500 κιλών. Θα μπορούσε κάλιστα να πάρει το Prius ή κάποιο
άλλο υβριδικό. Το λάθος του Ian ήταν η πολιτική του να απορίψει
μία ολόκληρη έκθεση διότι κάποια εκθέματα δεν ταιριάζουν στην δικιά
του φιλοσοφία.δ. Για όλα όσα συνέβεισαν εδώ μετά ας μην σταθούμε γιατί μάλλον η
Δημοκρατία στην Ελλάδα έχει πεθάνει προ πολλού και χωρίς να θέλω
να θίξω κανέναν το να μην επιτρέπεις στον άλλο να έχει γνώμη δια-
φορετική από τη δικιά σου σε υποβιβάζει από πολίτη σε Ραγιά. Οι χαρα-
κτηρισμοί του στυλ Αιντε Γεια είναι για το γήπεδο όπως και ο χαρα-
κτηρισμός σφουγγοκωλάριος που μου απέδωσε ο skullone επείδη
τόλμησα να εκφράσω απόψη διαφορετική από τη δική του. Βέβαια μετά
ο ίδιος ανακάλεσε με το να πάψει να επιτίθεται εναντίον μου και αυτό
κατά τι γνώμη είναι θετικό. Προς θεού δεν είμαι καλύτερος από τον
skullone ή οποιονδήποτε άλλο εδώ μέσα
απλά είτε το θέλουμε είτε όχι οι κανόνες είναι για όλους οι
ίδιοι και δεν είναι δυνατόν εσύ να κατηγορείς κάποιον ως αλλάζονα
και Φασίστα όταν ΕΣΥ χρησιμοποιείς τις ίδιες τεχνικές.Αυτά...
Ζητώ συγνώμη για το long post.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Alfaromeo,αν σε πρόσβαλα,σου ζητώ συγγνώμη.Αλλα δεν νομίζω οτι πραγματικά θεωρείς οτι υπάρχει μεροληπτική συμπεριφορά απο μέρους μου. Η ότι εχουν σχέση οι δημοσιεύσεις με την αντιμετώπιση!!!
Και σαφώς οι τσακωμοί δεν είναι θέμα προς σύγκριση.
Στο συγκεκριμένο θέμα νομίζω οτι τόσο εσυ όσο και ο skullone,το τραβήξατε αρκετά!Για αυτό και οι παραινέσεις για ηρεμία.
Ο λογαριασμός σου φυσικά και δεν θα σβηστεί!
Αν δεν θέλεις μπορείς να μην τον χρησιμοποιείς.
Προσωπικά θα ήθελα να συνεχίσω να σε βλέπω ενεργό μέλος αυτής της κοινότητας.Γιατι όπως εχω ξαναπεί οι απόψεις και οι γνώσεις σας είναι πολύ πάνω απο τον μέσο όρο!
Αν σε στενοχώρησα,πραγματικά λυπάμαι!!Ο μοναδικός χαρακτηρισμός που έκανα ήταν 'κακομοίρη' σε ένα σημείο που ο γΑΒΡΙΗΛ με προσέβαλε. Δεν υπήρχε θέμα αντίθετων απόψεων. Αντιθέτως ο γΑΒΡΙΗΛ χρησιμοποίησε ένα ωραιότατο υβριστικό λεξιλόγιο το οποίο φαίνεται ΄πως το χρησιμοποιεί κάθε φορά που κάποιος έχει αντίθετες απόψεις με αυτόν. ΔΕΝ με πείραξαν οι χαρακτηρισμοί του γΑΒΡΙΗΛ, γιατί εγώ τότε δεν αντέδρασα αρνητικά, αλλά τον προέτρεπα να σταματήσει τους χαρακτηρισμούς και να συνεχίσουμε να συζητάμε πολιτισμένα. Άλλος στη θέση μου ίσως να του το ανταπέδιδε. Αυτό που με πείραξε περισσότερο δεν είναι οι χαρακτηρισμοί του γΑΒΡΙΛΑΚΟΥ, αλλά η μεροληπτική στάση των moderators. Πραγματικά δεν μπορώ να το εξηγήσω. Εσύ kouk το γνωρίζεις καλύτερα γι'αυτό σε παρακαλώ να μου το εξηγήσεις. Όταν μπήκα σε αυτό το φόρουμ πίστεψα ότι το επίπεδό του ήταν κορυφαίο. Επειδή λοιπόν τώρα έχω αλλάξει άποψη και για να τελειώνει αυτή η ιστορία, ΑΠΑΙΤΩ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ
-
Η αναφορά σε σένα Alfaromeo,εγινε ακριβώς μετά απο ενα τέτοιο post σου προς τον Gavriil!Και φυσικά δεν αφορούσε μόνο εσένα.
Αν πιστεύεις οτι σαν moderator δεν είμαι δίκαιος και μεροληπτώ,δεν εχω τι να σου πω!Λυπάμαι που σου δημιούργησα αυτή την εντύπωση,που σε οτι με αφορά πιστεύω οτι δεν είναι έτσι.
Για την διαγραφή του λογαριασμού σου δεν μπορώ να κάνω κάτι!Δεν είναι στην διακαιοδοσία μου τέτοια θέματα!
Αν πιστεύεις οτι το επίπεδο αυτού του forum έπεσε τόσο χαμηλά,μπορείς να μην συμμετάσχεις στο εξής.Πράγμα το οποίο θα με λυπήσει ιδιαίτερα,για τους λόγους που εχω ξαναπεί!
Νίκος Κούκος -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Η αναφορά σε σένα Alfaromeo,εγινε ακριβώς μετά απο ενα τέτοιο post σου προς τον Gavriil!Και φυσικά δεν αφορούσε μόνο εσένα.
Αν πιστεύεις οτι σαν moderator δεν είμαι δίκαιος και μεροληπτώ,δεν εχω τι να σου πω!Λυπάμαι που σου δημιούργησα αυτή την εντύπωση,που σε οτι με αφορά πιστεύω οτι δεν είναι έτσι.
Για την διαγραφή του λογαριασμού σου δεν μπορώ να κάνω κάτι!Δεν είναι στην διακαιοδοσία μου τέτοια θέματα!
Αν πιστεύεις οτι το επίπεδο αυτού του forum έπεσε τόσο χαμηλά,μπορείς να μην συμμετάσχεις στο εξής.Πράγμα το οποίο θα με λυπήσει ιδιαίτερα,για τους λόγους που εχω ξαναπεί!
Νίκος ΚούκοςΠαρόλο που είσαι αμερόληπτος, δεν άκουσα τότε οποιαδήποτε παρατήρηση προς τον Γαβριήλ. Μάλιστα το ρόλο του moderator είχαν αναλάβει οι χρήστες οι οποίοι τον είχαν λιντσάρει... Απαιτώ λοιπόν από όποιον είναι υπεύθυνος να διαγραφώ.-
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Το ΘΕΜΑ ΜΟΥ ειναι, ειναι κριμα να χαλαει το περιοδικο απο τετοιες αφελειες και (εαν οντως εγινε μεταφραση), διαλογες λεξεων απο τον μεταφραστη, που ειμαι σιγουρος οτι τα γεγονοτα των τελευταιων μηνων, της εξωτερικης πολιτικης των ΗΠΑ, τον εχουν επηρεασει.Σωστά το έθεσες οτί είναι το θέμα σου. Γιατί είμαι σίγουρος πως το 99% των αναγνωστών του περιοδικού δεν πιστεύουν πως αυτό χαλάει από τέτοιες αφέλειες...
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
'Εν βραζμο ψυχης'!
εν βρασμώ !
εν βρασμώ !
εν βρασμώ ρε!λυπάμαι αλλά ειλικρινά πολλές φορές δεν βγάζω νόημα από αυτά που γράφεις με τέτοια ορθογραφία. Γράφε greeklish τουλάχιστον γιατί πολύ δυσκολεύομαι να σε διαβάσω.
Σπύρος
Sorry αλλα ειμαι ανορθογραφος. Ειμαι ομως σε πολυ καλυτερη κατασταση απο οτι 12 μηνες πριν. Λογου αυτου του φορουμ, που ειναι το μονο Ελληνικο φορουμ που συμετεχω, η ορθογραφια μου εγινε καλυτερη. Σορρυ αλλα, το Λυκειο ηταν τα τελευταια μου χρονια Ελληνικης γραφης. Απο τοτε ηταν Αγγλικα ολα.
ακολούθα τη συμβουλή μου: γράφε greeklish!
διαβαζονται πιο εύκολα από τα ανορθόγραφα ελληνικά, believe meΣπύρος
Απαραδεκτο αρθρο του Ιαν Αντοκ στο 4Τροχοι Φεβρουαριου