Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Leonard Setright: 1931-2005
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Leonard Setright: 1931-2005
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    25
    34
    80
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Δυστηχώς ο μεγάλος αυτός δημοσιογράφος έφυγε απο κοντά μας.

      Αν και πολλές φορές εκκεντρικά τα κείμενά του ήταν αριτουργηματικά γραμμένα και εμποτισμένα με βαθειά γνώση και ουσία.Θυμάμαι ακόμα την εξαιρετική συνέντευξη στον ΑΤ (αν δε κάνω λάθος) που μας έδωσε την δυνατότητα να δούμε πιο κοντά την σπουδαία αυτή προσωπικότητα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Δυστηχώς ο μεγάλος αυτός δημοσιογράφος έφυγε απο κοντά μας.

        Αν και πολλές φορές εκκεντρικά τα κείμενά του ήταν αριτουργηματικά γραμμένα και εμποτισμένα με βαθειά γνώση και ουσία.Θυμάμαι ακόμα την εξαιρετική συνέντευξη στον ΑΤ (αν δε κάνω λάθος) που μας έδωσε την δυνατότητα να δούμε πιο κοντά την σπουδαία αυτή προσωπικότητα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Δυστηχώς ο μεγάλος αυτός δημοσιογράφος έφυγε απο κοντά μας.

          Αν και πολλές φορές εκκεντρικά τα κείμενά του ήταν αριτουργηματικά γραμμένα και εμποτισμένα με βαθειά γνώση και ουσία.Θυμάμαι ακόμα την εξαιρετική συνέντευξη στον ΑΤ (αν δε κάνω λάθος) που μας έδωσε την δυνατότητα να δούμε πιο κοντά την σπουδαία αυτή προσωπικότητα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            skye last edited by

            φοβερός, τον διάβαζα από παιδί..

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              petros last edited by

              Κρίμα... Ήταν εκπληκτική πένα και είχε βαθιά γνώση (χαλάλι του η ξεροκεφαλιά και η όποια εκκεντρικότητα).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                L.J.K.Setright

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cmarin last edited by

                  Πραγματικά απίστευτος σε όλους τομείς της αυτοκίνησης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    LJK Setright, who died on September 7 aged 74, was Britain's best-known and most eloquent motoring journalist and author, famous in an era before car experts could win easy notoriety on TV; he was 'discovered' by a loyal readership within a year or two of taking up writing as a career in the mid-1960s, and maintained his reputation for erudition, mixed with an air of mystery, until he died.

                    Setright's fame stemmed primarily from his deep love for automobiles and engineering, about which he wrote most consistently and for longest in the monthly magazine Car. He was mostly self-taught on engineering subjects, but his erudition allowed him to meet the motor industry's best engineers on equal terms. It also enabled him to explain complicated concepts to his readers with a rare clarity. The same insights gave him the confidence to be a trenchant commentator who loved voicing provocative (but always elaborately argued) opinions - though nothing he ever wrote put his innate love for cars, motorcycles and their engineering in the slightest doubt.

                    Most of all, Setright was well-known for his lyrical, ornate and sometimes high-flown writing style, which bore no similarity to anything else written on such subjects. Readers loved or hated Setright's writing, but were rarely unmoved by it. Publishers became used to the fact that it was he who generated the most correspondence. Setright's editors generally loved his contributions, which were always delivered free of any kind of blemish, and written exactly to length. Much of the time, he even wrote copy in the measure of the publication for which it was intended, so that it arrived line-perfect as well.

                    Though fearless about voicing his frequently controversial opinions, at the core Setright was a private man who rarely volunteered much detail about his own life and activities. And although he greatly enjoyed communicating with readers en masse, he offered no one the slightest hope of individual contact. 'It cannot be too widely known,' he used to say, 'that Setright does not indulge in correspondence.' He was pleased to know that his opinions would be discussed, but was content that the discussion should proceed without him.

                    Leonard John Kensell Setright (friends called him Leonard, but he was always 'LJKS' in print) was born in London on August 10 1931, to Australian parents who had settled there. His father was an inventor and engineer, who eventually founded a family light engineering business that produced, among other things, the Setright ticket dispensing machine, famously used by British bus conductors until well into the 1970s.

                    Leonard went to grammar school at Palmer's Green, but lost his father at 11, perhaps one reason why he did not train in engineering, but read Law at London University instead.

                    He enjoyed his studies but hated practising law; so, after doing his national service in the RAF (when poor eyesight prevented his becoming a pilot, he became an air traffic controller instead), Setright turned to writing for a living. His first articles were on general engineering subjects and he was instantly successful, but his national notoriety began when he became a star writer at Car in the mid-1960s, and it never waned. Those who worked with Setright became used to answering the same question from readers: 'What's LJK Setright really like?'

                    Setright's interests ranged far wider than automotive subjects and engineering. Having studied music as a child, he became expert on the clarinet as a band member in the RAF, and played it all his life. Fellow journalists remember him producing his instrument at the launch of a BMW model in France in the 1970s, and striking up with a jazz band. He was a fine singer, and a founder member of the Philharmonia Chorus (one treasured memory was a performance of Beethoven's 9th Symphony, under Otto Klemperer).

                    He was a dedicated student of the Jewish religion, which he followed all his life. His wide residual knowledge of everything that moved - aeroplanes, locomotives, motorcycles - was used to produce several dozen books, all on technical subjects but packed with intriguing narrative and challenging opinion.

                    Those who knew Setright well enjoyed his eccentricities, such as his life-long love of Bristol cars, a rare and idiosyncratic marque which has its roots in the long-defunct British aircraft industry. He detested speed limits and drove notoriously fast, frightening his passengers, but seldom had accidents. He hated diesel trucks and cars, not least for the 'filth' they dropped on the roads, endangering motorcyclists, and he also disliked environmental fads.

                    He enjoyed dressing well, and had a particular penchant for being photographed for some new column or feature. He was vocal on the advantages of old age and shamelessly enjoyed smoking, always Sobranie Black Russian cigarettes, taking a fatalistic stance about any effect they might have on his health.

                    He particularly loved the high engineering values of Honda, and drove a venerable Prelude Coupe until he died. He liked most motorcycles, too, going about on a large, six-cylinder Honda until severely injured in an accident (which was not his fault).

                    He peppered his writing with classical allusions, or quotations in Latin or Greek. He once wrote in blank verse about a Citroen. And when, quite recently, the editor of one of Britain's best-known magazines suggested he 'tone down' these flights of fancy to suit a more modern audience, his response was to submit a column entirely in Latin (before offering a translation a day later). Blessed with a brilliant memory, Setright never needed to take notes.

                    LJK Setright's first marriage, which ended in the mid-1970s, produced two daughters. He is survived by his children and by Helen, his second wife, whom he married late in life.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      silencer51 last edited by

                      Πραγματικά κρίμα...

                      Εξαιρετικός δημοσιογράφος, πραγματικός λάτρης της αυτοκίνησης.

                      Τα κείμενά του στους 4Τ ηταν το πρώτο πράγμα που διάβαζα οταν έπερνα το περιοδικό...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jap-power last edited by

                        Πραγματικα εξυπνος δημοσιογραφος ,τον διαβαζα στους 4Τ μεσα απο τα αρθρα του...Κριμα..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pavlos23 last edited by

                          Απώλεια για την αυτοκίνηση γενικότερα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pai-mei last edited by

                            Ήταν ένας μορφωμένος άνθρωπος, του οποίου τα κείμενα απεδείκνυαν ότι η τεχνολογική γραφή, μπορεί να είναι μία καλή τέχνη.

                            Απαράμιλλος χειρισμός του γραπτού λόγου, τεχνολογική εμβρίθεια, ευρύτητα πνεύματος και πνευματική καλλιέργεια ήταν στοιχεία που φαίνονταν εναργώς μέσα από τα άρθρα του.

                            Δημοσιογράφοι του επιπέδου του Setright ανεξαρτήτως του αν συμφωνούμε ή όχι με τα γραφόμενά τους, αποδεικνύουν πόσο πίσω είμαστε σε επίπεδο ειδικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα. Αν οι απαιτήσεις των περιοδικών, στόχευαν σε ανθρώπους με την κατάρτιση του Setright, όλα θα ήταν καλύτερα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              να ειναι καλα εκει που ειναι και να συνεχισει να γουσταρει τις βολτες με το NSX........

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                leonp last edited by

                                Νομίζω το Prelude ήταν το αγαπημένο του αυτοκίνητο και το οδηγούσε καθημερινά.

                                Κρίμα που τον χάσαμε, τουλάχιστον μας άφησε πολλά να διαβάζουμε και να ευφραινόμαστε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  tazio last edited by

                                  Πραγματικά κρίμα, πολύ μεγάλη δημοσιαγραφική 'πένα' τα κείμενά του θα λείψουν.

                                  Ελπίζω οι 4Τ να κάνουν ένα αφιέρωμα σε 'αυτόν τον τύπο'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Μια καλή ιδέα θα ήταν να εκδοθούν σε βιβλίο τα κείμενά του (απο τους 4Τ αλλα και απο αλλού).

                                    Εγω τα έχω σχεδόν όλα απο τους 4Τ και αρκετά απο το Car αλλα θα μου άρεσε να τα έχω συγκεντρωμένα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      scientist last edited by

                                      Κρίμα!

                                      Τα κείμενα του ήταν απο τα πρώτα που διάβαζα πρώτα στους 4 Τροχούς είτε γιατί ήταν μια πολύ καλή πένα, είτε γιατί πάντα μα πάντα κάτι καινούργιο θα μάθαινα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Ο χρήστης scientist έγραψε:
                                        πάντα μα πάντα κάτι καινούργιο θα μάθαινα.

                                        Aκριβώς!!!

                                        Ιδιόρυθμος αλλά πραγματικά ξεχωριστός. Σαν αυτόν πιστεύω δεν υπάρχει άλλος, δυστυχώς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsilis last edited by

                                          Ιδιοφυής,εκκεντρικός και μορφωμένος!

                                          Πάρα πολύ σπάνιος συνδυασμός γενικότερα...

                                          Εύλογα γίνεται αισθητή η απουσία του από τους αναγνώστες και τους ειδικούς δημοσιογράφους που σέβονται εαυτόν και επάγγελμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Κρίμα...

                                            Παρότι σε αρκετές περιπτώσεις λίγο εκκεντρικός στις απόψεις του, έδινε πολλά στον αναγνώστη...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr