-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Περίπου!!! Εξαρτάται απο το ποσοστό εμπλοκής του κεντρικού διαφορικού. Για πάνω απο 60-70%, μπορείς να πεις ότι εφόσον το αυτοκίνητο κινείται είναι θεωρητικά 'κλειδωμένο'. Από στάση όμως...Σωστή η επισήμανση!! Το αντιμετωπίζω με το πίσω 'Ηelical' LSD του Πινίν που ενώ στην πορεία έστω και με ελάχιστη ταχύτητα σε εδάφη μειωμένης πρόσφυσης επιτρέπει στο αυτοκίνητο να 'οργώνει' (αισιοδοξία έ;;;; ) από στάση όμως είναι σαν να μή υπάρχει.......
-
Να μπω και εγώ στη συζήτηση.....?
Αν κατάλαβα καλά λέτε ότι για να λειτουργήσει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (είτε αυτό είναι το κεντρικό είτε κάποιο απ' τα μπροστά ή πίσω) το όχημα θα πρέπει να είναι σε κίνηση και όχι ακινητοποιημένο. Κατάλαβα σωστά?
Όσον αφορά το Pinin στο 4Η που έχει ελεύθερο το κεντρικό με VCU, δοκιμάζοντας διάφορα πράγματα έχω διαπιστώσει ότι σε μεγάλο βαθμό κάνει την ίδια δουλειά με το κλείδωμα 50:50, δηλαδή το VCU εμποδίζει να πάει όλη η ροπή στον άξονα που δεν έχει καλή πρόσφυση που θα είχε σαν αποτέλεσμα την ακινητοποίηση του οχήματος.
Η διαφορά είναι ότι σε πολύ ολισθηρά τεραίν (πχ. χιόνι, λάσπη) με το VCU γίνεται μία συνεχής μεταφορά της ροπής μπροστά πίσω (ανάλογα με το ποιός άξονας έχει καλύτερη πρόσφυση) με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να κάνει τσαλιμάκια εκεί που με κλείδωμα 50:50 θα πέρναγε πολύ πιο άνετα. Ότι θα περάσει όμως και με το 4Η θα περάσει.
Τώρα αν σε κανένα νεροφάγωμα σηκωθεί ας πούμε ένας από τους πίσω τροχούς τότε το 50:50 βοηθάει πολύ. Πάλι όμως και με 4Η δεν χάνεις τελείως τη δύναμη και μπορεί να καταφέρεις να περάσεις (χωρίς φόρα), κάτι που μάλλον σημαίνει ότι συνεχίζει ένα ποσοστό (έστω και μικρό) της ροπής να πηγαίνει μπροστά.
ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΓΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ