Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 180
    • Best 0
    • Groups 0

    tasos953

    @tasos953

    ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ - Περιβάλλον, Πολιτιστική κληρονομιά

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    180
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΒΕΡΟΙΑ

    tasos953 Unfollow Follow

    Latest posts made by tasos953

    • RE: 4x4 Μεχρι... 5000ευρω

      Ο χρήστης pajerinho έγραψε:

      Εγώ όταν έμαθα ότι αγόρασα Pinin 'καινούριο' το καλοκαίρι του 2006 και ήταν σε αποθήκη 3 χρόνια στην Ιταλία, κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά. Δεν περίμενα να ακούσω ότι το καινούριο αυτοκίνητο που πήρα ήταν ήδη κατασκευή 3ετίας και με σημάδια του χρόνου επάνω του.

      Γι' αυτό το πούλησες φίλε storm?
      Πρώτη φορά το ακούω πάντως.
      Βέβαια όταν παίρνεις ένα αμάξι με 4000ευρώ έκπτωση, υποπτεύεσαι ότι κάτι μπορεί να παίζει....
      Σε κάθε περίπτωση το δικό μου, αλλά και όσα άλλα γνωρίζω δεν έχει κανένα σημάδι φθοράς και δεν έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα.
      Υπάρχει φυσικά και η εγγύηση που καλύπτει αν παρουσιασθεί κάτι.
      Πάντως τώρα που μας το είπες θα το ψάξω με τον αριθμό του πλαισίου κτλ...

      PS. Αδυνατώ πάντως να πιστέψω ότι το Sportage του '99 είναι καλύτερο απ' το Pinin στην άσφαλτο!!!! Είσαι ο 1ος που ισχυρίζεται κάτι τέτοιο

      Όντως το κοντό το Πινίν έχει πιό 'σφιχτή' συμπεριφορά λόγω μεταξονίου από το 5θυρο αλλά όχι και να το συγκρίνει κανείς με το Σπόρτατζ του 99 !!!
      Τραβηγμένο το βλέπω γιατί τα έχω οδηγήσει και τα δύο και δεν το συζητάω........
      Για να κλείσει δε το θέμα, το έτος κατασκευής υπάρχει στον αριθμό πλαισίου που είναι κάπως έτσι
      JMP 0 N(ή R) H6(ή 7) 7 W 3 X 000001
      Το έτος κατασκευής είναι ο αριθμός ανάμεσα στο W (Wagon) και στο Χ που δηλώνει το εργοστάσιο κατασκευής. Στην περίπτωσή μα το έτος είναι 2003

      posted in Εκτός Δρόμου
      T
      tasos953
    • RE: navara (το καινουριο) και ζημιες. ξερει κανεις?

      ΈΕΕΕΕτσι μπράβο!!!
      Άμα βρούμε κανένα πεσμένο κάτω να του ρίχνουμε και καμμιά κλωτσιά παραπάνω!!!!!
      Άκου να θέλει 26000 ο μπατίρης!!!

      posted in Εκτός Δρόμου
      T
      tasos953
    • RE: ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ 4Χ4 ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ

      Κάτω οι προφήτες!!!!!
      δές και εδώ http://www.off-road.gr/article58.html
      http://www.offroads.gr/contents/advices.php
      και γενικά παρακολούθα τα φόρουμ του χώρου!
      Εντάξου σε κάποια παρέα και στην πράξη μαθαίνεις....
      http://www.to4x4.gr/html/site/forum/index.php
      http://www.off-road.gr/PNphpBB2.html

      posted in Εκτός Δρόμου
      T
      tasos953
    • RE: Ποδιά αλουμηνίου για CRV 2007

      Ο χρήστης gla έγραψε:
      Υπάρχουν κάποιες ανθεκτικές για σκληρή OFFROAD χρήση?

      Για παρα φύσιν ασέλγειες μάλλον πρέπει να ανοιχτεί νέα ενότητα.........

      posted in Εκτός Δρόμου
      T
      tasos953
    • RE: Ποιο off-road για σκληρή χρήση;

      Μή ξεχνάτε βέβαια και το Άγιο Όρος!!!!
      Οι άγιοι πατέρες τα προτιμούν!!!!!

      posted in Εκτός Δρόμου
      T
      tasos953
    • RE: ΝΕΟ HONDA CRV Ή ΤΟΥΟΤΑ RAV

      Ο χρήστης Tigas έγραψε:
      **Μακριά απο Σαρακάκη, δούλευα πρίν 3-4 μήνες εκεί.
      Μιά απο τις χειρότερες αντιπροσωπείες στην Ελλάδα μιλάμε, το στοκ τους είναι για τα μπάζα, η εξυπηρέτηση ** .

      Τoyota πάλι έχω δουλέψει κάποια χρόνια πρίν η καλύτερη αντιπροσωπεία μακράν στην Ελλάδα.

      Το X-Trail που έχει κίνηση σε 2 τροχούς και κατεπιλογή 4Χ4 που θα έχει και μικρότερες φθορές + καλύτερο σε μια εκτός δρόμου διαδρομή και σάν χώρο τα υπερνικά τα άλλα 2 ??

      Δηλαδή δεν διαλέγεις αυτοκίνητο από τα χαρακτηριστικά του, αλλά μόνο από ποιός το πουλάει;;;;;;;
      Σύμφωνοι, μεγάλη υπόθεση το after sales service, είναι όμως το μόνο και απόλυτο κριτήριο;

      posted in Εκτός Δρόμου
      T
      tasos953
    • RE: ABS....ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ!!!!

      Εγώ πάντως να ξαναπαρακαλέσω οι δοκιμές για την ασφάλεια όλων μας να γίνονται σε ασφαλείς τοποθεσίες.....
      ακόμα και από όσους αισθάνονται έτοιμοι για το Σκανδιναυϊκό ράλλυ.....
      Ξαναλέω πάντως πως αυτός που το υποστηρίζει αυτό με το μαξιλαράκι ή σφήνα ή ανάχωμα, όπως και να το πούμε, πρέπει να μας διευκρινήσει σε τί είδους χιόνι αναφέρεται μιας και υπάρχουν πολλά και με διάφορες ιδιότητες και συμπεριφορές.
      Ενδεικτικά αναφέρω, φρέσκο ελαφρύ (χαμηλής θερμοκρασίας) φρέσκο υγρό- βαρύ, λασπωμένο, παγωμένο, φρέσκο πάνω σε παλιό παγωμένο και τόσα άλλα.

      posted in Εκτός Δρόμου
      T
      tasos953
    • RE: ABS....ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ!!!!

      ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

      Μύθος 1ος: Φρενάρισα με λίγα χιλιόμετρα στο φανάρι, αλλά μπήκε το ABS και
      δεν πρόλαβα να σταματήσω. Έτσι έπεσα στον μπροστινό μου.
      Πραγματικότητα: Το πιο πιθανό είναι ότι νιώθοντας τον κραδασμό από τη
      λειτουργία του ABS στο πεντάλ του φρένου, τραβήξατε ξαφνιασμένος το πόδι
      σας από το πεντάλ, οπότε σταματήσατε να φρενάρετε και φυσικά τρακάρατε τον
      μπροστινό σας. Αν πάλι φρενάρατε σταθερά, αδιαφορώντας για τους κραδασμούς
      του πεντάλ και παρόλα αυτά τρακάρατε, τότε αυτό σημαίνει ότι θα τρακάρατε
      έτσι κι αλλιώς.

      Μύθος 2ος: Με το ABS στο βρεγμένο φρενάρω όπως και στο στεγνό.
      Πραγματικότητα: Με το ABS σε βρεγμένο οδόστρωμα φρενάρετε σε μικρότερη
      απόσταση απ? ό,τι χωρίς ABS πάλι σε βρεγμένο οδόστρωμα, διατηρώντας
      ταυτόχρονα τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας. Με το ABS σε στεγνό οδόστρωμα
      φρενάρετε σε μικρότερη απόσταση απ? ό,τι χωρίς ABS πάλι σε στεγνό
      οδόστρωμα, διατηρώντας ταυτόχρονα τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας. Η
      απόσταση ακινητοποίησης στο βρεγμένο οδόστρωμα είναι πάντοτε μεγαλύτερη από
      την απόσταση ακινητοποίησης στο στεγνό οδόστρωμα, είτε έχετε ABS είτε όχι.

      Μύθος 3ος: Η απόσταση ακινητοποίησης με το ABS είναι πάντα μικρότερη.
      Πραγματικότητα: Υπάρχουν δύο εξαιρέσεις τις οποίες κατά 90% δε θα
      συναντήσετε ποτέ. Φρενάρισμα στο μαλακό χιόνι και σε σαθρό έδαφος (χαλίκι).
      Τότε με μπλοκαρισμένος τροχούς φρενάρουμε πιο γρήγορα, διότι το χιόνι ή το
      χαλίκι συγκεντρώνεται σχηματίζοντας μία σφήνα μπροστά και κάτω από τους
      μπλοκαρισμένους τροχούς. Η σφήνα αυτή είναι ένα φυσικό εμπόδιο που
      ακινητοποιεί πολύ πιο γρήγορα το αυτοκίνητο.

      Μύθος 4ος: Με το ABS μπορώ να φρενάρω άφοβα ακόμα και μέσα σε μία γρήγορη
      στροφή.
      Πραγματικότητα: Δε σας το συνιστούμε. Η απώλεια ελέγχου λόγω απότομης
      μεταφοράς φορτίου από φρενάρισμα σε στροφή, καμία σχέση δεν έχει με το
      μπλοκάρισμα ή μη των τροχών. Το ABS βοηθάει στη διατήρηση του ελέγχου του
      αυτοκινήτου όταν οδηγούμε συνετά, με σεβασμό στους νόμους της φύσης.

      Μύθος 5ος: Ένας καλός οδηγός δε χρειάζεται ABS, αφού μπορεί να πετύχει τα
      ίδια αποτελέσματα με διακοπτόμενο φρενάρισμα.
      Αυτά από τους ειδικούς.... http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=833
      Τα υπόλοιπα στην πιό εξειδικευμένη Βικιπαίδια....

      posted in Εκτός Δρόμου
      T
      tasos953
    • RE: ABS....ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ!!!!

      Να με συγχωρείτε για την παρέμβαση, αλλά πιστεύω πως δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά!!!!
      Αλήθεια υπάρχει κοινός θνητός που πιστεύει πως μπορεί να φρενάρει πάνω σε οιανδήποτε επιφάνεια καλύτερα με απενεργοποιημένο το ABS;
      Αυτά είναι για το βιβλίο Γκίνες άν συμβούν!!!!
      Υποστήριξαν κάποτε κάποιοι πως με μπλοκαρισμένους τους τροχούς σχηματίζεται 'μαξιλαράκι' από χιόνι μπροστά τους το οποίο και λειτουργεί σαν ανάχωμα φρενάροντας κλπ, κλπ αλλά μάλλον δεν είχαν οδηγήσει ποτέ σε χιόνια....
      Εγώ το έχω δοκιμάσει (όχι με απενεργοποίηση αλλά κόντρα δύο αυτοκινήτων με και χωρίς ABS) και τα αποτελέσματα είναι συντριπτικά υπέρ του πρώτου.....
      Δοκιμάστε το συγκριτικά, αλλά παρακαλώ σε αλάνα και όχι στον δρόμο όπου μπορεί να κυκλοφορούμε και εμείς.......

      posted in Εκτός Δρόμου
      T
      tasos953
    • RE: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΓΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

      Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
      Περίπου!!! Εξαρτάται απο το ποσοστό εμπλοκής του κεντρικού διαφορικού. Για πάνω απο 60-70%, μπορείς να πεις ότι εφόσον το αυτοκίνητο κινείται είναι θεωρητικά 'κλειδωμένο'. Από στάση όμως...

      Σωστή η επισήμανση!! Το αντιμετωπίζω με το πίσω 'Ηelical' LSD του Πινίν που ενώ στην πορεία έστω και με ελάχιστη ταχύτητα σε εδάφη μειωμένης πρόσφυσης επιτρέπει στο αυτοκίνητο να 'οργώνει' (αισιοδοξία έ;;;; ) από στάση όμως είναι σαν να μή υπάρχει.......

      posted in Εκτός Δρόμου
      T
      tasos953
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr