Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 54
    • 55
    • 3 / 55
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    1090
    49946
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nik16v last edited by

      Mitsubishi Lancer 1200cc μπροσθιοκίνητο μοντ. 7/1984 - 11/1997, στα 263.000 χλμ αλλάξαμε το ρουλεμαν του δίσκου και το δίσκο αφού κατέβηκε το σασμάν παρόλο που είχε ακόμα ψωμί. Από χρήση '84-90 σε ορεινά βουνά της Άρτας, '90-'94 συχνά τρέιλερ λόγω χτισίματος σπιτιού και '94-'97 ΑΘΗΝΑ. Σκυλί!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Ξυπνάω το θέμα επειδή:

        Είναι τώρα 2 πρωινά και όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, όταν βάζω μπροστά και πατώντας τον συμπλέκτη, ακούγεται κάτι σαν να τρίβεται. Όταν ζεσταθεί δεν ακούγεται τίποτα.
        Μήπως είναι ένδειξη για αλλαγή δίσκου ή συμβαίνει κατά κάποιο λόγο από το κρύο?
        Υπ'όψιν ότι έχω 47.000 km.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          roulis21 last edited by

          Ο χρήστης cmarin έγραψε:
          Ξυπνάω το θέμα επειδή:

          Είναι τώρα 2 πρωινά και όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, όταν βάζω μπροστά και πατώντας τον συμπλέκτη, ακούγεται κάτι σαν να τρίβεται. Όταν ζεσταθεί δεν ακούγεται τίποτα.
          Μήπως είναι ένδειξη για αλλαγή δίσκου ή συμβαίνει κατά κάποιο λόγο από το κρύο?
          Υπ'όψιν ότι έχω 47.000 km.

          Aν δε σου ειναι μεγαλο εξοδο αλλαξε βαλαβολινες στο κιβωτιο.
          Προτιμισε καποιες επωνυμες ή ριξε και κανα ενυσχιτικο μεσα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            montecarlo last edited by

            Subaru Forrester στα 100K (κόστος 1800

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas-1970 last edited by

              Και στο δικο μου saxo με 94.000χλμ 8ετιας, συνεχιζει ακαθεκτος.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                doom1983 last edited by

                AUDI 80 1.600 180.000km xωρίς κανένα πρόβλημα.Βέβαια ο τρόπος οδήγησης είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για την αλλαγή του δίσκου.Αν κάνεις συνέχεια άγρια κατεβάσματα,αφήνεις την 1η και 2α συνέχεια κάτω στο δρόμο και κάνεις χειρόφρενα όλη μέρα τότε και 20.000 ΚΜ είναι λογικό.Με νορμάλ χρήση μπορεί να αλλάξεις αυτοκίνητο και να μην αλλάξεις συμπλέκτη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aserf last edited by

                  Fiat Tipo 1.4 του 1992 με 65.000 χλμ και ο συμπλέκτης δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα.
                  Παλαιότερα, είχαμε μια Corolla 1.3 , η οποία μέχρι τα 100.000 χλμ που τη δώσαμε ο συμπλέκτης ήταν σαν καινούργιος.
                  Γενικά, δεν έχουμε αλλάξει συμπλέκτη ποτέ σε κανένα αυτοκίνητο της οικογένειας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                    Ξυπνάω το θέμα επειδή:

                    Είναι τώρα 2 πρωινά και όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, όταν βάζω μπροστά και πατώντας τον συμπλέκτη, ακούγεται κάτι σαν να τρίβεται. Όταν ζεσταθεί δεν ακούγεται τίποτα.
                    Μήπως είναι ένδειξη για αλλαγή δίσκου ή συμβαίνει κατά κάποιο λόγο από το κρύο?
                    Υπ'όψιν ότι έχω 47.000 km.

                    Ο ήχος που περιγράφεις είναι συνήθως απο το ρουλεμαν του πλατώ ή κάπως έτσι. Δέν είναι λογικό να έχει χαλάσει τόσο γρήγορα εκτός αν όταν είσαι σταματημένος στην κίνηση συνηθίζεις να κρατάς πατημένο το συμπλέκτη αντί να βάλεις νεκρά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο ήχος που περιγράφεις είναι συνήθως απο το ρουλεμαν του πλατώ ή κάπως έτσι. Δέν είναι λογικό να έχει χαλάσει τόσο γρήγορα εκτός αν όταν είσαι σταματημένος στην κίνηση συνηθίζεις να κρατάς πατημένο το συμπλέκτη αντί να βάλεις νεκρά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        aserf last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                        Ο ήχος που περιγράφεις είναι συνήθως απο το ρουλεμαν του πλατώ ή κάπως έτσι. Δέν είναι λογικό να έχει χαλάσει τόσο γρήγορα εκτός αν όταν είσαι σταματημένος στην κίνηση συνηθίζεις να κρατάς πατημένο το συμπλέκτη αντί να βάλεις νεκρά.

                        Εγώ μόνιμα έτσι είμαι στα φανάρια. Βαριέμαι να βάζω νεκρά όσο περίεργο και ν' ακούγεται. Ευτυχώς μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          patro last edited by

                          μιας και λεμε για συμπλεκτες ειχα την εξης απορια.

                          μηπως οσο προοδευτικοτερος ειναι ο συμπλεκτης τοσο πιο ευκολα λιωνει?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sosos last edited by

                            αουντι 80 του 91 με 270.000χλμ του πατερα μου-και τα δυο παιδια μαθαμε πανω του και ενιοτε το ξεζουμιζαμε και ακομα ειναι με το μαμα δισκοπλατω. οταν ρωτησα τον μηχανικο μου μου ειπε πως αν συμπεριφερθεις σωστα στον συμπλεκτη στα πρωτα του χλμ η διαρκεια ζωης αυξανει,τι να πω αν μου βγαλει τα μισα στο 206 μου θα ειμαι ευτυχισμενος!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              speculator last edited by

                              Peugeot 305(1979) με 250.000χλμ κατεθεσε πινακιδες περυσι χωρις να αλλαξει δισκο συμπλεκτη.

                              Το Α3 που κυκλοφορει στην Αθηνα με 75.000χλμ σε 6 χρονια αλλαξα σετ δισκου - πλατω - ρουλεμαν πριν τα Χριστουγεννα.

                              Το Peugeot 307 του αδερφου μου με 40.000χλμ παρουσιαζει συμπτωματα φθορας ενω το Renault 21(1991) με 110.000χλμ αλλαξαμε δισκο στα 95.000χλμ.

                              Η δικαιολογια του μηχανικου για τη προωρη φθορα τοσο στο Α3 αλλα και στο 307 ειναι οτι εχουμε υπογειο παρκινγκ και η μεγαλη κλιση της ανηφορας επιβαρυνει πολυ το δισκο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • A
                                argyrismm last edited by

                                hgffhfgh

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kostasof last edited by

                                  ki egw audi 80 tou 89 me 280k kai symplekth akomh.Na pw oti ta 230k ta ekane o pateras mou enw edw kai 50k ti xeirofrena,ti katevasmata(panta frenarw me katevasma taxythtas)ti spiniarismata, kai akomh antexei to thyrio.Einai mallon to autokinhto afou eida kai allous me to idio montelo na lene to idio.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    patro last edited by

                                    Ο χρήστης patro έγραψε:
                                    μιας και λεμε για συμπλεκτες ειχα την εξης απορια.

                                    μηπως οσο προοδευτικοτερος ειναι ο συμπλεκτης τοσο πιο ευκολα λιωνει?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      opterios last edited by

                                      Εν τω μεταξύ, αν προσέξετε τις τιμές που δίνει ο Αμερικανός, είναι σε ΜΙΛΙΑ. Τα 250.000 μίλια που λέει είναι 400.000χλμ και κάτι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • K
                                        kavoyras last edited by

                                        Παιδιά με όλα αυτά που έχω διαβάσει εδώ,μάλλον πρέπει να κρύβομαι από προσώπου γης.Έχω ένα Golf IV του '99 και στα 65.000km περίπου άλλαξα δίσκο.Έγινε λίγο προληπτικά όμως μιας και το πολύ να είχε (σύμφωνα με μηχανικό) διάρκεια ζωής 10.000km με νορμαλ οδήγηση.
                                        To αμάξι έχει τώρα 89.500km περίπου και ο δίσκος είναι μια χαρά.Παρότι η μάνα μου το οδηγούσε πριν μέσα στο κέντρο της Αθήνας μέχρι τα 59000km (όπου και το αμάξι βρισκόταν σε ρυθμούς μόνιμου στρωσίματος),ο συμπλέκτης του ήταν πολύ φαγωμένος για αυτά τα χιλιόμετρα σε σχέση με ένα Starlet ενός φίλου μου.
                                        Παρατηρώ ότι γενικά τα ιταλικά-ιαπωνικά αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερης διάρκειας ζωής συμπλέκτη-δίσκο-πλατό.Γιατί;Έχω οδηγήσει ένα Corolla του '99 και σε σχέση με το Golf μου φάνηκε πως είχα πολύ χειρότερη αίσθηση για το πού αρκιβώς πιάνει και πού αποσυμπλέκει.Μήπως το ότι τα υλικά τριβής των ιταλικών-ιαπωνικών αυτοκίνητων είναι πιο σκληρά και άρα:
                                        (+)αντέχουν πολύ περισσότερο
                                        (-)έχουν χειρότερη αίσθηση;
                                        Μήπως στα γερμανικά αυτοκίνητα οι κατασκευαστές προτιμούν τα μαλακά υλικά στο συμπλέκτη για να έχουν καλύτερη αίσθηση και να είναι πιο καλοί πληροφοριοδότες με κόστος το μικρό διάστημα ζωής τους;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          deenoo last edited by

                                          οποιος θελει να τεσταρει το δισκο του μπορει να δωσει το caro του στον daddy μου.. Αλλάζει δισκο καθε 30-40,000κμ ανεξαρτητα απο το τι οδηγει!!!
                                          στα φαναρια σταματαει με 2α και ξεκιναει παλι με αυτην.. Βαρεμαρα πληρης
                                          Εγω παντως σε corsa εχω 65500κμ και εχει ακομα..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            ...το επόμενό του αυτοκίνητο μάλλον πρέπει να είναι αυτόματο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 3 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr