-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Τώρα το Vitara που εγώ έχω δει να τουμπάρει σε απόσταση 200μ μπροστά μου μπήκε λίγο πιο γρηγορα στην στροφή και υπήρχε εμπόδιο στο τελείωμα της (ακινητοποιημένα προπορευόμενα λόγω κίνησης) φρένο στην κορυφή ο τύπος και νάτες δυο τούμπες (πάλι καλά σταμάτησε σε κανονική θέση)Έτσι μπορούν να τουμπάρουν **ΟΛΑ **τα αυτοκίνητα πόσο μάλλον, ένα με άκαμπτο άξονα πισω και ψηλό κέντρο βάρους...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τώρα το Vitara που εγώ έχω δει να τουμπάρει σε απόσταση 200μ μπροστά μου μπήκε λίγο πιο γρηγορα στην στροφή και υπήρχε εμπόδιο στο τελείωμα της (ακινητοποιημένα προπορευόμενα λόγω κίνησης) φρένο στην κορυφή ο τύπος και νάτες δυο τούμπες (πάλι καλά σταμάτησε σε κανονική θέση)
Έτσι μπορούν να τουμπάρουν **ΟΛΑ **τα αυτοκίνητα πόσο μάλλον, ένα με άκαμπτο άξονα πισω και ψηλό κέντρο βάρους...
Πολλά ατυχήματα στην Ελλάδα γίνονται γιατί υπάρχει εμπόδιο μέσα ή αμέσως μετά την στροφή (εκεί που πχ με τα 150 που λέμε το Forester μπορεί να το σώσεις με το X-Trail ή το Vitara υπάρχουν μεγαλύτερες/μεγάλες πιθανότητες να σε στείλει)
-
Ας το πιασουμε αλλιώς
Υπο τον ορο 'τζιπ και suv ' δυστυχως εννοεουμε ενα ευρυτατο φασμα 'χρησεων' οπου δεν μπορουμε να συγκρινουμε σχεδον ανομοια πραγματα. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι τα λαστιχα των εν λογω αυτοκινητων. Ολα αποδιδουν 100% αλλα αλλο ειναι 80% ασφαλτος - 20 % χωμα, αλλο 50%-50% αλλο 0%-100%
Ενα οχημα που μπορει να πηγαινει καλα στο χωμα οχι με στυλ ή παιρναω ή σπαω ή καιω τον συμπλεκτη ακριβως για να πετυχει αυτο, εχει 'ριξει' την ασφαλτινη μερια... και ειναι ηλιθιο να πηγαινει με 160 ακομα και με 140 εκτος ισως απο ευθειες
Βαλτε ενα καρα-φτιαγμενο wragler απο την μια και ενα volvo xc90, και τα δυο τζιπ ειναι, είναι ομως συγκρισιμα???? ( οι δυνατοτηητες τους on και off?
-
Θα επαναλαβω οτι ειναι εγκληματικα τα 160χλμ με οτι οχημα και να τρεχεις με τα σημερινα αμαξια και την σημερινη τεχνολογια που εχουμε. Αν εχεις εξωτερικους αεροσακους οπως εχουν οι δορυφοροι που προσγειωνονται σε Αρη και Αφροδιτη τοτε ενταξει, μη σου πω να εχει και κανα αλεξιπτωτο απο πισω για να φρεναρει πιο γρηγορα οπως εχουν τα πυραυλοκινητα ή το διαστημικο λεωφορειο. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση οτι 4τροχο (ή διτροχο) εχεις με πανω απο 120 εχεις πεθανει εσυ και οι γυρω σου οτι και να μου λετε.
Ξεφευγω λιγο με αυτα που λεω αλλα θελω να ειμαστε ρεαλιστες και οχι να συζηταμε για εαν το ενα και εαν το αλλο. Φυσικα αν ολοι οι δρομοι ηταν ευθειες με τειχη γυρω γυρω θα ηταν υπερασφαλεις! και εστρωναν ασφαλτο καθε εξαμηνο! Επειδη δεν γινονται αυτα και επειδη σου πεταγεται ενα σκυλι εκει που δεν το περιμενεις στα 180χλμ/ωρα σε κλαινε και εσενα και τον καημενο τον σκυλακο! Ολοι βιαζομαστε οταν παμε καπου αλλα οι μισοι θα σκονταψουμε και δεν πρεπει να την πληρωνουν και οι γυρω μας.
Αυτα προς το παρον... καλες διαδρομες! -
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
Θα επαναλαβω οτι ειναι εγκληματικα τα 160χλμ με οτι οχημα και να τρεχεις με τα σημερινα αμαξια και την σημερινη τεχνολογια που εχουμε.Μπορεί να είναι εγκληματικά στην Ελλάδα αλλά σε άλλες χώρες είναι νομομότατα και μάλιστα η συνήθης πρακτική
-
Με 160 και με τζιπ διαφορετικό από Cayenne, X5 και δυο-τρία άλλα είναι λογικό να αισθάνεσαι ανασφάλεια. Αλήθεια, τι δυνατότητες αποφυγής εμποδίων και ελιγμών έχει το GV (και οποιοδήποτε τέτοιο suv) σε μία τέτοια ταχύτητα; Έχω την εντύπωση πως οι μεταφορές βάρους θα διαρκούν μία αιωνιότητα και μία ημέρα...
Το ότι είναι δίλιτρο δε σημαίνει και πολλά. Ένα 1400άρι supermini συμπεριφέρεται πολύ πιο άμεσα και ασφαλέστερα σ' αυτή την ταχύτητα.
Τον σημαντικότερο ρόλο τον παίζει η ανάρτηση, το κέτρο βάρους και η πολική ροπή αδρανείας. -
Καλύτερα να μη συνεχίσουμε τη συζήτηση για το αν τα 160 αποτελούν παρακινδυνεμένη ενέργεια (δε θα φτάσω στο σημείο να το χαρακτηρίσω 'εγκληματική πράξη', ευτυχώς έχω ακόμα λίγο μυαλό στο κεφάλι μου). Όποιος έχει κινηθεί με αυτή την ταχύτητα, μπορεί να κρίνει μόνος του αν εγλκημάτισε ή όχι. Ήμαρτον πια.
Τέλος σε αυτή την κουβέντα από μένα . -
Κάποτε ήμουν οδηγός σε αυτοκίνητα με VIPs. Υπουργούς, κτλ.
Συνήθως πηγαίναμε με 180 - 220 στο δρόμο (με συνοδεία περιπολικών).Σε κάποια φάση λοιπόν μπαίνω στο αυτοκίνητο με κάποιους απο τη συνοδεία υπουργού και βάζω ζώνη. Με κοιτάζουν και γελάνε. ' Έτσι κι αλλιώς με 200 ότι και να φορέσεις δε σώνεσαι μου λένε... Θα σε βρούνε - εαν σε βρούνε - στα 200μ μακριά'
Ηταν η πρώτη φορά που συνειδητοποίησα πόσο επικύνδυνη ήταν η κάθε διαδρομή που έκανα... (Ασε που την ίδια περίοδο μας είχε στην μπούκα και η 17Ν και διάφοροι άλλοι...)
Φυσικά το ίδιο ισχύει και για πολύ λιγότερα Χλμ/ώ οπότε πραγματικά πρέπει να υπάρχει σύνεση. Σίγουρα το κάθε αυτοκίνητο έχει άλλα όρια αλλά πρέπει να μην ξεχνάμε ότι το ατύχημα γίνεται γιατί συνέβει κάτι που δεν περιμέναμε. πχ λάστιχο με 180. Το φαντάζεστε?
-
Σωστος vasdaris! Αυτα λεω πανω κατω και εγω!
-
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
Θα επαναλαβω οτι ειναι εγκληματικα τα 160χλμ με οτι οχημα και να τρεχεις με τα σημερινα αμαξια και την σημερινη τεχνολογια που εχουμε. Αν εχεις εξωτερικους αεροσακους οπως εχουν οι δορυφοροι που προσγειωνονται σε Αρη και Αφροδιτη τοτε ενταξει, μη σου πω να εχει και κανα αλεξιπτωτο απο πισω για να φρεναρει πιο γρηγορα οπως εχουν τα πυραυλοκινητα ή το διαστημικο λεωφορειο. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση οτι 4τροχο (ή διτροχο) εχεις με πανω απο 120 εχεις πεθανει εσυ και οι γυρω σου οτι και να μου λετε.
Ξεφευγω λιγο με αυτα που λεω αλλα θελω να ειμαστε ρεαλιστες και οχι να συζηταμε για εαν το ενα και εαν το αλλο. Φυσικα αν ολοι οι δρομοι ηταν ευθειες με τειχη γυρω γυρω θα ηταν υπερασφαλεις! και εστρωναν ασφαλτο καθε εξαμηνο! Επειδη δεν γινονται αυτα και επειδη σου πεταγεται ενα σκυλι εκει που δεν το περιμενεις στα 180χλμ/ωρα σε κλαινε και εσενα και τον καημενο τον σκυλακο! Ολοι βιαζομαστε οταν παμε καπου αλλα οι μισοι θα σκονταψουμε και δεν πρεπει να την πληρωνουν και οι γυρω μας.
Αυτα προς το παρον... καλες διαδρομες!Οχι μονο με 120 αλλα και με 40 μπορεις να γινεις ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ...
Παντως σε μερικους δρομους με οτι αμαξι κιαν εχεις δε μπορεις να πας σα κοτα..Εγω εκανα 5 χρονια τη διαδρομη Μονεμβασια-Αθηνα και στην ΕΟ Τριπολης-Κορινθου πηγαινα με 220 με το καημενο το κουπε μου..αφου ημουν συνεχεια μονος στο δρομο-ευθεια τι να εκανα???Τα 160 μου φαινονταν σαν να ειμαι ακινητος...Βεβαια δεν ειναι σωστο γιατι αν γινονταν κατι θα ειχα γινει χαλκομανια..Αλλα μερικοι δρομοι σηκωνουν KM..Παντως σε μια κοντρα που εκανα στη Βουλιαγμενης με κινηση με ενα Rav4 παρατριχα να τουμπαρουμε και οι δυο στη στροφη κοντα στο Lidl Δαφνης οταν πεταχτηκαν μπροστα μας 4 ινδοι που περναγαν το δρομο..Αν ειχα χαμηλο αμαξι το πολυ πολυ να πεταγε λιγο κωλο...Τα τζιποειδη ακομα και καγιεν κλπ δεν ειναι για σπορ οδηγηση..Η μεγαλη ιπποδυναμη ειναι για διαδρομες εκτος δρομου,μεγαλα φορτια.ταξιδια φορτωμενος κλπ...Γινεται ενας παλαιστης Σουμο να τρεξει 100αρι με το BenJonson....???XAXAXAXAXAXAAQXA -
-
Κάθε αυτοκίνητο μπορεί να γίνει επικίνδυνο, όταν οδηγείται απο άσχετα χέρια!!!
Η ταχύτητα που φαίνεται υπερβολική στα Τέμπη, είναι επικίνδυνα χαμηλή λίγο πιό πάνω, έξω απο την Κατερίνη.
Το ζητούμενο είναι ο οδηγός - χρήστης - χειριστής να έχει την επίγνωση των δυνατοτήτων του οχήματος και της επικινδυνότητας του δρόμου. Χωρίς αυτά ακόμη και το ασφαλέστερο όχημα μπορεί να αποδειχθεί θανατηφόρο...
Τα τρένα και τα αεροπλάνα, πολύ πιό ασφαλή από τα αυτοκίνητα, γίνονται επικίνδυνα λόγω ανθρώπινων λαθών.
-
Το νέο GRAND το έχω ένα μήνα
προηγούμενο αυτοκίνητο:focus
Αποτέλεσμα ναι με 160 δεν πάει (δεν το έχω πατήσει ετσι)
Αλά με 140 στην Αττική VITARA KAI ΠΑΛΙ VITARA
Αλήθεια το αργό πότε χρειαζεται??? -
ΕΧΩ ΤΟ C200 KOMPRESSOR EVOLUTION ΚΑΙ ΠΡΙΝ 1 ΜΗΝΑ ΠΗΡΑ ΤΟ CHEROKEE 2.4 ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΜΙΑ
ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑTA 160 XLM ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΟFF ROAD AYTOKINHTA.
ΤΟ CHEROKEE ΤΟ ΠΑΩ ΜΕ 130-140.
ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ... -
Ο χρήστης maltezak έγραψε:
Αλήθεια το αργό πότε χρειαζεται???Όταν δεν επαρκεί το μακρύ! Αστειεύομαι φυσικά, αυτό είναι αλλά δεν το λέω κοροϊδευτικά.
Όπως ξέρεις δεν μπορείς να ξεκινήσεις με 4η 5η και αναγκάζεσαι να βάλεις 1η. Αυτό που κάνεις είναι να πολλαπλασιάσεις με τον τρόπο αυτό την ροπή του αυτοκινήτου σου. Για αυτό υπάρχουν οι ταχύτητες για να μπορείς να ξεκινάς να επιταχύνεις αξιοπρεπώς είτε πας με 40 είτε με 100.... Γιατί η 5η με 40 δεν επιταχύνει και βάζεις πχ 2α ή 3η. Σε κάποιες συνθήκες ακόμα και αυτό, το να βάλεις μικρότερη σχέση, δεν φτάνει και χρειάζεται να βάλεις το κοντό. Ανάλογα με το αυτοκίνητο αυτό σημαίνει ότι έχεις πάλι 1η-5η αλλά φτάνεις στα κόκκινα του στροφομέτρου με 5η με 100χλμ. Το τράβηγμα όμως πολλαπλασιάζεται, το κενό ανάμεσα στις σχέσεις ελαχιστοποιείται και οι ρεπρίζ εκτοξεύονται.
Τέτοιες περιπτώσεις είναι όταν πχ θέλεις να κινείσαι πολύ αργά για να έχεις καλύτερο έλεγχο των δυσκολιών και να προστατέψεις το αυτοκίνητό σου από το να βρεί. Επίσης σε πολύ μεγάλες κλίσεις είτε ανηφόρες αν πρέπει να ξεκινήσεις ή κατηφόρες για να σε φρενάρει καλύτερα ο κινητήρας. Στην ανηφόρα σώζεις τον συμπλέκτη ενώ στην κατηφόρα τα φρένα. Στην έλξη βαριού τρέιλερ κλπ επίσης μπορεί να χρειαστούν κοντά (βάλε βγάλε βάρκα στο νερό) όπου θέλεις αργή ταχύτητα και έλεγχο. Έτσι μπορείς να κινείσαι με αρκετές στροφές ώστε να έχεις δύναμη και να μην σου σβήνει ή να πρέπει να τρως τον συμπλέκτη αλλά αρκετά αργά που είναι το ζητούμενο.
Σημείωση: αν δεν κάνω λάθος στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο (και στα περισσότερα που κλειδώνουν κεντρικό διαφορικό και δεν έχουν στην ονομασία τους το συνθετικό Rover) τα κοντά μπαίνουν αφού έχεις επιλέξει κλείδωμα κεντρικού διαφορικού. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν θέλεις τα κοντά να τα χρησιμοποιείς σε στεγνή άσφαλτο εκτός αν πηγαίνεις εντελώς ίσια. Αντίθετα σε άλλα αυτοκίνητα πχ μερικά *** Rover ή στο Forester μπορείς να έχεις κοντές σχέσεις ακόμα και χωρίς κλείδωμα κεντρικού. Το Forester με κοντές έχει πολύ γέλιο στο δρόμο, αποχτά πολύ νεύρο! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αλήθεια το αργό πότε χρειαζεται???
Όταν δεν επαρκεί το μακρύ! Αστειεύομαι φυσικά, αυτό είναι αλλά δεν το λέω κοροϊδευτικά.
Όπως ξέρεις δεν μπορείς να ξεκινήσεις με 4η 5η και αναγκάζεσαι να βάλεις 1η. Αυτό που κάνεις είναι να πολλαπλασιάσεις με τον τρόπο αυτό την ροπή του αυτοκινήτου σου. Για αυτό υπάρχουν οι ταχύτητες για να μπορείς να ξεκινάς να επιταχύνεις αξιοπρεπώς είτε πας με 40 είτε με 100.... Γιατί η 5η με 40 δεν επιταχύνει και βάζεις πχ 2α ή 3η. Σε κάποιες συνθήκες ακόμα και αυτό, το να βάλεις μικρότερη σχέση, δεν φτάνει και χρειάζεται να βάλεις το κοντό. Ανάλογα με το αυτοκίνητο αυτό σημαίνει ότι έχεις πάλι 1η-5η αλλά φτάνεις στα κόκκινα του στροφομέτρου με 5η με 100χλμ. Το τράβηγμα όμως πολλαπλασιάζεται, το κενό ανάμεσα στις σχέσεις ελαχιστοποιείται και οι ρεπρίζ εκτοξεύονται.
Τέτοιες περιπτώσεις είναι όταν πχ θέλεις να κινείσαι πολύ αργά για να έχεις καλύτερο έλεγχο των δυσκολιών και να προστατέψεις το αυτοκίνητό σου από το να βρεί. Επίσης σε πολύ μεγάλες κλίσεις είτε ανηφόρες αν πρέπει να ξεκινήσεις ή κατηφόρες για να σε φρενάρει καλύτερα ο κινητήρας. Στην ανηφόρα σώζεις τον συμπλέκτη ενώ στην κατηφόρα τα φρένα. Στην έλξη βαριού τρέιλερ κλπ επίσης μπορεί να χρειαστούν κοντά (βάλε βγάλε βάρκα στο νερό) όπου θέλεις αργή ταχύτητα και έλεγχο. Έτσι μπορείς να κινείσαι με αρκετές στροφές ώστε να έχεις δύναμη και να μην σου σβήνει ή να πρέπει να τρως τον συμπλέκτη αλλά αρκετά αργά που είναι το ζητούμενο.
Σημείωση: αν δεν κάνω λάθος στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο (και στα περισσότερα που κλειδώνουν κεντρικό διαφορικό και δεν έχουν στην ονομασία τους το συνθετικό Rover) τα κοντά μπαίνουν αφού έχεις επιλέξει κλείδωμα κεντρικού διαφορικού. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν θέλεις τα κοντά να τα χρησιμοποιείς σε στεγνή άσφαλτο εκτός αν πηγαίνεις εντελώς ίσια. Αντίθετα σε άλλα αυτοκίνητα πχ μερικά *** Rover ή στο Forester μπορείς να έχεις κοντές σχέσεις ακόμα και χωρίς κλείδωμα κεντρικού. Το Forester με κοντές έχει πολύ γέλιο στο δρόμο, αποχτά πολύ νεύρο!Αστειεύομαι για το κοντό,απλά σε μια πρώτη εκτός δρόμου διαδρομή που πήγαινα με RAV και τα έβλεπε όλα πέρασα χωρίς ούτε κλείδωμα,ούτε αργό και με τα φαντάστικά?????λάστιχα δρόμου που έχει.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σημείωση: αν δεν κάνω λάθος στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο (και στα περισσότερα που κλειδώνουν κεντρικό διαφορικό και δεν έχουν στην ονομασία τους το συνθετικό Rover) τα κοντά μπαίνουν αφού έχεις επιλέξει κλείδωμα κεντρικού διαφορικού. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν θέλεις τα κοντά να τα χρησιμοποιείς σε στεγνή άσφαλτο εκτός αν πηγαίνεις εντελώς ίσια. Αντίθετα σε άλλα αυτοκίνητα πχ μερικά *** Rover ή στο Forester μπορείς να έχεις κοντές σχέσεις ακόμα και χωρίς κλείδωμα κεντρικού. Το Forester με κοντές έχει πολύ γέλιο στο δρόμο, αποχτά πολύ νεύρο!Το να επιλέγονται τα κοντά αφού έχεις αναγκαστικά πρώτα επιλέξει κλείδωμα διαφορικού δεν είναι λίγο βλακεία; Τουλάχιστον από τη μικρή μου προσωπική εμπειρία χρειάστηκε σε αρκετές περιπτώσεις να βάλω κοντά (π.χ. σε ανάβαση - κατάβαση απαιτήσεων), ενώ στο συγκεκριμένο τερέν το κλείδωμα διαφορικού είτε δε θα προσέφερε απολύτως τίποτα, είτε θα 'προσέφερε' αυξημένες φθορές χωρίς λόγο.
Btw, ανεξάρτητη επιλογή μπλοκέ-αργού έχει και το niva. Είναι ωραίο να σπινάρεις με τα τέσσερα σε χώμα και άσφαλτο!
-
Ο χρήστης deenoo έγραψε:
Εδώ και 1 μήνα αγόρασε ο θείος μου το νέο GRAND VITARA 2.0 έχει κάνει περι τα 8000-10.000 km σε δρόμο χώμα χιόνια κτλ και το συμπέρασμα είναι οτι δεν είναι καθόλου μα καθόλου σταθερό ειδικά στο βρεγμένο. Σε καμία περίπτωση δεν κινείται με ασφάλεια με ταχύτητες πάνω απο 160(υπερβολικά χαμηλή ταχύτητα για 5d 2λιτρο τζιπ).Υπάρχει μεγάλη περίπτωση να το πουλήσουμε. Συμφωνείται?
να παρεις Χ5.... τότε
και εγω με crv το παω στο όριο αλλα γενικά φοβάμαι,,.....
Καποτε ειχα παει με κάπους άλλους τρίπολη και πηγαινε 170 στις στροφές και έλεγε τι ωραια που ειναι ..... Ειναι θέμα μούρλας... (το κεφάλι μου ειχε κολλήσει στο παράθυρο) -
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
παρατριχα να τουμπαρουμε και οι δυο στη στροφη κοντα στο Lidl Δαφνης οταν πεταχτηκαν μπροστα μας 4 ινδοι που περναγαν το δρομοΕρωτηση;
- Τους μέτρησες μπράβο... φοβερός. Εγω δε τους βλέπω κάν
- Που το κατάλαβες ότι ήταν ινδοί?
Υ.Γ. Μήπως είσαι κατάσκοπος? Μου Θύμισες μία ταινία με τον έντυ μέρφι που στην εκπαίδευση τους βάζανε σε ένα δωμάτιο και μετά τους ρώταγαν διάφορα κουφά για τον κόσμο που ήταν μέσα στο δωμάτιο...
-
Ξέρει κάποιος να αναφέρει την σχέση υποπολαπλασιασμού (κοντές σχέσεις) του νέου Βιτάρα 2,0;
ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ GRAND VITARA 2.0?