-
Δεν ξέρω το 'ιδανικό' 42/58 απο που προκύπτει αλλα όταν λέω κατανομή βάρους δεν εννοώ το ποσοστό βάρους που φορτίζει κάθε άξονα αλλα κυρίως την πολική ροπή αδράνειας.
Η 3 έχει τις μεγάλες μάζες συγκεντρωμένες μεταξύ των 2 αξόνων ενω RS4 και 159 έχουν τον κινητήρα πολύ μπροστά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν ξέρω το 'ιδανικό' 42/58 απο που προκύπτει αλλα όταν λέω κατανομή βάρους δεν εννοώ το ποσοστό βάρους που φορτίζει κάθε άξονα αλλα κυρίως την πολική ροπή αδράνειας.Η 3 έχει τις μεγάλες μάζες συγκεντρωμένες μεταξύ των 2 αξόνων ενω RS4 και 159 έχουν τον κινητήρα πολύ μπροστά.
την έχω κι εγώ αυτή την απορία κι ακόμα περιμένω μία εμπεριστατωμένη τεχνική ανάλυση που να το αποδεικνύει
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
450/500nm
O V8 θα ειναι πιο compact & θα ζυγιζει οσο ο παλιος V6 Busso.Ειναι 20kgr βαρυτερος απο τον 3.2JTS V6 & 21kgr απο τον 3.0L6 valvetronic.Το στησιμο των Brera/159 Gta θα το αναλαβουν oι testers που εξελιξαν τις 612/ quattroporte/599/Enzo/Mc12..κτλ.Αudi Quattro torsen-b 50/50 φιξ αναλογια
Αudi Quattro torsen-c (rs4,q7,s4) **40/60 φιξ αναλογια **
Q4 II-torsen-c/twin diff(159, Brera) 43/57,αλλα εξαιτιας των δυναμεων που αναπτυσονται αναμεσα στα δυο διαφορικά ειναι μπλοκε ως 35% στην επιταχυνση και ως 45% στην επιβραδυνση & επισης χάρη στις ιδιες δυναμεις το μπροστινο διαφορικο που βρισκεται στο εσωτερικο του κεντρικου ειναι μπλοκε ως 20% εξαφανιζοντας ετσι την παραδοσιακη υποστροφη των τετρακινητων στις κλειστες καμπες.
Lamborghini Miura-torsen-c/twin diff 40/60.....70/30-->20/80Antonio1
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... t=multiairΆντε πάλι Με τίποτα δεν μαθαίνεις; όταν εννοείς φιξ, εννοείς μόνιμα 40/60;
Οταν στο press release του Rs4 αναφερει fixed distribution τι λες να εννοει?
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... start=1395
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... start=1380
-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν ξέρω το 'ιδανικό' 42/58 απο που προκύπτει αλλα όταν λέω κατανομή βάρους δεν εννοώ το ποσοστό βάρους που φορτίζει κάθε άξονα αλλα κυρίως την πολική ροπή αδράνειας.
Η 3 έχει τις μεγάλες μάζες συγκεντρωμένες μεταξύ των 2 αξόνων ενω RS4 και 159 έχουν τον κινητήρα πολύ μπροστά.
την έχω κι εγώ αυτή την απορία κι ακόμα περιμένω μία εμπεριστατωμένη τεχνική ανάλυση που να το αποδεικνύει
Food For thought!!!
Μου φαίνεται λογική εφόσον 'ταυτίζεται' με τις κατανομές μαζών διαφόρων 'Proper' supercars όπως
Enzo 42/58...
SLR 47/53
Quattroporte 47/53
612 46/54
8c competizione 45/55
F139(erede 575) 45/55
F430 41/59
Carrera GT 41/59αλλά δεν μπορώ να την στηρίξω
Ο kyan είχε γράψει κάποτε:
Με τη διαφορά ότι η περιστροφή δεν προκαλείται από το κέντρο μάζας του αυτοκινήτου, αλλά από δύο ή τέσσερα σημεία.Επομένως η περιστροφή τελικά ΔΕΝ είναι ομοιογενής.Πρέπει λοιπόν να λάβεις δύο σημεία υπόψη σου.Το κέντρο μάζας και το νοητό μέσο του τμήματος σύνδεσης των δυο τροχών.Αν λοιπόν σε ένα πισωκίνητο έχεις 50-50 κατανομή βάρους, θα υπάρχει μάζα απομακρυσμένη από το κέντρο των κινητήριων τροχών και θα προκαλέι ροπή αδράνειας.Αντίθετα με 48-52 τα δύο σημεία αυτά είναι ΄κοντά μεταξύ τους και μπορεί να θεωρηθεί οτι στο οριζόντιο επίπεδο 'συμπίπτουν' , περιορίζοντας τις ροπές αδράνειας
Σε ένα τετρακίνητο τα δύο σημεία (σε κατακόρυφο άξονα) σχεδόν συμπίπτουν για 50-50, μια και το δεύτερο σημείο αυτή τη φορά είναι το 'κέντρο' και των τεσσάρων τροχών, βρίσκεται δηλαδή ουσιαστικά στο κέντρο του αυτοκινήτου.Στην περίπτωση των τετρακίνητων όμως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και την κατανομή της ισςχύος εμπρός΄-πίσω.Είναι πιθανό το 50-50 να διαφοροποιείται λίγοΩραια συζήτηση. Για να δούμε
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Οταν στο press release του Rs4 αναφερει fixed distribution τι λες να εννοει?
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... start=1395
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... start=1380
έχει σηκώσει και τα πόδια η επιστήμη (αφού την έχετε σκίσει)
πόσες φορές πρέπει να το γράψουμε ότι η ΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΕΙΝΑΙ 40/60 ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ;;;;;
Από το Press Kit του RS4:
A Torsen centre differential distributes the power to the front and rear wheels as required, thereby ensuring optimum traction. In variable road conditions the power can be immediately diverted in full to the front or rear depending on the torque. The new distribution system, which under normal road conditions transmits 40 percent of the power to the front wheels and 60 percent to the rear, makes the Audi RS 4 an even more impressively dynamic drive. Alongside traction, controllability, stability, load reversal and transitioning, aspects of agility and steering have also been substantially enhanced, underscoring the highly sporty character of the car.
-
Λοιπόν, τελειώσαμε με το @#$%^& το διαφορικό του RS4; Πίσω στο θέμα μας παρακαλώ!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Λοιπόν, τελειώσαμε με το @#$%^& το διαφορικό του RS4; Πίσω στο θέμα μας παρακαλώ!φαίνεται πως δεν τελειώνει ΠΟΤΕ! τα αυτονόητα και τα προφανή (R32) πρέπει να αποδεικνύονται συνεχώς! ο γάιδαρος πετάει (και μετά φταίνε οι 'εμπαθείς' και οι 'προκλητικοί')
Η 159 GTA δεν είναι μόνιμα τετρακίνητη κι έχει δύο διαφορικά.-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η 159 GTA δεν είναι μόνιμα τετρακίνητη κι έχει δύο διαφορικά.-'.-', ε; Μήπως την έχεις παραγγείλει κιόλας; Είσαι 100% σίγουρος πως η GTA θα έχει ακριβώς το ίδιο σύστημα τετρακίνησης με την 3.2 V6;
-
Εχω χάσει επεισόδια ? Η 159 δεν είναι Q4 που σημαίνει 3 διαφορικά ? (μεσαίο Torsen) ?
-
The four wheel drive layout had been further developed to ensure maximum performance and peak driving comfort. The heart of the system was the central Viscomatic viscous coupling developed exclusively by Alfa Romeo in conjunction with Steyr-Puch.
The Viscomatic was managed by an on-board electronic system that communicated in real time with the engine control unit and ABS control unit. Moment by moment, the system detected and processed information on four different parameters: total drive torque requested, speed, steering angle and slip difference between front and rear axles. It was able to adjust drive torque distribution between the axles with incredible speed on the basis of vehicle speed, cornering radius, engine rpm, throttle opening and closure and ABS parameters. This guaranteed improved torque distribution at any moment and in any situation.
In this case too, the Q4 drive system was based on a Torsen self-locking rear differential. This rear differential was responsible for the important task of redistributing the torque allocated to the rear end (in real time) between the wheels on the rear axle: this benefited traction and also car handling over mixed routes.
An epicyclic unit was also fitted between the coupling and rear differential to amplify speed differences between coupling input and output. This made it faster and more sensitive while reducing the level of torque managed by the coupling.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν ξέρω το 'ιδανικό' 42/58 απο που προκύπτει αλλα όταν λέω κατανομή βάρους δεν εννοώ το ποσοστό βάρους που φορτίζει κάθε άξονα αλλα κυρίως την πολική ροπή αδράνειας.
Η 3 έχει τις μεγάλες μάζες συγκεντρωμένες μεταξύ των 2 αξόνων ενω RS4 και 159 έχουν τον κινητήρα πολύ μπροστά.
την έχω κι εγώ αυτή την απορία κι ακόμα περιμένω μία εμπεριστατωμένη τεχνική ανάλυση που να το αποδεικνύει
Όσο μικρότερη είναι η πολική ροπή αδρανείας τόσο μεγαλύτερη η ευελιξία με όλα τα υπόλοιπα στοιχεία σταθερά.
Η πρόταση αυτή έχει αξιωματική ισχύ.
Όσο περισσότερο προς το κέντρο είναι συγκεντρωμένη η μάζα, και ανάμεσα στους δύο άξονες τόσο μικρότερη και η πολική αδράνεια. -
ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ συζητάμε εδώ, όχι ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ...
Εντάξει να γίνει μια παρένθεση, αλλά εδώ πρέπει πλέον ή να σταματήσει (ΜΑΧΑΙΡΙ!!) ή να σχιστεί σε ένα νέο θέμα που θα μετακομίσει στα τεχνικά!!
ΗΜΑΡΤΟΝ 1/3 ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΒΑΡΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΙ ΣΧΗΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ!!!!!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ συζητάμε εδώ, όχι ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ...Εντάξει να γίνει μια παρένθεση, αλλά εδώ πρέπει πλέον ή να σταματήσει (ΜΑΧΑΙΡΙ!!) ή να σχιστεί σε ένα νέο θέμα που θα μετακομίσει στα τεχνικά!!
ΗΜΑΡΤΟΝ 1/3 ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΒΑΡΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΙ ΣΧΗΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ!!!!!!
Πέστα χρυσόστομε, γιατί εμένα δεν με ακούνε...
Και κάτι ακόμα για το Torsen της 159
The 4wd system nominally splits torque 43 percent front, 57 percent rear to give something of a rear-drive feel without the unwanted powerslides, but the Torsen-C centre differential can divert up to 80 percent of torque rearwards under hard acceleration, banishing front-end wheelspin. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Δεν ξέρω το 'ιδανικό' 42/58 απο που προκύπτει αλλα όταν λέω κατανομή βάρους δεν εννοώ το ποσοστό βάρους που φορτίζει κάθε άξονα αλλα κυρίως την πολική ροπή αδράνειας.
Η 3 έχει τις μεγάλες μάζες συγκεντρωμένες μεταξύ των 2 αξόνων ενω RS4 και 159 έχουν τον κινητήρα πολύ μπροστά.
την έχω κι εγώ αυτή την απορία κι ακόμα περιμένω μία εμπεριστατωμένη τεχνική ανάλυση που να το αποδεικνύει
Όσο μικρότερη είναι η πολική ροπή αδρανείας τόσο μεγαλύτερη η ευελιξία με όλα τα υπόλοιπα στοιχεία σταθερά.
Η πρόταση αυτή έχει αξιωματική ισχύ.
Όσο περισσότερο προς το κέντρο είναι συγκεντρωμένη η μάζα, και ανάμεσα στους δύο άξονες τόσο μικρότερη και η πολική αδράνεια.Εγώ από το ποστ του kyan που παρέθεσα κατάλαβα ότι.
Όταν έχεις πισωκίνητο, ο πίσω άξονας πρέπει να παρεχει την δύναμη να σρίψει το αμάξι. Όταν έχει κατανομή 58% πίσω 42% εμπρός, τότε το κέντρο μάζας είναι κοντά στον πίσω άξονα και έτσι το έργο του είναι ευκολότερο.
Σκέψου ένα καρότσι με σακιά άμου. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα (δυο ροδίτσες) αφού με τα χέρια μας σπρώχνουμε από πίσω!! Αν βάλουμε τα σακιά κοντά στον πίσω άξονα τότε μετατοπίζουμε το κέντρο βάρους κοντά στα χέρια μας και κουμαντάρουμε το καρότσι ευκολότερα.
Αν τα βάλουμε εμπρός τότε έχουμε το κέντρο βάρους στην εμπρός ρόδα και απαιτείται μεγαλύτερη δύναμη για να κουμαντάρουμε το καρότσι.
Συμπέρασμα όσο πιο κοντά έιναι το 'κέντρο' των μαζών στο 'κέντρο κίνησης' =
α. κέντρο πίσω άξονα για πισωκούνες,
β. κέντρο εμπρός άξονα για μπροστοκούνες,
γ. κέντρο αυτοκινήτου για 4κούνες με 50-50 κατανομή ισχύοςτόσο πιο έυκολα ελέγχεται το όχημα.
Βέβαια αυτό είναι πολύ απλο παράδειμα αλλά ελπίζω να έδειξα τι παίζεται.
Ερώτηση: Γιατί οι slr, enzo, mc12, carrera gt τα κορυφαία δλδ αμάξια στον κόσμο, τα πλέον ανάκριβα και τα πλέον μελετημένα ως προς την κάθε λεπτομέρεια έχουν 58-42 και όχι 50-50? Δεν σας κάνει να αναρωτιέστε?
-
Μετά την αναγκαία διακοπή του θέματος της Alfa Romeo 159 GTA για να μάθουμε όλοι μαζί για το διαφορικό του αουντι.... αφού πήρα το οκ σας παραθέτω δύο φωτογραφίες που τις τράβηξαν στην Ιταλία με το κινητό από φυλλάδιο που βγήκε από το σχεδιαστικό τμήμα της Alfa Romeo και το παρακάτω σχέδιο θα είναι 80% η νέα Alfa Romeo 159 GTA.
Όταν τον ρώτησα για την μηχανή μου είπε ότι η δύναμη της θα είναι κτηνώδης, χώρις να μου πεί άλλη πληροφορία. Όταν τον ρώτησα για την τιμή της μου είπε ότι θα είναι και αυτή κτηνώδης. -
μπλιάχ
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν ξέρω το 'ιδανικό' 42/58 απο που προκύπτει αλλα όταν λέω κατανομή βάρους δεν εννοώ το ποσοστό βάρους που φορτίζει κάθε άξονα αλλα κυρίως την πολική ροπή αδράνειας.Polar moment of inertia
-
Όλα τα χε, η φτερούγα τους μάρανε..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Όλα τα χε, η φτερούγα τους μάρανε..Αρχίσαμε πάλι..... μετά ο Spidey_TS εφταιγε.....
Γιατι βρε Montecarlo?
Την γνώμη του λέει! Σε έβρισε?Ψυχραιμία ρε παίδες!Και λογική!
[kouk]
Alfa Romeo 159 GTA