Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 749
    • 750
    • 20 / 750
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    14985
    102482
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Η απάντηση του Drive ήταν μονάχα 'Έλεος!'; Δεν απαντάς σε αναγνώστη σου μονολεκτικά 'Έλεος!' ρε παιδιά, ό,τι και να έχει γράψει. Εμένα η απάντηση με εξόργισε παρόλο που γέλασα με κάποια από αυτά που γράφει ο φανοποιός. Ας μην δημοσίευαν το γράμμα αν το θεωρούσαν τόσο φαιδρό. Τώρα τι προσπαθούν να δείξουν; Ότι περιγελούν τους ιταλόφιλους; Λες και δεν το ξέραμε δηλαδή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        Ο χρήστης kyan έγραψε:
        Η απάντηση του Drive ήταν μονάχα 'Έλεος!'; Δεν απαντάς σε αναγνώστη σου μονολεκτικά 'Έλεος!' ρε παιδιά, ό,τι και να έχει γράψει. Εμένα η απάντηση με εξόργισε παρόλο που γέλασα με κάποια από αυτά που γράφει ο φανοποιός. Ας μην δημοσίευαν το γράμμα αν το θεωρούσαν τόσο φαιδρό. Τώρα τι προσπαθούν να δείξουν; Ότι περιγελούν τους ιταλόφιλους; Λες και δεν το ξέραμε δηλαδή.

        O συγκεκριμένος ήταν τόσο φαιδρός, που δεν χρειαζόταν κανέναν σχολιασμό. Αντιπροσωπευτικός επίσης της νοοτροπίας των περισσότερων 'ιταλόφιλων'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Και το δημοσίευσαν για ποιό λόγο ακριβώς; Για να στηλιτεύσουν τους ιταλόφιλους και να δείξουν πόσο κολλημένοι είναι; Ωραία στάση από περιοδικό που θέλει να αποκαλείται 'έγκυρο'.

          Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
          Αντιπροσωπευτικός επίσης της νοοτροπίας των περισσότερων 'ιταλόφιλων'.

          Τους ξέρεις όλους τους ιταλόφιλους για να διακιούσαι να το πεις αυτό;

          Αν παράθετα το παραπάνω σχόλιό σου και σχολίαζα 'Αντιπροσωπευτικός επίσης της νοοτροπίας των περισσότερων 'μη-ιταλόφιλων' τι θα μου έλεγες;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            droemmen last edited by

            Στο επόμενο τεύχος θα περιμένουμε να δούμε γράμμα μαστρο-μήτσου να λέει για τα προβλήματα της 159!

            Υγ...και φυσικά στις παρακάτω σελίδες την γνώμη του συντάκτη ότι οι Alfa Romeo δεν βελτιώνονται διότι έχουν πολλά προβλήματα που πρέπει να λυθούν και μερικές ακόμα σελίδες παρακάτω παρουσίαση 147 1.6 turbo!

            Υγ2. Α ρε κολλημένοι ιταλόφιλοι!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montecarlo last edited by

              Τι λέει ο ανθρωπός στο γράμμα ? οτι βαρέθηκέ να λένε για τα Ιταλικά και οτι λόγω δουλείας βλέπει χαλάνε και τα άλλα το ίδιο συχνά...

              Το δέυτερο το ξέρει και η τσέπη μου..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                babbis last edited by

                Το πρώτο μισό του κειμένου για μένα είναι ένα κανονικό ύφος παραπόνων.

                Για μένα διακιολογημένο αφού πιστεύω ότι τα περιοδικά πλέον κρίνουν τα αμάξια χρησιμοποιώντας templates και κλισέ φράσεις είτε θετικές πχ αξιόπιστα Ιαπωνικά, Ποιοτικά Γερμανικά, Όμορφα Ιταλικά είτε αρνητικές πχ Γερμανικά δεν στρίβουν , Ιταλικά χαλάνε , Ιαπωνικά αδιάφορα οδηγικά .

                Πλέον όλα αυτά τα χαρακτηριστικά κάθε σχολής έχουν εκλείψει ή αμβλυθεί αλλά οι δημοσιογράφοι εξακολουθούν να λένε τα ίδια και τα ίδια αποδεικνύοντας ότι δεν κάνουν (όχι όλοι ευτυχ'ως ) σωστά την δουλειά τους.

                Ο αναγνώστης σωστά τα χώνει και καλά κάνει και δίνει παραδείγματα από άλλες μάρκες όχι για να πει ότι τα Ιταλικά δεν χαλάνε αλλά ότι και τα αλλα χαλάνε. Αυτό το νόημα είναι ξεκάθαρο** αρκεί να μπορείς και να θέλεις να φιλτράρεις πίσω από την υποκειμενικότητα και την συμπαθεια του καθενός**

                Δεν νομίζω να διαφωνεί κανέίς σε αυτό.

                Ο αναγνώστης χάνει το δίκιο του και 'εκτίθετε στο δεύτερο μισο' από την φράση 'Γι'αυτό λοιπόν πάψτε ...' μέχι το τέλος.

                Για μένα **το δεύτερο μισό ** και μόνο αυτό είναι απαράδεκτο και σαν ύφος και σαν νόημα.

                Τώρα το ερώτημα είναι :

                1. Γιατί το Drive το δημοσίευσε?
                  Περίπτωση 1: Για να τιμήσει τον πελάτη αναγνώστη που έκανε τον κόπο
                  να γράψει γράμμα
                  Απορρίπτεται εφόσον στο τέλος τον ειρωνέυεται και τον προσβάλλει.

                Περίπτωση 2 : Για να ενημερώσει το υπόλοιπό κοινό ότι τα Ιταλικά δεν χαλάνε

                Απορρίπτεται εφόσον στο τέλος τον ειρωνέυεται και τον προσβάλλει.
                
                Περίπτωση 2: Για να εκθέσει τον αναγνώστη.
                Απορρίπτεται εφόσον δεν έχει όφελος να εκθέσει ένα άτομο συγκεκριμένα
                
                Περίπτωση 3: Για να εκθέσει την ομάδα των Ιταλόφιλων
                Δεν την απορρίπτω αλλά και δεν την δέχομαι λόγω αμφιβολιών
                
                1. Ήταν σωστή η στάση εφόσον το πρώτο μισό της επιστολής ήταν πολιτισμένο ενώ μόνο το δεύτερο απαράδεκτο? Μπορούσε να απαντήσει ευγενικά για το πρώτο μισό της επιστολής και να τα χώσει λίγο πιο ευγενικά για το δεύτερο. Γιατί δεν το έκανε.
                  Μην μου πείτε ότι σιγά μην ασχοληθεί, γιατί ασχολήθηκε με το να την δημοσιεύσει.

                2. Επίσης ήταν σωστή η σταση όταν με αυτό τον τρόπο εκθέτεις ή φαίνεται να εκθέτεις μια ομάδα ανθρώπων(Ιταλόφιλοι)? Γιατί σίγουρα σε πολλούς αναγνώστες δημιουργήθηκε μια αρνητική εικόνα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  pai-mei last edited by

                  Ο χρήστης kyan έγραψε:
                  Και το δημοσίευσαν για ποιό λόγο ακριβώς; Για να στηλιτεύσουν τους ιταλόφιλους και να δείξουν πόσο κολλημένοι είναι; Ωραία στάση από περιοδικό που θέλει να αποκαλείται 'έγκυρο'.

                  Αντιπροσωπευτικός επίσης της νοοτροπίας των περισσότερων 'ιταλόφιλων'.

                  Τους ξέρεις όλους τους ιταλόφιλους για να διακιούσαι να το πεις αυτό;

                  Έχεις δίκιο. Δεν τους ξέρω όλους.
                  Ας το συγκεκριμενοποιήσω λοιπόν: αντιπροσωπευτικός της νοοτροπίας των περισσότερων 'ιταλόφιλων' του forum.
                  Πάντα σε εισαγωγικά, γιατί ο φανατισμός, η εμπάθεια, η αφοριστική διάθεση συν την μη-συνειδητοποιημένη ημιμάθεια και την αναγωγή της σε απόλυτη γνώση δεν συνάδουν με τον χαρακτηρισμό κάποιου ως φίλου οποιουδήποτε πράγματος, ομάδας ή εταιρείας.

                  Υπάρχουν λοιπόν οι φίλοι του αυτοκινήτου και οι 'ιταλόφιλοι'.

                  Δεν είμαι Kyan πολέμιος των ιταλικών αυτοκινήτων, αντιθέτως. Πολλά ιταλικά τα θεωρώ δικαιωματικά ορόσημα. Αυτό εύκολα το διαπιστώνει κανείς από τις μέχρι τώρα δημοσιεύσεις μου.
                  Είμαι πολέμιος της συγκεκριμένης νοοτροπίας, των 'ιταλόφιλων', 'γερμανόφιλων' κ.ο.κ.
                  Ό,τι πιο κατάπτυστο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    OK, δεν κατάλαβα το ακριβές νόημα των εισαγωγικών.

                    Θα προτιμούσα όμως να χρησιμοποιείται πιο κατάλληλος όρος από το 'ιταλόφιλος σε εισαγωγικά' ή το 'Alfisti' που χρησιμοποιούν πολλοί για τη συγκεκριμένη μερίδα οπαδών για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.

                    Γιατί ναι μεν είμαι 'φίλος του αυτοκινήτου' όπως το έθεσες (πιστευώ πως το έχω αποδείξει επαρκώς αυτό) αλλά είμαι και ιταλόφιλος (με την ορθή έννοια της λέξης). 😉

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pai-mei last edited by

                      Ο χρήστης kyan έγραψε:
                      OK, δεν κατάλαβα το ακριβές νόημα των εισαγωγικών.

                      Θα προτιμούσα όμως να χρησιμοποιείται πιο κατάλληλος όρος από το 'ιταλόφιλος σε εισαγωγικά' ή το 'Alfisti' που χρησιμοποιούν πολλοί για τη συγκεκριμένη μερίδα οπαδών για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.

                      Γιατί ναι μεν είμαι 'φίλος του αυτοκινήτου' όπως το έθεσες (πιστευώ πως το έχω αποδείξει επαρκώς αυτό) αλλά είμαι και ιταλόφιλος (με την ορθή έννοια της λέξης). 😉

                      Σωστά.
                      Εξάλλου, όλοι οι φίλοι του αυτοκινήτου αναγνωρίζουν τη θεμελιώδη -ιστορικά- αξία του ιταλικού κώδικα αξιών στην κατασκευή σπορ αυτοκινήτων.
                      Άλλο, αν σήμερα, ορισμένοι κατασκευαστές άλλων χωρών, τον ενσαρκώνουν καλύτερα από ότι οι ίδιοι Ιταλοί...
                      Αλλά ας μην επεκταθούμε περισσότερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alfista last edited by

                        Ο χρήστης kyan έγραψε:
                        Η απάντηση του Drive ήταν μονάχα 'Έλεος!'; Δεν απαντάς σε αναγνώστη σου μονολεκτικά 'Έλεος!' ρε παιδιά, ό,τι και να έχει γράψει. Εμένα η απάντηση με εξόργισε παρόλο που γέλασα με κάποια από αυτά που γράφει ο φανοποιός. Ας μην δημοσίευαν το γράμμα αν το θεωρούσαν τόσο φαιδρό. Τώρα τι προσπαθούν να δείξουν; Ότι περιγελούν τους ιταλόφιλους; Λες και δεν το ξέραμε δηλαδή.

                        Το 'Έλεος' το αναφωνήσαμε εμείς πριν από πολύ καιρό, όχι τόσο για τη στάση του περιοδικού (αφού κάποιοι μπορεί να μας πουν προκατελημένους) αλλά για τα μαργαρητάρια που διαβάσαμε τώρα τελευταία. Πολλοί από τους πιτσιρικάδες που έχουν χωθεί τώρα τελευταία το αποτελίωσαν το περιοδικό. Ακόμα και το ΒΗΜΑgazino πιο σωστά πράγματα έγραφε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kid last edited by

                          Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                          Στο επόμενο τεύχος θα περιμένουμε να δούμε γράμμα μαστρο-μήτσου να λέει για τα προβλήματα της 159!

                          Δεν χρειάζεται να περιμένεις γράμμα του μαστρο-μήτσου για να μάθεις ότι οι 159 προπαραγωγής που ήρθαν στην Ελλάδα άλλαξαν κιβώτια και συμπλέκτες.

                          Σε κάποιος χρειάστηκε να γίνει η αλλαγή επειδή είχαν σπάσει ενώ στις υπόλοιπες αλλάχτηκαν προληπτικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης Kid έγραψε:

                            Στο επόμενο τεύχος θα περιμένουμε να δούμε γράμμα μαστρο-μήτσου να λέει για τα προβλήματα της 159!

                            Δεν χρειάζεται να περιμένεις γράμμα του μαστρο-μήτσου για να μάθεις ότι οι 159 προπαραγωγής που ήρθαν στην Ελλάδα άλλαξαν κιβώτια και συμπλέκτες.

                            Σε κάποιος χρειάστηκε να γίνει η αλλαγή επειδή είχαν σπάσει ενώ στις υπόλοιπες αλλάχτηκαν προληπτικά.

                            Το είπες μόνος σου 'μικρέ': προπαραγωγής

                            Αυτό το γεγονός βέβαια, αρκεί για να τα πάρει στο κρανίο ο δημιοσιογράφος-δοκιμαστής, και με το δίκιο του

                            Ε τώρα, αν και οι ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 159 έχουν τα ίδια προβλήματα, θα θέλουν ξύλο οι Ιταλοί. Δεν το νομίζω πάντως να γίνει έτσι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              montecarlo last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                              Ε τώρα, αν και οι ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 159 έχουν τα ίδια προβλήματα, θα θέλουν ξύλο οι Ιταλοί. Δεν το νομίζω πάντως να γίνει έτσι.

                              Οι Ιταλοι ???

                              Οι Αμερικάνοι γιατί το κιβώτιο είναι το ίδιο που μπαίνει στα SAAB και Opel...

                              Οι Ιταλοί θέλουν ξύλο γιατί συνεργάστικάν μαζί τους.

                              το 146ti μου είναι 9 χρονων και δεν έχει αλλάξει δίσκο-πλατώ ακόμα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                Στο επόμενο τεύχος θα περιμένουμε να δούμε γράμμα μαστρο-μήτσου να λέει για τα προβλήματα της 159!

                                Δεν χρειάζεται να περιμένεις γράμμα του μαστρο-μήτσου για να μάθεις ότι οι 159 προπαραγωγής που ήρθαν στην Ελλάδα άλλαξαν κιβώτια και συμπλέκτες.

                                Σε κάποιος χρειάστηκε να γίνει η αλλαγή επειδή είχαν σπάσει ενώ στις υπόλοιπες αλλάχτηκαν προληπτικά.

                                Τα νέα βλέπω κυκλοφορούν γρήγορα.
                                Κάποιοι εδώ μέσα βέβαια το ξέρουν από τις 15 του Νοέμβρη (μπορει και νωρίτερα), αλλά δεν είπαν τίποτα...
                                Δε νομίζω πάντως να είναι ανησυχτικό αυτό. Εγώ το έχω ξαναπεί άλλωστε ότι στο τομέα αξιοπιστία δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές σήμερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Σιγά το 'νέο' βρε meco. Αυτοκίνητα προπαραγωγής ήταν. Τα πρώτα ή τα τεευταία είναι που παρουσίασαν πρόβλημα; Πόσες φορές δεν έχουμε διαβάσει σε παρουσιάσεις των 4Τ για παρόμοια προβλήματα που εμφανίζονται σε αυτοκίνητα προπαραγωγής που οδηγούν οι δημοσιογράφοι;

                                  Εγώ πάντως πιστεύω ότι δεν έπρεπε ο δημοσιογράφος να 'τα πάρει στο κρανίο' με το πρόβλημα των 159 προπαραγωγής. Λίγη κατανόηση θα μπορούσε να δείξει. Ώρες-ώρες έχω την εντύπωση ότι ο κόσμος είναι υπερβολικά αυστηρός με τυς ιταλούς λόγω προτέρου 'άτιμου' βίου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Κώστα, με εντυπωσιάζει η υποκρισία (γιατί απλώς δεν έχω άλλη 'κόσμια' λέξη στο λεξιλόγιό μου γι'αυτό) των γερμανόφιλων. Αν ένα ιταλικό παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα (ακόμη κι αν το αυτοκίνητο είναι προπαραγωγής), όλοι θα τρέξουν να το θάψουν...

                                    Αλλά ΓΑΡΓΑΡΑ κάνουν τους σωρούς με τα προβλήματα των μερσεντέ, των αούντι, των φαουβέ κλπ. Σου λέει, 'α, είναι μεμονωμένα περιστατικά'. Ε ρε αποτελεσματική που απεδείχθη η προπαγάνδα... Κάποιοι τον έχουν κάνει περήφανο τον Χερρ Γκαίμπελς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spidey_ts last edited by

                                      Ο χρήστης meco έγραψε:

                                      Óôï åðüìåíï ôåý÷ïò èá ðåñéìÝíïõìå íá äïýìå ãñÜììá ìáóôñï-ìÞôóïõ íá ëÝåé ãéá ôá ðñïâëÞìáôá ôçò 159!

                                      Äåí ÷ñåéÜæåôáé íá ðåñéìÝíåéò ãñÜììá ôïõ ìáóôñï-ìÞôóïõ ãéá íá ìÜèåéò üôé **ïé 159 ðñïðáñáãùãÞò **ðïõ Þñèáí óôçí ÅëëÜäá Üëëáîáí êéâþôéá êáé óõìðëÝêôåò.

                                      Óå êÜðïéïò ÷ñåéÜóôçêå íá ãßíåé ç áëëáãÞ åðåéäÞ åß÷áí óðÜóåé åíþ óôéò õðüëïéðåò áëëÜ÷ôçêáí ðñïëçðôéêÜ.

                                      Ôá íÝá âëÝðù êõêëïöïñïýí ãñÞãïñá.
                                      ÊÜðïéïé åäþ ìÝóá âÝâáéá ôï îÝñïõí áðü ôéò 15 ôïõ ÍïÝìâñç (ìðïñåé êáé íùñßôåñá), áëëÜ äåí åßðáí ôßðïôá...
                                      Äå íïìßæù ðÜíôùò íá åßíáé áíçóõ÷ôéêü áõôü. Åãþ ôï Ý÷ù îáíáðåß Üëëùóôå üôé óôï ôïìÝá áîéïðéóôßá äåí õðÜñ÷ïõí ìåãÜëåò äéáöïñÝò óÞìåñá.

                                      ÊáëÜ ñå ìüíïé óáò êáñöþíåóôå?
                                      ÐñïðáñáãùãÞò.
                                      Ôá ßäéá ëÝãáíå êáé ãéá ôéò Brera ðñïðáñáãùãÞò.
                                      Åíþ ôþñá ïé 4T ëÝíå ïôß ôï áìÜîé åßíáé Ýíá (ôñïìåñüôáôï) êïììÜôé.
                                      ÓõãêåêñéìÝíá ëÝåé ïôß ðÜíù êáé áðü ôá 'ôñïìåñÜ' êåñìð ôçò Monza ç Üíåóç ãéá áìÜîé ôçò êáôçãïñßáò åßíáé Üñéóôç,ïé ôñï÷ïß ðáôÜíå óõíå÷þò,äåí ôñßæåé,äåí êïðáíéÝôáé êáé âãÜæåéò ðáñÜëëçëá êáé ôï óõìðÝñáóìá ïôß åßíáé 'ôï ðñþôï áìÜîé óôïí êüóìï ðïõ óôñßâåé ìå ôçí óêÝøç'!!!
                                      Áí äå ôá ðéóôåýåôå óôåßëôå email óôïõò 4Ô.
                                      Á îÝ÷áóá!Äåí ðåôÜåé ê#ë@!
                                      Á íáé!
                                      Êáé ðùò íá ðåñÜóåéò ôþñá ìðñïóôÜ áðü ôçí êáöåôÝñéá?
                                      Áðü ôçí Üëëç êáëýôåñá...ãëõôþíåéò êáé ôá öñÜãêá ôïõ (áðáñáßôçôïõ) subwoofer!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                        Οι Ιταλοι ???

                                        Οι Αμερικάνοι γιατί το κιβώτιο είναι το ίδιο που μπαίνει στα SAAB και Opel...

                                        Οι Ιταλοί θέλουν ξύλο γιατί συνεργάστικάν μαζί τους.

                                        το 146ti μου είναι 9 χρονων και δεν έχει αλλάξει δίσκο-πλατώ ακόμα

                                        σε ποια Opel & Saab μπαίνει το κιβώτιο των 159 1.9 & 2.2 JTS;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                          Εγώ πάντως πιστεύω ότι δεν έπρεπε ο δημοσιογράφος να 'τα πάρει στο κρανίο' με το πρόβλημα των 159 προπαραγωγής. Λίγη κατανόηση θα μπορούσε να δείξει. Ώρες-ώρες έχω την εντύπωση ότι ο κόσμος είναι υπερβολικά αυστηρός με τυς ιταλούς λόγω προτέρου 'άτιμου' βίου.

                                          Επειδή τα άκουσα από πρώτο χέρι ( ), να σου πω ότι του δίνω δίκιο. Σε καλούν να οδηγήσεις, να κρίνεις και να αξιολογήσεις το αυτοκίνητο σε σχέση με άλλα έτσι? Λίγο μετά που το παίρνεις στα χέρια σου, σε παίρνουν τηλ. και σου λένε: 'Μπορείτε να το επιστρέψετε να αλλάξουμε συμπλέκτη, και μετά όλο δικό σας?'

                                          Ε, τα παίρνεις στο κρανίο, κι ας έχεις υποκλιθεί στο παρελθόν ( ) μπροστά σε καταπληκτικές ιταλικές κατασκευές. Για την ακρίβεια, τα παίρνεις στο κρανίο ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί παλιότερα οι Ιταλοί σε είχαν κάνει με τα αυτοκίνητά τους να υποκλιθείς!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sakiss last edited by

                                            Autobus Alfa Romeo
                                            http://www.alfabb.com/bb/forums/attachm ... 7729&stc=1

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 749
                                            • 750
                                            • 20 / 750
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr