-
...έτσι και αλλιώς λίγοι θα επέλεγαν το 2.2 αν είχε λανσαριστεί το 1.6. Βέβαια όσα έγραψες είναι σωστά και με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.
Θα δείτε ότι το 1600d θα κλέψει σχεδόν το σύνολο των πωλήσεων του 1.8 και στο τέλος μαζί με το 1400άρι θ' αποτελέσουν τις μόνες (ρεαλιστικές για την Ελλάδα) επιλογές του μοντέλου.Έμαθα ότι κάποιοι ήδη το οδήγησαν σε παρουσίαση κάπου στο Λαύριο. Δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει ότι θα δούμε μίνι δοκιμή στο τεύχος Απριλίου των 4τ ή αν αυτό θα γίνει το Μάιο!
-
Από σχετική αντίστροφη μέτρηση στο site της ελληνικής Honda φαίνεται οτι την ερχόμενη Δευτέρα 26/3 θα έχουμε το εμπορικό λανσάρισμα, οπότε και τιμές...προσωπικά τις περιμένω πολύ κοντά σ' αυτές του απερχόμενου μοντέλου, το οποίο πλέον έχει ακόμα μεγαλύτερες εκπτώσεις, για να φύγει το όποιο στοκ φυσικά :
http://6thgear.gr/wp-content/uploads/2012/03/Honda.doc -
Τιμές (χωρίς όφελος απόσυρσης) :
1.4 Comfort 16.800 €
1.4 Sport 17.950 €
1.8 Comfort 20.200 €
1.8 Sport 21.500 €
1.8 Sport auto 22.700 €
1.8 Executive 27.700 €
2.2 Executive Diesel 34.800 €
Υπενθυμίζω οτι οι τιμές ισχύουν για απλά και μεταλλικά/περλέ χρώματα.
Επίσημη διάθεση από αύριο 31-3 -
Χαζεψα λιγο το site με τους εξοπλισμους.Ακομα και η comfort ειναι πληρης.
Αλλα το 18αρι Executive εκτος πραγματικοτητας.Απο Δευτερα θα παω για γνωριμια απο κοντα! -
Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
Αλλα το 18αρι Executive εκτος πραγματικοτητας.Φόρος πολυτελείας δυστυχώς...
-
το 1,6 ντιζελ?
-
Αυτό δεν είναι για Φθινόπωρο; Δεν θα έρθει αμέσως άλλα θα αργήσει.
-
Ο χρήστης Ernest έγραψε:
Τιμές (χωρίς όφελος απόσυρσης) :
1.4 Comfort 16.800 €
1.4 Sport 17.950 €
1.8 Comfort 20.200 €
1.8 Sport 21.500 €
1.8 Sport auto 22.700 €
1.8 Executive 27.700 €
2.2 Executive Diesel 34.800 €
Υπενθυμίζω οτι οι τιμές ισχύουν για απλά και μεταλλικά/περλέ χρώματα.
Επίσημη διάθεση από αύριο 31-3Βλέπω ένα κενό στα 19k στο οποίο μάλλον θα έχουμε το diesel..... Καλή τιμή... χωρίς άλλα σχόλια...
-
Δεν είναι τυχαίο παντως που σήμερα είδα δυο απινακίδωτα προηγουμενης πλέον γενιάς 5θυρα Civic. Πρέπει να έκαναν καλή προσφορά και προτιμήθηκαν!
-
Ξεστοκάριζε ο Σ και είχε πολύ καλές προσφορές. 15 νομίζω το 1.4 και 19 το 1.8!
Η τιμολόγηση του νέου σιβικ είναι όντως πολύ καλή. Διαφωνώ όμως με τον Χρήστο στην εκτίμηση του για την τιμολόγηση του 1.6d. Θεωρώ ότι η τιμή θα είναι ανάλογη του 1.8 με ίσως φθηνότερο το ex! -
Ποιος πυροβόλησε τις εκδόσεις executive ?
-
το κράτος μας...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Ξεστοκάριζε ο Σ και είχε πολύ καλές προσφορές. 15 νομίζω το 1.4 και 19 το 1.8!
Η τιμολόγηση του νέου σιβικ είναι όντως πολύ καλή. Διαφωνώ όμως με τον Χρήστο στην εκτίμηση του για την τιμολόγηση του 1.6d. Θεωρώ ότι η τιμή θα είναι ανάλογη του 1.8 με ίσως φθηνότερο το ex!Σπύρο...
Σύμφωνα με τις τιμές που ισχύουν στην Αγγλία το 1.8 βενζίνης (100 άλογα) είναι 7.1% ακριβότερο του 1.8 βενζίνης και το 2.2 diesel είναι 11.7% ακριβότερο του 1.8 βενζίνης. (σύμφωνα με το αγγλικό site). Αυτό συνεπάγεται ότι αν ο νέος diesel τιμολογηθεί με αντίστοιχη προσαύξηση σε σχέση με τον μικρό βενζίνης (11.7% ακριβότερα) θα είναι περίπου 4.3% ακριβότερο του 1.8 βενζίνης.
Το Ε.Τ.Τ. είναι για οχήματα από 1401 ως 1600 κ.εκ. στο 20% ενώ για οχήματα από 1601 ως 1800 κ.εκ στο 30%.
Οπότε για τον 1.6d θα έχουμε:
1.043*1.20 = 1.2516 συντελεστή κόστος προ φόρου πολυτελείας, κέρδος αντιπροσώπου, μεταφορικά και ΦΠΑ.
και για το 1.8 βενζίνης
1.00*1.30 = 1.300 συντελεστή κόστος προ φόρου πολυτελείας, κέρδος αντιπροσώπου, μεταφορικά και ΦΠΑ.
Αυτό σημαίνει ότι το 1.6d θα είναι περί τα 3.8% φθηνότερο της βενζίνης.
Για το επίπεδο confort λοιπόν και με τιμή τα 20,200 € η τιμή του 1.6d υπολογίζεται στα 19,450€.
Άποψη μου. Αν δεν παρουσιάσει το μοντέλο αυτό σε τιμή κάτω των 20k δεν πρόκειται να πουλήσει. Γιατί κακά τα ψέματα και τα 20k είναι πάρα μα πάρα πολλά Σπύρο στη σημερινή εποχή και οι εταιρείες που αφουγκράζονται τον πελάτη έχουν προβεί σε μεγάλες μειώσεις και ειδικά σε cash οι εκπτώσεις είναι της τάξης του 10% κατ' ελάχιστον (μέσω αποσύρσεων και άλλων τεινών). Γιατί το Golf 1.6 TDi είναι μεν σε τιμή στα 20k αλλά είναι Golf και όχι HONDA και κακά τα ψέματα η HONDA δεν είναι και premium όπως η VW στην Ελλάδα τουλάχιστον. Και αν θέλει να χτυπήσει εκεί πρέπει να είναι 1k κάτω από τη VW καθώς για να λέμε και το στραβό το δίκαιο δεν μπορεί να ζητά πιο πολλά για ένα ημι-άκαμπτο πίσω όταν ο αντίπαλος σου έχει πολλαπλούς. Και χωρίς να είναι και γυμνό το 1.6 TDi από θέμα εξοπλισμού. Όχι ότι αν βρεθεί στα 20.5k € δεν θα πουλήσει. Θα πουλήσει. Αλλά δεν πρόκειται να κάνει πάταγο. Αν τώρα αποφασίσουν να σου πάρουν από την αρχή τα λεφτά που θα γλυτώσεις από 5 χρόνια τελών και το πάνε στα 22k τότε να με συγχωρείς αλλά θα είναι άξιοι της μοίρας τους.
Ο Ernani που φαίνεται ότι γνωρίζει περισσότερα από εμένα τουλάχιστον ίσως να μπορούσε να απαντήσει.
-
δεν διαφωνώ Χρήστο...θα δούμε λοιπόν πως θα το τιμολογήσουν τελικά και θα επανέλθουμε
-
Υπάρχει κάποια ενημέρωση για το sedan νέο Civic σε υβριδική ή συμβατική έκδοση;
-
Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
Υπάρχει κάποια ενημέρωση για το sedan νέο Civic σε υβριδική ή συμβατική έκδοση;Θεωρώ ότι θα περιμένουμε την Ιαπωνική version του 4θυρου ώστε να έχουμε κάποια ενημέρωση.
Για το υβριδικό τώρα. Λογικά θα πρέπει να κυκλοφορήσει και αυτή αν και υπό το καθεστώς του νέου diesel των 1.6 λίτρων ουδείς γνωρίζει αν θα έχει λογική η εισαγωγή του. Παλαιότερα κάτι είχε ακουστεί για υβριδική έκδοση στο 5θυρο κάτι που δεν θα είναι τόσο δύσκολο λαμβάνοντας υπόψη ότι πια υπάρχει η τεχνογνωσία από τα Insight & Jazz. Αλλά και πάλι.... αν δεν είναι κάτι το πολύ καλύτερο σε πραγματικά νούμερα από το 1.6d δεν βλέπω το λόγο ύπαρξης του.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
δεν διαφωνώ Χρήστο...θα δούμε λοιπόν πως θα το τιμολογήσουν τελικά και θα επανέλθουμεΠάντως.... για να πω την αλήθεια... πιστεύω ότι μάλλον θα διαψευστώ... για μία ακόμα φορά....
-
-
Κρίμα πάντως που η γκάμα των κινητήρων έμεινε η ίδια. Τα 140ΗΡ του 1800αριού θα μπορούσαν να βγούν και με έναν τουρμπάτο 1.4.
-
H Honda ακόμα και πριν 20 χρόνια μπορούσε να τα βγάλει και με ατμοσφαιρικό 1400. Στην εποχή του CO2 και της χαμηλής κατανάλωσης, δεν έχουμε τέτοιες ομορφιές όμως... Κάτι λέγεται για νέο Type R με 1600 τούρμπο και 200 άλογα. Ίδια βάση μοτέρ με αυτό που θα φοράει το αγωνιστικό Civic BTCC.
HONDA CIVIC (2011)