-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
CTS Ειναι βασισμένη στο πάτομα του Opel Οmega... και για τα ευρωπαικά standards η ποιότητα ειναι ελεηνή... χειρότερη και από Citroen C5.
Οποις έγραψε οι η Vette έχει σούστες δεν έχει ίδεα για τί μιλάει..ίσως αυτές του 50....
Οι Vette έχουν διπλά ψαλίδα και transaxle όπως και οι Maserati.Η CTS ειναι βασισμενη σε καινουρια πλατφορμα και οχι του Ομεγα. Διαφωνω για την ποιοτητα. Ειναι σαφεστατη καλυτερη απο καθε γαλλικο και ιταλικο αυτοκινητο.
Σωστα για την Κορβετ. Εχει διπλα ψαλιδια παντου.
-
Γιατί τέτοια εμπάθεια για την Αlfa Romeo από μερικά άτομα? Σας υποχρέωσε κανείς να διαβάσετε τα topics ή σας εβαλαν το μαχαιρι στο λαιμό να αγοράσετε AR? Παίζει να είναι η μόνη εταιρεία που εχει τόσους φανατικούς αντιπάλους και τόσους φανατικούς οπαδούς. Σας λέει κάτι αυτό?
Μήπως ενοχλεί πολύ η ιστορία της AR και ιδιαίτερα οπαδούς εταιρειών χωρίς ιστορία όπως η audi? -
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
Γιατί τέτοια εμπάθεια για την Αlfa Romeo από μερικά άτομα? Σας υποχρέωσε κανείς να διαβάσετε τα topics ή σας εβαλαν το μαχαιρι στο λαιμό να αγοράσετε AR? Παίζει να είναι η μόνη εταιρεία που εχει τόσους φανατικούς αντιπάλους και τόσους φανατικούς οπαδούς. Σας λέει κάτι αυτό?
Μήπως ενοχλεί πολύ η ιστορία της AR και ιδιαίτερα οπαδούς εταιρειών χωρίς ιστορία όπως η audi?Η Audi δεν έχει ιστορία
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Όσον αφορά το βάρος όμως, θα περίμενε κανείς από μία εταιρεία με τόσες ιστορικές καινοτομίες, να κάνει ΤΟ βήμα, ώστε να είναι ευθυγραμμισμένη και με το αμιγώς σπορ προφίλ της (ιστορικά).
Αυτό θα ήταν το αλουμινένιο χωροδικτύωμα, με το οποίο θα εξοικονομούσε περί τα 200 κιλά, με ακόμα μεγαλύτερη ακαμψία.H 159 εχει ηδη το κατι παραπανω αρα ζητας το απολυτο... το A8 εχει αλουμινενιο spaceframe chassis κατι που βελτοιωνει την στρεπτικη ακαμψια κυριως σε αυτοκινητα τετοιων διαστασεων ενω το συγκεκριμενο chassis φερνει αντιθετα αποτελεσματα σε μικροτερες κατηγοριες οπου το A2 εχει μια φτωχη επιδοση με μολις 11.900nm/deg...Το νεο Α8 εχει 36.000nm/deg αλλα ειναι F segment και οχι D segment οπως η 159 και το Α4 οπου το κοστος ειναι συμβιβασμος.Τα 31.400nm/deg της 159 ειναι μια ικανοποιητικη τιμη.Η 159 εχει σε αρκετα μερη χρηση μαγνησιου και αλουμινιου...σιγουρα οχι μικροτερη χρηση σε σχεση με την Ε90.Το να εχεις αλουμινενιο αμαξωμα σε ενα αυτοκινητο του D seg ειναι οικονομικα αδυνατο.
-Η 159 προσφερει εξαιρετικη στρεπτικη ακαμψια για F seg χαρη και στο Multislip.....oι ιταλοι(CRF) εχουν δουλεψει σε modularity δομες απο το 2001.Η Brera με την ιδια πλατφορμα εχει κατα 20% καλυτερη ακαμψια.
-Στο συνολο των premium οικων μονο η Αlfa Romeo προσφερει μπροστινη αναρτηση με διπλα ψαλιδια....αλλοι οικοι χρησιμοποιουν στις extreme κατασκευες τους,οπως 911, Boxster, Cayman, M3, M5 την οικονομικη mcpherson...τουλαχιστον η porsche(boxter/cayman) ξερει να την στηνει αφου χρησιμοποιει την ιδια πλατφορμα απο το 96,αυτη της 986/987...της οποιας η εξελιξη ξεκινησε αρχες του 90...αρα εχει υποστει development.
-Τorsen c σε σχεση με το οικονομικο viscous- 996/997(panda) της Porsche
-To πιο γρηγορο συστημα διευθυνσης με την ιδια διαμετρο με αυτο της E90
-O απολυτος συνδιασμος ανεσης και sportif οδηγικης συμπεριφορας
-To μοναδικο αυτοκινητο στο D seg με διπλα κρυσταλλα και το πρωτο ανεξαρτητως κατηγοριας με αεροσακο για τα γονατα του οδηγου
-3 χρονια δωρεαν service
-Kαλυτερη ποιοτητα δερματος και εκτεταμενη χρηση πραγματικου αλουμινιου.. boxster/cayenne/911 χρησιμοποιουν συνθετικο δερμα skai ενω η bmw,nappa απο φυσικες ινες,ιδιο με αυτο του ypsilon.Ένα χωροδικτύωμα αλουμινίου υψηλής τεχνολογίας με λιγότερα χυτευμένα κομμάτια, θα είναι πάντα πιο άκαμπτο και πιο ελαφρύ από ενα αυτοφερόμενο χαλύβδινο. Είτε μιλάμε για αυτοκίνητα στις διαστάσεις του Α8, είτε μικρότερα.
Προφανώς και το κόστος θα ήταν μεγαλύτερο, ασυζητητί.
Προσωπικά μιλώντας πάντα, θα ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω το επιπλέον κόστος, με όλα τα συνεπαγόμενα οφέλη στην απόκριση και τις επιδόσεις. Είναι καθαρά υποκειμενικό, όπως καταλαβαίνεις.Δυο λόγια για την 4κίνηση.
Ο συνεκτικός συμπλέκτης στις 911, δεν είναι εκεί τόσο για λόγους κόστους, όσο για λόγους κατασκευαστικούς και φιλοσοφίας.
Υπάρχει μόνο για να τιθασεύει την υπερστροφή ισχύος, ως μία επιπλέον δεικλίδα ασφαλείας, και για ολισθηρά οδοστρώματα.
Σε κάθε περίπτωση, αναγνωρίζω ότι τα εξελιγμένα συστήματα με 3 διαφορικά υπερέχουν. -
[quote='Babbis'][quote='Kid'][quote='Babbis']
[b]Όχι ρε μεγάλε 70000 -
Ο χρήστης kid έγραψε:
Όταν λες ότι το μόνο πλεονέκτημα συγκριτικά με τα EVO/350Z είναι τα +60 άλογα, αφήνεις να εννοειθούν τα παραπάνω.
Κοίτα. Πιστεύω ότι αν πχ πάρεις την Μ3 και την κάνεις de-tune στα 280 άλογα ή έστω σε μια τιμή που θα δίνει ίδια κιλά ανά ίππο σε σχέση με το evo-350Z θα έχουν παραπλήσιες επιδόσεις και σε επιταγχύνσεις-ρεπριζ αλλά και σε γύρους πίστας.
Αν αντίστοιχα αυξήσεις το evo-350Z στα 340 άλογα επίσης θα έχεις ανάλογα απότελέσματα.
Αυτό δεν μειώνει την Μ3 καθόλου! Το EVO είναι ουσιαστικά ένα WRC CAR και το Ζ ένα άψογα καλοστημένο και ζυγισμένο πισωκίνητο καθαρόαιμο ρόουντστερ.
Δεν θεωρώ ότι η Μ3 είναι καλύτερα στημένη σε σχεση με τα άλλα 2 αμάξια. Κι αυτό όχι γιατι 'ξεπέυτει' αλλά επειδή τα άλλα (Ιαπωνικά θαύματα) είναι πολύ πάνω από τις προσδοκίες στημένα
Αυτά πιστεύω εγώ και νομίζω ότι και τώρα με τις επέξηγήσεις αλλά και πριν δεν έχουν καμία σ΄χεση με τα όσα μου καταλόγισες:
Μαλακία αυτοκίνητο η Μ3, ούτε στήσιμο έχει, ούτε το καλύτερο κιβώτιο παραγωγής, ούτε τρομερό τιμόνι, ούτε κινητήρα διαμάντι, ούτε τίποτα..
Από κει και πέρα αν πρόσεχες πριν ποστάρεις θα έβλεπες ότι η συζήτηση ξεκίνησε ως εξής:
Είπα ότι η Μ3 είναι ένα ονειρικό και εκπληκτικό αμάξι που θα το αγόραζα με χίλια αλλά θα ήταν ακόμα καλύτερο αν είχε:
1.transaxle αρχιτεκτονική
2. Διπλά ψαλίδία.To ότι δεν έχει δεν σημαίνει ότι δεν είναι σούπερ ντούπερ. Απλά σημαίνει ότι δεν είναι τόσο καλή όσο μπορούσε.
Ο nass είπε ότι αν είχε αυτά τα δύο θα κόστιζε 150000
-
Όπως είπαν και οι άλλοι προηγουμένως, σημασία έχει το αποτέλεσμα και όχι ο τρόπος.. Αυτή την στιγμή όλοι μιλάνε για ένα από τα καλύτερα everyday αυτοκίνητα παραγωγής αν όχι το καλύτερο. Οπότε το τι ΘΑ γινόταν ΑΝ η BMW αποφάσιζε κάτι άλλο δεν έχει καμία σημασία..
Μιλώντας με αν και θα, δεν βγαίνει νόημα.
-
Κοίτα πάλι βιαστικός είσαι και δεν διάβασες την συζήτηση από την αρχή(μέση σελίδας 108)
Δεν είχα καμία διάθεση κριτικής απέναντι και στην BMW που θαυμάζω και πολύ περισσότερο στην M3 που γουστάρω ακόμα πιο πολύ.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο dog80 ειρωνεύτηκε τα διπλά ψαλίδια της 159 και τα περι premium.
Mε πειράζει που λάθος επιλογές της AR τις καταλοφγίζουμε ενώ δεν μιλάμε για λάθος επιλογές άλλων κατασκευαστών.
Έτσι απλά παρέθεσα παλαιότερες δημοσιέυσεις για να δείξω ότι είναι η σωστή υλοποίηση για σπορ αμάξια.
Έφερα έτσι ένα παράδειγμα αμαξιού που θα ήταν καλύτερο έτσι.
Μάλιστα τα έχωσα και στην Μαμά alfa για τιε μπροστοκούνες GTA!! όχι μόνο τα παραγωγής αλλά και τα WΤCC!!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Κοίτα πάλι βιαστικός είσαι και δεν διάβασες την συζήτηση από την αρχή(μέση σελίδας 108)Δεν είχα καμία διάθεση κριτικής απέναντι και στην BMW που θαυμάζω και πολύ περισσότερο στην M3 που γουστάρω ακόμα πιο πολύ.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο dog80 ειρωνεύτηκε τα διπλά ψαλίδια της 159 και τα περι premium.
Mε πειράζει που λάθος επιλογές της AR τις καταλοφγίζουμε ενώ δεν μιλάμε για λάθος επιλογές άλλων κατασκευαστών.
Έτσι απλά παρέθεσα παλαιότερες δημοσιέυσεις για να δείξω ότι είναι η σωστή υλοποίηση για σπορ αμάξια.
Έφερα έτσι ένα παράδειγμα αμαξιού που θα ήταν καλύτερο έτσι.
Μάλιστα τα έχωσα και στην Μαμά alfa για τιε μπροστοκούνες GTA!! όχι μόνο τα παραγωγής αλλά και τα WΤCC!!
Την συζήτηση την έχω διαβάσει. Δεν σε κατηγόρησα για εμπάθεια με τις BMW ή για υπερβολική αγάπη με τις AR (τουλάχιστον όχι σε αυτό το thread).
Σου ξαναλέω λοιπόν ότι σημασία έχει το αποτέλεσμα και η πραγματικότητα.
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Είπα ότι η Μ3 είναι ένα ονειρικό και εκπληκτικό αμάξι που θα το αγόραζα με χίλια αλλά θα ήταν ακόμα καλύτερο αν είχε:
1.transaxle αρχιτεκτονική
2. Διπλά ψαλίδία.To ότι δεν έχει δεν σημαίνει ότι δεν είναι σούπερ ντούπερ. Απλά σημαίνει ότι δεν είναι τόσο καλή όσο μπορούσε.
1.Αν Babbis με τον όρο 'transaxle αρχιτεκτονική' εννοείς, 'διαμήκης κινητήρας τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός άξονα', τότε η Μ3, είναι δομημένη με transaxle.
2.Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι με 2πλά ψαλίδια μπροστά, η Μ3 θα ήταν καλύτερη; Ειλικρινά.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Είπα ότι η Μ3 είναι ένα ονειρικό και εκπληκτικό αμάξι που θα το αγόραζα με χίλια αλλά θα ήταν ακόμα καλύτερο αν είχε:
1.transaxle αρχιτεκτονική
2. Διπλά ψαλίδία.To ότι δεν έχει δεν σημαίνει ότι δεν είναι σούπερ ντούπερ. Απλά σημαίνει ότι δεν είναι τόσο καλή όσο μπορούσε.
1.Αν Babbis με τον όρο 'transaxle αρχιτεκτονική' εννοείς, 'διαμήκης κινητήρας τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός άξονα', τότε η Μ3, είναι δομημένη με transaxle.
2.Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι με 2πλά ψαλίδια μπροστά, η Μ3 θα ήταν καλύτερη; Ειλικρινά.
- Τransaxle αρχιτεκτονική==>
-Κινητήρας εμπρός, πίσω από εμπρός άξονα
-Κατα τον διαμήκη άξονα
-Κιβώτιο Πίσω μαζί με διαφορικό
Ιδανική κατανομή πισωκίνητου: 58% πίσω 42% εμπρός
αντί για 50-50 της BMW.Τα διπλά ψαλίδια είναι η λύση που ακολουθούν τα κορυφαία σούπερ καρς όπως Ferrari-Lamborghini, Porsche Carrrera GT, Aston martin, Μazerrati κλπ αλλά και πολλά 'προσγειωμένα' RX8-350Z. Πιστεύω ότι είναι η καλύετρη λύση για σπορ αμάξια επιδόσεω. όχι υποχρεωτική αλλά η πιο'ορθή'
- Τransaxle αρχιτεκτονική==>
-
τι χαμός έγινε 'δω μέσα ρε?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
τι χαμός έγινε 'δω μέσα ρε?Άλλοι θαλασσοδέρνονται, άλλοι φορουμοδέρνονται..
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
CTS Ειναι βασισμένη στο πάτομα του Opel Οmega... και για τα ευρωπαικά standards η ποιότητα ειναι ελεηνή... χειρότερη και από Citroen C5.
Οποις έγραψε οι η Vette έχει σούστες δεν έχει ίδεα για τί μιλάει..ίσως αυτές του 50....
Οι Vette έχουν διπλά ψαλίδα και transaxle όπως και οι Maserati.Η CTS ειναι βασισμενη σε καινουρια πλατφορμα και οχι του Ομεγα. Διαφωνω για την ποιοτητα. Ειναι σαφεστατη καλυτερη απο καθε γαλλικο και ιταλικο αυτοκινητο.
Σωστα για την Κορβετ. Εχει διπλα ψαλιδια παντου.
σ'ενα επεισοδειο του best motoring japan σκαει ο αρχι-σχιστοματης γιαπωνεζος στην usa για να τσεκαρει τα κορυφαια lexus gs430, infinity m45 κοντρα στην cadillac ctsv.
αυτοι οι γιαπωνεζοι ειναι ωρες-ωρες να τους θαυμαζεις..
αφου κρινει αυστηροτατα τα 2 γιαπωνεζικα αυτοκινητα (για λεπτομερειες) , δηλωνει πολυ εντυπωσιασμενος απο την cts-v μεσα στην πιστα, και προεϊδοποιει τη χωρα του να προσεξει πολυ αυτο το 'σπορ αυτοκινητο'.
και λογικα μιλωντας, και τα δυο γιαπωνεζικα καρα ειναι εξαιρετικα..
ρεσπεκτ λοιπον στους σοβαρους γιαπωνεζους...και η συγκεκριμενη cadillac πρεπει να ειναι πολυ καλη..ps. καλως τον krusen
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
τι χαμός έγινε 'δω μέσα ρε?Έτσι ακριβώς!
Για να γίνεται συζήτηση λοιπόν κι επειδή διάβασα κάμποσα μαργαριτάρια
-Το torsen ως κεντρικό διαφορικό ΔΕΝ είναι καλύτερο από ένα πιο αργό πχ viscous coupling (συνεκτικό συμπλέκτη όπως κάποιος τον λεει) απλά γιατί η απότομη μεταφορά δύναμης από τον ένα στον άλλο άξονα δημιουργεί αλλόκοτες αντιδράσεις στο όριο, παράδειγμα τα παλιά quattro!
-Διπλά ψαλίδια εμπρός εδώ και χρόνια έχει η Honda στα κάρα της γιατί δεν γίνεται σε αυτήν αναφορά;
-Κανένα σύστημα επιλεκτικού φρεναρίσματος τροχών εμπρός και πίσω με bloquet κεντρικό διαφορικό δεν μπορεί να αντικαταστήσει τα τρια καλά διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης και μιλάμε τι γίνεται στην πράξη όχι στην θεωρία, διάβασε κανείς τεστ του Γερμανικού AMS μεταξυ πολλών τετρακίνητων σε χιονισμένη ανάβαση να μας πει τα αποτελέσματα μεταξύ μάλιστα αυτοκινήτων όπως Porsche, VW, Grand Cherokee κλπ για να μην τα λεω εγώ;
-Γρήγορο σύστημα διεύθυνσης είναι αυτό που κόβει περισότερο όχι αυτο που έχει πχ 1 στροφη απο άκρη σε άκρη αλλά το αυτοκίνητο δεν κόβει καθόλου κι αναφέρω παράδειγμα τα STI-EVO έχουν μεγάλη διαφορά σε κρεμαγιέρες αλλά περίπου ίδιο κόψιμο οπότε το τελικό αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Πάντα τα Alfa είχαν καλό τιμόνι και τα Gruppo Fiat γενικότερα.
-Τέλος περιμένετε να δείτε κάτι βρε παλλικάρια και μετά κρίνετε, 110 σελίδες για ένα αυτοκίνητο που ακόμη δεν ήρθε να το δούμε;
Ελεος!
Μακάρι βέβαια να είναι αντάξιο των προσδοκιών και των τεχνικών προδιαγραφών εις όφελος του τελικού καταναλωτή είτε λέγεται Alfa είτε Bita τι σημασία έχει;
JIM -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
CTS Ειναι βασισμένη στο πάτομα του Opel Οmega... και για τα ευρωπαικά standards η ποιότητα ειναι ελεηνή... χειρότερη και από Citroen C5.
Οποις έγραψε οι η Vette έχει σούστες δεν έχει ίδεα για τί μιλάει..ίσως αυτές του 50....
Οι Vette έχουν διπλά ψαλίδα και transaxle όπως και οι Maserati.Η CTS ειναι βασισμενη σε καινουρια πλατφορμα και οχι του Ομεγα. Διαφωνω για την ποιοτητα. Ειναι σαφεστατη καλυτερη απο καθε γαλλικο και ιταλικο αυτοκινητο.
Σωστα για την Κορβετ. Εχει διπλα ψαλιδια παντου.
H Cadillac CTS ηταν το πρωτο αυτοκινητο που χρησιμοποιησε την πλατφορμα GM Sigma RWD/AWD....τα νεα Cadillac STS & SRX,χρησιμοποιουν την ιδια πλατφορμα σε lwd(μακρυτερο μεταξονιο) εκδοση.Η παλια Cadillac Catera ηταν βασικα ενα ευρωπαικο opel/vauxhall omega με καποιες μικρες διαφορες.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ãéáôß ôÝôïéá åìðÜèåéá ãéá ôçí Álfa Romeo áðü ìåñéêÜ Üôïìá? Óáò õðï÷ñÝùóå êáíåßò íá äéáâÜóåôå ôá topics Þ óáò åâáëáí ôï ìá÷áéñé óôï ëáéìü íá áãïñÜóåôå AR? Ðáßæåé íá åßíáé ç ìüíç åôáéñåßá ðïõ å÷åé ôüóïõò öáíáôéêïýò áíôéðÜëïõò êáé ôüóïõò öáíáôéêïýò ïðáäïýò. Óáò ëÝåé êÜôé áõôü?
ÌÞðùò åíï÷ëåß ðïëý ç éóôïñßá ôçò AR êáé éäéáßôåñá ïðáäïýò åôáéñåéþí ÷ùñßò éóôïñßá üðùò ç audi?Ç Audi äåí Ý÷åé éóôïñßá
Âñå ðáëéüðáéäï car_crazy ðïõ ôï îÝóêüíéóåò áõôü ãéá ôçí Audi?
¢êïõ óýìðôùóç...
Ðñüóöáôá äéÜâáæá Ýíá ðáëéüôåñï Üñèñï ôïõ LKJ Setright óôïõò 4Ô -ôñéåôßáò íïìßæù - óôï ïðïßï ãñÜöåé ãéá ôá øÝìáôá ôùí áõôïêéíçôïâéïìç÷áíéþí.Êáé îÝñåéò ðéï Ý÷åé óáí ðñþôï ðáãêïóìßùò øÝìá?Äåí óïõ ëÝù - äåí óïõ ëÝù...
¹ôáí ôï ðñþôï ìÝñïò...ôï Ýêïøá áëëÜ êÜðïõ ôï Ý÷ùóá óôï áñ÷åßï ìïõ.Åßíáé æÞôçìá çìåñþí íá ôï îáíáâñù.
Ikar äåí Ý÷ù ôçí áðáßôçóç íá ãíùñßæåéò ôïí Setright... -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
¼ôáí ìéëÜôå ãéá êáëÝò Alfa, âãÜëôå ôïõëÜ÷éóôïí ôéò GTV/Spider áð' Ýîù.
ÅéäéêÜ ç Spider (ç ôåëåõôáßá) åßíáé ãéá êëùôóéÝò.Áêïýóôçêå ôßðïôá?
-
Στο κατωθι link οι δανοι οριζουν τον ανταγωνισμο της 159....
http://www.alfaklub.dk/acrobat/kb_2005-4.pdfAlfa 159 1.9 JTS 160 hk ca. 400.000 kr.
Audi A4 2.0 130 hk 392.441 kr.
BMW 318i 129 hk 400.000 kr.
Mercedes C180 Kompressor143 hk 572.000 kr.
Saab 9-3 1.8t 150 hk 389.500 kr.
Volvo S60 2.4 140 hk 407.995 kr.
VW Passat 2.0 FSI Trendline150 hk 366.131 kr.Alfa 159 2.2 JTS Lusso 185 hk ca. 460.000 kr.
Audi A4 1.8T 163 hk 422.188 kr.
BMW 320i 150 hk 468.804 kr.
Mercedes C200 Kompressor163 hk 607.000 kr.
Saab 9-3 2.0t 175 hk 447.000 kr.
Volvo S60 2.4i Momentum 170 hk 468.804 kr.
VW Passat 2.0 T FSI HighL 200 hk 475.030 kr.Alfa 159 3.2 V6 JTS Q4 L 260 hk ca. 630.000 kr.
Audi A4 3.2 FSI quattro 255 hk 626.636 kr.
BMW 330i 258 hk 640.397 kr.
Mercedes C350 4Matic aut. 272 hk ca. 950.000 kr.
Saab 9-3 2.8T V6 Aero 250 hk 593.000 kr.
Volvo S60 T5 Momentum 260 hk 609.295 kr.
Volvo S60 R 4WD 300 hk 1.101.795 kr.
VW Passat 3.2 FSI 4M aut. 250 hk 575.698 kr.Alfa 159 1.9 JTDM 16V 150 hk ca. 450.000 kr.
Audi A4 2.0 TDI 140 hk 478.700 kr.
BMW 318d 122 hk 450.000 kr.
Mercedes C200 CDI 122 hk 640.932 kr.
Saab 9-3 1.9 TIDS 150 hk 467.500 kr.
Volvo S60 2.4 D 126 hk 464.285 kr.
VW Passat 2.0 TDI 140 hk 396.725 kr.Alfa 159 2.4 JTDM 20V L 200 hk ca. 530.000 kr.
Audi A4 2.5 TDI 163 hk 499.522 kr.
BMW 320d 163 hk 522.000 kr.
BMW 330d 231 hk ca. 650.000 kr.
Mercedes C280 CDI 190 hk ca.800.000 kr.
Volvo S60 D5 Momentum 185 hk 610.995 kr. -
Βabbis...σε παρακαλω οδηγησε μια Μ3 και θα λυθουν ολες οι αποριες σου...ελικρινα!!!!
Δεν ειμαι ειρωνικος...σοβαρα μιλαω
Alfa Romeo 159 & 159TBi