-
Θέλει ο πεθερός μου ενα τέτοιο και συγκεκριμένα το KIA Sorento 3.5 AUTO που έρχετε κάπου στα 35-36 χιλ. (Δεύτερη επιλογή είναι το ΚΙΑ Sportage 2.7 AUTO με 27χιλ περιπου)
Μάλιστα έχει και δωρεαν εργασία-ανταλακτικά Service εφ'όρου ζωής (κάνει καμια 35-40000 χιλ/τρα το χρόνο)
Λέει (λένε) τίποτα ??? ή να κοιτάξει τίποτα άλλο σ'αυτα τα λεφτά ??
Το έχει κανείς ? Εντυπώσεις ?
-
Θέλει ο πεθερός μου ενα τέτοιο και συγκεκριμένα το KIA Sorento 3.5 AUTO που έρχετε κάπου στα 35-36 χιλ. (Δεύτερη επιλογή είναι το ΚΙΑ Sportage 2.7 AUTO με 27χιλ περιπου)
Μάλιστα έχει και δωρεαν εργασία-ανταλακτικά Service εφ'όρου ζωής (κάνει καμια 35-40000 χιλ/τρα το χρόνο)
Λέει (λένε) τίποτα ??? ή να κοιτάξει τίποτα άλλο σ'αυτα τα λεφτά ??
Το έχει κανείς ? Εντυπώσεις ?
-
Θέλει ο πεθερός μου ενα τέτοιο και συγκεκριμένα το KIA Sorento 3.5 AUTO που έρχετε κάπου στα 35-36 χιλ. (Δεύτερη επιλογή είναι το ΚΙΑ Sportage 2.7 AUTO με 27χιλ περιπου)
Μάλιστα έχει και δωρεαν εργασία-ανταλακτικά Service εφ'όρου ζωής (κάνει καμια 35-40000 χιλ/τρα το χρόνο)
Λέει (λένε) τίποτα ??? ή να κοιτάξει τίποτα άλλο σ'αυτα τα λεφτά ??
Το έχει κανείς ? Εντυπώσεις ?
-
RAV-4 ισως
-
Το αυτόματο είναι προϋπόθεση έτσι ?
-
προλαβαινει να χτυπησει το RAV 4.............
-
από τα 2 που λες πάντως, σε κανένα δεν μπορείς να κάνεις άνετο ταξίδι στο πίσω κάθισμα...
-
Αν θεωρεί ότι το αυτόματο είναι σημαντικός παράγοντας, θα πρότεινα να κοιτάξει και τα ιαπωνικά λόγω αξιοπιστίας (εκδόσεις με πλούσια πακέτα εξοπλισμού):
- Honda CR-V 5θυρο 2.0ES Freedom Auto:
-
To RAV που έχω δεν του αρέσει. Το θεωρεί μικρο. Θέλει να έχει 'αργά' και να μπορεί να τραβά 1.5 τονο (μια ηλεκτρογεννήτρια) και να βγάζει όλα τα πίσω καθίσματα για να έχει ΧΩΡΟ πισω... σαν επαγγελματικό..
Το Pajero δεν ειναι απαρχαιομένο ?
-
To pajero ειναι απλως θεϊκό εργαλείο
Το honda ειναι λιγο καλυτερο σε χωρους απο το RAV,μαλιστα δεν εχει και τον θόλο που εμφανίζεται συνήθως στα πισω καθίσματα.
Εφόσον κανει πολλα χλμ ο πεθερος σου, η προσφορα για δωρεαν service κτλ ειναι πολυ θελκτική νομίζω.
-
Θα πρότεινα να κοιτάξετε το καινούριο Grand Vitara 2.0, έχει κοντές σχέσεις και είναι πολύ πιο συγχρονο και πολιτισμένο απο το Sorento.
Δεν ξέρω μόνο για τη ρυμούλκηση αν σε καλύπτει, το GV 2,7 θα είναι μάλλον ακόμα καλύτερη λύση αλλα δεν ξέρω πότε και αν θα έρθει.
Επίσης και το νέο forester έχει κοντές σχέσεις και είναι αρκετά καλό και εκτός δρόμου.
Και το Sorento είναι καλό βέβαια αλλα είναι πολύ βαρύ και ποιοτικά νομiζω θα υστερεί απο το Suzuki.
-
Συμφωνώ απόλυτα με IKE!!!!!
Eπίσης tifozif1 διάβασε τα παρακάτω topics...
τζιπ μεχρι 35.000-40.000 ευρω
Αγορά SUV!
Το δεύτερο είναι λίγο παλαιότερο και δεν σχολιάζουμε καινούρια μοντέλα, αλλά κάτι θα σου προσφέρει και αυτό... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Θα πρότεινα να κοιτάξετε το καινούριο Grand Vitara 2.0, έχει κοντές σχέσεις και είναι πολύ πιο συγχρονο και πολιτισμένο απο το Sorento.Δεν ξέρω μόνο για τη ρυμούλκηση αν σε καλύπτει, το GV 2,7 θα είναι μάλλον ακόμα καλύτερη λύση αλλα δεν ξέρω πότε και αν θα έρθει.
Επίσης και το νέο forester έχει κοντές σχέσεις και είναι αρκετά καλό και εκτός δρόμου.
Και το Sorento είναι καλό βέβαια αλλα είναι πολύ βαρύ και ποιοτικά νομiζω θα υστερεί απο το Suzuki.
Χμμμ Forester εε??? τι λενε τα Service (καθε πόσα χλμ/χρήματα) ?? Τo Suzuki απο Service ??? Kαταναλώσεις ???
Eπίσης tifozif1 διάβασε τα παρακάτω topics...
τζιπ μεχρι 35.000-40.000 ευρω
Αγορά SUV!ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ !!!!!
-
Για το forester δεν ξέρω, για το GV2.0 απο 4Τ η μέση κατανάλωση τεστ 13,5 λίτρα/100χλμ (μικρότερη του 1.6!).
Τα σέρβις απο την εμπειρία μου με jimny και GV1.6 είναι φθηνά και απο ζημιές τίποτα απολυτως.
-
Ο χρήστης tifozif1 έγραψε:
Eπίσης tifozif1 διάβασε τα παρακάτω topics...
τζιπ μεχρι 35.000-40.000 ευρω
Αγορά SUV!ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ !!!!!
Eεεεε, δεν κατάλαβα, αλλά μάλλον θα έχεις τους λόγους σου...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Eπίσης tifozif1 διάβασε τα παρακάτω topics...
τζιπ μεχρι 35.000-40.000 ευρω
Αγορά SUV!ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ !!!!!
Eεεεε, δεν κατάλαβα, αλλά μάλλον θα έχεις τους λόγους σου...
Meco: Ήθελα να πώ ότι παρακολουθώ τέτοια θέματα (topics) πολύ καιρό και δεν αντέχω να τα ξαναδιαβάσω από την αρχή.
Μάλλον δεν υπάρχουν και πολλοί κάτοχοι Sorento ή Sportage (& Tucson : που ειναι πάνω κάτω το ίδιο) στο 4Τ φορουμ.
-
Ο χρήστης tifozif1 έγραψε:
Eεεεε, δεν κατάλαβα, αλλά μάλλον θα έχεις τους λόγους σου...
Meco: Ήθελα να πώ ότι παρακολουθώ τέτοια θέματα (topics) πολύ καιρό και δεν αντέχω να τα ξαναδιαβάσω από την αρχή.
Μάλλον δεν υπάρχουν και πολλοί κάτοχοι Sorento ή Sportage (& Tucson : που ειναι πάνω κάτω το ίδιο) στο 4Τ φορουμ.Οk...
Δοκίμασε την τύχη σου στα παρακάτω:
http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... file=index
http://www.offroadclub.gr/phpBB2/index.php?
http://www.to4x4.gr/html/site/forum/index.phpΔιάβασε και αυτό. Αφορά τα μοντέλα με το σύστημα TOD:
Επανερχομαι.
Το θεμα ειναι σοβαρο,με λιγα λογια,το Sorento ακομα και οταν βαζεις τα αργα ειναι πισωκινητο, εως οτου αντιληφθει ο αισθητηρας διαφορα στις γωνιακες ταχυτητες του εμπρος με τον πισω αξονα, αλλα ακομα και τοτε η κατανομη δεν ειναι 50-50 αλλα το πολυ 30-70.
Αλλα το πραγμα κατανταει επικινδυνο στις κατηφορες.Κοιταξτε εδω τον κ**λο του σορεντο
http://www.iespana.es/sorentoweb/04_not ... ticias.htm
Δεν κανει καμμια βλακεια ο οδηγος,το αμαξι φευγει απο μονο του.Για αυτό το θέμα η ένωση καταναλωτών στην Ισπανία πέτυχε να υποχρεώσει την ΚΙΑ να τους βάζει ένα διακοπτάκι το οποίο κλειδώνει το συμπλέκτη στο 50-50, μόλις εμπλέκεις τις κοντές σχέσεις.
-
meco τον αποτελείωσες τώρα!!!!!!!
-
Το Sorento 3.5 είναι αχτύπητο σε αυτά τα χρήματα. Δέν πρόκειται να βρείς κάτι καλύτερο για τη χρήση που το θέλεις.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
meco τον αποτελείωσες τώρα!!!!!!!Εεεε, να μην ενημερώσω το συνφορουμίτη???
ΣΟΥΒ με 35.000