Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό Αυτονίνητο? Ιδού η Απορία....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό Αυτονίνητο? Ιδού η Απορία....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    29
    97
    1597
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Η μοναδική σχεδιατική πρωτοπορία των Ιαπώνων ήταν οι καλοί και αξιόπιστοι scanners... 😉

      Εγω έχω Γαλλικό και έτσι αρχίζω να δίνω μεγαλύτερη αξία στην αξιοπιστία. Βρες μου Γερμανό που να δίνει πάνω από 3 χρόνια εγγύηση. Και μη μου πεις OPEL γιατί στα μικρά γράμματα είναι ο κινητήρας που καλύπτεται μόλις από 2 χρόνια (η LADA δίνει 1 😄 ) +φθηνότερα ανταλλακτικά +++

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone last edited by

        Ο χρήστης christopher έγραψε:

        Η μοναδική σχεδιατική πρωτοπορία των Ιαπώνων ήταν οι καλοί και αξιόπιστοι scanners...

        Εγω έχω Γαλλικό και έτσι αρχίζω να δίνω μεγαλύτερη αξία στην αξιοπιστία. Βρες μου Γερμανό που να δίνει πάνω από 3 χρόνια εγγύηση. Και μη μου πεις OPEL γιατί στα μικρά γράμματα είναι ο κινητήρας που καλύπτεται μόλις από 2 χρόνια (η LADA δίνει 1 ) +φθηνότερα ανταλλακτικά +++

        Όλοι οι Γερμανοί δίνουν 4 χρόνια εγγύηση στον Καναδά. Η εγγύηση έχει κάποιο κόστος για την εταιρεία. Στην Ελλάδα νομίζουν ότι μπορούν να την βγάλουν καθαρή δίνοντας 1 χρόνο εγγύηση. Σιγά σιγά θα αλλάξει και εκεί από την στιγμή που άλλοι αρχίσανε να αυξάνουν την διάρκεια της εγγύησης (π.χ Άλφα 3 χρόνια).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          g60 last edited by

          Μόνο που το 2002 #1 στις πωλήσεις για την κατηγορία για την οποία συζητάμε στην Ελλάδα ήταν η Corolla (4Τ Ιανουαρίου, αν θυμάμαι καλά). Αρα ο άνθρωπος (= η αγορά) κάτι άλλο θέλει...

          [list:344xbfja]Και τι σημαινει αυτο?Οτι εγω πρεπει να παω να αυτοκτνησω?Γιατι παιρνεις ως χωρα αναφορας στις πωλησεις την ελλαδα και δεν κοιτας λιγο προς ευρωπη μερια να δεις ποσο 'φτωχο' μυαλο εχουμε?.Και στη Σαουδικη Αραβια τα Hi-Lux ειναι πρωτα σε πωλησεις Τι παει να πει αυτο?[/list:u:344xbfja]>Προς τον φιλο G60power: H απαντηση ειναι Mazda 6!!! Πολυ καλο αμαξι, εχει ολα οσα ανεφερες και ειναι ισως το πρωτο γιαπωνεζικο που μου αρεσε τοσο πολυ και ερχετε και σε νορμαλ τιμη!

          [list:344xbfja]Εισαι σιγουρος οτι καλυπτει τους τομεις[/list:u:344xbfja][list:344xbfja]Ευρος και κοστος ανταλλακτικων[/list:u:344xbfja][list:344xbfja]αξια μεταπωλησης.Αληθεια μετα απο πεντε χρονια θα βρεις αγοραστη? [/list:u:344xbfja][list:344xbfja]Οτι δε θα ειναι αντικα σε 3 χρονια [/list:u:344xbfja][list:344xbfja]Παθητικη ασφαλεια(εδω το γελιο της αρκουδας [/list:u:344xbfja][list:344xbfja]Αν το επιλεξεις γιατι εχει μοστρα.......απολυτα σεβαστο.Απο εκει περα .......................ιεροσυλια [/list:u:344xbfja]>Ο μέσος οδηγός επιθυμεί το αυτοκίνητό του να έχει ασφαλή οδική συμπεριφορά. Το κριτήριο αυτό νομίζω ότι το πληρούν όλα τα αυτοκίνητα (από το κορεάτικο Daewoo Kalos ως το Audi A4).

          [list:344xbfja]Τι λετε ρε παιδια!!!! Σοβαρα?Δηλ πανω κατω η οδηγας Α4 η Dewoo ενα και το ιδιο ετσι?Απορω, οταν οδηγατε αυτοκινητα, δε τα νιωθετε καθολου?[/list:u:344xbfja]>Εμείς έχουμε ένα Civic 1600 5θυρο, και νομίζω ότι έχει όλα όσα αναφέρεις, ενώ ειδικά o κινητήρας(110+ άλογα και 15,5 Kg.m ροπής στις 4.300 στροφές) νομίζω ότι υπερτερεί καθαρά από τον 1600άρη της VW

          [list:344xbfja]Πριν γραψτε οτι σας κατεβει ριξε μια ματια στη ροπη του 1.6 οχταβαλβιδου του Golf3 καθως και το ευρος αποδοσης του!!!Ετσι απο περιεργεια.Αν δεν μπορεις να στα δοσω εγω [/list:u:344xbfja]>Απάτη; Πραγματικές εγγυήσεις μόνο από FIAT ή FORD;

          [list:344xbfja]ΟΛΕΣ οι εγγυησεις φιλε μου ειναι απατη.Οταν το καταλαβει ο κοσμος θα επωφεληθει διπλα [/list:u:344xbfja]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

            Μόνο που το 2002 #1 στις πωλήσεις για την κατηγορία για την οποία συζητάμε στην Ελλάδα ήταν η Corolla (4Τ Ιανουαρίου, αν θυμάμαι καλά). Αρα ο άνθρωπος (= η αγορά) κάτι άλλο θέλει...

            Και τι σημαινει αυτο?Οτι εγω πρεπει να παω να αυτοκτνησω?Γιατι παιρνεις ως χωρα αναφορας στις πωλησεις την ελλαδα και δεν κοιτας λιγο προς ευρωπη μερια να δεις ποσο 'φτωχο' μυαλο εχουμε?.Και στη Σαουδικη Αραβια τα Hi-Lux ειναι πρωτα σε πωλησεις Τι παει να πει αυτο?

            Νόμιζα πως εφόσον βρισκόμαστε στην Ελλάδα, σε Ελληνικό Forum, μιλάγαμε για την Ελλάδα και τις Ελληνικές συνθήκες και στην Ελλάδα αναφερόσουν όταν έγραφες:

            Που σημαινει οτι με τα δεδομενα που εθεσες ο μεσος οικογενειαρχης ζητα
            Παθητικη ασφαλεια η οποια αντικατοπτριζεται απ την κατασκευη του αμαξωματος
            Ελαστικο μοτερ(λεγε με και ΡΟΠΗ)με εμφαση την οικονομια για κινηση εντος και εκτος πολης
            Αξια μεταπωλησης
            Ευρος ανταλλακτικος και κοστος αυτων για οσα χρονια το κρατησει στην κατοχη του(ακομα και 30!!)Σημ οτι γνησια ανταλλακτικα υπαρχουν και στο εμποριο οποτε τα περι αντοπροσωπειας μαλλον ειναι μυθος
            Γενικη ποιοτητα κατασκευης που να εμπνεει σιγουρια
            Σε οποιο μαστορα κι αν το παει να μη του λενε 'αι σιχτιρ'
            Να μην ειναι το μοντελο που θα αγορασει 'αρχαιολογια' μετα απο 2 χρονια
            Χωροι
            Να εχει στανταρ συστηματα ενεργητικης ασφαλεις οπως δισκοφρενα πισω, ABS
            και φυσικα αξιοπιστια
            Με λιγα λογια ο ανθρωπος θελει αυτοκινητο
            Δηλ VOLKSWAGEN

            Αν αναφερόσουν στον Ευρωπαίο 'μέσο οικογενειάρχη' (δεν ξέρω που ξέρεις τι ζητάει αυτός), πιστεύω πως δεν ισχύουν τα κριτήρια περί εύρους ανταλλακτικών μετά από 30 χρόνια και περί 'μάστορα' και 'αι σιχτίρ', ενώ δεν ξέρω πόση σημασία έχει το κριτήριο περί αξίας μεταπώλησης.

            Οπως και να έχει, η ουσία δεν είναι τα κριτήρια αλλά αν η αγορά συμφωνεί μαζί σου.

            Στην Ελλάδα, στην οποία και αναφερόμουν, έκανα λάθος και η Corolla δεν είναι #1 στην κατηγορία αυτή (πηγή: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2228). Πριν όμως από το Golf υπάρχουν (εξαιρώντας το Punto και το 206 που είναι σε άλλη κατηγορία) το 307, το Corolla, το Accent, το Astra και το Focus. Αυτό που παρατηρώ είναι πως εσύ λες πως ξέρεις τι θέλει ο 'μέσος οικογενειάρχης' αλλά όλοι αυτοί που προτίμησαν όλα αυτά τα 'οικογενειακά' αυτοκίνητα αντί του Golf ή δεν είναι 'μέσοι οικογενειάρχες' (πιστεύω πως είναι), ή τα κριτήρια τους είναι διαφορετικά από τα δικά σου, ή με ίδια κριτήρια το συμπέρασμα δεν είναι VW αλλά Peugeot, Toyota, Hyundai κτλ.

            Στο κάτω-κάτω και στην Ευρώπη #1 σε αυτή την κατηγορία είναι το Golf ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g60 last edited by

              Νόμιζα πως εφόσον βρισκόμαστε στην Ελλάδα, σε Ελληνικό Forum, μιλάγαμε για την Ελλάδα και τις Ελληνικές συνθήκες και στην Ελλάδα αναφερόσουν όταν έγραφες:

              [list:2fqf5e03]Ε καλα τωρα..........αμα αρχισουμε τις εξυπναδες θα γινουμε....μεντιουμ Τελος παντων[/list:u:2fqf5e03][list:2fqf5e03]Η Hyndai πουλαει τα 'κερατα' της στην ελλαδα, ετσι δεν ειναι?Στην ευρωπη ομως δεν τα παιρνουν ουτε για παλιοσιδερα Εγω απο ποιον πρεπει να βγαλω συμπερασμα, απ την ελληνικη φτωχη αγοραστικη δυναμη που ο ελληνας καθως η μοστρα παιζει σημαντικο ρολο γι αυτον θελει στα 5εκ ολα τα εξτρα του κοσμου?[/list:u:2fqf5e03]>Αν αναφερόσουν στον Ευρωπαίο 'μέσο οικογενειάρχη' (δεν ξέρω που ξέρεις τι ζητάει αυτός), πιστεύω πως δεν ισχύουν τα κριτήρια περί εύρους ανταλλακτικών μετά από 30 χρόνια και περί 'μάστορα' και 'αι σιχτίρ', ενώ δεν ξέρω πόση σημασία έχει το κριτήριο περί αξίας μεταπώλησης.

              [list:2fqf5e03]Παρ ολα αυτα ομως τα γερμανικα εργοστασια καλυπτουν πληρως τις παραπανω προυποθεσεις κι ας αλλαζει ο ευρωπαιος αμαξι καθε 5 χρονια.Λες να ειναι χαζοι?Υπαρχει σε πληροφορω και ενα σεβαστο ποσοστο οδηγων που ειναι λιγοτερο 'ψωροπερηφανοι' και κρατανε τα αυτοκινητα τους και πανω απο 15 χρονια.Αυτο θα πει σεβασμος στον καταναλωτη[/list:u:2fqf5e03]>Στην Ελλάδα, στην οποία και αναφερόμουν, έκανα λάθος και η Corolla δεν είναι #1 στην κατηγορία αυτή (πηγή: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2228). Πριν όμως από το Golf υπάρχουν (εξαιρώντας το Punto και το 206 που είναι σε άλλη κατηγορία) το 307, το Corolla, το Accent, το Astra και το Focus. Αυτό που παρατηρώ είναι πως εσύ λες πως ξέρεις τι θέλει ο 'μέσος οικογενειάρχης' αλλά όλοι αυτοί που προτίμησαν όλα αυτά τα 'οικογενειακά' αυτοκίνητα αντί του Golf ή δεν είναι 'μέσοι οικογενειάρχες' (πιστεύω πως είναι), ή τα κριτήρια τους είναι διαφορετικά από τα δικά σου, ή με ίδια κριτήρια το συμπέρασμα δεν είναι VW αλλά Peugeot, Toyota, Hyundai κτλ.

              Στο κάτω-κάτω και στην Ευρώπη #1 σε αυτή την κατηγορία είναι το Golf ?

              [list:2fqf5e03]Θα σου κανω μια ερωτηση.Αστο το Golf.Ας πουμε για το.................Α4.Αν υποθεσουμε οτι εχει 7 εκατομυρια με φουλ εξτρα.Το ιδιο και με τα ιδια εξτρα ενα Avensis, Primera.Exεις την εντυπωση οτι ο κοσμος θα πηγενε εστω και απο περιεργεια σε ιαπωνικη αντιπροσωπεια?[/list:u:2fqf5e03][list:2fqf5e03]Να σου πω και κατι αλλο, για να δεις ως καταναλωτες ποσο φτοχω μυαλο εχουμε και ποσο επηρεσμενοι απ το μαρκετινγκ ειμαστε[/list:u:2fqf5e03][list:2fqf5e03]Αν ειναι να δοσω 5 εκ να παρω Hyundai γιατι να μη παρω μια C180 10ετιας?Σε τι μπορει να συγκριθει το ενα αμαξι με το αλλο?Πως?Ειναι 10 ετιας?Ναι.Ρωτας ομως με 10 χρονακια στην πλατη το Mercedes αν ο κορεατης θα βγαλει τα μισα απο οσα θα κανει απο εκει και μετα? [/list:u:2fqf5e03][list:2fqf5e03]Εμεις καναμε την αγορα υστερικη αγοραζοντας οτι σαβουρα κυκλοφορει [/list:u:2fqf5e03]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                logikos last edited by

                Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

                Μόνο που το 2002 #1 στις πωλήσεις για την κατηγορία για την οποία συζητάμε στην Ελλάδα ήταν η Corolla (4Τ Ιανουαρίου, αν θυμάμαι καλά). Αρα ο άνθρωπος (= η αγορά) κάτι άλλο θέλει...

                [list:4hn7xt1e]Και τι σημαινει αυτο?Οτι εγω πρεπει να παω να αυτοκτνησω?Γιατι παιρνεις ως χωρα αναφορας στις πωλησεις την ελλαδα και δεν κοιτας λιγο προς ευρωπη μερια να δεις ποσο 'φτωχο' μυαλο εχουμε?.Και στη Σαουδικη Αραβια τα Hi-Lux ειναι πρωτα σε πωλησεις Τι παει να πει αυτο?[/list:u:4hn7xt1e]

                Και γιατί να πάρουμε ως παράδειγμα μια ευρωπαϊκή χώρα (π.χ. Γαλλία, Γερμανία) και όχι την Ιαπωνία; Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι θα εξαχθούν λάθος συμπεράσματα αν μελετήσουμε τις πωλήσεις των αυτοκινήτων σε χώρες που έχουν εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία. Αν στη Γαλλία είναι πρώτα σε πωλήσεις τα γαλλικά αυτοκίνητα, έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία; Φυσικό μου φαίνεται.

                Προς τον φιλο G60power: H απαντηση ειναι Mazda 6!!! Πολυ καλο αμαξι, εχει ολα οσα ανεφερες και ειναι ισως το πρωτο γιαπωνεζικο που μου αρεσε τοσο πολυ και ερχετε και σε νορμαλ τιμη!

                [list:4hn7xt1e]Εισαι σιγουρος οτι καλυπτει τους τομεις[/list:u:4hn7xt1e][list:4hn7xt1e]Ευρος και κοστος ανταλλακτικων[/list:u:4hn7xt1e][list:4hn7xt1e]αξια μεταπωλησης.Αληθεια μετα απο πεντε χρονια θα βρεις αγοραστη? [/list:u:4hn7xt1e][list:4hn7xt1e]Οτι δε θα ειναι αντικα σε 3 χρονια [/list:u:4hn7xt1e][list:4hn7xt1e]Παθητικη ασφαλεια(εδω το γελιο της αρκουδας [/list:u:4hn7xt1e][list:4hn7xt1e]Αν το επιλεξεις γιατι εχει μοστρα.......απολυτα σεβαστο.Απο εκει περα .......................ιεροσυλια [/list:u:4hn7xt1e]

                Είσαι από τους λίγους που αμφισβητούν την αξία του Mazda 6. Στα θετικά του προσδίδεις μόνο τη «μόστρα»; Η οδική συμπεριφορά δε μετράει; Επιπλέον, γνωρίζω πολλούς να έχουν αγοράσει γερμανικό αυτοκίνητο για «μόστρα» (μόνο και μόνο για να λένε ότι έχουν γερμανικό αυτοκίνητο, χωρίς να γνωρίζουν πόσο καλό είναι σε σχέση με τον ανταγωνισμό).

                Όσο για την αξία μεταπώλησης, το μέλλον θα δείξει, αλλά πιστεύω ότι θα είναι καλή.

                Πώς την υπολογίζεις την παθητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου; Το μόνο τρόπο με τον οποίο γνωρίζω να εκτιμάται η παθητική ασφάλεια είναι τα crash test. Με βάση αυτά το Mazda 6 νομίζω ότι πήρε 4 αστέρια.

                Τι γίνεται με τα ανταλλακτικά στη Mazda δε γνωρίζω να σου πω. Έχω δυο γνωστούς με Mazda 323 και θα μάθω. Πάντως και οι δυο έχουν το συγκεκριμένο μοντέλο πάνω από δεκαετία, χωρίς να παρουσιαστεί καμιά βλάβη.

                Ο μέσος οδηγός επιθυμεί το αυτοκίνητό του να έχει ασφαλή οδική συμπεριφορά. Το κριτήριο αυτό νομίζω ότι το πληρούν όλα τα αυτοκίνητα (από το κορεάτικο Daewoo Kalos ως το Audi A4).

                [list:4hn7xt1e]Τι λετε ρε παιδια!!!! Σοβαρα?Δηλ πανω κατω η οδηγας Α4 η Dewoo ενα και το ιδιο ετσι?Απορω, οταν οδηγατε αυτοκινητα, δε τα νιωθετε καθολου?[/list:u:4hn7xt1e]

                Φυσικά και δεν έχουν την ίδια οδική συμπεριφορά. Ωστόσο, η οδική συμπεριφορά και των δυο είναι ασφαλής. Θεωρώ ότι είναι σαφές αυτό που γράφω.

                Εμείς έχουμε ένα Civic 1600 5θυρο, και νομίζω ότι έχει όλα όσα αναφέρεις, ενώ ειδικά o κινητήρας(110+ άλογα και 15,5 Kg.m ροπής στις 4.300 στροφές) νομίζω ότι υπερτερεί καθαρά από τον 1600άρη της VW

                [list:4hn7xt1e]Πριν γραψτε οτι σας κατεβει ριξε μια ματια στη ροπη του 1.6 οχταβαλβιδου του Golf3 καθως και το ευρος αποδοσης του!!!Ετσι απο περιεργεια.Αν δεν μπορεις να στα δοσω εγω [/list:u:4hn7xt1e]

                Τo ερώτημα είναι απλό. Πιστεύεις ότι ο 1600άρης κινητήρας της VW (ο σημερινός, όχι ο χθεσινός) είναι ο καλύτερος της αγοράς;

                Απάτη; Πραγματικές εγγυήσεις μόνο από FIAT ή FORD;

                [list:4hn7xt1e]ΟΛΕΣ οι εγγυησεις φιλε μου ειναι απατη.Οταν το καταλαβει ο κοσμος θα επωφεληθει διπλα [/list:u:4hn7xt1e]

                Είτε είναι είτε δεν είναι απάτη, είναι προτιμότερο ένα αυτοκίνητο να έχει 5 ή 6 χρόνια εγγύηση από το να έχει 2.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  syele last edited by

                  Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                  ΟΛΕΣ οι εγγυησεις φιλε μου ειναι απατη.Οταν το καταλαβει ο κοσμος θα επωφεληθει διπλα

                  Tώρα προφανώς αστειεύεσαι, γιατί αν μιλάς σοβαρά ...
                  Αν ο κόσμος καταλάβει αυτό που έχεις καταλάβει εσύ τότε μαύρο φίδι που τον έφαγε (οικονομικά)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    logikos last edited by

                    Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                    Θα σου κανω μια ερωτηση.Αστο το Golf.Ας πουμε για το.................Α4.Αν υποθεσουμε οτι εχει 7 εκατομυρια με φουλ εξτρα.Το ιδιο και με τα ιδια εξτρα ενα Avensis, Primera.Exεις την εντυπωση οτι ο κοσμος θα πηγενε εστω και απο περιεργεια σε ιαπωνικη αντιπροσωπεια?

                    Αν το Α4 κόστιζε 7εκ από αύριο, θα στηνόμουν από τώρα έξω από την πιο κοντινή αντιπροσωπεία της Audi, για να είμαι από τους πρώτους που θα το παραγγείλει! Όμως, θαύματα δε γίνονται.

                    Επί της ουσίας, τα Avensis, Primera και Mazda 6 δε βρίσκονται στην ίδια κατηγορία με το A4 αλλά με το Passat. Τα μοντέλα της Audi είναι ορθότερο να συγκρίνονται με τα αντίστοιχα μοντέλα της Lexus.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      logikos last edited by

                      Από το autotriti.gr: ' Αύξηση των εξαγωγών τους στις εκτός Ιαπωνίας αγορές, καθώς και άνοδο της παραγωγής ανακοίνωσαν οι πέντε κορυφαίες Ιαπωνικές εταιρείες (Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi, Mazda). Δείγμα ότι τα Ιαπωνικά μοντέλα τυγχάνουν της αποδοχής της παγκόσμιας αγοράς και βρίσκονται σε ανοδική πορεία. Ειδικότερα η Toyota ανακοίνωσε ότι οι εξαγωγές των μοντέλων της εκτός Ιαπωνίας, αυξήθηκαν κατά 9,1 %, ενώ η παραγωγή σε παγκόσμιο επίπεδο σημείωσε άνοδο 9,7%.

                      Η Honda αύξησε την παραγωγή της σε όλο τον κόσμο κατά 11%, ενώ η Nissan κατά 8,1%. Επίσης σημαντικό άνοδο σε όλο τον κόσμο σημείωσαν η Mitsubishi και Μazda αντίστοιχα, με 14,1% και 21,6% αντίστοιχα.'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                        Η Hyndai πουλαει τα 'κερατα' της στην ελλαδα, ετσι δεν ειναι?Στην ευρωπη ομως δεν τα παιρνουν ουτε για παλιοσιδερα

                        Γιατί δεν αναφέρεις όμως τα άλλα του καταλόγου μου, που είναι και Πανευρωπαϊκά best sellers (μαζί με το Golf βέβαια) ? Τα Toyota, τα Nissan και τα Honda δεν πουλάνε στην Ευρώπη ?

                        Παρ ολα αυτα ομως τα γερμανικα εργοστασια καλυπτουν πληρως τις παραπανω προυποθεσεις κι ας αλλαζει ο ευρωπαιος αμαξι καθε 5 χρονια.

                        Μα φυσικά και τις καλύπτουν. Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι πως και όλοι οι άλλοι τις καλύπτουν. Δηλαδή πως τα κριτήρια σου μπορεί να είναι σωστά (δε συμφωνώ με όλα αλλά δεν έχει σημασία) αλλά το συμπέρασμά τους δεν είναι αυτονόητα VW!

                        Θα σου κανω μια ερωτηση.Αστο το Golf.Ας πουμε για το.................Α4.Αν υποθεσουμε οτι εχει 7 εκατομυρια με φουλ εξτρα.

                        Δεν έχει όμως!

                        Να σου πω και κατι αλλο, για να δεις ως καταναλωτες ποσο φτοχω μυαλο εχουμε και ποσο επηρεσμενοι απ το μαρκετινγκ ειμαστε

                        Ποιό marketing ? Αυτό του 'είναι καλό-γρήγορο-ασφαλές-sexy αυτοκίνητο αλλά δεν είναι Golf' της γνωστής γκόμενας στη γνωστή διαφήμιση ? Ποιός μιλάει για marketing...

                        Αν ειναι να δοσω 5 εκ να παρω Hyundai γιατι να μη παρω μια C180 10ετιας?Σε τι μπορει να συγκριθει το ενα αμαξι με το αλλο?Πως?Ειναι 10 ετιας?Ναι.Ρωτας ομως με 10 χρονακια στην πλατη το Mercedes αν ο κορεατης θα βγαλει τα μισα απο οσα θα κανει απο εκει και μετα?

                        Βλέπω πως εντέχνως προσπαθείς να βάλεις στη συζήτηση τη Hyundai, ενώ το θέμα ήταν για τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα (και δεν είναι τα Κορεάτικα διότι οι Κορεάτες είναι εκεί που ήταν οι Ιάπωνες πριν 15 χρόνια, πλησιάζουν βέβαια γοργά, αλλά η σύγκριση είναι άδικη, ενώ με την Ιαπωνία είναι δίκαιη). Για πες μου λοιπόν, γιατί να πάρει C180 10ετίας (εδώ βέβαια μπαίνουν και ζητήματα 'μούρης' κτλ.) και να μην πάρει καινούργια Corolla ή Avensis ? Που ειδικά οι Toyota (και γενικότερα τα Ιαπωνικά) έχουν μια φήμη πως 'δεν σπάνε - δεν χαλάνε' (βάσιμη φήμη, αν κρίνω απ΄ ό,τι λέγεται στο Forum για απουσία προβλημάτων με Ιαπωνικά, ενώ δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο για τα VW, όλο για προβλήματα διαβάζω στο Forum...).

                        Φίλε G60POWER, ξεκαθαρίζω πως δεν έχω τίποτε ούτε μαζί σου ούτε με τα Γερμανικά αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, με συγκινούν τα 'έντιμα' και 'καλά' αυτοκίνητα, απ΄ όπου και να προέρχονται. Μου αρέσει το S3, μου αρέσει το Impreza, μου αρέσει και το Clio RS. Αλλά ομολογώ πως με ξενίζει η προσπάθειά σου να πείσεις για την προφανή (μόνο σε σένα) ανωτερότητα της γερμανικής τεχνολογίας και, αν θέλεις, φιλοσοφίας, υποβιβάζοντας ταυτόχρονα (και αυτό είναι που με ενοχλεί κυρίως) τις άλλες τεχνολογίες και φιλοσοφίες, εφευρίσκοντας επιχειρήματα που δεν στέκουν ('αν το Audi έκανε 7 εκατομμύρια') και 'κουσούρια' που δεν υπάρχουν (πχ. θέμα παθητικής ασφάλειας στο Mazda 6), και όλο αυτό γιατί ? Προς τι ο φανατισμός, και μάλιστα για κάτι τόσο 'μακρινό' ? Aν τα αυτοκίνητα ήταν Ελληνικά, όπως οι Ιταλοί είναι (ήταν ?) 'Fiat', να το καταλάβαινα, αλλά δεν είναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          makinen last edited by

                          Συμφωνώ με το nass,για τον οποίο επί τη ευκαιρία θέλω να πω πως διακρίνεται στο φόρουμ για την ψύχραιμη και σωστή αντιμετώπιση όλων των θεμάτων,χωρίς φανατισμό και με χαμηλούς τόνους,προσπαθεί να κρατήσει ψηλά το επίπεδο,ό,τι κι αν ακούει!Μπράβο nass!
                          Επί του θέματος τώρα,δε μπορώ να καταλάβω γιατί χωρίζετε τα αυτοκίνητα σε 'σχολές'.Το θέμα αυτό από την αρχή είνα λανθασμένο.Δεν υπάρχει 'κακό ευρωπαϊκό' και 'καλό ιαπωνικό' ή αντίστροφα.Τα αυτοκίνητα έχουν εξομοιωθεί καθώς απευθύνονται σε μια παγκόσμια αγορά.Όμως,λάτρεις της αυτοκίνησης (πιστεύω) που γράφουν εδώ στο φόρουμ,δείχνουν απόψεις που μόνο ένας άσχετος με τα αυτοκίνητα και προκατειλημμένος θα παρέθετε και αυτό μου κάνει εντύπωση.Εμένα μου αρέσει και το Impreza,και η M3,και το 306 GTi και πολλά άλλα ανεξερτήτως χώρας προέλευσης!Αν είναι δυνατό να κρίνουμε ένα αυτοκίνητο από τη χώρα προέλευσης!Μπορούμε να πούμε μεν ότι μια μάρκα έχει αυτό κι αυτό το χαρακτηριστικό,αλλά είναι απίστευτο να γενικεύεται η άποψη αυτή για όλες τις μάρκες της χώρας αυτής! Ένα καλό αυτοκίνητο θα έπρεπε να το εκτιμάτε απ'όπου κι αν προέρχεται,ενώ αντίστοιχα ένα 'κακό' αυτοκίνητο δε θα έπρεπε να πουλάει γιατί έχει 'όνομα' ή είναι 'γερμανικό' πχ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kirimis last edited by

                            Aγαπητε G60power, ειπαμε να υποστηριζουμε καποια μαρκα που μας αρεσει περισοτερρο απο τις αλλες, αλλα εχω την εντυπωση πως το παρακανεις ελαφρως

                            Για να μιλησουμε για τα Crash test του Mazda 6, πρωτα πρεπει να τεσταριστει απο το Ncap η καποιο επισημο συνεργατη του οπως η ADAC... οποτε το να μιλαμε για την ασφαλεια ενος μοντελου που ΔΕΝ εχει τεσταριστει ειναι οντως αστειο!

                            Περι του κοστους των ανταλλακτικων, αστο... αστο γιατι ουτε και τα γερμανικα πανε πισω... περι διαθεσιμοτητας εχω οντως ακουσει κατα καιρους διαφορα. Αλλοι ειναι ποιο αρμοδιοι να απαντησουν εδω...

                            Define αντικα! Eαν εννοεις πως θα ξεπεραστει τεχνολογικως... ναι καποια στιγμη ολα ξεπερνιουνται... απο εκει και περα ομως μιλωντας για το Mazda 6, δοξα τον θεο ειναι πληρες και θα αντεξει στο αμμεσο μελλον.

                            Περι μεταπωλητικης αξιας... τι να σου πω... δεν με απασχολησε ποτε αυτο το θεμα. Προσωπικα οταν παω να αγορασω ενα αμαξι, το πρωτο πραγμα που προσεχω ειναι να ικανοποιει τις απαιτησεις μου. Ποτε δεν το περνω με την προοπτικη, του ποσο θα το πουλησω σε 5-7 χρονια κλπ κλπ.... but thats just me

                            Επισης, αυτα περι των εγγυησεων δεν ειναι καθολου απατη και αυτο γιατι η καθε αντιπροσωπεια ειναι νομικα δεσμευμενη να τηρει αυτα που υπογραφει οταν σου πουλαει ενα αμαξι. Το αν θα τηρησει σωστα την εγγυηση η οχι ειναι κατι που επιδεχετε συζητησης, αλλα εν τελει μπορεις να το πας σε αλλο εξουσιοδοτημενο συνεργειο... αλλωστε ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ του κεφαλιου τους θα κανουν αμα δεν τηρουν αυτα που υπογραφουν.

                            Αυτα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              logikos last edited by

                              Ο χρήστης makinen έγραψε:
                              Δεν υπάρχει 'κακό ευρωπαϊκό' και 'καλό ιαπωνικό' ή αντίστροφα.

                              Ένα καλό αυτοκίνητο θα έπρεπε να το εκτιμάτε απ'όπου κι αν προέρχεται,ενώ αντίστοιχα ένα 'κακό' αυτοκίνητο δε θα έπρεπε να πουλάει γιατί έχει 'όνομα' ή είναι 'γερμανικό' πχ.

                              Συμφωνώ με αυτά που λες (αν δεις την αρχική τοποθέτησή μου στο συγκεκριμένο θέμα είναι αρκετά μετριοπαθής). Τελικά, όμως, τέθηκε το εξής ερώτημα: Θα προτιμούσατε να αγοράσετε σήμερα Golf ή Corolla; Στο ερώτημα αυτό η απάντησή μου είναι σαφής και πολλάκις διατυπωμένη. Βέβαια, κάποιος μπορεί να πει: «Γιατί να διαλέξω κάποιο από τα δύο; Προτιμώ Focus 1.6.». Θα του έλεγα: «Πολύ καλά κάνεις». Το Focus έχει άριστη οδική συμπεριφορά, πωλείται σε συμφέρουσα τιμή και έχει 5 χρόνια εγγύηση. Υστερεί βέβαια στην ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού του σε σχέση με τα προαναφερθέντα μοντέλα, αλλά δε βρίσκεται εκεί η ουσία. Αν όμως μου πει κάποιος ότι προτιμά το Golf σε σχέση με Corolla και Focus (με βάση τα σημερινά δεδομένα), θα ήθελα να μάθω τους λόγους της επιλογής του, γιατί δε βρίσκω κανέναν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                makinen last edited by

                                Ο χρήστης logikos έγραψε:

                                Δεν υπάρχει 'κακό ευρωπαϊκό' και 'καλό ιαπωνικό' ή αντίστροφα.

                                Ένα καλό αυτοκίνητο θα έπρεπε να το εκτιμάτε απ'όπου κι αν προέρχεται,ενώ αντίστοιχα ένα 'κακό' αυτοκίνητο δε θα έπρεπε να πουλάει γιατί έχει 'όνομα' ή είναι 'γερμανικό' πχ.

                                Συμφωνώ με αυτά που λες (αν δεις την αρχική τοποθέτησή μου στο συγκεκριμένο θέμα είναι αρκετά μετριοπαθής). Τελικά, όμως, τέθηκε το εξής ερώτημα: Θα προτιμούσατε να αγοράσετε σήμερα Golf ή Corolla; Στο ερώτημα αυτό η απάντησή μου είναι σαφής και πολλάκις διατυπωμένη. Βέβαια, κάποιος μπορεί να πει: «Γιατί να διαλέξω κάποιο από τα δύο; Προτιμώ Focus 1.6.». Θα του έλεγα: «Πολύ καλά κάνεις». Το Focus έχει άριστη οδική συμπεριφορά, πωλείται σε συμφέρουσα τιμή και έχει 5 χρόνια εγγύηση. Υστερεί βέβαια στην ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού του σε σχέση με τα προαναφερθέντα μοντέλα, αλλά δε βρίσκεται εκεί η ουσία. Αν όμως μου πει κάποιος ότι προτιμά το Golf σε σχέση με Corolla και Focus (με βάση τα σημερινά δεδομένα), θα ήθελα να μάθω τους λόγους της επιλογής του, γιατί δε βρίσκω κανέναν.

                                Στο ερώτημα Golf ή Corolla φυσικά ψηφίζω Corolla.Αυτό όμως είναι άλλη ιστορία.Θέτεις ένα πολύ συγκεκριμένο και σωστό ερώτημα-δίλημμα ανάμεσα σε 2 συγκεκριμένα αυτοκίνητα.Δεν το θεωρώ σκόπιμο να γράψω τους λόγους γιατί προτιμώ το ένα και όχι το άλλο,αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι αυτό δε σημαίνει ότι ο makinen είναι 'ιαπωνεζόφιλος' και τέτοιες μ@@@κίες.Πιστεύω γίνομαι κατανοητός και συγγνώμη για το έντονο ύφος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  ckosm last edited by

                                  Ο χρήστης christopher έγραψε:
                                  Εγω έχω Γαλλικό και έτσι αρχίζω να δίνω μεγαλύτερη αξία στην αξιοπιστία. Βρες μου Γερμανό που να δίνει πάνω από 3 χρόνια εγγύηση. Και μη μου πεις OPEL γιατί στα μικρά γράμματα είναι ο κινητήρας που καλύπτεται μόλις από 2 χρόνια (η LADA δίνει 1 ) +φθηνότερα ανταλλακτικά +++

                                  Μα ακριβώς γιά αυτό μίλησα και εγώ; γιά τα πλείστα όσα προβήματα σε γαλλικό που οδηγούσα πρό 10-ετίας περίπου και ενώ ήταν στην εγγύηση και από τα πρώτα 2.000 km κατανάλωνε περισσότερο λάδι από βενζίνη η LION Hellas έκανε το κορόϊδο . Δυστυχώς ακόμα και σήμερα ακούω παρόμοια παράπονα από φίλους ιδιοκτήτες Peugeot 206, 307, και γιά παρόμοια προβλήματα που είχα συναντήσει πριν 10 χρόνια (π.χ. το λεβιέ του flash έσπασε-όπως και σε εμένα πρίν 10 χρόνια-σε καινούργιο από το καλοκαίρι 307 σε 1500km και η απάντηση της LION Hellas ήταν ότι εσείς το ... βιάσατε... ). Ασε δε τις τιμές των ανταλλακτικών τους που ήταν επιπέδου boutique !!! Ακόμα και η VW/Audi στην Ελλάδα που θεωρούνται ακριβές δεν συγκρίνονται με τα γαλλικά σε επίπεδο ανταλλακτικών. Βέβαια σε όλες αυτές τις συζητήσεις παίζει ρόλο και γιά τι αυτοκίνητο μιλάμε πάντα.
                                  Μην το ψάχνεις άδικα. Οι εγγυήσεις στην Ελλάδα τηρούνται από καθόλου έως ελάχιστα, και όπως και σε όλους τους άλλους τομείς δυστυχώς παίζει καθοριστικό ρόλο η διαπροσωπική σχέση με την εταιρεία.

                                  Chris

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikapos last edited by

                                    ton teleutaio kairo anakalypsa ta ellinika forums kai exw faei 1 bdomada diabazontas ta apeira posts... krima pou den kratisa statistika...

                                    loipon... aksiopistia... 1η η TOYOTA με διαφορα... ειχε πλακα που διαβασα μια διαφημιση της φορντ που ειχε πινακα με την αξιοπιστια των μοντελων κι ελεγε οτι το φοκους ειναι πρωτο και δειχνει τι σημαινει γερμανικη αξιοπιστια (τα φορντ ειναι γερμανικα? απο ποτε? δεν ειναι αμερικανικα? εκτος αν εννοει οτι κατασκευαζονται στη γερμανια - αλλα κατασκευαζονται στο βελγιο.. ) Η πλακα λοιπον ειναι οτι ο πινακασ δεν ειχε αλλο φορντ ενω ειχε αλλα 5-6 τογιοτα!! παντως ολοι οσοι εχουν τογιοτα εχουν να το λενε... δεν χαλανε. τελεια. ειναι μπροστα ακομα κι απο τους υπολοιπους ιαπωνες.

                                    Τα χιουνται δεν χαλανε... τα καινουργια ακσεντ δεν λενε τιποτα απο οδικη συμπεριφορα αλλα βλαβες δεν βγαζουν. Για να μεταβεις απο το Α στο Β και τιποτα αλλο ειναι μια χαρα..

                                    Τα πεζο λενε βγαζουν μικροπροβληματα. εμενα δεν μου εχει βγαλει. Οι κινητηρες παντως ειναι σκυλια (λογικο, αφου ειναι τοσο παλιοι που εχουν διορθωθει τα περισσοτερα μικροπροβληματα)

                                    Τα VW βγαζουν πολλα μικροπροβληματα. Ο G60power σε αλλο φορουμ υπογραφει -ενας ταλαιπωρημενος γκολφακιας

                                    Mεταπωληση, πρεπει να λαβουμε υποψη η τα χρηματα που θα δωσεις για να το ξαναπαρεις καινουργιο η το ποσοστο. στα 5 χρονια, σ ολα τ αυτοκινητα ειναι περιπου το 50%. αν το πηρες 3 και το πουλας 1,5 χανεις 50% αλλα αυτο ειναι 1,5 εκατομ. Το γκολφ 5αετιας το πουλας 2,8 (πινακες auto triti)

                                    Εμφανιση υποκειμενικο... μπηκα στο 307 SW κι επαθα πλακα. ειδικα πο την ηλιοροφη.

                                    μπαι δε γουει, το ' καλό-γρήγορο-ασφαλές-sexy αυτοκίνητο αλλά δεν είναι Golf' ειναι 307 για οσους δεν το εχουν παρατηρησει... η καλυτερη διαφημιση που μπορει να γινει ειναι αυτη απο ανταγωνιστη!!!

                                    και επειδη το εγραψα κι αλλου, τα αυτοκινητα κατασκευαζονται σε εργοστασια ανα τον κοσμο και οχι στην παραδοσιακη χωρα προελευσης... για περισσοτερα γιαβαστε αντιστοιχο ποστ στο 'golf- τελειωσε ο μυθος'....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      g60 last edited by

                                      Ο G60power σε αλλο φορουμ υπογραφει -ενας ταλαιπωρημενος γκολφακιας

                                      [list:19xvhwdq]Εισαι σιγουρος φιλε μου? [/list:u:19xvhwdq][list:19xvhwdq]Μπορεις να μας δωσεις το συγκεκριμενο forum και τα στοιχεια του 'διπλοπροσωπου' G60?[/list:u:19xvhwdq][list:19xvhwdq]Exει ανοιχτει ενα αναλογο thread εδω με θεμα 'ποσο ικανοποιημενοι ειστε απο το αυτοκινητο σας'.Ξερω ανθρωπο που βγαινει με διαφορετικο nick αντιμετωπιζοντας τα μυρια προβληματα ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ και ακομα δεν εχει βρει λυση κι εδω μας δουλευει ψιλο γαζι περι αξιοπιστιας.Απ τη στιγμη που καποιοι τα στοιχεια αυτα τα θεωρουν δεδομενα δεν εχω λογο να τον προσβαλω.Κανεις δεν ειναι σε θεση νομιζω να μου υποδιξει τα οποια προβληματα απ τη στιγμη που ΤΑ ΖΩ Γι αυτο πρεπει να ειμαστε σιγουροι σε αυτον που απευθυνομαστε.Κι αν νομιζεις οτι ειμαι εγω στα αλλα forum(ειμαι παντα G60)που το παιζω κατινα.........βγαλτα στη φορα.Εγω για αλλους δεν το κανω [/list:u:19xvhwdq][list:19xvhwdq]Και κατι ακομα περι αξιοπιστιας.Εχω αυτοκινητα VW που εχουν βγαλει του κοσμου τα χιλιομετρα χωρις προβληματα.Αν νομιζουν καποιοι οτι απ εδω βγαινει οι στατιστικες περι αξιοπιστια ..............γελιουντε πλανην οικτραν.10 VW εχει ολο το forum και εδω βγηκαν ολα τα χαρβαλα?Κοψτε κατι που βγαλαμε τα Fiat.............Mercedes.Κι ας εχεουν νοικιασει οι περισσοτεροι συνεργεια [/list:u:19xvhwdq]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        morpheus last edited by

                                        Το ερώτημα που θέτει το θρεντ: 'Ιαπωνικό ή Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο;' είναι, αν μη τι άλλο, άτοπο. Είναι το ίδιο με το ερώτημα: 'μπλέ ή κόκκινο'.
                                        Και εξηγούμαι.
                                        Κατ'αρχήν δεν υπάρχει 'Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο', προκαλώ οποιονδήποτε να μου αναφέρει **ένα **αυτοκίνητο που το θεωρεί αντιπροσωπευτικό δείγμα της Ευρωπαϊκής αυτοκίνησης. Το ίδιο ισχύει και για τα Ιαπωνικά.
                                        Σαφώς και υπάρχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικα αλλα η πλειοψηφία αυτών διαφέρει απο μοντέλο σε μοντέλο, ακόμη και αν χρησημοποιούν την ίδια πλατφόρμα.
                                        Επήσης, δε λαμβάνετε υπ΄όψιν ότι κάποιες εταιρίες (ή μέλη κάποιων group) φροντίζουν να έχουν στην γκάμα τους μοντέλα που καλύπτουν το 100% της αγοράς. Αυτομάτως δεν μπορούμε να μιλήσουμε π.χ. για την toyota γενικα σαν εταιρεία. Τι θα αντιπαραθέσουμε; το yaris ή το supra; Το ίδιο και για την Merc. Τι να παραθέσουμε, την A-class που δεν μπορούσε να αποφύγει τον τάρανδο; ή την SL που είναι ένα state-of-art ; Είναι πολύ λίγες οι εταιρίες που έχουν μια 'εταιρική ταυτότητα' και φροντίζουν τα αυτοκίνητα τους να έχουν π.χ. τα ίδια δυναμικά χαρακτιριστικά απο το μικρότερο μεχρι το μεγαλύτερο.
                                        Τετοιες είναι η Alfa Romeo και η Lexus. (θα έγραφα και την audi εαν δεν είχε στη γκάμα της το 'ταρτάκι' Α2)
                                        Σε αυτού του είδους εταιρίες (άσχετα με το που ανήκουν) μπορεί να γίνει σύγκριση διότι η φιλοσοφία τους είναι ξεκάθαρη.
                                        Σε όλες τις υπόλοιπες, θεωρώ ότι πρέπει να γίνεται πιό συγκεκριμένη, δηλ. σε συγκεκριμένα μοντέλα.

                                        Όσο για την σύγκριση μεταξύ των golf και corolla θα διάλεγα το corolla, αλλα οι λόγοι είναι το υποκειμενικό στοιχείο, που εν μέρη, δικαιώνει την αρχή αυτού του ποστ. Εάν ήταν μεταξύ του corolla και του Α3, θα επέλεγα το Α3.

                                        Τέλος, θα πρέπει ξεκαθαρίζουμε τα κριτήρια της επιλογής μας.
                                        Δηλαδή, εαν η σύκγριση γίνεται με απόλυτα κριτήρια ή με value for money.
                                        Αν και όπως λένε, καμιά φορά το φθηνότερο τελικά καταλήγει ακριβότερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikapos last edited by

                                          kala koroideuomaste metaksy mas? i nomizete oti mporeite toso eukola na kryfteite? ginetai alla thelei texni kai apofasistikotita.

                                          mias kai proklithika, kai xwris kakia, o g60power edw einai o idios me ton g60power sto tfrc.gr, afou exei to idio mail, pragma pou den mporei na parapoiithei. g60vw2002@yahoo.com. alla kallista tha mporouse na min einai o idios. auto paizei rolo?

                                          file jim, auto egrapsa ki egw sto forum 'golf...pethane o mythos' ki o g60 elege oti einai 100% germaniko ki egw tou esteila mia lista ergostasiwn ana ton kosmo pou bgazoun golf., ki alli mia - ti diplasia - pou bgazoun genikotera vw. i texnologia simera einai dedomeni, ki o kathenas mporei na ftiaksei oti ki o allos. ola t alla einai marketing, kai to blepoume kathimerina otan akoma ki o idios omilos ftiaxnei autokinita toso diaforetika kai toso omoia tautoxrona.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            g60 last edited by

                                            kala koroideuomaste metaksy mas?

                                            [list:150dbnhk]Αυτο λεω κι εγω!!Μηπως εισαι αρωστος και παιρνεις χαπια?[/list:u:150dbnhk]>? i nomizete oti mporeite toso eukola na kryfteite? ginetai alla thelei texni kai apofasistikotita

                                            [list:150dbnhk]ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΚΡΥΦΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΖΩΗ.Τωρα αν εσυ θεωρεις καποιους ηλιθιους ωστε να μη μπορουν να κρυφτουν δινοντας τα ιδια στοιχεια παντου.........................ε εισαι σπιρτο αναμενο.Τοσο μυαλο εσυ το βρηκες?[/list:u:150dbnhk]>mias kai proklithika, kai xwris kakia

                                            [list:150dbnhk]Δεν προκληθηκες μαγκα μου.ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ και με ψευδη στοιχεια[/list:u:150dbnhk]>, o g60power edw einai o idios me ton g60power sto tfrc.gr, afou exei to idio mail, pragma pou den mporei na parapoiithei. g60vw2002@yahoo.com. alla kallista tha mporouse na min einai o idios. auto paizei rolo?

                                            [list:150dbnhk]Εαν υπαρχει στο tfrc ο G60POWER με το ιδιο e-mail και ειμαι εγω, ολο το forum να με..........ει!!!Αλλα προφανως επειδη και στην ιδιοτικη σου ζωη λειτουργεις διεστραμενα για προσωπικους λογους φροντισε τουλαχιστον να μη μεταδιδεις την κακοηθεια σου σε αυτους που δε σε ξερουν.Ας σε τρωνε στη μαπα τους οι εχθροι σου κι οχι εγω[/list:u:150dbnhk][list:150dbnhk]ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ TFRC ΕΙΝΑΙ G60 ΚΑΙ ΤΟ e-mail μου ειναι το ιδιο με αυτο που αναφερε ο ακατονομαστος οπως και αυτο που εχω εδω.Το τελευταιο μου post ειναι την πρωτοχρονια για τις ευχες μου και απο τοτε δεν εχω ξαναμπει για το λογο οτι με στενοχωρησε ο θανατος του Σταυρου κι ας μη τον ηξερα.Συνηθως αποφευγω θλιβερα γεγονοτα.Δεν ξερω αν υπαρχει ο G60power στο tfrc αλλα ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να εχουμε το ιδιο mail.Kαι τα χιλια μελη του παροντος forum μπορουν να το διαπιστωσουν.[/list:u:150dbnhk][list:150dbnhk]Και σε συμβουλευω να εισαι ποιο προσεκτικος σε ανθρωπους που δεν γνωριζεις.[/list:u:150dbnhk]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr