-
Μιας και είναι εμπροσθιοκίνητη, με το φρένο και τιμόνι θα την αποσταθεροποιήσεις, ή με χειρόφρενο.
Οπότε αν με το φρένο ενεργοποιεί το ευστάθειας, πώς θα το αποσταθεροποιήσεις; (άλλωστε αυτό δεν είναι το ζητούμενο αν σβήνεις το ευστάθειας; )
Δηλ θα είναι σαν να μην απενεργοποιείται!!!Οπότε αν αναγνώρισαν το λάθος του ΜΗ απενεργοποιούμενου συστήματος και το διόρθωσαν θα είναι πολύ κουλοί αν έβαλαν τέτοια δικλείδα...
Εκτός αν διαγνώσκει φρενάρισμα πανικού όπως το BAS και ΤΟΤΕ φέρνει και το VDC καλού κακού!
Έχει διαφορά το ένα από το άλλο... -
μια εσχετη ερωτηση..
μπορει να μου πει καποιος γιατι το topic για την alfa 159 μεταφερετε συνεχει απο το 'νεα μοντελα' στο 'περι αυτοκινησης' και
το αντοστροφο? -
Μία φορά μετακινήθηκε από τα Νέα Μοντέλα στην Αυτοκίνηση με το σκεπτικό ότι η 159 είναι πλέον στην παραγωγή. Το ίδιο έχει γίνει και με άλλα topic.
Μήπως μπερδεύεσαι με το topic για τη Brera;
-
οχι για αυτο λεω. χθες ηταν στα νεα μοντελα.
τοτε το ιδιο θα επρεπε να γινει και για την 'νεα bmw 3series'..
-
Λοιπόν, στις 159 σελίδες παρακαλώ τους μοντς να το κλειδώσουν!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Στην 159 απενεργοποιούνται πλήρως τα ηλεκτρονικά ή όταν πατήσεις φρένο το απενεργοποιημένο VDC επανενεργοποιείται?
Sakiss μήπως εσύ ξέρεις?
Μήπως αν πατήσεις φρένο σε στροφή και ενεργοποιηθεί το ABS ενεργοποιούνται καλού κακού? Προσωπικά δεν το κατακρίνω αυτό...
Bασικα το VDC δεν αλληλεπιδρα με το ABS αλλα ελεγχει το Hillholder,ASR,MSR & Brake ASSIST.
Το ABS εχει 4ις ενεργους αισθητηρες και 4καναλο EBD που κατανεμει την πεδηση.
Οι δημοσιογραφοι τα εχουν μπερδεψει.Το κουμπι πισω απο τον λεβιε και δεξια απο το doorlock γραφει ASR/VDC διοτι το ASR ειναι μερος του VDC.Εχει πολλες λειτουργιες και δεν μπορει να απενεργοποιηθει.Aυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορεις να ντριφταρεις κατι που γινεται πολυ ευκολα μολις απενεργοποιησεις το ASR/VDC button.Το VDC(12v) με τους διαφορους αισθητηρες(πιεσης-επιταχυνσης-γωνια τροχων...κτλ) βοηθαει & στην διατηρηση της σταθεροτητας μετα απο απωλεια της προσφυσης....αλλα στις 159/Brera επεμβαινει μεσω των φρενων μονο οταν σπασει η προσφυση και εχει χαθει ο ελεγχος.Επισης συνεργαζεται με το Hillholder...οταν διαπιστωσει κλιση μεγαλυτερη του 6%,επιλεγει πρωτη και παιρνει τον ελεγχο του συμπλεκτη...οταν ο οδηγος παρει το ποδι του απο το φρενο,τοτε το αυτοκινητο παραμενει φρεναρισμενο και μονο οταν πατησει το γκαζι αρχιζει και χαλαρωνει την πιεση των φρενων.Το Brake ASSIST αυξανει την πιεση στο φρεναρισμα πανικου.Το ASR φρεναρει τον τροχο που χαζοσπιναρει δινωντας κινηση στον αλλον.Το MSR ειναι μερος του ASR και αποτρεπει το μπλοκαρισμα των τροχων στο κατεβασμα ταχυτητων που εχουμε επιστροφη ροπης.
Επειδη ο δημοσιογραφος οδηγησε την Brera επιθετικα σιγουρα το VDC θα ενεργοποιηθηκε σε φρεναρισμα πανικου αφου το Brake ASSIST ειναι μια απο τις υπολειτουργιες του.Ομως δεν ειναι δυσκολο να ντριφταρεις και θα το διαπιστωσεις εαν εχεις οδηγησει Gt ή 159.....δεν μιλω για drift τυπου RX8 αλλα για μια απλη υπερστροφη.Βεβαια με το Q4 αλλαζουν τα δεδομενα.Η Brera Q4 εχει φτιαχτει για powerdrifting.Πρεπει να εχεις την εμπειρια να διαχειριστεις την υποστροφη/υπερστροφη ωστε να χρησιμοποιησεις το σκανδιναβικο flick,αλλα στην Brera που ειναι ελαχιστα ''υπερστροφικα ρυθμισμενη'' θα ειναι πιο ευκολο....πλησιαζεις απο την εσωτερικη,ανοιγεις την τροχια,παιρνεις το ποδι απο το γκαζι και την καταλληλη στιγμη τσιπμας το φρενο ωστε να ελαφρωσει το πισω μερος....''το τεχνητο γλιστρυμα το χρησιμοποιεις και σαν φρενο''.......μετα κανεις flick το τιμονι μεσα στην στροφη και ριχνεις μια γκαζια για να μεταφερεις βαρος στον πισω αξονα και τοτε το αυτοκινητο αρχιζει να πηγαινει προς την αντιθετη κατευθυνση...μετα ευθυγραμμιζεις τους τροχους και ρυθμιζεις το γκαζι ωστε να συνεχιζει να γλιστρα προς την αντιθετη κατευθυνση..την ιδια στιγμη θα πρεπει να εισαι ετοιμος για countersteering.
-
Κάτι λέγαμε για εμπρηστικά ποστς νομίζω
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ÊÜôé ëÝãáìå ãéá åìðñçóôéêÜ ðïóôò íïìßæùΣαν αυτό που μόλις έκανες?
-
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
Κάτι λέγαμε για εμπρηστικά ποστς νομίζω
Σαν αυτό που μόλις έκανες?
σωστά, μόνο των 'άλλων' είναι
-
Ρε σεις!!!!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Επειδη ο δημοσιογραφος οδηγησε την Brera επιθετικα σιγουρα το VDC θα ενεργοποιηθηκε σε φρεναρισμα πανικου αφου το Brake ASSIST ειναι μια απο τις υπολειτουργιες του.Δεν ειναι δυσκολο ομως να ντριφταρεις και θα το διαπιστωσεις εαν εχεις οδηγησει Gt ή 159.....δεν μιλω για drift τυπου RX8 αλλα για μια απλη υπερστροφη.Βεβαια με το Q4 αλλαζουν τα δεδομενα.Η Brera Q4 εχει φτιαχτει για powerdrifting.Πρεπει να εχεις την εμπειρια να διαχειριστεις την υποστροφη/υπερστροφη ωστε να χρησιμοποιησεις το σκανδιναβικο flick,αλλα στην Brera που ειναι ελαχιστα ''υπερστροφικα ρυθμισμενη'' θα ειναι πιο ευκολο....ανοιγεις την τροχια σου και παιρνεις το ποδι απο το γκαζι ωστε να ελαφρωσει το πισω μερος....μετα κανεις flick το τιμονι μεσα στην στροφη και ταυτοχρονα ρυθμιζεις το γκαζι...την ιδια στιγμη θα πρεπει να εισαι ετοιμος για countersteering.
sakiss ..... την έχεις οδηγήσει .. και με αυτόν τον τρόπο ??
πως δίνεις οδηγίες προς ναυτιλομένους ?? -
Αυτό που περιγράφεται ΔΕΝ είναι το σκανδιναβικό flick
Και το σκανδιναβικό flick είναι εγγυημένα ο αργότερος τρόπος να στρίψεις στην άσφαλτο
Στο χώμα αλλάζει
-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κάτι λέγαμε για εμπρηστικά ποστς νομίζω
Σαν αυτό που μόλις έκανες?
σωστά, μόνο των 'άλλων' είναι
Βρε παιδιά, δεν μπορείτε να 'ανεχθείτε' ο ένας τον άλλο για χάρη της κουβέντας;
lkar, δεν είμαι συνέχει αστο φόρουμ για να κάνω παρατηρήσεις. Αυτό δε σημαίνει πως είμαι μονόπλευρος. Όταν είδα το πρώτο σου παράπονο είχαν ήδη γραφτεί 2-3 σελίδες μετά, οπότε δεν είχε νόημα να πω κάτι.
Spidey, ξεκόλλα λίγο και προσπάθησε να μη χρεώνεις κακή πρόθεση στον άλλο με το παραμικρό. Επίσης μην 'τη φυλάς στη γωνία', δεν κερδίζει κανείς τίποτα έτσι, ούτε κι εσύ.
-
'Το ASR φρεναρει τον τροχο που χαζοσπιναρει δινωντας κινηση στον αλλον.'
δεν ξερω αν ειπωθηκε κατα λαθος αλλα αυτο σημαινει οτι η 159 εχει και ενεργο διαφορικο.
γινεται και αλλιως το παραπανω?
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
'Το ASR φρεναρει τον τροχο που χαζοσπιναρει δινωντας κινηση στον αλλον.'δεν ξερω αν ειπωθηκε κατα λαθος αλλα αυτο σημαινει οτι η 159 εχει και ενεργο διαφορικο.
γινεται και αλλιως το παραπανω?
Γιατί σου κάνει εντύπωση; Εδώ και μερικά χρόνια όλα τα συστήματα 'traction control' όλων των κατασκευαστών έτσι λειτουργούν.
ΥΓ: Δεν ήξερα ότι η 147 μου είχε 'ενεργό διαφορικό'! Κοίτα τι μαθαίνει κανείς στο φόρουμ!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Εγώ πάντως είδα την πρώτη σήμερα το πρωί στο δρόμο:
2.2 JTSΠάω στοίχημα οτι αυτός με το 33 θα περάσει μαύρη μέρα σήμερα...
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
ΥΓ: Δεν ήξερα ότι η 147 μου είχε 'ενεργό διαφορικό'! Κοίτα τι μαθαίνει κανείς στο φόρουμ!Έχει πολλά συστήματα τέτοιου είδους η 147.
Δεν έχει και κάτι άλλο που προλαμβάνει το μπλοκάρισμα των τροχών στό απότομα κατέβασμα ταχυτήτων??? -
To Σάββατο θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου από την 159 2.2
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
'Το ASR φρεναρει τον τροχο που χαζοσπιναρει δινωντας κινηση στον αλλον.'
δεν ξερω αν ειπωθηκε κατα λαθος αλλα αυτο σημαινει οτι η 159 εχει και ενεργο διαφορικο.
γινεται και αλλιως το παραπανω?
Γιατί σου κάνει εντύπωση; Εδώ και μερικά χρόνια όλα τα συστήματα 'traction control' όλων των κατασκευαστών έτσι λειτουργούν.
ΥΓ: Δεν ήξερα ότι η 147 μου είχε 'ενεργό διαφορικό'! Κοίτα τι μαθαίνει κανείς στο φόρουμ!
αλλο να φρεναρεις το ενα τροχο και αλλο να δινεις κινηση στον αλλο, η μηπως γινεται αυτοματα αυτο και μου διαφευγει, ας απαντησει κα ποιος τεκμηριομενα
Alfa Romeo 159 & 159TBi