Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    GRAND VITARA (ESCUDO) 2006
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. GRAND VITARA (ESCUDO) 2006
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 19
    • 20
    • 4 / 20
    Εκτός Δρόμου
    44
    382
    1052
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bebes last edited by

      Ο χρήστης dea@735 έγραψε:

      Για την τετρακίνηση έχει περιστρεφόμενο διακόπτη, N-4H-4H lock-4L lock

      Δηλαδή πάει σαν τετρακίνητο σε άσφαλτο στη θέση 4H ; Κάτι σαν PININ 5d ;

      Μόνιμα τετρακίνητο (επιτέλους) με μπλοκέ κεντρικό διαφορικό (το μοναδικό;)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        meco last edited by

        Δεν υπάρχει 2Η... Οπότε δεν είναι σαν το Pinin...
        To Pinin έχει και 2Η...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasdaris last edited by

          Το είδα σήμερα σε μια αντιπροσωπεία στην Β. Ολγας στη Θεσσαλονίκη!

          Εξωτερικά είναι εντυπωσιακό, μεγάλο και όμορφο. Πολύ προσεγμένο εσωτερικό - μακράν καλύτερο του ανταγωνισμού του - .

          Εαν και η τετρακίνηση είναι όπως λέτε, τότε μιλάμε για τον νικητή της κατηγορίας αφήνοντας τον ανταγωνισμό πολύ πίσω!

          Μένει να δούμε τι λέει απο μηχανή και συμπεριφορά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kyr1 last edited by

            ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ?
            ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΔΕΡΜΑΤΑ , ΗΛΙΟΡΟΦΗ,ΖΑΝΤΕΣ 17΄.
            ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης kyr1 έγραψε:
              ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ?

              Σε SUV τα ταμπούρα πίσω θα δώσουν πολύ λιγότερα προβλήματα μακροχρόνια (σκουριές από αλάτια, λάσπες, πέτρες) και είναι προτιμότερα για αυτούς που το βγάζουν συχνά εκτός δρόμου - εκτός αν το θέλεις για να κατεβαίνεις τους ορεινούς ασφάλτινους δρόμους με τα φρένα να καπνίζουν. Επίσης, τα ταμπούρα δεν συνεργάζονται καλά με ABS. Υπάρχουν μειονεκτήματα αλλά και πλεονεκτήματα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasdaris last edited by

                Τα ταμπούρα είναι χειρότερα απο τους δίσκους γενικότερα στην συμπεριφορά τους.

                Ακόμα κι αν χαλάσουν οι δίσκοι με 200-300

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  [quote='vasdaris']Τα ταμπούρα είναι χειρότερα απο τους δίσκους γενικότερα στην συμπεριφορά τους.

                  Ακόμα κι αν χαλάσουν οι δίσκοι με 200-300

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης gto έγραψε:
                    Ενδιαφέρον αισθητικά αλλά ...

                    Θα προτιμούσα το 3θυρο με κοντές (δεν έχει κοντές στα μοντέλα με βενζίνη)
                    Σε πετρέλαιο έχει κοντές και το 3θυρο ....
                    Θα προτιμούσα πετρέλαιο σε Αθήνα θεσσαλονίκη
                    Θα προτιμούσα το 3θυρο φτηνότερο αφου δεν έχει κοντές ...
                    Θα προτιμούσα να έχει έτοιμοι test drive !
                    Νέος κινητήρας 1.6 VVTI 110hp
                    Επιτέλους βάλανε κάλλυμα πάνω απο τον χώρο αποσκεύων του 3θυρου
                    Keyless entry 🙂 (στο καλό 2λιτρο με τα 35.000)
                    Είδα ηλιοροφή σε 2λιτρο
                    Είδα υπολογιστή ταξιδιου σε στυλ mazda6 (περίπου δηλαδη)

                    Εγώ προσωπικά που θέλω 3θυρό θα προτίμησω μάλλον το Rav η το παλιό Vitara. Αν είναι να δόσω τόσα λεφτά θα ήθελα τις κοντές η έστω τον κινητήρα του Rav να με γλυκάνει στον δρόμο

                    Aπαντώ εδώ γιατί ταιριάζει καλύτερα...

                    Δεν καταλαβαίνω με ποια λογική θα έχει το diesel κοντές σχέσεις. Αφού λογικά λόγω μεγαλύτερης ροπής θα είναι περισσότερο χρήσιμες στην βενζινοκίνητη έκδοση.
                    Πόσα κυβικά είναι ο πετρελαιοκινητήρας?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cpp last edited by

                      Να ξέρετε κύριοι ότι σε Ιαπωνικά 1.6 και κυρίως στα Suzuki Vitara και Honda HRV υπάρχει arbitrage καθως τα φέρνεις από Δανία και γλιτώνεις σεβαστά λεφτά από 3 - 5K

                      Ξέρω τρία άτομα που έχουν φέρει και έναν που περιμένει να κυκλοφορήσει το νεο στην Δανία... και θερμαινόμενα καθίσματα standard ..... εκτελωνισμός στην Πάτρα χωρίς προβλήματα

                      ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο μόνος λόγος που το 1.6 δεν έχει κοντές είναι το κόστος. Οπότε φαντάζομαι πως το diesel έχει κοντές επειδή εφόσον ο ίδιος κινητήρας τοποθετείται στο 5πορτο και στο 3πορτο δεν συνέφερε η ύπαρξη ξεχωριστής έκδοσης.

                        Ο 1.6 είναι αποκλειστικά για το 3πορτο όμως οπότε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          ant3 last edited by

                          Ο χρήστης cpp έγραψε:
                          Να ξέρετε κύριοι ότι σε Ιαπωνικά 1.6 και κυρίως στα Suzuki Vitara και Honda HRV υπάρχει arbitrage καθως τα φέρνεις από Δανία και γλιτώνεις σεβαστά λεφτά από 3 - 5K

                          Ξέρω τρία άτομα που έχουν φέρει και έναν που περιμένει να κυκλοφορήσει το νεο στην Δανία... και θερμαινόμενα καθίσματα standard ..... εκτελωνισμός στην Πάτρα χωρίς προβλήματα

                          ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!

                          ΓΙΑ ΠΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ..................

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kbaboysis last edited by

                            Το ειδα και γω απο κοντα στην αντιπροσωπια στη Κηφισιας.Πολυ πιο ωραιο απο το προκατοκοχο σε πολλα σημεια.Περιμενα ομως με τα 29.000 euro να εχει το κατι διαφορετικο, δυστυχως μου αφησε την αισθηση της ''Ιαπωνιας'' και οχι ενος καινουργιου εξευροπαισμενου 4χ4.

                            Υ.Γ Correct me if i am wrong

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:
                              Ο μόνος λόγος που το 1.6 δεν έχει κοντές είναι το κόστος. Οπότε φαντάζομαι πως το diesel έχει κοντές επειδή εφόσον ο ίδιος κινητήρας τοποθετείται στο 5πορτο και στο 3πορτο δεν συνέφερε η ύπαρξη ξεχωριστής έκδοσης.

                              Ο 1.6 είναι αποκλειστικά για το 3πορτο όμως οπότε...

                              Προφανώς εννοείς το πακέτο κινητήρα κιβωτίου...
                              Ε ναι αυτό είναι μία λογική εξήγηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cpp last edited by

                                μιλάμε για 1.6 τρίπορτο ή για HRV 1.6... cash πας Δανία το τσιμπάς και έρχεσαι.... ο τελευταίος που έφερε το Vitara το 1.6 το τριπορτο το πήρε με 17,000 ενώ εδώ είχε 22,500!!!
                                υπομονη΄μέχρι να κυκλοφορήσει στην Δανία
                                τα site της Δανίας suziki.dk και γενικώς κατάληξη.dk
                                ένας εκ των φίλων έχει σύζυγο απο Δανία οπότε θα έχουμε και tips για την παραμονή στην Κονπεχάγη....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  ant3 last edited by

                                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                  μιλάμε για 1.6 τρίπορτο ή για HRV 1.6... cash πας Δανία το τσιμπάς και έρχεσαι.... ο τελευταίος που έφερε το Vitara το 1.6 το τριπορτο το πήρε με 17,000 ενώ εδώ είχε 22,500!!!
                                  υπομονη΄μέχρι να κυκλοφορήσει στην Δανία
                                  τα site της Δανίας suziki.dk και γενικώς κατάληξη.dk
                                  ένας εκ των φίλων έχει σύζυγο απο Δανία οπότε θα έχουμε και tips για την παραμονή στην Κονπεχάγη....

                                  Γιατι ειδικα τριπορτο?
                                  γιατι μονο στην δανια που ειναι απο της ακριβωτερες χωρες στα αυτοκινητα?
                                  τελη ταξηνομησης δεν εχει?
                                  μονο με το 1,6 ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    interland-gr last edited by

                                    Είδα το 3πορτο και νομίζω ότι με μια έκπτωση της τάξης των 2000 ευρώ απο τις τιμές που έχουν ανακοινώσει θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή. Ας το δεί λίγο η suzuki για να δώσει ΄δυναμική στο νέο της μοντέλο και να σπρώξει και τις πωλήσεις και του μεγαλύτερου.

                                    Πρέπει να μπεί στην αγορά καλά τώρα πρίν έρθουν και τα νέα μοντέλα του ανταγωνισμού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kyr1 last edited by

                                      ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ NEOY GV 5Θ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ 4Τ: ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ-ΤΑΚΑΚΙΑ-ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΦΡΕΝΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ SUPERPLUS ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ 1,10ε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Βελτιώσεις στα φρένα πάντα είναι εφικτές ακόμα κι αν τα μαμίσια είναι πολύ καλά. Τα συγκεκριμένα δεν είναι κακά πάντως.... Κι εμένα όμως με ενοχλούν τα πίσω ταμπούρα και αν και αναγνωρίζω κάποια πλεονεκτήματά τους θα ήμουν διατεθειμένος να επιλέξω δίσκους αν μπορούσα.
                                        Οι επιδόσεις δύσκολα θα βελτιωθούν με 1580 κιλά βάρος.... Ο κινητήρας δεν είναι κακός απλά το βάρος είναι μεγάλο.
                                        Οι βενζίνη κάνει, αν κάνει, πολύ μικρή διαφορά που δεν θα βελτιώσει ουσιαστικά τις επιδόσεις. Το πολύ πολύ να δώσει ομαλότερη λειτουργία. Αν ο εγκέφαλος υποστήριζε περισσότερα οκτάνια τότε υποθέτω αυτά θα ήταν και τα προτεινόμενα και η ονομαστική ισχύς θα ήταν μετρημένη με τέτοια βενζίνη και θα ήταν μεγαλύτερη.
                                        Χώρος αποσκευών κάπως ακανόνιστος με μεγάλους θόλους.
                                        Πίσω καθίσματα με πλάτη που αλλάζει κλίση, υποβραχιόνιο και μπορείς να μαζέψεις το κάθισμα σε δόσεις πλήρως ξεχωριστά το ένα μισό από το άλλο, δηλαδή και η πλάτη αλλά και η βάση είναι χωρισμένη 60/40.
                                        Χαμηλά μαρσπιέ:εύκολη πρόσβαση αλλά ίσως να μπαίνουν πιο εύκολα νερά... στη διάβαση ποταμών και όχι μόνο!
                                        Δεν μπορώ να βάλω φώτα ομίχλης και ηλιοροφή στην απλή έκδοση. Τα φώτα ομίχλης τα έχει η μεσαία και πάνω και την ηλιοροφή μόνο η πιο ακριβή.... Σπαστικό.
                                        Επίσης με στεναχωρεί που το τρίπορτο δεν έχει κοντά ούτε έρχεται με τον δίλιτρο....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kyr1 last edited by

                                          ΣΤΗ SUZUKI ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΦΩΤΑ ΟΜΙΧΛΗΣ ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΟ FORESTER, ΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΟ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dea-735 last edited by

                                            Ο χρήστης kyr1 έγραψε:
                                            ΣΤΗ SUZUKI ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΦΩΤΑ ΟΜΙΧΛΗΣ ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΟ FORESTER, ΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΟ.

                                            Και καλά θα κάνεις , μόνο που το βλέπω νά'ρχεται με συνεκτικό συμπλέκτη και 'ελεύθερα ' διαφορικά μπρος - πίσω . Στο τέλος το πιο καθαρόαιμο που θα κυκλοφορεί θα είναι το legasy της Subaru . Αλήθεια πώς σας φαίνεται η αλλαγή του transfer box με κανονικό διαφορικό ; Διαβάζουν οι Ιάπωνες το forum μας ή τους 'έκραξαν' κι άλλοι ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 4 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr