Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 59
    • 60
    • 14 / 60
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    171
    1185
    2370
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pik last edited by

      καλοοοοοοοο .....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        sakiss last edited by

        Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
        Σήμερα θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια.

        2.0 TFSi 200 ίπποι
        6,3 το 0-100
        241 χλμ./ώρα τελική
        7,8 L/100χλμ.

        3.2 V6 Quattro
        265 ίπποι
        5.0 το 0-100
        250 χλμ./ώρα τελική
        11,4 L/100χλμ.

        Τα μόνα που έχει ανακοινώσει επίσημα η Audi είναι τα εξής...
        2.0TSI 200ps 280ΝΜ 240km/h 7,8lt/100km
        3.2V6 Quattro 250ps 250km/h 10,4lt/100km

        Tα περί 5'' το 0-100 και 265 ίππους είναι ψέματα...μια και δεν τα ανακοινώνει η ίδια η εταιρία που στο ανακοινωθέν της μιλάει δε για 250 ίππους από τον 3.2...εδώ το concept shooting break που χρησιμοποιούσε και υλικά που δεν θα χρησιμοποιηθούν στο αυτοκίνητο παραγωγής ανακοινώνει 6,0 για το 0-100...από ότι άκουσα είναι γύρω στα 50 κιλά βαρύτερο από το golf οπότε και θα είναι 2 με τρία δέκατα αργότερο στα 0-100, χάρη στην καλύτερη αεροδυναμική του κουπέ θα έχει ελαφρώς καλύτερη τελική σε αυτή την έκδοση αλλά αντίστοιχη στην έκδοση δύο όγκων που θα ακολουθήσει...η κατανάλωση είναι ελαφρώς καλύτερη από το golf χάρη στην καλύτερη αεροδυναμική των τριών όγκων...
        Τεχνικά βασίζεται στο Golf V.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          pavlos23 last edited by

          Σάκη δεν ισχυρίστηκε κάποιος οτι τα πραπάνω νούμερα είναι και τελεσίδικα.Είναι οι πρώτες πληροφορίες. Σύντομα θα μάθουμε και τι ακριβώς θα ανακοινώσει η Audi.
          http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini5L.jpg
          http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini3L.jpg
          http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini6L.jpg
          http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini8L.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

            http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini5L.jpg
            http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini3L.jpg
            http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini6L.jpg
            http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... Mini8L.jpg

            Για secs με πρόλαβες

            Από αυτές τις φωτό φαίνεται το 'α λα 911' τελείωμα του πίσω μέρους

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              ditz last edited by

              Σε μαυρο πρέπει να είναι απολαυση!!!!!!!!!
              Αντε να δούμε και καμια άλλη!!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                technik last edited by

                http://i2.tinypic.com/rbeayp.jpg

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  ditz last edited by

                  Αμα βγει έτσι έχει να γίνει χαμός!!!
                  Πραγματικά τέλειο!!
                  Πρωσοπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο απο το σημερινό!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Και... εμφανισιακά σε ΤΙ διαφέρει απο το σημερινό είπαμε?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Οι σχεδιαστές της Audi είχαν πει για το πρώτο ΤΤ πως προσπάθησαν να το σχεδιάσουν έτσι ωστε κάθε επιπλέον γραμμή να μοιάζει περιττή, το νέο ΤΤ τους επιβεβαιώνει.

                      Ομορφο και χαριτωμένο μεν αλλα είναι βήματα πίσω σε σχέση με το αρχικό.

                      ΥΓ.Και χωρίς αεροτομή επίσης το νεο ΤΤ, σύμφωνα με το πολύ καλό άρθρο των 4Τ τότε ούτε το παλιό την χρειαζότανε (όχι περισσότερο απο άλλα αντίστοιχου χαρακτήρα αυτοκίνητα έστω) αλλα η τρομολαγνεία την επέβαλε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kid last edited by

                        Εμένα πάντως μου φαίνεται πιο αρμονικό από το προηγούμενο.. Ίσως επειδή ποτέ δεν το συμπάθησα το Mk1..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          ditz last edited by

                          Μάσκα, φώτα (μπρος πίσω), στο προφίλ...
                          Γενικά το παλιά το θεωρώ κάπως άχαρο...
                          Προσωπική άποψη πάντα!
                          Βέβαια θα πρέπει να περιμένουμε και επίσημες photos.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            montecarlo last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:

                            ΥΓ.Και χωρίς αεροτομή επίσης το νεο ΤΤ, σύμφωνα με το πολύ καλό άρθρο των 4Τ τότε ούτε το παλιό την χρειαζότανε (όχι περισσότερο απο άλλα αντίστοιχου χαρακτήρα αυτοκίνητα έστω) αλλα η τρομολαγνεία την επέβαλε.

                            Τα ατυχήματα την επέβαλαν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              pai-mei last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                              Και... εμφανισιακά σε ΤΙ διαφέρει απο το σημερινό είπαμε?

                              Σε ότι διαφέρει η 997 από την 996.
                              Εξέλιξη [προς το κομψότερο και αρμονικότερο] του πρώτου είναι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tsilis last edited by

                                Το πρώτο,αν μή τι άλλο,εισήγαγε μια νεωτεριστική,για την Άουντι,σχεδιαστική πρόταση.

                                Τούτο μου φαίνεται κομψό μεν,μία από τα ίδια δέ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                                  ΥΓ.Και χωρίς αεροτομή επίσης το νεο ΤΤ, σύμφωνα με το πολύ καλό άρθρο των 4Τ τότε ούτε το παλιό την χρειαζότανε (όχι περισσότερο απο άλλα αντίστοιχου χαρακτήρα αυτοκίνητα έστω) αλλα η **τρομολαγνεία **την επέβαλε.

                                  Τα ατυχήματα την επέβαλαν...

                                  Μάλλον το ίδιο πράγμα λέμε, καλό κάνει η συγκεκριμένη αεροτομή αλλα επ'ουδενί δεν ήταν επικύνδηνο το πρώτο ΤΤ χωρίς αυτήν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ομορφότερο βλέπω το επερχόμενο αδερφάκι .. Σιρόκο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                                      Και... εμφανισιακά σε ΤΙ διαφέρει απο το σημερινό είπαμε?

                                      Σε ότι διαφέρει η 997 από την 996.
                                      Εξέλιξη [προς το κομψότερο και αρμονικότερο] του πρώτου είναι.

                                      Correct!

                                      Aπλά, εξέλιξη του 1ου είδους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        mika_hakkinen last edited by

                                        Το screen saver έφτασε αισίως στην τρίτη του έκδοση. Νέο σκιτσάκι:

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          montecarlo last edited by

                                          Το νέο ΤΤ ..... πόλλοι από εμάς ονειρέυονται να γίνουν δοκιμαστές
                                          αυτοκινήτων.... αλλά αυτή η δουλεια δεν είναι τόσο ρόδινη...

                                          Δυστιχως και οι δύο επιβαινοντές σκωτόθηκαν, και ελπίζω τα δυναμικά
                                          προβλήματα να τα βρούν πριν την παραγωγή και όχι μετά οπως με το Μκ1,
                                          που κόστισε την ζώη σε πολλούς αγοραστές .....


                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Καθόλου πρωτότυπο σχέδιο. Ειδικά στην Ελλάδα συναντάς παρόμοιο αυτοκίνητο κάθε μισό χιλιόμετρο
                                            Πέρα από την πλάκα κρίμα για τους επιβάτες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 14 / 60
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr