Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 159 & 159TBi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 159 & 159TBi
    • 1
    • 2
    • 105
    • 106
    • 107
    • 108
    • 109
    • 241
    • 242
    • 107 / 242
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    304
    4831
    19237
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Μιας και είναι εμπροσθιοκίνητη, με το φρένο και τιμόνι θα την αποσταθεροποιήσεις, ή με χειρόφρενο.

      Οπότε αν με το φρένο ενεργοποιεί το ευστάθειας, πώς θα το αποσταθεροποιήσεις; (άλλωστε αυτό δεν είναι το ζητούμενο αν σβήνεις το ευστάθειας; )
      Δηλ θα είναι σαν να μην απενεργοποιείται!!!

      Οπότε αν αναγνώρισαν το λάθος του ΜΗ απενεργοποιούμενου συστήματος και το διόρθωσαν θα είναι πολύ κουλοί αν έβαλαν τέτοια δικλείδα...

      Εκτός αν διαγνώσκει φρενάρισμα πανικού όπως το BAS και ΤΟΤΕ φέρνει και το VDC καλού κακού!
      Έχει διαφορά το ένα από το άλλο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        μια εσχετη ερωτηση..

        μπορει να μου πει καποιος γιατι το topic για την alfa 159 μεταφερετε συνεχει απο το 'νεα μοντελα' στο 'περι αυτοκινησης' και
        το αντοστροφο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Μία φορά μετακινήθηκε από τα Νέα Μοντέλα στην Αυτοκίνηση με το σκεπτικό ότι η 159 είναι πλέον στην παραγωγή. Το ίδιο έχει γίνει και με άλλα topic.

          Μήπως μπερδεύεσαι με το topic για τη Brera;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            οχι για αυτο λεω. χθες ηταν στα νεα μοντελα.

            τοτε το ιδιο θα επρεπε να γινει και για την 'νεα bmw 3series'..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cliodriver last edited by

              Λοιπόν, στις 159 σελίδες παρακαλώ τους μοντς να το κλειδώσουν!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sakiss last edited by

                Ο χρήστης meco έγραψε:

                Στην 159 απενεργοποιούνται πλήρως τα ηλεκτρονικά ή όταν πατήσεις φρένο το απενεργοποιημένο VDC επανενεργοποιείται?

                Sakiss μήπως εσύ ξέρεις?

                Μήπως αν πατήσεις φρένο σε στροφή και ενεργοποιηθεί το ABS ενεργοποιούνται καλού κακού? Προσωπικά δεν το κατακρίνω αυτό...

                Bασικα το VDC δεν αλληλεπιδρα με το ABS αλλα ελεγχει το Hillholder,ASR,MSR & Brake ASSIST.

                Το ABS εχει 4ις ενεργους αισθητηρες και 4καναλο EBD που κατανεμει την πεδηση.

                Οι δημοσιογραφοι τα εχουν μπερδεψει.Το κουμπι πισω απο τον λεβιε και δεξια απο το doorlock γραφει ASR/VDC διοτι το ASR ειναι μερος του VDC.Εχει πολλες λειτουργιες και δεν μπορει να απενεργοποιηθει.Aυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορεις να ντριφταρεις κατι που γινεται πολυ ευκολα μολις απενεργοποιησεις το ASR/VDC button.Το VDC(12v) με τους διαφορους αισθητηρες(πιεσης-επιταχυνσης-γωνια τροχων...κτλ) βοηθαει & στην διατηρηση της σταθεροτητας μετα απο απωλεια της προσφυσης....αλλα στις 159/Brera επεμβαινει μεσω των φρενων μονο οταν σπασει η προσφυση και εχει χαθει ο ελεγχος.Επισης συνεργαζεται με το Hillholder...οταν διαπιστωσει κλιση μεγαλυτερη του 6%,επιλεγει πρωτη και παιρνει τον ελεγχο του συμπλεκτη...οταν ο οδηγος παρει το ποδι του απο το φρενο,τοτε το αυτοκινητο παραμενει φρεναρισμενο και μονο οταν πατησει το γκαζι αρχιζει και χαλαρωνει την πιεση των φρενων.Το Brake ASSIST αυξανει την πιεση στο φρεναρισμα πανικου.Το ASR φρεναρει τον τροχο που χαζοσπιναρει δινωντας κινηση στον αλλον.Το MSR ειναι μερος του ASR και αποτρεπει το μπλοκαρισμα των τροχων στο κατεβασμα ταχυτητων που εχουμε επιστροφη ροπης.

                Επειδη ο δημοσιογραφος οδηγησε την Brera επιθετικα σιγουρα το VDC θα ενεργοποιηθηκε σε φρεναρισμα πανικου αφου το Brake ASSIST ειναι μια απο τις υπολειτουργιες του.Ομως δεν ειναι δυσκολο να ντριφταρεις και θα το διαπιστωσεις εαν εχεις οδηγησει Gt ή 159.....δεν μιλω για drift τυπου RX8 αλλα για μια απλη υπερστροφη.Βεβαια με το Q4 αλλαζουν τα δεδομενα.Η Brera Q4 εχει φτιαχτει για powerdrifting.Πρεπει να εχεις την εμπειρια να διαχειριστεις την υποστροφη/υπερστροφη ωστε να χρησιμοποιησεις το σκανδιναβικο flick,αλλα στην Brera που ειναι ελαχιστα ''υπερστροφικα ρυθμισμενη'' θα ειναι πιο ευκολο....πλησιαζεις απο την εσωτερικη,ανοιγεις την τροχια,παιρνεις το ποδι απο το γκαζι και την καταλληλη στιγμη τσιπμας το φρενο ωστε να ελαφρωσει το πισω μερος....''το τεχνητο γλιστρυμα το χρησιμοποιεις και σαν φρενο''.......μετα κανεις flick το τιμονι μεσα στην στροφη και ριχνεις μια γκαζια για να μεταφερεις βαρος στον πισω αξονα και τοτε το αυτοκινητο αρχιζει να πηγαινει προς την αντιθετη κατευθυνση...μετα ευθυγραμμιζεις τους τροχους και ρυθμιζεις το γκαζι ωστε να συνεχιζει να γλιστρα προς την αντιθετη κατευθυνση..την ιδια στιγμη θα πρεπει να εισαι ετοιμος για countersteering.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Κάτι λέγαμε για εμπρηστικά ποστς νομίζω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spidey_ts last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                    ÊÜôé ëÝãáìå ãéá åìðñçóôéêÜ ðïóôò íïìßæù

                    Σαν αυτό που μόλις έκανες?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:

                      Κάτι λέγαμε για εμπρηστικά ποστς νομίζω

                      Σαν αυτό που μόλις έκανες?

                      σωστά, μόνο των 'άλλων' είναι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ρε σεις!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης sakiss έγραψε:

                          Επειδη ο δημοσιογραφος οδηγησε την Brera επιθετικα σιγουρα το VDC θα ενεργοποιηθηκε σε φρεναρισμα πανικου αφου το Brake ASSIST ειναι μια απο τις υπολειτουργιες του.Δεν ειναι δυσκολο ομως να ντριφταρεις και θα το διαπιστωσεις εαν εχεις οδηγησει Gt ή 159.....δεν μιλω για drift τυπου RX8 αλλα για μια απλη υπερστροφη.Βεβαια με το Q4 αλλαζουν τα δεδομενα.Η Brera Q4 εχει φτιαχτει για powerdrifting.Πρεπει να εχεις την εμπειρια να διαχειριστεις την υποστροφη/υπερστροφη ωστε να χρησιμοποιησεις το σκανδιναβικο flick,αλλα στην Brera που ειναι ελαχιστα ''υπερστροφικα ρυθμισμενη'' θα ειναι πιο ευκολο....ανοιγεις την τροχια σου και παιρνεις το ποδι απο το γκαζι ωστε να ελαφρωσει το πισω μερος....μετα κανεις flick το τιμονι μεσα στην στροφη και ταυτοχρονα ρυθμιζεις το γκαζι...την ιδια στιγμη θα πρεπει να εισαι ετοιμος για countersteering.

                          sakiss ..... την έχεις οδηγήσει .. και με αυτόν τον τρόπο ??
                          πως δίνεις οδηγίες προς ναυτιλομένους ??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Αυτό που περιγράφεται ΔΕΝ είναι το σκανδιναβικό flick

                            Και το σκανδιναβικό flick είναι εγγυημένα ο αργότερος τρόπος να στρίψεις στην άσφαλτο

                            Στο χώμα αλλάζει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cmarin last edited by

                              Εγώ πάντως είδα την πρώτη σήμερα το πρωί στο δρόμο:

                              2.2 JTS

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                Κάτι λέγαμε για εμπρηστικά ποστς νομίζω

                                Σαν αυτό που μόλις έκανες?

                                σωστά, μόνο των 'άλλων' είναι

                                Βρε παιδιά, δεν μπορείτε να 'ανεχθείτε' ο ένας τον άλλο για χάρη της κουβέντας;

                                lkar, δεν είμαι συνέχει αστο φόρουμ για να κάνω παρατηρήσεις. Αυτό δε σημαίνει πως είμαι μονόπλευρος. Όταν είδα το πρώτο σου παράπονο είχαν ήδη γραφτεί 2-3 σελίδες μετά, οπότε δεν είχε νόημα να πω κάτι.

                                Spidey, ξεκόλλα λίγο και προσπάθησε να μη χρεώνεις κακή πρόθεση στον άλλο με το παραμικρό. Επίσης μην 'τη φυλάς στη γωνία', δεν κερδίζει κανείς τίποτα έτσι, ούτε κι εσύ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  patro last edited by

                                  'Το ASR φρεναρει τον τροχο που χαζοσπιναρει δινωντας κινηση στον αλλον.'

                                  δεν ξερω αν ειπωθηκε κατα λαθος αλλα αυτο σημαινει οτι η 159 εχει και ενεργο διαφορικο.

                                  γινεται και αλλιως το παραπανω?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης patro έγραψε:
                                    'Το ASR φρεναρει τον τροχο που χαζοσπιναρει δινωντας κινηση στον αλλον.'

                                    δεν ξερω αν ειπωθηκε κατα λαθος αλλα αυτο σημαινει οτι η 159 εχει και ενεργο διαφορικο.

                                    γινεται και αλλιως το παραπανω?

                                    Γιατί σου κάνει εντύπωση; Εδώ και μερικά χρόνια όλα τα συστήματα 'traction control' όλων των κατασκευαστών έτσι λειτουργούν.

                                    ΥΓ: Δεν ήξερα ότι η 147 μου είχε 'ενεργό διαφορικό'! Κοίτα τι μαθαίνει κανείς στο φόρουμ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      d-jet last edited by

                                      Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                      Εγώ πάντως είδα την πρώτη σήμερα το πρωί στο δρόμο:
                                      2.2 JTS

                                      Πάω στοίχημα οτι αυτός με το 33 θα περάσει μαύρη μέρα σήμερα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                        ΥΓ: Δεν ήξερα ότι η 147 μου είχε 'ενεργό διαφορικό'! Κοίτα τι μαθαίνει κανείς στο φόρουμ!

                                        Έχει πολλά συστήματα τέτοιου είδους η 147.
                                        Δεν έχει και κάτι άλλο που προλαμβάνει το μπλοκάρισμα των τροχών στό απότομα κατέβασμα ταχυτήτων???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          To Σάββατο θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου από την 159 2.2

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            patro last edited by

                                            Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                            'Το ASR φρεναρει τον τροχο που χαζοσπιναρει δινωντας κινηση στον αλλον.'

                                            δεν ξερω αν ειπωθηκε κατα λαθος αλλα αυτο σημαινει οτι η 159 εχει και ενεργο διαφορικο.

                                            γινεται και αλλιως το παραπανω?

                                            Γιατί σου κάνει εντύπωση; Εδώ και μερικά χρόνια όλα τα συστήματα 'traction control' όλων των κατασκευαστών έτσι λειτουργούν.

                                            ΥΓ: Δεν ήξερα ότι η 147 μου είχε 'ενεργό διαφορικό'! Κοίτα τι μαθαίνει κανείς στο φόρουμ!

                                            αλλο να φρεναρεις το ενα τροχο και αλλο να δινεις κινηση στον αλλο, η μηπως γινεται αυτοματα αυτο και μου διαφευγει, ας απαντησει κα ποιος τεκμηριομενα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 107 / 242
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr