Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Αλλο πραγμα κινητήρας και άλλο το κιβώτιο. Μπορει ο πρώτος νάναι αλεξισφαιρος και το σαζμάν χάλια...
Προφανώς άλλο το σασμάν και άλλο ο κινητήρας, αλλά η συζήτηση εδώ είναι για το αν ο diesel 'ταιριάζει' με το αυτόματο ή του δημιουργεί θέματα.
Για παράδειγμα, πολλοί κατασκευαστές έχουν επιλέξει στα (μικρά) diesel να μη προσφέρουν αυτόματη έκδοση, ενώ στις αντίστοιχες βενζινοκίνητες εκδόσεις του ίδιου μοντέλου προσφέρουν και τις δύο επιλογές.
Μια άλλη περίπτωση είναι η Toyota, όπου στο Yaris έχει επιλέξει το CVT για τον 1,33 βενζινοκινητήρα ενώ τον 1,4D-D τον συνδυάζει με το ΜΜΤ (κατά γενική ομολογία κατώτερο του CVT), ερώτημα είναι το κάνει για λόγους αξιοπιστίας ή/και λειτουργίας του κινητήρα ή απλώς για μείωση κόστους;
Όπως επίσης αρκετοί κατασκευαστές στα diesel παραμένουν στα πολλά κυβικά πχ Mercedes (πάνω από 2000cc), BMW (επίσης πάνω από 2000cc, με μόνη εξαίρεση τον σχετικά νέο 1,6 του MiNI- πιο πριν δανειζόταν diesel από το PSA Group).