Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μπατσολογικη και μπατσοσυμπεριφορα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. μπατσολογικη και μπατσοσυμπεριφορα
    • 1
    • 2
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 75
    • 76
    • 58 / 76
    Περί αυτοκίνησης
    209
    1505
    8104
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
      απ'οτι εχει δειξει η ιστορια πολλα ατυχηματα γινονται εκει που δεν τα περιμενουμε...

      Οχι ακριβώς. Πολλά ατυχήματα γίνονται εκεί που αισθανόμαστε ασφαλείς. Εχει διαφορά. Και αν νομίζουμε πως είμαστε ασφαλείς μόνο και μόνο επειδή τηρούμε τον ΚΟΚ, μάλλον κινδυνεύουμε περισσότερο.

      Και πολλές φορές ο ΚΟΚ σου δίνει μια ψευδαίσθηση ασφάλειας αλλά δεν είναι η παράβαση του ΚΟΚ που προκαλεί το ατύχημα αλλά ο συνδυασμός των παραγόντων οδηγός (κατά το μεγαλύτερο ποσοστό) - όχημα - δρόμος.

      Για παράδειγμα, ατέλειωτη ευθεία αυτοκινητόδρομου άδεια από άλλα αυτοκίνητα και ο οδηγός σε καλή κατάσταση, καλός καιρός, καλό αυτοκίνητο κτλ. Πότε είναι ασφαλέστερος ? Οταν πηγαίνει με τα 80 που προστάζει το σήμα το ξεχασμένο από την εποχή των έργων (με αποτέλεσμα στην καλύτερη περίπτωση υπνηλία...) ή όταν πηγαίνει με 141 ?

      οποτε δεν ειμαι διατεθειμενος να 'λυγιζω' τους κανονες που με προστατευουν αναλογα με τη πειρα μου...συνηθως αυτοι που το κανουν το κανουν και σε δρομους που δεν τους ξερουν τοσο καλα...
      γενικα δε νιωθω μ@λακας οταν περιμενω βραδυ μεσα στην ερημια γιατι προστατευω τον εαυτο μου οσο μπορω απο κεινον που νιωθει 'αερατος και οδηγαρα'...

      Εσύ τι θα έκανες στην παραπάνω περίπτωση, που ανέφερα, θα πήγαινες με 80 ή με 141 ?

      Δηλαδή δεν σε ενδιαφέρει να κρίνεις εσύ και όχι ένας άγνωστος νομοθέτης σε ένα γραφείο κάποια άλλη στιγμή τι είναι ασφαλέστερο για σένα τη δεδομένη χρονική στιγμή ?

      Χώρια οι περιπτώσεις που ο ΚΟΚ είναι εξώφθαλμα λανθασμένος. Πχ. προτεραιότητα σε πλατεία (σε όλο τον κόσμο έχει ο κινούμενος στην πλατεία, στην Ελλάδα έχουμε μετατρέψει τις πλατείες σε μποτιλιάρισμα ), χρήση φώτων την ημέρα (απαγορεύεται! εγώ πάντως με τη μηχανή προτιμώ να με βλέπουν και να είμαι ασφαλής παρά νόμιμος ) κοκ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skye last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:
        χρήση φώτων την ημέρα (απαγορεύεται! εγώ πάντως με τη μηχανή προτιμώ να με βλέπουν και να είμαι ασφαλής παρά νόμιμος ) κοκ.

        κάνεις λάθος, για μηχανές αποκλείεται να απαγορεύεται!!
        θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν έδινα για δίπλωμα, που είχε στο βιβλίο ερώτηση ' γιατί είναι καλύτερα να οδηγείτε με τα φώτα αναμένα ΚΑΙ τη μέρα; ' με σωστή απάντηση φυσικά ' για να είστε καλύτερα ορατοί από τους άλλους οδηγούς'..
        (και εγώ πάντα αναμένα τα'χω)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gfon last edited by

          Ο χρήστης skye έγραψε:

          χρήση φώτων την ημέρα (απαγορεύεται! εγώ πάντως με τη μηχανή προτιμώ να με βλέπουν και να είμαι ασφαλής παρά νόμιμος ) κοκ.

          κάνεις λάθος, για μηχανές αποκλείεται να απαγορεύεται!!
          θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν έδινα για δίπλωμα, που είχε στο βιβλίο ερώτηση ' γιατί είναι καλύτερα να οδηγείτε με τα φώτα αναμένα ΚΑΙ τη μέρα; ' με σωστή απάντηση φυσικά ' για να είστε καλύτερα ορατοί από τους άλλους οδηγούς'..
          (και εγώ πάντα αναμένα τα'χω)

          Στις καινουργιες μοτοσυκλετες, ολων των κυβικων, τα φωτα ειναι μονιμα αναμενα χωρις να εχεις την δυνατοτητα να τα κλεισεις ....μονο την σκαλα μπορεις να αλλαξης.(μικρη ή μεγαλη).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης skye έγραψε:

            χρήση φώτων την ημέρα (απαγορεύεται! εγώ πάντως με τη μηχανή προτιμώ να με βλέπουν και να είμαι ασφαλής παρά νόμιμος ) κοκ.

            κάνεις λάθος, για μηχανές αποκλείεται να απαγορεύεται!!
            θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν έδινα για δίπλωμα, που είχε στο βιβλίο ερώτηση ' γιατί είναι καλύτερα να οδηγείτε με τα φώτα αναμένα ΚΑΙ τη μέρα; ' με σωστή απάντηση φυσικά ' για να είστε καλύτερα ορατοί από τους άλλους οδηγούς'..
            (και εγώ πάντα αναμένα τα'χω)

            Εχεις δίκιο! Ο ΚΟΚ στο άρθρο 35 λέει πως είναι (πλέον) ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ένα δίκυκλο να έχει αναμμένα φώτα την ημέρα.

            Αυτό πρέπει να άλλαξε πρόσφατα διότι όταν είχα πάρει εγώ το δίπλωμα μηχανής το 1992 ΣΙΓΟΥΡΑ απαγορευόταν.

            Πάλι καλά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skye last edited by

              Kατα τ'αλλα πάντως συμφωνώ.. 😉
              μεγάλος χαβαλές στις σήραγγες, που βγαίνοντας έχει πινακίδα ' ΣΒΗΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ'

              είναι κορυφαίοι!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                michaliss last edited by

                Ο χρήστης skye έγραψε:
                μεγάλος χαβαλές στις σήραγγες, που βγαίνοντας έχει πινακίδα ' ΣΒΗΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ'

                Ποια φώτα; Αυτά που δεν ανάβουν με την πινακίδα 'ΑΝΑΨΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ';

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Χτες, καθώς πήγαινα Χερσόνησο για δουλειά, με βροχή, απογευματάκι, με περίπου 90-100 χλμ στη νέα Ε.Ο. Ηρακλείου-Αγίου Νικολάου, ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΑ ΦΩΤΑ, όπως πάντα, ένα περιπολικό ερχόμενο από απέναντι, ΜΕ ΣΒΗΣΤΑ φώτα, μου έκανε σήμα με τους προβολείς...

                  Προφανώς το όργανο θεώρησε ότι κακώς τα έχω αναμένα... Τι να πεις;

                  Γιατί, δεν έτρεχα να πεις ότι μου έκανε παρατήρηση, ούτε τίποτα άλλο συνέβη παρακάτω, για να πεις ότι με προειδοποίησε... Άρα, τι άλλο μπορεί να ήταν;

                  Γνώμες;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                    Χτες, καθώς πήγαινα Χερσόνησο για δουλειά, με βροχή, απογευματάκι, με περίπου 90-100 χλμ στη νέα Ε.Ο. Ηρακλείου-Αγίου Νικολάου, ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΑ ΦΩΤΑ, όπως πάντα, ένα περιπολικό ερχόμενο από απέναντι, ΜΕ ΣΒΗΣΤΑ φώτα, μου έκανε σήμα με τους προβολείς...

                    Προφανώς το όργανο θεώρησε ότι κακώς τα έχω αναμένα... Τι να πεις;

                    Γιατί, δεν έτρεχα να πεις ότι μου έκανε παρατήρηση, ούτε τίποτα άλλο συνέβη παρακάτω, για να πεις ότι με προειδοποίησε... Άρα, τι άλλο μπορεί να ήταν;

                    Γνώμες;

                    Eγώ πιστεύω ότι σκέφτηκε ότι τα είχες ξεχάσει και σου έκανα σήμα για να τα σβήσεις. Πού να σκεφτεί ότι εσύ τα είχες ανοικτά κατά το ιταλικό/αμερικάνικο πρότυπο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης MichalisS έγραψε:

                      μεγάλος χαβαλές στις σήραγγες, που βγαίνοντας έχει πινακίδα ' ΣΒΗΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ'

                      Ποια φώτα; Αυτά που δεν ανάβουν με την πινακίδα 'ΑΝΑΨΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ';

                      Nαι τα ΖΩΑ!
                      Οδηγάνε και κάνα σκούρο αμάξι, και σου ρχονται για προσπέραση... ε, ΠΟΥ να σε δω ρε ΚΡΕΤΙΝΕ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kavoyras last edited by

                        Ο χρήστης meco έγραψε:

                        Χτες, καθώς πήγαινα Χερσόνησο για δουλειά, με βροχή, απογευματάκι, με περίπου 90-100 χλμ στη νέα Ε.Ο. Ηρακλείου-Αγίου Νικολάου, ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΑ ΦΩΤΑ, όπως πάντα, ένα περιπολικό ερχόμενο από απέναντι, ΜΕ ΣΒΗΣΤΑ φώτα, μου έκανε σήμα με τους προβολείς...

                        Προφανώς το όργανο θεώρησε ότι κακώς τα έχω αναμένα... Τι να πεις;

                        Γιατί, δεν έτρεχα να πεις ότι μου έκανε παρατήρηση, ούτε τίποτα άλλο συνέβη παρακάτω, για να πεις ότι με προειδοποίησε... Άρα, τι άλλο μπορεί να ήταν;

                        Γνώμες;

                        Eγώ πιστεύω ότι σκέφτηκε ότι τα είχες ξεχάσει και σου έκανα σήμα για να τα σβήσεις. Πού να σκεφτεί ότι εσύ τα είχες ανοικτά κατά το ιταλικό/αμερικάνικο πρότυπο...

                        Μιας και η συζήτηση έφτασε στα αναμμένα φώτα,αξίζει να πω πως οι αστυνομικοί οι ίδιοι έχουν αναμμένα φώτα στην Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών.
                        Επίσης μου έχει τύχει αστυνομικός στην Αθήνα (στο ύψος του Δ-φαλήρου) να μου κάνει σήμα να σταματήσω για να μου κάνει παρατήρηση που έχω αναμμένα φώτα.Του λέω:'Μα είναι σχετικά σκοτεινά και έτσι με βλέπουν καλύτερα'.Πριν πείτε οτιδήποτε να σημειωθεί ότι ήταν μεν πρωϊνή ώρα (10 ή 11) αλλά με τη συννεφιά που είχε, ήταν σαν σούρουπο.Μου είπε να τα σβήσω γιατί αλλιώς είναι 'αναγκασμένος' από το νόμο να με γράψει...
                        Τι να πω;Άβυσσος η ψυχή των μπάτσων...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                          [...]

                          Πριν πείτε οτιδήποτε να σημειωθεί ότι ήταν μεν πρωϊνή ώρα (10 ή 11) αλλά με τη συννεφιά που είχε, ήταν σαν σούρουπο.
                          Τι να πω;Άβυσσος η ψυχή των μπάτσων...

                          Τι να πούμε δηλαδή; Εγώ οδηγώ μονίμως με αναμένα φώτα, χειμώνα-καλοκαίρι, μέρα-νύχτα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Πιστεύω πως πρέπει να γίνει μια καμπάνια από τον ειδικό τύπο αρχικά για το θέμα με τα φώτα.

                            Γιατι καταλαβαίνω μέχρι ενός σημείου τους αστυνομικούς: εφόσον το λέει ο νόμος, πρέπει να μας γράψουν. Το τραγικό είναι με τους υπολοίπους οδηγούς. Άπειρες φορές μου έχουν πει ότι έχω αναμμένα τα φώτα, και όταν τους εξήγησα, έπαιρνα για απάντηση το απλανές βλέμα της αγελάδας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                              Μιας και η συζήτηση έφτασε στα αναμμένα φώτα,αξίζει να πω πως οι αστυνομικοί οι ίδιοι έχουν αναμμένα φώτα στην Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών.
                              Επίσης μου έχει τύχει αστυνομικός στην Αθήνα (στο ύψος του Δ-φαλήρου) να μου κάνει σήμα να σταματήσω για να μου κάνει παρατήρηση που έχω αναμμένα φώτα.Του λέω:'Μα είναι σχετικά σκοτεινά και έτσι με βλέπουν καλύτερα'.Πριν πείτε οτιδήποτε να σημειωθεί ότι ήταν μεν πρωϊνή ώρα (10 ή 11) αλλά με τη συννεφιά που είχε, ήταν σαν σούρουπο.Μου είπε να τα σβήσω γιατί αλλιώς είναι 'αναγκασμένος' από το νόμο να με γράψει...
                              Τι να πω;Άβυσσος η ψυχή των μπάτσων...

                              Ο ΚΟΚ δεν απαγορεύει σε κανένα του άρθρο να έχεις αναμμένα τα φώτα.
                              Μόνο να κάνεις σήμα με τη μεγάλη σκάλα χωρίς να υπάρχει λόγος απαγορεύει.
                              Ο συγκεκριμένος τροχονόμος ήταν το λιγότερο ΗΛΙΘΙΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-lappas last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:
                                ...
                                Αν, ο καθένας για τον εαυτό του, δεχόμαστε πως κάποιες παραβάσεις είναι θέσφατα και δεν τις κάνουμε ποτέ-ποτέ-ποτέ (πχ. παραβίαση σηματοδότη) ενώ για άλλες είμαστε ελαστικοί (πχ. παραβίαση ορίου ταχύτητας ή θέσης στο δρόμο (πχ. 'κόψιμο' στροφών σε επαρχιακούς δρόμους)), τότε για ποιό λόγο δεν δεχόμαστε αντίστοιχη αξιολόγηση από άλλους οδηγούς για διαφορετικό σετ παραβάσεων ?

                                Δηλαδή γιατί είμαστε εμείς σωστοί που πάμε με 160 στην ΑΟ και όχι αυτός που στρίβει δεξιά με κόκκινο ?

                                Πιστεύω ότι λέμε το ίδιο πράγμα με άλλα λόγια, nass. Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται χωρίς παρενθέσεις και προϋποθέσεις γιατί αν ο καθένας μας επιλέγει 1-2, ή ακόμα και περισσότερες παραβάσεις που τον εξυπηρετούν και τις θεωρεί ασήμαντες και ως εκ τούτου θεμιτές, τότε καταλήγουμε στο χάος.

                                Οχι, δε λέμε το ίδιο πράγμα. Αυτό που λέω είναι πως δεν μπορεί κάποιος να καυτηριάζει την οδική συμπεριφορά ενός άλλου οδηγού που παραβαίνει τα άρθρα 5, 12 και 59 του ΚΟΚ στο στυλ 'κοίτα τι έκανε ο μαλάκας' τη στιγμή που ο ίδιος παραβαίνει τα άρθα 21, 33 και 85, δηλαδή να αξιολογεί ως 'θανάσιμο' σφάλμα την παραβίαση του άλλου τη στιγμή που ο ίδιος επίσης παραβαίνει τον ΚΟΚ. Και παραδέχομαι πως και εγώ ο ίδιος υποπίπτω σε αυτό το σφάλμα.

                                Δηλαδή επειδή και εμείς κάνουμε παραβάσεις, δεν μπορούμε να κατακρίνουμε τους άλλους. Λογικό. Θα περίμενα να γράψεις ότι πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε και εμείς οι ίδιοι οποιεσδήποτε παραβάσεις και μόνο τότε θα δικαιούμαστε να κατακρίνουμε τους άλλους. Εσύ όμως γράφεις αυτό:

                                Δεν πιστεύω πως ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται χωρίς παρενθέσεις και προϋποθέσεις διότι δεν πιστεύω πρώτα απ΄ όλα στους άκαμπτους και δρακόντειους νόμους με τα 'πρόβατα' να τους υπακούουν τυφλά, αλλά στην κοινή λογική και την παιδεία και εν τέλει στην κριτική ικανότητα που απορρέει από αυτές. Δηλαδή δεν περιμένω να μου πει ο ΚΟΚ να πηγαίνω με 120 υπό καταρρακτώδη βροχή στην Αθηνών-Κορίνθου, μόνος μου πηγαίνω με 80 και ας με προσπερνάνε μέχρι και πούλμαν (μου έχει συμβεί). Από την άλλη, δεν περιμένω τον ΚΟΚ για να πάω με 200++ στον άδειο αυτοκινητόδρομο ένα καλοκαιρινό πρωινό.

                                Το πρόβλημα είναι ότι αν επαφίεται στην κριτική ικανότητα του καθενός το κατά πόσο θα εφαρμόσει ή όχι κάποιους νόμους, τότε καταλήγουμε σε καταστάσεις πολύ επικίνδυνες. Θα μπορούσε κάλλιστα κάποιος να πει ότι δεν σταματάει σε κόκκινο γιατί πάντα περνάει πολύ προσεχτικά και σιγουρεύεται απόλυτα ότι δεν υπάρχει κίνδυνος.

                                Κάποιος άλλος θα μπορούσε να πει ότι κινείται ανάποδα σε μονόδρομους σε καθημερινή βάση γιατί κρίνει ότι ο ανώνυμος νομοθέτης κακώς έβαλε την απαγορευτική ταμπέλα εκεί, και το κάνει πάντα με την δέουσα προσοχή σε αυτούς που κινούνται νόμιμα.

                                Ένας τρίτος θα μπορούσε να πει ότι παρκάρει σε ράμπες αναπήρων γιατί όσες φορές και κοίταξε το συγκεκριμένο σημείο ποτέ δεν περνούσε κάποιος ανάπηρος, άρα κακώς έγινε η ράμπα σε αυτό το σημείο τρώγοντας μια θέση στάθμευσης.

                                Κάποιος άλλος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι κρίνει ότι είναι απολύτως ασφαλές να κινείται έξω από δρομάκι με σχολείο με 80 χλμ γιατί ξέρει πολύ καλά ότι οι τετραπίστονες δαγκάνες στα αεριζόμενα φρένα του WRC του θα προλάβουν να τον σταματήσουν.

                                Και είμαι σίγουρος ότι χιλιάδες Έλληνες οδηγοί είναι έτοιμοι να «κρίνουν» ότι κακώς υπάρχει η ΛΕΑ στο ποτάμι και ότι θα έπρεπε να είναι κανονική λωρίδα για να κινούνται. Και εφόσον δεν εμπιστεύονται την κρίση του ανώνυμου νομοθέτη, την μετατρέπουν σε λωρίδα κίνησης από μόνοι τους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skye last edited by

                                  Ο χρήστης meco έγραψε:

                                  Ο ΚΟΚ δεν απαγορεύει σε κανένα του άρθρο να έχεις αναμμένα τα φώτα.
                                  Μόνο να κάνεις σήμα με τη μεγάλη σκάλα χωρίς να υπάρχει λόγος απαγορεύει.
                                  Ο συγκεκριμένος τροχονόμος ήταν το λιγότερο ΗΛΙΘΙΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!

                                  Νομίζω κάτι υπάρχει για 'ασκοπη χρήση των φωτων' αλλά δεν είμαι σίγουρος..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kacey last edited by

                                    @ Χρήστος Λάππας

                                    Οποιος εφαρμοζει τον καθε νομο ακριτα και τυφλα, ειναι το λιγοτερο προβατο προς σφαγη, το συνηθεστερο επικινδυνος. Ειδικα καποιον νομο που ασχολειται με κατι τοσο ευμεταβλητο οσο η κυκλοφορια στον δρομο και για αυτο τον λογο ειναι κατα κοινη ομολογια ενα συνολο παραχωρησεων κ συμβιβασμων. Και οταν λεμε 'να ειμαστε κριτικοι απεναντι στον νομο', θεωρουμε δεδομενο οτι μιλαμε για κοσμο που εχει την παιδεια και την λογικη/εξυπναδα να το κανει σωστα. Το να πας αναποδα σε μονοδρομο ειναι ΠΑΝΤΑ λαθος γιατι παντα μπορει να ερθει καποιος απο εκει που δεν το περιμενεις (εκτος αν μιλαμε για τιποτα χωραφια ας πουμε που βλεπεις ολο τον νομο που βρισκεσαι), το να περασεις ενα κοκκινο σε μια διασταυρωση που ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να περασει καποιος αλλος εντος του επομενου 5λεπτου και μπορεις να δεις σε αποσταση δεκαδων η εκατονταδων μετρων προς καθε κατευθυνση, δεν πειραζει κανεναν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      govus last edited by

                                      Ο χρήστης skye έγραψε:
                                      Νομίζω κάτι υπάρχει για 'ασκοπη χρήση των φωτων' αλλά δεν είμαι σίγουρος..

                                      Κάτι αναφέρεται εδώ (προτελευταίο στη λίστα): http://www.autotriti.gr/auto/xrhsima/xrhsima_auto.asp?motoimpo_id=24&ID_CATEGORY=10 ... Κρίμα που δεν λογίζεται ως παράβαση και παράλογη χρήση των φώτων ομίχλης από τους διάφορους μηχανοδηγούς...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skye last edited by

                                        Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                        το να περασεις ενα κοκκινο σε μια διασταυρωση που ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να περασει καποιος αλλος εντος του επομενου 5λεπτου και μπορεις να δεις σε αποσταση δεκαδων η εκατονταδων μετρων προς καθε κατευθυνση, δεν πειραζει κανεναν.

                                        προσοχή όσοι το κάνετε, γιατί κυκλοφορούν και οχήματα ( πολλές φορές 2τροχα ) ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΑ, που σημαίνει ότι μπορεί να μην τους δείτε και να σκοτωσετε κανάν άνθρωπο..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kavoyras last edited by

                                          Ο χρήστης Govus έγραψε:

                                          Νομίζω κάτι υπάρχει για 'ασκοπη χρήση των φωτων' αλλά δεν είμαι σίγουρος..

                                          Κάτι αναφέρεται εδώ (προτελευταίο στη λίστα): http://www.autotriti.gr/auto/xrhsima/xrhsima_auto.asp?motoimpo_id=24&ID_CATEGORY=10 ... Κρίμα που δεν λογίζεται ως παράβαση και παράλογη χρήση των φώτων ομίχλης από τους διάφορους μηχανοδηγούς...

                                          Σοβαρά τους καλύπτει ο νόμος και έχουν 'νόμιμα' τα φώτα ομίχλης αναμμένα;
                                          Ειδικά αν έχει σηκώσει τα προβολάκια σου για να βλέπει πιο καλά τη νύχτα... είναι το λιγότερο επικίνδυνοι.
                                          Γι'αυτό και να τους παίξεις τα φώτα εσύ,ο πίσω σου και άλλα 100 αυτοκίνητα δεν τα σβήνουν!

                                          ΥΓ:Εμείς οι ΙΧ-δες (όπως μας λένε στην πιάτσα) γιατί απαγορεύεται να έχουμε τα προβολάκια αναμμένα;Το λέει πουθενά ο ΚΟΚ;Τι πρόστιμο έχει;

                                          ΥΓ2:Καλα,δεν το συζητώ σε επαρχιακό δρόμο με ελλειπή φωτισμό.Τα ανάβω κι ας με γράψουν.το προτιμώ από το να σκοτωθώ.Αν και μου έχουν πει ότι σε τέτοιους δρόμους-συνθήκες δεν είναι παράνομο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lokatzis last edited by

                                            Δύο πράγματα για τους προβολείς ομίχλης:

                                            1. Φωτίζουν σε πολύ κοντινή απόσταση (4-5 μέτρα - πάνω από 10μέτρα δε νομίζω), οπότε, αν κινείσαι με όχι μικρές ταχύτητες, είναι άχρηστοι. Π.χ. αν κινείσαι με 50χ.α.ω., ότι δεις στα 5 μέτρα το φθάνεις σε 0,36 δευτερόλεπτα!!!
                                              Ακόμα και σε επαρχιακό δρόμο λίγοι κινούνται με τόσο μικρές ταχύτητες.
                                              Έτσι, λοιπόν, λέγονται ομίχλης γιατί χρησιμεύουν σε συνθήκες ομίχλης όπου συνήθως (ή τουλάχιστον έτσι πρέπει) κινούμαστε με μικρές ταχύτητες.

                                            2. Υπό φυσιολογικές συνθήκες η χρήση των προβολέων ομίχλης είναι πολύ ενοχλητική για τους αντίθετα κινούμενους οδηγούς, ιδιαίτερα με ταυτόχρονη χρήση των μεσαίων φωτών. Κι αυτό γιατί ένα μεγάλο μέρος του οπτικού πεδίου του οδηγού γεμίζει με φως. Δεν μπορεί να κοιτάξει λίγο πιο κάτω, όπως θα έκανε υπό άλλες συνθήκες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 58 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr