-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Για την τετρακίνηση έχει περιστρεφόμενο διακόπτη, N-4H-4H lock-4L lock
Δηλαδή πάει σαν τετρακίνητο σε άσφαλτο στη θέση 4H ; Κάτι σαν PININ 5d ;
Μόνιμα τετρακίνητο (επιτέλους) με μπλοκέ κεντρικό διαφορικό (το μοναδικό;)
-
Δεν υπάρχει 2Η... Οπότε δεν είναι σαν το Pinin...
To Pinin έχει και 2Η... -
Το είδα σήμερα σε μια αντιπροσωπεία στην Β. Ολγας στη Θεσσαλονίκη!
Εξωτερικά είναι εντυπωσιακό, μεγάλο και όμορφο. Πολύ προσεγμένο εσωτερικό - μακράν καλύτερο του ανταγωνισμού του - .
Εαν και η τετρακίνηση είναι όπως λέτε, τότε μιλάμε για τον νικητή της κατηγορίας αφήνοντας τον ανταγωνισμό πολύ πίσω!
Μένει να δούμε τι λέει απο μηχανή και συμπεριφορά...
-
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ?
ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΔΕΡΜΑΤΑ , ΗΛΙΟΡΟΦΗ,ΖΑΝΤΕΣ 17΄.
ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ! -
Ο χρήστης kyr1 έγραψε:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ?Σε SUV τα ταμπούρα πίσω θα δώσουν πολύ λιγότερα προβλήματα μακροχρόνια (σκουριές από αλάτια, λάσπες, πέτρες) και είναι προτιμότερα για αυτούς που το βγάζουν συχνά εκτός δρόμου - εκτός αν το θέλεις για να κατεβαίνεις τους ορεινούς ασφάλτινους δρόμους με τα φρένα να καπνίζουν. Επίσης, τα ταμπούρα δεν συνεργάζονται καλά με ABS. Υπάρχουν μειονεκτήματα αλλά και πλεονεκτήματα.
-
Τα ταμπούρα είναι χειρότερα απο τους δίσκους γενικότερα στην συμπεριφορά τους.
Ακόμα κι αν χαλάσουν οι δίσκοι με 200-300
-
[quote='vasdaris']Τα ταμπούρα είναι χειρότερα απο τους δίσκους γενικότερα στην συμπεριφορά τους.
Ακόμα κι αν χαλάσουν οι δίσκοι με 200-300
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Ενδιαφέρον αισθητικά αλλά ...Θα προτιμούσα το 3θυρο με κοντές (δεν έχει κοντές στα μοντέλα με βενζίνη)
Σε πετρέλαιο έχει κοντές και το 3θυρο ....
Θα προτιμούσα πετρέλαιο σε Αθήνα θεσσαλονίκη
Θα προτιμούσα το 3θυρο φτηνότερο αφου δεν έχει κοντές ...
Θα προτιμούσα να έχει έτοιμοι test drive !
Νέος κινητήρας 1.6 VVTI 110hp
Επιτέλους βάλανε κάλλυμα πάνω απο τον χώρο αποσκεύων του 3θυρου
Keyless entry(στο καλό 2λιτρο με τα 35.000)
Είδα ηλιοροφή σε 2λιτρο
Είδα υπολογιστή ταξιδιου σε στυλ mazda6 (περίπου δηλαδη)Εγώ προσωπικά που θέλω 3θυρό θα προτίμησω μάλλον το Rav η το παλιό Vitara. Αν είναι να δόσω τόσα λεφτά θα ήθελα τις κοντές η έστω τον κινητήρα του Rav να με γλυκάνει στον δρόμο
Aπαντώ εδώ γιατί ταιριάζει καλύτερα...
Δεν καταλαβαίνω με ποια λογική θα έχει το diesel κοντές σχέσεις. Αφού λογικά λόγω μεγαλύτερης ροπής θα είναι περισσότερο χρήσιμες στην βενζινοκίνητη έκδοση.
Πόσα κυβικά είναι ο πετρελαιοκινητήρας? -
Να ξέρετε κύριοι ότι σε Ιαπωνικά 1.6 και κυρίως στα Suzuki Vitara και Honda HRV υπάρχει arbitrage καθως τα φέρνεις από Δανία και γλιτώνεις σεβαστά λεφτά από 3 - 5K
Ξέρω τρία άτομα που έχουν φέρει και έναν που περιμένει να κυκλοφορήσει το νεο στην Δανία... και θερμαινόμενα καθίσματα standard ..... εκτελωνισμός στην Πάτρα χωρίς προβλήματα
ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!
-
Ο μόνος λόγος που το 1.6 δεν έχει κοντές είναι το κόστος. Οπότε φαντάζομαι πως το diesel έχει κοντές επειδή εφόσον ο ίδιος κινητήρας τοποθετείται στο 5πορτο και στο 3πορτο δεν συνέφερε η ύπαρξη ξεχωριστής έκδοσης.
Ο 1.6 είναι αποκλειστικά για το 3πορτο όμως οπότε...
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Να ξέρετε κύριοι ότι σε Ιαπωνικά 1.6 και κυρίως στα Suzuki Vitara και Honda HRV υπάρχει arbitrage καθως τα φέρνεις από Δανία και γλιτώνεις σεβαστά λεφτά από 3 - 5KΞέρω τρία άτομα που έχουν φέρει και έναν που περιμένει να κυκλοφορήσει το νεο στην Δανία... και θερμαινόμενα καθίσματα standard ..... εκτελωνισμός στην Πάτρα χωρίς προβλήματα
ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!
ΓΙΑ ΠΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ..................
-
Το ειδα και γω απο κοντα στην αντιπροσωπια στη Κηφισιας.Πολυ πιο ωραιο απο το προκατοκοχο σε πολλα σημεια.Περιμενα ομως με τα 29.000 euro να εχει το κατι διαφορετικο, δυστυχως μου αφησε την αισθηση της ''Ιαπωνιας'' και οχι ενος καινουργιου εξευροπαισμενου 4χ4.
Υ.Γ Correct me if i am wrong
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο μόνος λόγος που το 1.6 δεν έχει κοντές είναι το κόστος. Οπότε φαντάζομαι πως το diesel έχει κοντές επειδή εφόσον ο ίδιος κινητήρας τοποθετείται στο 5πορτο και στο 3πορτο δεν συνέφερε η ύπαρξη ξεχωριστής έκδοσης.Ο 1.6 είναι αποκλειστικά για το 3πορτο όμως οπότε...
Προφανώς εννοείς το πακέτο κινητήρα κιβωτίου...
Ε ναι αυτό είναι μία λογική εξήγηση. -
μιλάμε για 1.6 τρίπορτο ή για HRV 1.6... cash πας Δανία το τσιμπάς και έρχεσαι.... ο τελευταίος που έφερε το Vitara το 1.6 το τριπορτο το πήρε με 17,000 ενώ εδώ είχε 22,500!!!
υπομονη΄μέχρι να κυκλοφορήσει στην Δανία
τα site της Δανίας suziki.dk και γενικώς κατάληξη.dk
ένας εκ των φίλων έχει σύζυγο απο Δανία οπότε θα έχουμε και tips για την παραμονή στην Κονπεχάγη.... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
μιλάμε για 1.6 τρίπορτο ή για HRV 1.6... cash πας Δανία το τσιμπάς και έρχεσαι.... ο τελευταίος που έφερε το Vitara το 1.6 το τριπορτο το πήρε με 17,000 ενώ εδώ είχε 22,500!!!
υπομονη΄μέχρι να κυκλοφορήσει στην Δανία
τα site της Δανίας suziki.dk και γενικώς κατάληξη.dk
ένας εκ των φίλων έχει σύζυγο απο Δανία οπότε θα έχουμε και tips για την παραμονή στην Κονπεχάγη....Γιατι ειδικα τριπορτο?
γιατι μονο στην δανια που ειναι απο της ακριβωτερες χωρες στα αυτοκινητα?
τελη ταξηνομησης δεν εχει?
μονο με το 1,6 ? -
Είδα το 3πορτο και νομίζω ότι με μια έκπτωση της τάξης των 2000 ευρώ απο τις τιμές που έχουν ανακοινώσει θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή. Ας το δεί λίγο η suzuki για να δώσει ΄δυναμική στο νέο της μοντέλο και να σπρώξει και τις πωλήσεις και του μεγαλύτερου.
Πρέπει να μπεί στην αγορά καλά τώρα πρίν έρθουν και τα νέα μοντέλα του ανταγωνισμού.
-
ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ NEOY GV 5Θ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ 4Τ: ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ-ΤΑΚΑΚΙΑ-ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΦΡΕΝΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ SUPERPLUS ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ 1,10ε
-
Βελτιώσεις στα φρένα πάντα είναι εφικτές ακόμα κι αν τα μαμίσια είναι πολύ καλά. Τα συγκεκριμένα δεν είναι κακά πάντως.... Κι εμένα όμως με ενοχλούν τα πίσω ταμπούρα και αν και αναγνωρίζω κάποια πλεονεκτήματά τους θα ήμουν διατεθειμένος να επιλέξω δίσκους αν μπορούσα.
Οι επιδόσεις δύσκολα θα βελτιωθούν με 1580 κιλά βάρος.... Ο κινητήρας δεν είναι κακός απλά το βάρος είναι μεγάλο.
Οι βενζίνη κάνει, αν κάνει, πολύ μικρή διαφορά που δεν θα βελτιώσει ουσιαστικά τις επιδόσεις. Το πολύ πολύ να δώσει ομαλότερη λειτουργία. Αν ο εγκέφαλος υποστήριζε περισσότερα οκτάνια τότε υποθέτω αυτά θα ήταν και τα προτεινόμενα και η ονομαστική ισχύς θα ήταν μετρημένη με τέτοια βενζίνη και θα ήταν μεγαλύτερη.
Χώρος αποσκευών κάπως ακανόνιστος με μεγάλους θόλους.
Πίσω καθίσματα με πλάτη που αλλάζει κλίση, υποβραχιόνιο και μπορείς να μαζέψεις το κάθισμα σε δόσεις πλήρως ξεχωριστά το ένα μισό από το άλλο, δηλαδή και η πλάτη αλλά και η βάση είναι χωρισμένη 60/40.
Χαμηλά μαρσπιέ:εύκολη πρόσβαση αλλά ίσως να μπαίνουν πιο εύκολα νερά... στη διάβαση ποταμών και όχι μόνο!
Δεν μπορώ να βάλω φώτα ομίχλης και ηλιοροφή στην απλή έκδοση. Τα φώτα ομίχλης τα έχει η μεσαία και πάνω και την ηλιοροφή μόνο η πιο ακριβή.... Σπαστικό.
Επίσης με στεναχωρεί που το τρίπορτο δεν έχει κοντά ούτε έρχεται με τον δίλιτρο.... -
ΣΤΗ SUZUKI ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΦΩΤΑ ΟΜΙΧΛΗΣ ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΟ FORESTER, ΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΟ.
-
Ο χρήστης kyr1 έγραψε:
ΣΤΗ SUZUKI ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΦΩΤΑ ΟΜΙΧΛΗΣ ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΟ FORESTER, ΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΟ.Και καλά θα κάνεις , μόνο που το βλέπω νά'ρχεται με συνεκτικό συμπλέκτη και 'ελεύθερα ' διαφορικά μπρος - πίσω . Στο τέλος το πιο καθαρόαιμο που θα κυκλοφορεί θα είναι το legasy της Subaru . Αλήθεια πώς σας φαίνεται η αλλαγή του transfer box με κανονικό διαφορικό ; Διαβάζουν οι Ιάπωνες το forum μας ή τους 'έκραξαν' κι άλλοι ;
GRAND VITARA (ESCUDO) 2006