Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 18
    • Best 0
    • Groups 0

    sosos

    @sosos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    18
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sosos Unfollow Follow

    Latest posts made by sosos

    • RE: Peugeot 207 2006

      καλησπερα και απο εμενα,απο οτι μου ειπαν στην πεζο την δευτερη φορα που αλλαξα ζουαν μεσα σε 5 μηνες και απο τοτε δεν εχω προβλημα εδω και εναμιση χρονο, το ζουαν δεν πρεπει να τα χτυπουν για να κανει καλη επαφη αλλα απλα να το τοποθετησουν χωρις να το χτυπησουν και να βιδωσουν κανονικα την εξατμιση,να διευκρινησω οτι μιλω για 206 1.6.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sosos
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      το φοραω στο στο 206 1.6 σε 195-55-15. πολυ καλο λαστιχο το τογιο σε ολες τις συνθηκες και φοβερο στο ταξιδι! ειναι ομως μαλακο, μετα απο 6.000χλμ εχουν παρουσιασει αρκετη φθορα μπροστα αλλα η αποδοση δεν εχει πεσει καθολου!προσπαθησε να εχεις τις υψηλοτερες επιτρεπομενες πιεσεις του κατασκευαστη και να αποφυγεις σπινιαρισματα και το λαστιχο θα αποδιδει για πολυ καιρο! αν και ειναι v ζεσταινεται πολυ γρηγορα και δεν κοπαναει πολυ- και το δουλευω με 36-36 για να αντεχει την πιεση στα στροφιλικια (η πεζο δινει πιεσεις 35-35),καλοφαγωτα

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sosos
    • RE: Mazda MX-5
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sosos
    • RE: Mazda MX-5

      billie σε περιμενω στην ακολη με το κλαμπ να πιουμε καφεδακι και να κανουμε καμια βουτια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sosos
    • RE: Mazda MX-5

      σε ευχαριστω οπτεριε θα πεσω με τα μουτρα στην μελετη!!! οντως κιντ οταν πεφτει ηκουκουλα δεν σε απασχολει τιποτε αλλο παρα η απολαυση που σου χαριζει ενα τετοιο αυτοκινητο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sosos
    • RE: Mazda MX-5

      ελπιζω να ειδατε το βιντεακι που ανεβασε ο νιμερ,ειναι απο την πιστα καρτ στην ακρατα και συνοδηγος εγω .μπορεις να μην ερωτευτεις το μιατα μετα απο αυτο ?inlove:,που θα παει θα βολευτω και εγω...γνωριζετε αναλογα με το δικο μου υψη (1,93)που εχουν μκ2,5 και αν εχουν κανει καμια πατεντα για να κερδισουν σε χωρο στο κεφαλι και κυριως στα ποδια?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sosos
    • RE: Mazda MX-5

      καλησπερα και χρονια πολλα και απο εμενα. πραγματικα ο βασιλης κανει απιθανα πραγματα με το μκ1.το μεγαλο σαββατο μπηκαμε σε μια εγκαταλελιμενη πιστα καρτ στην ακρατα οπου γυριζε το αμαξι οπου και οπως ηθελε.η πιστα ηταν ιδιαιτερα στενη κα χωρις ορατοτητα αφου τα χορταρια εκρυβαν το οπτικο μας πεδιο αλλα και παλι δεν αισθανθηκα καμια ανασφαλεια ως συνοδηγος του. επισης για μια ακομη φορα εξυμνησα την αξιοπιστια του αυτοκινητου αναλογιζομενος την χρηση που εχει υποστει!! το δικο μου πλανο προβλεπει την αγορα ενος μτχ μκ2,5 1.8 του χρονου το χειμωνα αν και ακομα προσπαθω να βρω πως θα χωρεσω το δεξι μου ποδι λιγο πιο ανετα γαμω το υψος μου γαμω(1,93)αν και ο βασιλης μου λεει οτι θα το συνηθισω!!!βεβαια στου βασιλη δεν ειχα προβλημα αφου εχει τραβηξει το τιμονι λιγο πιο εξω με την χρηση κωνου,ειδωμεν..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sosos
    • RE: TOYO T1R

      τα λαστιχα μπηκανε και αφου πατησαν για 100 χλμ πιεστηκαν αρκετα στο κατεβασμα της γνωστης ειδικης φτερης θα ξεκινησω με τα θετικα παντα συγκρινωμενος με τα πριμιουμ κοντακτ. το αμαξι πλεον εχει πολυ προσφυση στο στεγνο ελκτικη και πλευρικη,επισης κρατανε πολυ καλα και σε μικτες συνθηκες δηλ. βροχη,υγρασιες κτλ. οπως αλλωστε και τα κοντι.επισης κοπανανε πολυ λιγοτερο απο τα κοντι και ειναι πιο αθορυβα. το μονο αρνητικο που εχω να επισημανω ειναι οτι περιμενα καποια βελτιωση στην πληροφορηση στο τιμονι σε σχεση με τα μετρια σε αυτον τον τομεα πριμιουμ κοντακτ αλλα μαλλον τα μαλακα πλαινα δεν αφηνουν πολλα περιθωρια.τελος να προσθεσω οτι αν και με δεικτη V ζεσταινονται συντομα και οτι τα δουλευω με 35,36 πιεση μπρος-πισω οπως αλλωστε προτεινει ο κατασκευαστης χωρις φορτιο.για την αντοχη στο χρονο πιστευω οτι θα με βγαλουν παραπανω απο τα 32000χλμ των κοντινενταλ μιας και το αμαξι σε καθημερινη βαση σπανια πιεζεται. νομιζω οτι και με την βοηθεια σας εκανα την καλυτερη επιλογη συμφωνα μαυτα που ζηταω απο ενα λαστιχο και χωρις να δωσω ενα τσουβαλι λεφτα. θα επανελθω για εντυπωσεις στο στεγνο μιας και σε αρκετα σημεια η διαδρομη ειχε υγρασιες και κατεβηκα αρκετα φυλαγμενος.και παλι σας ευχαριστω ολους!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sosos
    • RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ

      αουντι 80 του 91 με 270.000χλμ του πατερα μου-και τα δυο παιδια μαθαμε πανω του και ενιοτε το ξεζουμιζαμε και ακομα ειναι με το μαμα δισκοπλατω. οταν ρωτησα τον μηχανικο μου μου ειπε πως αν συμπεριφερθεις σωστα στον συμπλεκτη στα πρωτα του χλμ η διαρκεια ζωης αυξανει,τι να πω αν μου βγαλει τα μισα στο 206 μου θα ειμαι ευτυχισμενος!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sosos
    • RE: TOYO T1R

      σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας,τα λαστιχα θα μπουν τις πρωτες μερες του 2006 ,επιφυλασσομαι για την μεταφορα εντυπωσεων μετα απο 20 ημερες περιπου,καλη χρονια σε ολους με υγεια πανω απο ολα και λιγοτερο αιμα στην ασφαλτο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sosos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr