-
καλοοοοοοοο .....
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Σήμερα θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια.2.0 TFSi 200 ίπποι
6,3 το 0-100
241 χλμ./ώρα τελική
7,8 L/100χλμ.3.2 V6 Quattro
265 ίπποι
5.0 το 0-100
250 χλμ./ώρα τελική
11,4 L/100χλμ.Τα μόνα που έχει ανακοινώσει επίσημα η Audi είναι τα εξής...
2.0TSI 200ps 280ΝΜ 240km/h 7,8lt/100km
3.2V6 Quattro 250ps 250km/h 10,4lt/100kmTα περί 5'' το 0-100 και 265 ίππους είναι ψέματα...μια και δεν τα ανακοινώνει η ίδια η εταιρία που στο ανακοινωθέν της μιλάει δε για 250 ίππους από τον 3.2...εδώ το concept shooting break που χρησιμοποιούσε και υλικά που δεν θα χρησιμοποιηθούν στο αυτοκίνητο παραγωγής ανακοινώνει 6,0 για το 0-100...από ότι άκουσα είναι γύρω στα 50 κιλά βαρύτερο από το golf οπότε και θα είναι 2 με τρία δέκατα αργότερο στα 0-100, χάρη στην καλύτερη αεροδυναμική του κουπέ θα έχει ελαφρώς καλύτερη τελική σε αυτή την έκδοση αλλά αντίστοιχη στην έκδοση δύο όγκων που θα ακολουθήσει...η κατανάλωση είναι ελαφρώς καλύτερη από το golf χάρη στην καλύτερη αεροδυναμική των τριών όγκων...
Τεχνικά βασίζεται στο Golf V. -
Σάκη δεν ισχυρίστηκε κάποιος οτι τα πραπάνω νούμερα είναι και τελεσίδικα.Είναι οι πρώτες πληροφορίες. Σύντομα θα μάθουμε και τι ακριβώς θα ανακοινώσει η Audi.
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini5L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini3L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini6L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini8L.jpg -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini5L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini3L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini6L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini8L.jpgΓια secs με πρόλαβες
Από αυτές τις φωτό φαίνεται το 'α λα 911' τελείωμα του πίσω μέρους
-
Σε μαυρο πρέπει να είναι απολαυση!!!!!!!!!
Αντε να δούμε και καμια άλλη!!!!! -
-
Αμα βγει έτσι έχει να γίνει χαμός!!!
Πραγματικά τέλειο!!
Πρωσοπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο απο το σημερινό!!! -
Και... εμφανισιακά σε ΤΙ διαφέρει απο το σημερινό είπαμε?
-
Οι σχεδιαστές της Audi είχαν πει για το πρώτο ΤΤ πως προσπάθησαν να το σχεδιάσουν έτσι ωστε κάθε επιπλέον γραμμή να μοιάζει περιττή, το νέο ΤΤ τους επιβεβαιώνει.
Ομορφο και χαριτωμένο μεν αλλα είναι βήματα πίσω σε σχέση με το αρχικό.
ΥΓ.Και χωρίς αεροτομή επίσης το νεο ΤΤ, σύμφωνα με το πολύ καλό άρθρο των 4Τ τότε ούτε το παλιό την χρειαζότανε (όχι περισσότερο απο άλλα αντίστοιχου χαρακτήρα αυτοκίνητα έστω) αλλα η τρομολαγνεία την επέβαλε.
-
Εμένα πάντως μου φαίνεται πιο αρμονικό από το προηγούμενο.. Ίσως επειδή ποτέ δεν το συμπάθησα το Mk1..
-
Μάσκα, φώτα (μπρος πίσω), στο προφίλ...
Γενικά το παλιά το θεωρώ κάπως άχαρο...
Προσωπική άποψη πάντα!
Βέβαια θα πρέπει να περιμένουμε και επίσημες photos..... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΥΓ.Και χωρίς αεροτομή επίσης το νεο ΤΤ, σύμφωνα με το πολύ καλό άρθρο των 4Τ τότε ούτε το παλιό την χρειαζότανε (όχι περισσότερο απο άλλα αντίστοιχου χαρακτήρα αυτοκίνητα έστω) αλλα η τρομολαγνεία την επέβαλε.
Τα ατυχήματα την επέβαλαν...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Και... εμφανισιακά σε ΤΙ διαφέρει απο το σημερινό είπαμε?Σε ότι διαφέρει η 997 από την 996.
Εξέλιξη [προς το κομψότερο και αρμονικότερο] του πρώτου είναι. -
Το πρώτο,αν μή τι άλλο,εισήγαγε μια νεωτεριστική,για την Άουντι,σχεδιαστική πρόταση.
Τούτο μου φαίνεται κομψό μεν,μία από τα ίδια δέ...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
ΥΓ.Και χωρίς αεροτομή επίσης το νεο ΤΤ, σύμφωνα με το πολύ καλό άρθρο των 4Τ τότε ούτε το παλιό την χρειαζότανε (όχι περισσότερο απο άλλα αντίστοιχου χαρακτήρα αυτοκίνητα έστω) αλλα η **τρομολαγνεία **την επέβαλε.
Τα ατυχήματα την επέβαλαν...
Μάλλον το ίδιο πράγμα λέμε, καλό κάνει η συγκεκριμένη αεροτομή αλλα επ'ουδενί δεν ήταν επικύνδηνο το πρώτο ΤΤ χωρίς αυτήν.
-
Ομορφότερο βλέπω το επερχόμενο αδερφάκι .. Σιρόκο
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Και... εμφανισιακά σε ΤΙ διαφέρει απο το σημερινό είπαμε?
Σε ότι διαφέρει η 997 από την 996.
Εξέλιξη [προς το κομψότερο και αρμονικότερο] του πρώτου είναι.Correct!
Aπλά, εξέλιξη του 1ου είδους.
-
Το screen saver έφτασε αισίως στην τρίτη του έκδοση. Νέο σκιτσάκι:
-
Το νέο ΤΤ ..... πόλλοι από εμάς ονειρέυονται να γίνουν δοκιμαστές
αυτοκινήτων.... αλλά αυτή η δουλεια δεν είναι τόσο ρόδινη...Δυστιχως και οι δύο επιβαινοντές σκωτόθηκαν, και ελπίζω τα δυναμικά
προβλήματα να τα βρούν πριν την παραγωγή και όχι μετά οπως με το Μκ1,
που κόστισε την ζώη σε πολλούς αγοραστές .....
-
Καθόλου πρωτότυπο σχέδιο. Ειδικά στην Ελλάδα συναντάς παρόμοιο αυτοκίνητο κάθε μισό χιλιόμετρο
Πέρα από την πλάκα κρίμα για τους επιβάτες.
Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)