Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 265
    • Best 0
    • Groups 0

    scientist

    @scientist

    Ηλεκτρονικός - Η/Υ, αυτοκίνητα, τεχνολογία, ιστορία

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    265
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    scientist Unfollow Follow

    Latest posts made by scientist

    • RE: Επιλογή μεταχειρισμένου έως 8500

      Έχω οδηγήσει Focus και πράγματι έχει πολύ καλό τιμόνι και κράτημα, ενώ σε ... συγκριτικό του Xantia μου με την υδροπνευματική και ενός Focus στην Αττική οδό ομολογώ ότι τρόμαζα με το πως κατάφερνε να μπει σε κάποιες στροφές και δεν ήμουν κάν μέσα.
      Αυτό που λές ότι θα ξεχάσω οτιδήποτε άλλο έχω οδηγήει το έπαθα ήδη προ ολίγων ημέρων όταν νοίκιασα ένα Mini Cooper 1.6 (όχι S απλό) και ομολογώ ότι είναι αυτό που έλεγε η Honda παλιά στις διαφημίσεις της Joy Machine. Τιμόνι απίστευτο, πανάλαφρο σταματημένο βαρύ με 80 ασήκωτο με 180 (ψέματα 120 κύριε τροχονόμε). Ανάρτηση ΟΚ μετά το Xantia έπαθα ένα Shock στις λακούνες στην Μαλακάσσα αλλά κατά τα άλλα το όνειρο κάθε ανθρώπου που θέλει το αυτοκίνητο άνετο και να κρατάει (ναι εγώ το είπα και άνετο κάποιες στιγμές). ΑΧ αυτό το Mini ήταν απίστευτο.

      Τέλος πάντων αυτό που με ενοχλεί περισσότερο στο Focus είναι το εσωτερικό του που τα υλικά τα θεωρώ ανάλογα του Xsara του πατέρα μου τα οποία είναι ... άντε θα πω μέτρια μην πω τίποτα άλλο που και τα 2 είναι μικρομεσαία.

      Άσχετο αλλά σήμερα είδα ένα Leon και χμ ... μου γυάλισε (ήταν και 1600άρι).

      Όσον αφορά το παλικάρι με το 307 το θεωρώ αμαρτία και βάλε να διαπραγματευτώ τα 9000 ευρώ που το δίνει αφού είανι ήδη σκοτωμένο και ταυτόχρονα πολύ καλό. Άσε που εγώ θέλω και κανένα μαντρά για να το κάνω αλλαγή με το Xantia ώστε να μην ψάχνομαι μετά πούλα και το Xantia αν και καλού κακου το έβαλα και αγγελία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scientist
    • RE: Επιλογή μεταχειρισμένου έως 8500

      Μας κολάζεις!
      Πανέμορφο το αυτοκίνητο και το σημαντικότερο δείχνει πολύ προσεγμένο.
      Βέβαια αν κυκλοφορώ με αυτό μετά το Xantia νομίζω θα με κοροιδεύει και η κουτσή Μαρία.

      Η τιμή του απλά πολύ χαμηλή αλλά έστω και για λίγο με βγάζει πλήρως εκτό προυπολογισμού.
      Τυχερός ο νέος κάτοχος πάντως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scientist
    • RE: Επιλογή μεταχειρισμένου έως 8500

      Που είναι αυτό το 307 και σε τι τιμή είναι ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scientist
    • RE: Επιλογή μεταχειρισμένου έως 8500

      Το cordoba ειδικά από χώρο αποσκευών είναι απίστευτο. Ίσως πιο μεγάλο και απο το Xantia που έχω τώρα. Επειδή πρόσφατα πήρε η αδερφή μου ένα fabia station με 1400 75 άλογα, από δύναμη ομολογώ ότι είναι απλά ανεκτό ακόμα και για εμένα που δεν είχα κανένα πύραυλο. Όχι δεν σε κρεμάει πουθενά αλλά όταν θα πατήσεις το γκάζι ε! περιμένεις κάτι παραπάνω. Αν βρω κανένα με 100 άλογα εκεί σίγουρα θα μπω σε σκέψεις.

      Για το Clio από την αλλή το γνωρίζω μιας και το είχε γνωστός μου ότι πηγαίνει πολύ καλά, αλλά οι συνεχείς μικροβλάβες πράγματι είναι ένας λόγος που με κάνουν να το αποφεύγω, όπως και όλα τα Reanault. Φαντάσου ότι έχω δει Megane σε αυτά τα χρήματα αλλά δεν το σκέφτομαι. Το Xantia μου παρά τα 14 χρόνια του και τα σχεδόν 190.000 χλμ του τέτοια πράγματα και με τέτοια συχνόητα (αν εξαιρέσω τους τελευταίους 2 μήνες που κάτι το ... πείραξε) δεν βγάζει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scientist
    • RE: Επιλογή μεταχειρισμένου έως 8500

      Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας καταρχήν.

      Όσον αφορά το Stilo τουλάχιστον σαν ποιότητα υλικών και σχέδιο έχω άποψη αφού κάποτε σκεφτόταν φίλος να το αγοράσει καινούργιο και γυρνάγαμε από Fiat σε Fiat. Το θεωρώ πολύ καλό.Όσον αφορά την αξιοπιστία του ειλικρινά δεν την γνωρίζω γιατί ο φίλος τελικά πήρε 307.

      Απο τις υπόλοιπες προτάσεις σας η Corolla θεωρώ ότι είναι πολύ καλή επιλογή αφού είναι πιθανόν να είναι και εντός εγγύησης ακόμα (!!! απίστευτο αλλά 6 χρόνια εγγύηση είναι αυτά). Παρόλα αυτά δεν έχω δει Corolla με κάτω απο 10.000 ευρώ και το budget όπως ανέφερα είναι 7500 βαριά 8500 (για κάτι που θα μου γυαλίσει πολύ ας πούμε).

      Για το Polo προηγούμενης γενιάς χωρίς να έχω ιδιαίτερα στοιχεία νομίζω ότι είναι λίγο ζημιάρικο από διάφορα που έχω ακουσει. Αν κάποιος έχει στοιχεία για το αντίθετο τα περιμένω γιατί το θεωρώ πολύ τίμιο συνολικά αυτοκίνητο (το 1400 πάντα όχι το 3 κύλονδρο το 1200).

      C4 ως Citroen-άκισς μου αρέσει και ως μη Citroen-άκιας θα ήθελα σίγουρα την coupe αλλά λόγω νέου μοντέλου παρόλο που είναι Citroen κρατάει καλά τιμές ακόμα οπότε βγαίνει εκτός των δυνατοτήτων μου. Η Xsara από την άλλη είναι μια σκέψη που έχω κάνει και επειδή ο πατέρας μου έχει την 1η Xsara 1400 και είναι τέρας αξιοπιστίας θέτει πλέον σοβαρή υποψηφιότητα στον πίνακα επιλογών μου Απο την άλλη δεν νοιώθω πολύ καλά μαζί της, όπως και με το Focus λόγω ποιότητας υλικών στο εσωτερικό. Θα μου πειτε ρε μεγάλε με τόσα λεφτά τι θέλεις; Δεν τα απορρίπτω απλά αν ψάχνωντας βρω κάτι καλύτερο Ε! κέρδισε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scientist
    • RE: Επιλογή μεταχειρισμένου έως 8500

      Σοφό θα έλεγα αυτό που σκέφτηκες αν και θεωρώ ότι σε άυτά περιλαμβάνεται και το 307 ειδικά αν συγκρίνουμε τις τιμές του με τα Golf όχι τα 5 αλλά τα προηγούμενα τα 4 που έχουν σταματήσει εδώ και καιρό να παράγονται.
      Από την λίστα που μου έδωσες απορρίπτω το Astra μιας και προσωπικά δεν μου αρέσει, ενώ από τα υπόλοιπα μου αρέσουν όλα. Έχω μια ερώτηση για το Stilo είναι καλύτερο με τον 1200 ή τον 1400 κινητήρα ; Ρωτώ γιατί δεν έχω βγάλει άκρη τελικά με αυτό το αυτοκίνητο.

      Όσον αφορά το Leon δεν το έχω ψάξει αλλά θα βρω στα χρήματα που ψάχνω; Αν ναι είμαι πολύ θετικός.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scientist
    • Επιλογή μεταχειρισμένου έως 8500

      Αποφάσισα ότι πρέπει να αλλάξω το αυτοκίνητο μου.
      Απο οικονομικής άποψης δεν σκοπευω να διαθέσω πολλά χρήματα και το budget μου είναι κάπου στα7500-8500 ευρώ.

      Τι ψάχνω θα μου πείτε τώρα.
      Αυτοκίνητο νεότερο των 5-6 ετών δηλαδή μοντέλα 2002 και μετά, αξιοπρεπείς χώρους (δεν θέλω ας πούμε ένα Matiz από άποψη χώρων), επιδόσεις επίσης αξιοπρεπείς (τι σημαίνει αυτό; Δύσκολο αλλά το αναφέρω).

      Προσωπικά έχω δει και με ενδιαφέρει θα έλεγα ως επιλογή Peugeot 307 1.6 σε τέτοιες τιμές οπότε και με αυτό δίνω νομίζω ένα έναυσμα του τι περίπου ψάχνω. Γενικά είμαι αρκετά ευέλικτος αφού σίγουρα δεν έχω ερευνήσει όλες τις επιλογές μου για αυτό απέυθύνομαι και στους συν-forum-ιτες για βοήθεια.

      Ακούω προτάσεις, ιδέες κτλ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      scientist
    • Επιλογή μεταχειρισμένου έως 8500

      Αποφάσισα ότι πρέπει να αλλάξω το αυτοκίνητο μου.
      Απο οικονομικής άποψης δεν σκοπευω να διαθέσω πολλά χρήματα και το budget μου είναι κάπου στα7500-8500 ευρώ.

      Τι ψάχνω θα μου πείτε τώρα.
      Αυτοκίνητο νεότερο των 5-6 ετών δηλαδή μοντέλα 2002 και μετά, αξιοπρεπείς χώρους (δεν θέλω ας πούμε ένα Matiz από άποψη χώρων), επιδόσεις επίσης αξιοπρεπείς (τι σημαίνει αυτό; Δύσκολο αλλά το αναφέρω).

      Προσωπικά έχω δει και με ενδιαφέρει θα έλεγα ως επιλογή Peugeot 307 1.6 σε τέτοιες τιμές οπότε και με αυτό δίνω νομίζω ένα έναυσμα του τι περίπου ψάχνω. Γενικά είμαι αρκετά ευέλικτος αφού σίγουρα δεν έχω ερευνήσει όλες τις επιλογές μου για αυτό απέυθύνομαι και στους συν-forum-ιτες για βοήθεια.

      Ακούω προτάσεις, ιδέες κτλ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scientist
    • RE: Επιλογή μεταχειρισμένου έως 8500

      Αποφάσισα ότι πρέπει να αλλάξω το αυτοκίνητο μου.
      Απο οικονομικής άποψης δεν σκοπευω να διαθέσω πολλά χρήματα και το budget μου είναι κάπου στα7500-8500 ευρώ.

      Τι ψάχνω θα μου πείτε τώρα.
      Αυτοκίνητο νεότερο των 5-6 ετών δηλαδή μοντέλα 2002 και μετά, αξιοπρεπείς χώρους (δεν θέλω ας πούμε ένα Matiz από άποψη χώρων), επιδόσεις επίσης αξιοπρεπείς (τι σημαίνει αυτό; Δύσκολο αλλά το αναφέρω).

      Προσωπικά έχω δει και με ενδιαφέρει θα έλεγα ως επιλογή Peugeot 307 1.6 σε τέτοιες τιμές οπότε και με αυτό δίνω νομίζω ένα έναυσμα του τι περίπου ψάχνω. Γενικά είμαι αρκετά ευέλικτος αφού σίγουρα δεν έχω ερευνήσει όλες τις επιλογές μου για αυτό απέυθύνομαι και στους συν-forum-ιτες για βοήθεια.

      Ακούω προτάσεις, ιδέες κτλ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scientist
    • RE: Citroen C5 2008

      Να μπω και εγώ στην κουβέντα μιας και το έχω το citroen-ιλίκι στο αίμα μου μάλλον.

      Καταρχήν η συγκεκριμένη C5 μου αρέσει. Μιλάω πάντα για την sedan γιατί η station μου θυμίζει έντονα Laguna.

      Τώρα φαντάζομαι πως σχεδίασαν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μέσα / έξω.
      Πριν ξεκινήσει η σχεδίαση του είχαν τα αποτελέσματα πωλήσεων, ερευνών γνώμης κτλ κτλ που έδειχναν ότι η 1η C5 ενώ είχε πολλά καλά με την τιμή το κυριότερο σε πωλήσεις δεν ήταν δα και κανένα best seller.
      Τα έβαλαν κάτω και είδαν ότι ο κόσμος προτιμα ειδικά σε αυτή την κατηγορία μια BMW ή ένα AUDI άντε να ... ξεπέσει σε κανένα Passat.
      Αποφασίστηκε λοιπόν άμεσα το Facelift της C5 στο μοντέλο που κυκλοφορεί σήμερα τουλάχιστον εμφανισιακά να μην δείχνει σαν μεγάλο Daewoo στο πιο κυριλέ του και πιο επαναστατικό του.

      Άμεσα έδωσαν στους σχεδιαστές φωτογραφίες από BMW, Audi, VW κτλ image-maker αυτοκίνητα που προτιμάει ο κόσμος και τους είπαν 'Θέλουμε ένα μεσαίο να είναι σαν αυτά και να έχει και κάτι τις από Citroen για να μην χάσουμε τους σταθερούς μας πελάτες που λατρεύουν τις μεγάλες Citroen'

      Οι σχεδιαστές πήραν λοιπόν το πίσω μέρος της 5άρας, το εμπρός από Passat και Audi και το πλαινο από Audi όπως το βλέπω τα έβαλαν στο ... mixer του εγκεφάλου τους και στο τέλος για σιρόπι έβαλαν και το πίσω παρ-πριζ από C6 μιας και είχε κάνει αίσθηση.
      Στο εσωτερικό πάλι αποφάσισαν ότι δεν είναι δυνατόν να έχει καλύτερα υλικά το C4 από το C5 όπως συνέβαινε με την τωρινή έκδοση κατά την γνώμη μου και είπαν ΟΚ θα δείχνει σαν ... χμ ... BMW και AUDI μαζί αλλά για τους πιστούς μας πελάτες θα βάλουμε και το σταθερό τιμόνι βεβαια στο πιο πλούσιο του να μοιάζει με την γέφυρα του Star Trek.

      Το αποτέλσμα είναι αυτό που βλέπουμε.

      Προσωπικά μου αρέσει αν και ομολογώ ότι θα έκανα περισσότερη εντύπωση με ένα αυτοκίνητο με τους κρίκους εμπρός και όχι τον λοχία στις κυρα κατίνες της γειτονιάς.

      Κατά τα άλλα αν δεν έχουν όλες οι εκδόσεις υδροπνευατική, άριστα (όχι καλά) υλικά στο ταμπλό και γενικά το εσωτερικό και τιμή σαν του τωρινού C5 μαζί με ελάχιστον τον κινητήρα με τα 125 άλογα και ακόμα καλύτερα κανέναν από αυτούς της συνεργασίας με την BMW (για Ελλάδα μιλάω γιατί στην υπόλοιπη ευρώπη τα diesel της PSA σαρώνουν) απλά θα είναι μια από τα ίδια άντε ένα κλικ καλύτερα (γιατί δείχνει σαν BMW από πίσω) με το παρόν μοντέλο.

      Για να μην έχουμε σχόλια κτλ κτλ ξαναλέω ότι είμαι Citroen-άκιας και έχω ένα Xantia και μάλιστα θα σκεφτόμουν σοβαρά να το αλλάξω με C5 ειδικά με το f/l.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scientist
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr