Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    maltezak

    @maltezak

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    maltezak Unfollow Follow

    Latest posts made by maltezak

    • RE: RAV 4 ή GRAND VITARA 2.0?

      Ο χρήστης panosla έγραψε:
      γραντβιταρακηδες συγνωμη διακρινω ενα συμπλεγμα κατωτεροτητας, οχι μονο σε αυτο το ποστ αλλα και γενικοτερα σε συζητησεις, μου φαινεται οτι δεν το πιστευετε και εσεις οι ιδιοι το αυτοκινητο σας και με αγωνια προσπαθειτε να πεισετε και τους ευατους σας.Δεν βλεπω κανενα ραβακια να αγωνιζεται να δικαιολογησει την ψηφο του.Ξερει οτι εχει τον βασιλια της κατηγοριας.

      Την επόμενη φορά που θα πάω εκδρομή μαζί με ένα RAV θα βγάλω φοτό για να δείς πως είναι ο βασιλιάς ανάσκελα.Και ξέρεις οτι αυτοι που έχουν RAV δεν γράφουν εδω αλλά στα 'εντός δρόμου'.

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      maltezak
    • RE: ΛΑΣΤΙΧΑ Α/Τ ΣΕ 17' ΓΙΑ ΝΕΟ GRAND VITARA

      580 euro τα έβαλα σε λαστιχά.Σε ότι αφορά την συμπεριφορά τους είναι πολύ καλύτερα απο τα αρχικής τοποθέτησης και στο δρόμο και φυσικά εκτός .Για περισότερα εδώ http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtop ... rt-60.html

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      maltezak
    • RE: ΛΑΣΤΙΧΑ Α/Τ ΣΕ 17' ΓΙΑ ΝΕΟ GRAND VITARA

      Εγω έβαλα 235/65/17 Α/Τ COOPER Αψογα κανένα πρόβλημα και μου πρότειναν αυτή τη διάσταση απο την αντ/πεία.Και σε καλή τιμή.(580)

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      maltezak
    • RE: RAV 4 ή GRAND VITARA 2.0?

      Δεν θα σας κουράσω με πολά αλλά θα πώ ένα.Το GV το έχω σχεδόν ένα χρόνο.Απο τα 12.000 χλμ. που έχει τα 3000 είναι σε χώμα.Με τα αυτοκίνητα που αναφέρεται δεν υπάρχει σύγκριση.Μόνο αν εχεις συνταξιδέψει σε χώμα με αυτά μπορείς να καταλάβεις.Το LSD του forester όταν κρεμάσει ο τροχός τι κάνει ξέρετε??? Αν θέλετε αυτοκίνητο να πηγαίνει καλά και γρήγορα στο δρόμο πάρτε ένα impreza.

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      maltezak
    • RE: ΑΛΥΣΙΔΕΣ

      Γιατί στο manual του νέου grand vitara λέει ότι οι αλυσίδες πρέπει να φοριούνται πίσω?πρέπει όταν φοράμε αλυσίδες (οχι στο λαιμό) να κλειδώνουμε οπωσδήποτε το κεντρικό διαφορικό?και άν βάλουμε 4 για πολύ-πολύ δύσκολα τι γίνεται....πειράζει?........ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΓΝΩΣΕΙΣ

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      maltezak
    • RE: Βοηθητικα προϊοντα για εξορμησεις;

      Αν ήταν όλοι διαβασμένοι και εξοπλισμένοι σαν τον Random θα κάναμε τις καλύτερες εκδρομές.Ξέχασες το VHF ή CB νόμιμο ή παράνομο είναι σωτήριο.Αν θέλετε παρέα για Βαρυμπόμπη είμαι μέσα.

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      maltezak
    • RE: Τι 4χ4 οδηγείτε...

      χαιρετώ τους τζιπάδες του forum.
      Παρακολουθώ το forum πολύ καιρό αλλα είμαι νέος ιδιοκτήτης 4χ4.
      πριν ένα μήνα απόκτησα μετά κόπων και βασάνων ένα grand vitara 2.0 αυτόματο .Μέχρι στιγμής καλό φαίνεται και σε αντίθεση με ότι γράφουν είναι και ποιοτικό.Εκτός δρόμου είναι στα πλαίσια των suv δυνατοτήτων άριστο.Μόλις στρώσει λίγο ακόμα θα μπει στα πιο δύσκολα.

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      maltezak
    • RE: ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ GRAND VITARA 2.0?

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

      Αλήθεια το αργό πότε χρειαζεται???

      Όταν δεν επαρκεί το μακρύ! Αστειεύομαι φυσικά, αυτό είναι αλλά δεν το λέω κοροϊδευτικά.
      Όπως ξέρεις δεν μπορείς να ξεκινήσεις με 4η 5η και αναγκάζεσαι να βάλεις 1η. Αυτό που κάνεις είναι να πολλαπλασιάσεις με τον τρόπο αυτό την ροπή του αυτοκινήτου σου. Για αυτό υπάρχουν οι ταχύτητες για να μπορείς να ξεκινάς να επιταχύνεις αξιοπρεπώς είτε πας με 40 είτε με 100.... Γιατί η 5η με 40 δεν επιταχύνει και βάζεις πχ 2α ή 3η. Σε κάποιες συνθήκες ακόμα και αυτό, το να βάλεις μικρότερη σχέση, δεν φτάνει και χρειάζεται να βάλεις το κοντό. Ανάλογα με το αυτοκίνητο αυτό σημαίνει ότι έχεις πάλι 1η-5η αλλά φτάνεις στα κόκκινα του στροφομέτρου με 5η με 100χλμ. Το τράβηγμα όμως πολλαπλασιάζεται, το κενό ανάμεσα στις σχέσεις ελαχιστοποιείται και οι ρεπρίζ εκτοξεύονται.
      Τέτοιες περιπτώσεις είναι όταν πχ θέλεις να κινείσαι πολύ αργά για να έχεις καλύτερο έλεγχο των δυσκολιών και να προστατέψεις το αυτοκίνητό σου από το να βρεί. Επίσης σε πολύ μεγάλες κλίσεις είτε ανηφόρες αν πρέπει να ξεκινήσεις ή κατηφόρες για να σε φρενάρει καλύτερα ο κινητήρας. Στην ανηφόρα σώζεις τον συμπλέκτη ενώ στην κατηφόρα τα φρένα. Στην έλξη βαριού τρέιλερ κλπ επίσης μπορεί να χρειαστούν κοντά (βάλε βγάλε βάρκα στο νερό) όπου θέλεις αργή ταχύτητα και έλεγχο. Έτσι μπορείς να κινείσαι με αρκετές στροφές ώστε να έχεις δύναμη και να μην σου σβήνει ή να πρέπει να τρως τον συμπλέκτη αλλά αρκετά αργά που είναι το ζητούμενο.
      Σημείωση: αν δεν κάνω λάθος στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο (και στα περισσότερα που κλειδώνουν κεντρικό διαφορικό και δεν έχουν στην ονομασία τους το συνθετικό Rover) τα κοντά μπαίνουν αφού έχεις επιλέξει κλείδωμα κεντρικού διαφορικού. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν θέλεις τα κοντά να τα χρησιμοποιείς σε στεγνή άσφαλτο εκτός αν πηγαίνεις εντελώς ίσια. Αντίθετα σε άλλα αυτοκίνητα πχ μερικά *** Rover ή στο Forester μπορείς να έχεις κοντές σχέσεις ακόμα και χωρίς κλείδωμα κεντρικού. Το Forester με κοντές έχει πολύ γέλιο στο δρόμο, αποχτά πολύ νεύρο!

      Αστειεύομαι για το κοντό,απλά σε μια πρώτη εκτός δρόμου διαδρομή που πήγαινα με RAV και τα έβλεπε όλα πέρασα χωρίς ούτε κλείδωμα,ούτε αργό και με τα φαντάστικά?????λάστιχα δρόμου που έχει.

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      maltezak
    • RE: ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ GRAND VITARA 2.0?

      Το νέο GRAND το έχω ένα μήνα
      προηγούμενο αυτοκίνητο:focus
      Αποτέλεσμα ναι με 160 δεν πάει (δεν το έχω πατήσει ετσι)
      Αλά με 140 στην Αττική VITARA KAI ΠΑΛΙ VITARA
      Αλήθεια το αργό πότε χρειαζεται???

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      maltezak
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr