-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
2. To ότι θεωρήθηκε πιο 'σπορ' αυτό που έγραψε πιο αργό γύρο.Και ξαναλέω: Το RS4 σε οποιαδήποτε πίστα είναι ταχύτερο από την Μ3, πιστεύεις ότι έχει πιο σπορ χαρακτήρα από την Μ?
-
Παιδιά νομίζω το έχουμε κουράσει πολύ το θέμα. Ακόμα και αυτοί που διαφωνούν πρέπει να καταλάβουν ότι μέτρια άρθρα ή κακές στιγμές μπορούν να έχουν όλοι και δεν είναι ανάγκη να τους λιθοβολούμε. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι είναι κακό τεστ. Όπως και να το βλέπει ο κάθε ένας μας δεν είναι ανάγκη να αναλωνόμαστε σε ατέρμονες συζητήσεις χωρίς τελικά αποτέλεσμα.
-
**EMMANOYHL εγραψε **
Παιδιά νομίζω το έχουμε κουράσει πολύ το θέμα. Ακόμα και αυτοί που διαφωνούν πρέπει να καταλάβουν ότι μέτρια άρθρα ή κακές στιγμές μπορούν να έχουν όλοι και δεν είναι ανάγκη να τους λιθοβολούμε. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι είναι κακό τεστ. Όπως και να το βλέπει ο κάθε ένας μας δεν είναι ανάγκη να αναλωνόμαστε σε ατέρμονες συζητήσεις χωρίς τελικά αποτέλεσμα.
+1
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
meco 80-110 με 3η π.χ είναι μια ρεπρίζ που ο 'κινητήρας δουλεύει χαμηλομεσαίες'; Στις περισσότερες περιπτώσεις γραναζώματος-ισχύος, όχι.
Ίσως θα έπρεπε λοιπόν να διευκρινιστεί ότι το Leon έχει καλύτερες ρεπρίζ μόνο όταν μετράμε ενδιάμεσες επιταχύνσεις με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο.Δεν είναι και τόσο ψηλές οι στροφές στα 80-110 στην περίπτωση leon και οctavia.
Λογικό δεν είναι ότι το σε δύο turbo κινητήρες αυτός που βγάζει τα περισσότερα άλογα είναι περισσότερο αδύναμος χαμηλά??
Ίσχυε στον 1.8Τ ισχύει και στον 2.0TFSI.
To Leon Cupra (225hp) ήταν αργότερο στις ρεπρίζ σε σχέση με το FR (180άλογα). Και μάλιστα στις χαμηλέςσ τροφές οι διαφορές ήταν μεγάλες. Στι υψηλές όμως το 225άρι έπαιρνε το αίμα του πίσω.Αν η αντιστρεπτική είναι παχύτερη στο Leon, τότε ναι εξηγείται η όποια διαφορά.
Αλλά αν δεν είναι, και αν υποθέσουμε ότι έχουν ίδιο εμπρός μετατρόχιο, ίδια κατανομή βάρους καθώς και κέντρο βάρους εμπρός, ελεύθερο διαφορικό, τότε πώς εξηγείται ότι στο Octavia ο εσωτερικός σπινάρει τόσο πιο έντονα; Είναι τόσο δυσνόητο αυτό που ρωτάω; Μία απλή απάντηση θέλω, που να δικαιολογεί αυτό το φαινόμενο της πιο έντονης μεταφοράς βάρους στο Octavia[το οποίο καλή τη πίστει δεν αρνούμαι].Μα το ανέφερα πιο πάνω!! To Leon έχει σκληρότερη ανάρτηση κάτι που το γράφουν και στο περιοδικό.
Δεν αρκούν τα σκληρότερα αμορτισέρ για να μειώσουν τις μεταφορές βάρους???Μιχάλη, αν απαντήσεις σε αυτά, σου έχω κι άλλο τεστ γνώσεων!
ΥΓ. υποθέτω αστειεύεσαι βέβαια. Απλές ερωτήσεις είναι, τι τεστ, διαγωνίσματα κλπ; Μην τρελαθούμε.Απλά θεωρώ οτι δεν θα έπρεπε να έχεις αυτές τις απορίες. Μου φαίνονται αυτονόητες οι απαντήσεις τους. Εννοείται ότι αστειεύομαι βέβαια στο κομμάτι που μιλάω για test γνώσεων.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
To Leon Cupra (225hp) ήταν αργότερο στις ρεπρίζ σε σχέση με το FR (180άλογα). Και μάλιστα στις χαμηλέςσ τροφές οι διαφορές ήταν μεγάλες. Στι υψηλές όμως το 225άρι έπαιρνε το αίμα του πίσω.
φοράνε άλλες τουρμπίνες ... Κ03S vs K04-023 ... επομένως λογικό είναι η μικρή τουρμπίνα να είναι καλύτερη χαμηλά και να τα φτύνει ψηλά ...
Ενώ αυτά του τεστ φοράνε την ίδια.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
To Leon Cupra (225hp) ήταν αργότερο στις ρεπρίζ σε σχέση με το FR (180άλογα). Και μάλιστα στις χαμηλέςσ τροφές οι διαφορές ήταν μεγάλες. Στι υψηλές όμως το 225άρι έπαιρνε το αίμα του πίσω.Μιλάς μόνο για κάτω από τις 2-2400 στροφές, ε;
Ξέρεις, ρεπρίζ του στυλ '20-40 με 6η'...
Γιατί κατά τ'άλλα, με το πρόγραμμα εγώ είδα σε όλες τις ρεπρίζ από τις 2000 ξεκινώντας τρελή μείωση σε σχέση με τα 180 εργοστασιακά...
-
Εγώ έχω να παρατηρήσω -πέρα από τις πολλές σωστές απόψεις των προλαλησάντων- ότι, όπου να'ναι, θα σκάσει μύτη το Λεόν FR.
Μιας και οι προδιαγραφές απόδοσης των μοτέρ, σ'αυτήν την περίπτωση, θα είναι πιο κοντά η μία στην άλλη , θα παρακαλούσα τους 4Τ να ξανασβερκώσουν RS και FR για άλλο ένα συγκριτικό...
Είμαι σίγουρος ότι αυτή τη φορά, όπου και να γείρει η ζυγαριά, θα γείρει -εκ των πραγμάτων- αφήνοντας λιγότερα περιθώρια προς συζήτηση (ή έστω αμφισβήτηση). -
Μια παρατήρηση λίγο εκτός πνευματος των τελευταίων (ίσως και όλων) ποστ.
Θα προτιμούσα η συντακτική ομάδα των 4Τ να συμμετέχει πιο ενεργά στο φόρουμ, το συγκεκριμένο τόπικ θα ήταν μια σωστή κίνηση αν ήταν μέρος μιας συνολικής συμμετοχής και συνέχεια του άρθρου του περιοδικού.
Στην πράξη όμως βλέπουμε πως η συντακτική ομάδα μάλλον αγνοεί το φόρουμ ή ίσως δεν θέλει να μπλέξει (δικαιολογημένα εν μέρη) σε αψιμαχίες και απέχει πλήρως.
Εφόσον κατα καιρούς επιλέγει όπως εδώ να συμμετέχει μου κάνει άσχημη εντύπωση αυτό να γίνεται εν είδη απολογίας (ακόμα και αν διευκρινίζεται ως μή απολογία στο αρχικό ποστ) και μάλιστα όχι τόσο σε στοιχειοθετημένες παρατηρήσεις αλλα κυρίως σε κραυγές και γαυγίσματα οπαδών (βλέπε αναφορά στο αρχικό ποστ στα συγκριτικά οπου νίκησαν skoda).
Η προσωπική μου γνώμη ειναι πως είτε θα έπρεπε να υπάρχει τακτική συμμετοχή (γιατί όχι και ξεχωριστή κατηγορία με τόπικ σχολιασμού ειδικά για κάθε τευχος) ή αλλιώς να οριστεί το φόρουμ σαν εντελώς ανεξάρτητο που απλώς τυγχάνει να φιλοξενείται στο site των 4τροχών.
-
80-110 με 3η το leon κάνει ένα ξερό 3,2.
Δεν έχω μπροστά μου σχέσεις μετάδοσης, αλλά είναι σίγουρο ότι ο TFSI με αυτό το κιβώτιο δεν δουλεύει χαμηλές-μεσαίες αλλά μεσαίες-υψηλές σε αυτή τη ρεπρίζ.
Θα 'λεγα ότι αυτή η ρεπρίζ ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωση 'έξοδος από την Κτάδε [φυστικιές], και επιτάχυνση στην ευθεία...
Εν πάση περιπτώσει, δεν θα επιχειρήσω να γράψω χρόνο και να αναλύσω τα αυτοκίνητα από το πληκτρολόγιο.
Ξαναλέω ότι είναι απλώς ερωτήσεις, που ψάχνουν μια απάντηση σε δεδομένα, τα οποία δεν πολυκολλάνε μεταξύ τους.
A, ο TFSI και στα δύο, ίδια ουσιαστικά απόδοση έχει, ακόμα και αν διαφέρει ονομαστικά.Η άλλη μου απορία είναι, το τι θα γινόταν αν τα αυτοκίνητα οδηγούνταν στην πίστα σωστά και όχι με 'πάτα-άσε'.
Όσο για την πιο 'σφιχτή ανάρτηση' του leon, θα ήθελα να διαβάσω τι στην ευχή διαφορετικό έχει στην ανάρτησή του το ρημάδι! Μην είν' τ' αμορτισέρ, μην ειν' τα ελατήρια, μην ειν' η ζανφορ;
Δεν είναι ενδιαφέρον να μάθουμε τι στο καλό έχει κάνει αυτή την αισθητή διαφορά [η οποία είναι ικανή να βγάλει το ένα από τα δύο νικητή στο τεστ]σε δύο αυτοκίνητα με ίδιο σύστημα ανάρτησης, ίδια διάταξη, και όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, πλαίσιο, βάρος, κοινά;Ίσως ζητάω πολλά για τα δεδομένα του περιοδικού.
@σ.σ τα σκληρότερα αμορτισέρ νομίζω ότι από μόνα δεν αρκούν για να μειώσουν τη μεταφορά βάρους, καθώς η λειτουργία τους έχει σχέση με την απόσβεση. Κάποιος πιο ειδικός όμως επί των αναρτήσεων θα μπορούσε να μας πει τι συμβαίνει.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Όσο για την πιο 'σφιχτή ανάρτηση' του leon, θα ήθελα να διαβάσω τι στην ευχή διαφορετικό έχει στην ανάρτησή του το ρημάδι! Μην είν' τ' αμορτισέρ, μην ειν' τα ελατήρια, μην ειν' η ζανφορ;
Δεν είναι ενδιαφέρον να μάθουμε τι στο καλό έχει κάνει αυτή την αισθητή διαφορά [η οποία είναι ικανή να βγάλει το ένα από τα δύο νικητή στο τεστ]σε δύο αυτοκίνητα με ίδιο σύστημα ανάρτησης, ίδια διάταξη, και όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, πλαίσιο, βάρος, κοινά;Ίσως ζητάω πολλά για τα δεδομένα του περιοδικού.
@σ.σ τα σκληρότερα αμορτισέρ νομίζω ότι από μόνα δεν αρκούν για να μειώσουν τη μεταφορά βάρους, καθώς η λειτουργία τους έχει σχέση με την απόσβεση. Κάποιος πιο ειδικός όμως επί των αναρτήσεων θα μπορούσε να μας πει τι συμβαίνει.
Ok για το πρώτο. Δυστυχώς όμως δεν μπορεί να ξέρει ένα περιοδικό τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ανάρτησεις αν δεν του τα δώσουν από την αντιπροσωπία. Αν είναι στο ίδιο μοντέλο τότε ενημερώνονται ότι είναι 15% σκληρότερα π.χ. Σε μία τέτοια όμως περίπτωση που να ξέρουν και πώς να το βρούν. Συμφωνώ όμως οτι καλό θα ήταν να το ξέρουμε και εμείς αυτό.
Μα η μεταφορά βάρους έχει να κάνει άμεσα με την απόσβεση της ταλάντωσης και κατά συνέπεια με τα αμορτισέρ.
Σίγουρα βέβαια παίζουν ένα ρόλο και οι αντιστρεπτικές εδώ, αφού μειώνουν τις κλίσεις και σίγουρα παίζουν και τα ελατήρια γιατί αν είναι σκληρότερα μειώνονται και πάλι οι κλίσεις και κατά συνέπεια τα φαινόμενα μεταφοράς βάρους.
Το σημαντικότερο ρόλο όμως τον έχουν τα αμορτισέρ. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
@σ.σ τα σκληρότερα αμορτισέρ νομίζω ότι από μόνα δεν αρκούν για να μειώσουν τη μεταφορά βάρους, καθώς η λειτουργία τους έχει σχέση με την απόσβεση. Κάποιος πιο ειδικός όμως επί των αναρτήσεων θα μπορούσε να μας πει τι συμβαίνει.
Τα αμορτισέρ έχουν μεγάλη σημασία για την μεταφορά βάρους. Η μεταφορά βάρους έχει άμεση σχέση με το πόσο απότομα βυθίζεται η ανάρτηση. Ενα παράδειγμα:
Αν έχω δύο ίδια αυτοκίνητα με μόνη διαφορά τα σκληρότερα (με εντονότερη απόσβεση) αμορτισέρ του ενός, κινούμενος με πχ 100χαω αν κόψω το τιμόνι δεξιά και στα δύο θα παρατηρήσω πως το αυτοκίνητο με τα σκληρότερα αμορτισέρ αργεί περισσότερο να γείρει όσο και το άλλο προς τα αριστερά.
Αν κινούμαι σε στροφή σταθερού τόξου μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα φυσικά και τα 2 θα έχουν την ίδια κλίση, αν είμαι όμως σε κάποιο S τα σκληρότερα αμορτισέρ θα επιβραδύνουν την βύθιση της ανάρτησης και εφόσον το χρονικό διάστημα που το αυτοκίνητο βρίσκεται υπο την κεντρομόλο παρέλθει πιθανότατα δε θα το αφήσουν να πάρει τόσο μεγάλες κλίσεις.
Για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα με δεδομένο πως η αρχιτεκτονική των αναρτήσεων είναι ίδια και τα αμορτισέρ είναι περίπου ίδιας ποιότητας απο τα λεγόμενα του τεστ βγαίνει το συμπέρασμα πως το Οκτάβια έχει μαλακότερα ελατήρια/αμορτισέρ μιας και ειναι πιο άνετο ενω έχει και χαμηλότερου προφίλ ελαστικά.
-
Ευχαριστώ παιδιά.
Στα αμορτισέρ είναι τελικά και η 'απόσβεση επαναφοράς' που παίζει ρόλο.
-
Είναι φυσιολογικό το skoda να έχει πιο μαλακές αναρτήσεις αφού ένας μεγάλος αριθμός από αυτά θα έχει ως πεδίο δράσης τους κατσικόδρομους της ανατολικής ευρώπης , οι οποίοι δε διαφέρουν και πολύ από τους δικούς μας.
Άρα το στήσιμό του είναι οτι πρέπει για την Ελλάδα. -
Είναι και τα ελαστικά παρεμβύσματα, βρε παιδιά, (silent blocks ή σινεμπλόκ, βαρβαριστί), που παίζουν σημαντικό ρόλο στην όλη ενδοτικότητα της ανάρτησης. Ξέρουμε αν φοράνε τα ίδια;
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Είναι φυσιολογικό το skoda να έχει πιο μαλακές αναρτήσεις αφού ένας μεγάλος αριθμός από αυτά θα έχει ως πεδίο δράσης τους κατσικόδρομους της ανατολικής ευρώπης , οι οποίοι δε διαφέρουν και πολύ από τους δικούς μας.
Άρα το στήσιμό του είναι οτι πρέπει για την Ελλάδα.To skoda δεν ειναι ακριβο για την ανατολική Ευρώπη?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
To skoda δεν ειναι ακριβο για την ανατολική Ευρώπη?
Μπαααα
Στη Τσεχια βλεπεις πιο πολλα σκοντα απο περιστερια ....Για να επανελθουμε ομως στα περι αντικειμενικοτητας.
Εχω ενα γνωστο που ζει εδω και χρονια σε μια χωρα της Κεντρικης Αφρικης.
Η χωρα αυτη ειναι πιο προηγμενη απο τις γειτονικες της.
Κυκλοφορουν μαλιστα,αποτι μου ειπε και πεντε εξι περιοδικα σχετικα με την αυτοκινηση.
Ο γνωστος μου αυτος προσφατα ηρθε στην Ελλαδα και μεταξυ των αλλων η συζητηση ηρθε και στα θεματα του αυτοκινητου.
Τον ρωτησα λοιπον (και εμαθα) αν εμπιστευεται τα περιοδικα που (μου ειπε οτι) κυκλοφορουν εκει, στην ΚεντροΑφρικανικη αυτη χωρα.Ο ανθρωπος παρα λιγο να ξεραθει απο τα γελια....
'Γιατι γελας??' ρωτησα....
'Πας καλα ρε μεγαλε??'μου λεει.
'Μονο αυτο θα σου πω:
Εκει εχουμε εναν αντιπροσωπο που εισαγει καποια αυτοκινητα της σειρας αλλα εισαγει και καποια υπερτιμημενα αυτοκινητα-αντιγραφα καποιων πολυ φτηνοτερων, που απαξ και αγορασεις ενα τετοιο ή το παντρευεσαι ή το σκοτωνεις σε κανα νεοπλουτο φυλαρχο.
Τι κανει λοιπον ο μαγκας.
Βαζει το γυιο του και περνει τηλεφωνο τα εμπορικα τμηματα των περιοδικων και τους απειλει οτι αν γραψουν κατι που δεν ειναι αρεστο στον ιδιο και στον πατερα του ειδικα για τα υπερτιμημενα θα τους κοψει και τη διαφημιση απο τα αλλα τα αυτοκινητα της σειρας που ομολογουμενως και πολλες σελιδες βαζουν και καλα πουλανε.
Τα εμπορικα τμηματα των περιοδικων με τη σειρα τους τραβανε τα @@ των δυστυχων ιθαγενων δημοσιογραφων και αν καποιος τολμησει και τα βαλει με τις μαρκες του εισαγωγεα απολυεται παραυτα και φυσικα το αρθρο το τρωει το μαυρο σκοταδι της Αφρικανικης Νυχτας'....Εμεινα αναυδος.
Και ευχαριστησα το θεο που γεννηθηκα στην Ελλαδα και οχι στην ΚεντροΑφρικανικη αυτη χωρα που ο καθε αντιπροσωπος με το γυιο του κανουν κουμαντο ουσιαστικα στον τυπο.... -
Ωραία ιστορία. Προφανώς όμως μιλάμε για εμμονή σε ότι αφορά τους αντιπροσώπους που αναφέρεις ΚΡΙΕΖΑ. Να πεις του φίλου σου να τους πει να το κοιτάξουν. Μπορεί να είναι σοβαρό..........
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ωραία ιστορία. Προφανώς όμως μιλάμε για εμμονή σε ότι αφορά τους αντιπροσώπους που αναφέρεις ΚΡΙΕΖΑ. Να πεις του φίλου σου να τους πει να το κοιτάξουν. Μπορεί να είναι σοβαρό..........
Μπααα...
Καμμια εμμονη δεν εχει ο φιλος μου με κανεναν αντιπροσωπο....
Τα ιδια εγιναν και με μια εταιρεια πετρελαιοειδων καμποτζιανων συμφεροντων....
Που ενω η αμολυβδη που πουλαει (πανακριβα ως μοναδικη)στους ιθαγενεις αποδειχτηκε εργαστηριακα (RON, MON κλπ) οτι τιποτα ουσιαστικο δεν προσφερει η ερευνα αυτη θαφτηκε επειδη η καμποτζιανη εταιρεια ειναι απο τους βασικους διαφημιζομενους ΟΛΟΥ του τοπικου (ΚεντροΑφρικανικου παντα) ειδικου- και οχι μονο- τυπου.... -
Εξαιρετικές πληροφορίες ΚΡΙΕΖΑ!
Καμιά σχέση με το θέμα βέβαια....αλλά τι να κάνουμε?!!...
-
Δε πειραζει, μαθαινουμε και νεα απο την Αφρικη!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ 4Τ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ OCTAVIA RS ΜΕ LEON