Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 576
    • Best 0
    • Groups 0

    car_crazy

    @car_crazy

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    576
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθήνα

    car_crazy Unfollow Follow

    Latest posts made by car_crazy

    • RE: Αθηναι,Πολεοδομια και Επανασταση

      Στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) προσέφυγαν ο τέως πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ) Γιάννης Αλαβάνος και άλλοι 53 Αθηναίοι κατά του σχεδίου πεζοδρόμησης της οδού Πανεπιστημίου. Η συζήτηση της προσφυγής θα συζητηθεί με την έναρξη του νέου δικαστικού έτους στις 19 Σεπτεμβρίου 2014.

      Οι «54» ζητούν να ακυρωθεί ως παράνομη και αντίθετη στην ευρωπαϊκή νομοθεσία η απόφαση του υπουργού Περιβάλλοντος με την οποία εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για «την ανάπλαση της οδού Πανεπιστημίου και την επέκταση του τραμ σε συναφείς κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανασυγκρότησης του κέντρο της Αθήνας με άξονα την οδό Πανεπιστημίου».

      Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι η επίμαχη υπουργική απόφαση είναι αντίθετη στο χωροταξικό και πολεοδομικό σχεδιασμό της Αθήνας και έρχεται σε αντίθεση με τις διατάξεις του νόμου που ενέκρινε το ρυθμιστικό σχέδιο των Αθηνών και την υπουργική απόφαση με την οποία εγκρίθηκε το γενικό πολεοδομικό σχέδιο του Δήμου Αθηναίων.

      Σύμφωνα με τους «54», η πεζοδρόμηση είναι αντίθετη τόσο στην ευρωπαϊκή όσο και στην εθνική νομοθεσία, καθώς πριν από την έκδοση της επίμαχης υπουργικής απόφασης δεν προηγήθηκε στρατηγική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αλλά ούτε συντάχθηκε μελέτη κυκλοφοριακών επιπτώσεων.

      http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231311687

      Προσπαθώ να αντιληφθώ πως μπορεί να επιβαρύνει το περιβάλλον η πεζοδρόμηση, η φύτευση δένδρων, η δημιουργία υπόγειων δεξαμενών νερού κτλ..

      posted in Αντίλογος
      C
      car_crazy
    • RE: Αθηναι,Πολεοδομια και Επανασταση

      Μέχρι πριν από λίγα χρόνια στο δεύτερο βιβλίο της Ιστορίας της Γ' Λυκείου οι ανυποψίαστοι μαθητές έπεφταν πάνω σε μια ασπρόμαυρη φωτογραφία του Πύργου Αθηνών που συνοδευόταν από την παρακάτω λεζάντα: «Το κατεστραμμένο αττικό τοπίο και το απρόσωπο ύφος της ελληνικής πρωτεύουσας δεν αποκρούουν πια ούτε το υπερβολικό ύψος, ούτε την ψυχρή κομψότητα του οικοδομήματος που υπακούει στο διεθνές στυλ των μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων» / ιδού τα προβλήματα της ελληνικής πόλης κατά τους συγγραφείς του παραπάνω πονήματος που κατά κακή μας τύχη εκπαίδευε τα Ελληνόπουλα να μισούν την αρχιτεκτονική με φιλοδοξίες ή τους ουρανοξύστες ως αρχετυπικές εκφράσεις του αδυσώπητου καπιταλισμού και του κεφαλαίου / θα μου πείτε, πριν από λίγα χρόνια σε περιοδικό μεγάλης αστικής εφημερίδας (και όχι στον «Ριζοσπάστη» ή στην «Αυγή») είχε κάνει την εμφάνισή του κάτω από φωτογραφία της νεόκτιστης, τότε, γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου το εξής κείμενο: «Ο μελαγχολικός εργάτης και το πλοίο της άλλης εποχής, με φόντο την πρακτική, αλλά άχαρη μεγακατασκευή που εξυπηρετεί το βιαστικό πλήθος» / με τέτοια μυαλά, δεν προκαλεί την παραμικρή εντύπωση το ότι η Αθήνα παραμένει η μοναδική ευρωπαϊκή πρωτεύουσα χωρίς ουρανοξύστες / όχι για πολύ, όμως, καθώς το σχέδιο της Lamda Development για την αξιοποίηση του Ελληνικού προβλέπει την ανέγερση ενός πραγματικού ουρανοξύστη με κατοικίες και δύο μικρότερων, αλλά πάντως ψηλών κτιρίων / στην πόλη μας απαγορεύεται η κατασκευή ψηλών κτιρίων, δηλαδή πάνω από 27 μέτρα, και προκειμένου να επιτραπεί η «κατ' εξαίρεση» ανέγερσή τους στο Ελληνικό θα εκδοθούν ειδικά Προεδρικά Διατάγματα, αφού πρώτα ελεγχθούν από το Συμβούλιο της Επικρατείας για να μην τρέχουμε μετά και δεν φτάνουμε / ο βασικός λόγος για την αμηχανία που προκαλεί το θέμα των ψηλών κτιρίων στην Ελλάδα, και ειδικά στην Αθήνα, είναι ο φόβος μήπως υπάρξουν ανταγωνιστικές ως προς την Ακρόπολη κατασκευές / αλλά κανείς δεν μιλάει για ουρανοξύστες στην Πλάκα ή στο Παγκράτι ή στα Εξάρχεια / μιλάμε για την περιφέρεια της πόλης / όταν, λοιπόν, αποδυναμώνεται ο παράγοντας «Ακρόπολη», αναδύονται στην επιφάνεια οι πραγματικοί λόγοι της καθολικής άρνησης, που φυσικά είναι ιδεολογικοί και έχουν να κάνουν με τη θεαματική επικράτηση κάθε αριστερής ιδεοληψίας στον δημόσιο λόγο / η δαιμονοποίηση των ψηλών κτιρίων σχετίζεται και με το γεγονός ότι τα μοναδικά ψηλά κτίρια της Αθήνας χτίστηκαν κατά την περίοδο της χούντας, όταν ψηφίστηκε το διάταγμα περί ελευθέρας δόμησης, που προέβλεπε μέγιστο ύψος κτιρίων έως και 100 μέτρα / όπως θυμίζει ο αρχιτέκτονας Ιωάννης Βικέλας, σχεδιαστής πολλών ψηλών κτιρίων στην Αθήνα, για να είναι δυνατή η έκδοση τέτοιας ειδικής άδειας έπρεπε να υπάρχει ένα ελάχιστο επιφανείας, κοντά στα 4 στρέμματα, και να λαμβάνονται όλα εκείνα τα μέτρα που δεν θα έβλαπταν τον ηλιασμό των γύρω κτιρίων / ουσιαστικά, ο συντελεστής δόμησης και η χρήση του κτιρίου παρέμεναν ίδια όπως αν κτιζόταν μια συμβατική οικοδομή / και, εννοείται, υπήρχαν περιορισμοί σχετικά με τις αρχαιότητες και τα φυσικά τοπόσημα / αλλά αυτά ήταν «κακά πράγματα», «του διαβόλου» / και αντί για τους διαβόλους, επιλέξαμε αυτό τον ατελείωτο τσιμεντένιο χυλό που δεν έχει αρχή, μέση και τέλος.

      Πηγή: www.lifo.gr

      posted in Αντίλογος
      C
      car_crazy
    • RE: Περι συσκευών Android...

      Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:

      Πριν μερικές σελίδες αναφέρθηκε το θέμα tv box.

      Και ξεσκίστηκαν να απαντάνε όπως είδες
      Εγώ googlαρα αυτό που με ενδιέφερε και διάβασα ορισμένα πράγματα σε ξένα fora.
      Παρήγγειλα τελικά τα παρακάτω, όταν έρθει και το δουλέψω θα γράψω μερικά πράγματα.
      http://www.ebay.com/itm/121279557527?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
      http://www.ebay.com/itm/360884878249?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
      http://www.ebay.com/itm/231130780414?var=530326394561&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
      Αυτό που παραθέτεις μου φαίνεται τσιμπημένο, έχει καλύτερο επεξεργαστή, gpu και kitkat βέβαια.

      Ναι το είδα Μάλλον δεν υπάρχουν πολλές εμπειρίες επί του θέματος στο forum.
      Είναι όντως λίγο τσιμπημένο για αυτό σκέφτομαι αν αξίζει τα παραπάνω χρήματα δεδομένου ότι δεν προτίθεμαι να παίξω με αναβαθμίσεις σαν αυτές που διαβάζω εδώ μέσα (root κλπ)
      Άλλο θέμα είναι και το remote control, η επιλογή η δικιά σου είναι mouse και μικρό keyboard, στα ίδια λεφτά έρχεται και αυτό που έβαλα εγώ αλλά δεν ξέρω αν θα βολεύει η στόχευση στην οθόνη αντί για το κλασικό mouse.
      Υπάρχει και η λύση για κανονικό πληκτρολόγιο με ενσωματωμένο mouse αφής (σαν αυτά των laptop)

      Πότε το περιμένεις?

      posted in Αντίλογος
      C
      car_crazy
    • RE: Περι συσκευών Android...

      Καλημέρα.

      Πριν μερικές σελίδες αναφέρθηκε το θέμα tv box. Θέλω να αγοράσω και έχω κάποιες απορίες. H χρήση που θέλω να κάνω είναι είναι βασικά αντί του tablet, δηλαδή σερφάρισμα, youtube, facebook, twitter και θέλω και να βλέπω ταινίες από το xbmc.
      Έχουν Playstore και αν ναι είναι διαθέσιμες όλες οι εφαρμογές?
      Έχετε να προτείνετε κάποιο? Βλέπω ξεκινάνε από το 40-50 ευρώ και ανεβαίνουν.
      Αξίζει να πάω σε κάποιο των 100 ευρώ περίπου? Όπως http://www.geekbuying.com/item/Tronsmart-Vega-S89-Amlogic-S802-2-0GHz-Quad-Core-Android-TV-BOX-2G-16G-Dual-Band-WIFI-2-4G-5G-Bluetooth4-0-XBMC---Black-324676.html
      Στο συγκεκριμένο δεν δίνει και remote control, υπάρχει κάποια εφαρμογή να κάνεις το κινητό remote controll ή πρέπει να πάρω απαραίτητα και κάτι τέτοιο http://www.geekbuying.com/item/Tronsmart-TSM-01-Air-Mouse---Keyboard-for-TV-Box---PC---Motion-Sensing-Games-317283.html

      posted in Αντίλογος
      C
      car_crazy
    • RE: ΔΝΤ - Η ζωή μετά... (το Μνημόνιο 3)

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Δεν υπάρχει περίπτωση να συνεννοηθούμε.

      Η Ελλάδα δανείζονταν λεφτά και έτρωγε λεφτά εκεί που δεν έπρεπε. Οι μίζες και πολλά άλλα πήγαιναν σύννεφο, όπως επίσης και η κακοδιαχείριση. Για αυτά ευθύνονταν οι διάφορες κυβερνήσεις που πέρασαν και όχι ο απλός κοσμάκης. Τα επιτόκια που έδιναν τα ελληνικά ομόλογα όμως ήταν υψηλότατα και αυτό ήταν το ρίσκο που έπαιρναν όσοι τα αγόραζαν (οι δανειστές). Τώρα λοιπόν να επωμιστούν και την ευθύνη.

      Τα επιτόκια δεν ήταν υψηλότατα για πολλά χρόνια, αντιθέτως ήταν χαμηλά (ειδικά 2003 και μετά γύρω στο 3,5-4%) και πολύ σωστά δανειζόμασταν επειδή ακριβώς το κόστος του χρήματος ήταν χαμηλό. Το θέμα είναι το πρώτο που λές και στο οποίο συμφωνώ μαζί σου, ότι τα χρήματα αυτά πήγαν εκεί που δεν έπρεπε να πάνε.
      Όμως, τις κυβερνήσεις στις οποίες ρίχνεις την ευθύνη (και έχουν μερίδιο της) κάποιοι τις ψήφιζαν.

      Το θέμα είναι ότι τώρα το προφίλ του χρέους είναι όντως πολύ καλό, πιθανώς το καλύτερο που είχε ποτέ η Ελλάδα. Και προφανώς δεν εννοώ το ύψος του χρέους, αλλά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του, που είναι τα ύψη των ετήσιων αποπληρωμών και τα πάρα πολύ χαμηλά επιτόκια.
      Σε κάνα 3μηνο που θα βγούμε στις αγορές θα βγούμε με υψηλότερα επιτόκια από αυτά που μας δανείζουν τώρα, αλλά πρέπει να γίνει για λόγους πολιτικής και κυρίως για να υπάρξει μία συνέχεια στην καμπύλη επιτοκίων δανεισμού, η οποία έχει κοπεί στο 2009 (ή 2010 )
      Το πρώτο βήμα το έκαναν οι τράπεζες (και εμένα τουλάχιστον μου έκανε εντύπωση η επιτυχία και κυρίως της Πειραιώς)

      posted in Αντίλογος
      C
      car_crazy
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

      Ο χρήστης ililias έγραψε:
      «Κόκκινο» από ΣτΕ σε 3 ξενοδοχεία στη νήσο Αλατά στον Παγασητικό

      ...Ειδικότερα, η νήσος Αλατάς έχει εκμισθωθεί από την Κοινότητα Τρικερίου για τουριστική αξιοποίηση και έχει προγραμματιστεί η μη κυκλοφορία των αυτοκινήτων και η κατασκευή τριών χωριών με ξενοδοχεία 950 κλινών, επαύλεις, εγκαταστάσεις αθλητικών δραστηριοτήτων, υπαίθρια κέντρα διασκέδασης, χώροι εστίασης, πισίνες, παιδικό σταθμό, χώρους στάθμευσης, κ.λπ. Για την κατασκευή των τριών αυτών χωριών και ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων είχαν εγκρθεί οι περιβαλλοντικοί όροι.
      Στο ΣτΕ προσέφυγε περιβαλλοντικό Σωματείο της Μαγνησίας και κάτοικος της περιοχής κατά της κατασκευής της επίμαχης ξενοδοχειακής μονάδας...

      Η επένδυση αυτή είναι «κολλημένη» εδώ και 14 χρόνια και προβλέπει την κατασκευή πεντάστερων ξενοδοχείων με 950 κλίνες καθώς και τουριστικών χωριών.

      14 χρόνια

      posted in Αντίλογος
      C
      car_crazy
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

      Ο χρήστης Tiger έγραψε:
      Ειμαστε απολυτως βεβαιοι οτι ενα πληροφοριακο συστημα ειναι παντα φτηνοτερη λυση;
      Υπαρχει κοστος αγορας υπολογιστων,λογισμικου,learning curve,και μετα περναμε στα περιφημα συμβολαια συντηρησης που στην Ελλαδα συνηθως ειναι σε διαστημικο κοστος γιατι ειναι εκτος διαγωνιστικης διαδικασιας.

      Απολύτως βέβαιοι δεν μπορούμε να είμαστε στην Ελλάδα για τίποτα..
      Ότι μπορεί να είναι, είναι σίγουρο.. Εξάλλου η εξοικονόμηση πόρων περιλαμβάνει και τον χρόνο των πολιτών που θα γλιτώσουν αν το κάθε είδους παπαροπιστοποιητικό που τους ζητάνε βγαίνει αυτόματα ηλεκτρονικά, την μείωση φοροδιαφυγής κτλ..

      Realzeus, άρα αναδιάρθρωση δεν είναι απαραίτητα διάφορο της απόλυσης.
      Αν χρειάζονται προσλήψεις μαζί σου, να γίνουν.. Όμως είναι δεδομένο ότι χρειάζονται απολύσεις..
      Στο σύνολο αν θα βγει μεγαλύτερος ή μικρότερος αριθμός δεν με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει αυτός ο όποιος αριθμός να είναι αποδοτικά κατανεμημένος.

      posted in Αντίλογος
      C
      car_crazy
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Αναδιάρθρωση =/= απόλυσης!!!

      Πως ορίζεις την αναδιάρθρωση?? Εξ' ορισμού αποκλείεται η υπερστελέχωση του δημοσίου τομέα? Αποκλείεται να μπορεί να δουλέψει και με λιγότερους υπαλλήλους?
      Εγώ λέω π.χ. ότι πάρα πολλές δημόσιες υπηρεσίες είναι άχρηστες και θα έπρεπε την δουλειά τους να την κάνει ένα πληροφοριακό σύστημα. Αυτό συνεπάγεται μείωση σπατάλης δημόσιων πόρων (μισθοί), διαφάνεια, μείωση των πλαστών πιστοποιητικών και φυσικά τεράστια διευκόλυνση των πολιτών.
      Κάποιες άλλες όμως δημόσιες υπηρεσίες χρειάζονται στελέχωση. Τομέας υγείας, σωμάτων ασφαλείας, παιδείας κ.τ.λ.

      Υπόθεση: Ο αριθμός των Δ.Υ. αυτή τη στιγμή είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτός που χρειάζεται το μαγαζί για να λειτουργήσει. Πως αναδιαρθρώνεις με το υπάρχον προσωπικό? Στέλνεις έναν υπάλληλο του δήμου Αθήνας να σπουδάσει π.χ. νοσηλευτική?

      posted in Αντίλογος
      C
      car_crazy
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Δεν σου φταίει ο ΔΥ, οι κυβερνώντες σου φταίνε. Όταν λοιπόν είσαι τόσο κοντόφθαλμος, για να μην πω μικρόνους, ώστε να θέλεις την πλήρη κατάρρευση της κοινωνίας, δεν έχω τίποτα άλλο να συζητήσω μαζί σου.

      Ανεξαρτήτως με το ποιος φταίει (είναι πολύ μεγάλη κουβέντα), το μαγαζί δεν βγαίνει. Είναι κάτι παραπάνω από εμφανές.
      Τι κάνεις? Αναδιαρθρώνεις (πολύ πιθανό να απαιτηθεί μείωση προσωπικού) ή τρως τα έτοιμα που είναι δεδομένο ότι θα τελειώσουν??

      posted in Αντίλογος
      C
      car_crazy
    • RE: ΔΝΤ - Η ζωή μετά... (το Μνημόνιο 3)

      Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
      η αθηνα εχει το μισο πληθυσμο της ελλαδος αρα θα παιρνει το 50% του φορου ακινητων?...η κατανομη σε ολους τους δημους πως θα γινεται?...υπαρχουν φτωχες περιοχες που θα ειναι καταδικασμενες να μεινουν υποαναπτυκτες?...οχι οτι διαφωνω, αλλα θελει πολυ σκεψη/μελετη ακομη.

      Μια μπαρουφα ειπε ο αντωνης...που κανενας σοβαρος δεν θα ξεστομιζε αν δεν ειχε μια ολοκληρωμενη μελετη στα χερια του. Ποσο μαλλον ο πρωθυπουργος.

      Ο κάθε δήμος θα έχει ως μοναδικό έσοδο τον φόρο από τα ακίνητα. Δεν θα παίρνει επιδότηση από τον κρατικό προυπολογισμό.
      Έτσι ο ίδιος ο δήμος θα ορίζει το ύψος του φόρου.
      Για τις φτωχές/ακριτικές περιοχές μπορεί να βρεθεί λύση, εξάλλου ακόμα και σε αυτές τις περιοχές υπάρχουν ακίνητα (σπίτια, οικόπεδα, κτήματα κτλ) που αυτή τη στιγμή θα φορολογηθούν. Άρα με μία σωστή μελέτη μπορεί να λυθεί αυτό και τελικά να συμβάλλει το μέτρο αυτό και στο να έχουν οι δήμοι πιο ουσιαστικά καθήκοντα και μικρότερη εξάρτηση από την κεντρική εξουσία.

      posted in Αντίλογος
      C
      car_crazy
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr